Vieslakquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik trapte erin. Maar had het wel verwacht op zich
.
behoorlijk. maar goed.. ik ga gewoon verder.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
afwijzingen zuigen
Morgen ga ik jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het zelfs mij lukt om een passende baan te vinden, die EN leuk is EN op niveau, dan moet het jou ook lukken.
Misschien ook eens naar de kapper gaan?
ik heb een poosje geleden een filmpje gezien van iemand die al jaren bezig was om een Ferrari 100% werkend op schaal na te bouwen, ik meende dat het een F40 was. Dat was incl werkende motor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[[url=http://thumbs.vidiac.com/2121aa46-58d2-43cf-8f85-98570153b3d6.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Ik wil ook zo'n miniatuur-V8 in huis!
Maar dat zal ook wel een klein vermogen kosten..![]()
mmm deeltijdopleiding is wel een optie..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Rgele dan een baas die je opleidingskosten betaald?
Bed
Dr schijnt sinds kort een NSB-lijn te zijn voor op de weg.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef BaraCuda het volgende:
Fucking hell wat ik nou mee maak op de snelweg![]()
Achterop komt een passat met ik gok 160 a 180km/h oprijden richting 2 vrachtwagens die naast elkaar rijden.
Ik ga naar links om die achter die vrachtwagen te gaan zitten om ze in te halen. Terwijl ik dat doe gooit die passat z'n groot licht aan en zit ie bijna op m'n bumper![]()
Ik tik even remlicht aan om aan te geven dat ie op moet flikkeren de kutaso.
Vervolgens haalt ie me in, snijd me af en gaat VOL in z'n ankers....
Ik dus ook van 120km/h terug naar 20km/h OP de snelweg!!! heel die remweg zat ik tussen de 20 a 50cm van z'n bumper vol in de abs![]()
Was m'n pa's auto met winterbanden en abs echt die corsa had er vol achterin gezetenSta je daar met een auto vol tuig en ik alleen met me pa.
Ik heb z'n nummer bord, kan ik daar iets mee? Ben me echt het tifus geschrokken.
Mja zie dat die er nog niet is... zijn ze mee bezig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr schijnt sinds kort een NSB-lijn te zijn voor op de weg.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr schijnt sinds kort een NSB-lijn te zijn voor op de weg.
Passat rijdersquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef BaraCuda het volgende:
Fucking hell wat ik nou mee maak op de snelweg![]()
Achterop komt een passat met ik gok 160 a 180km/h oprijden richting 2 vrachtwagens die naast elkaar rijden.
Ik ga naar links om die achter die vrachtwagen te gaan zitten om ze in te halen. Terwijl ik dat doe gooit die passat z'n groot licht aan en zit ie bijna op m'n bumper![]()
Ik tik even remlicht aan om aan te geven dat ie op moet flikkeren de kutaso.
Vervolgens haalt ie me in, snijd me af en gaat VOL in z'n ankers....
Ik dus ook van 120km/h terug naar 20km/h OP de snelweg!!! heel die remweg zat ik tussen de 20 a 50cm van z'n bumper vol in de abs![]()
Was m'n pa's auto met winterbanden en abs echt die corsa had er vol achterin gezetenSta je daar met een auto vol tuig en ik alleen met me pa.
Ik heb z'n nummer bord, kan ik daar iets mee? Ben me echt het tifus geschrokken.
Yeah right. Laat me dat wetsartikel eens lezen. Als ik rem en het beest blijkt achteraf 95 cm te zijn ben ik strafbaar? en als het beestje 101 cm is heb ik geen probleem?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:10 schreef PeuRac het volgende:
Tegenwoordig is het verboden te remmen voor dieren lager als een meter.
Als je zijn kenteken hebt, gewoon morgen even politie bellen (of erheen gaan) en de zaak uitleggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja zie dat die er nog niet is... zijn ze mee bezig.
Echt, je moet tegenwoordig eigenlijk gewoon een pistool in je auto hebben liggen ofzo![]()
Wtf moet je als je er achterop klapt en die gasten gaan gek doen?![]()
Kut dat je bent afgewezen man, maar je hebt iig de juiste instelling!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef M5 het volgende:
[..]
behoorlijk. maar goed.. ik ga gewoon verder.
Geef hem een adres op texel!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:13 schreef PeuRac het volgende:
Net een mailtje: Of ik maar even mijn adres wil mailen zodat hij morgen mijn auto kan stelen eeuh, kopen
Mispoesquote:
quote:Hello gay, How are you today?
Here's the answer, I've got cancer.
Chemotherapy could save my live...
It will expend the weeks with five...
Wow thats great, I am jealous of you,
Cause all I have is a million or two,
three ferarri's and a house at see.
But goodluck and regards from me.
Vendetta.. mesjes meenemen uiteraardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lucky Bastard![]()
Zeg volgende week heb ik een feest met thema film![]()
Als wat moet ik gaan?![]()
Een taalfout in de tweede zin van de inleidingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:48 schreef Hugster het volgende:
Ik heb vannacht een stageverslag van een bepaald iemand nagekeken.
**screeeeeek**quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een taalfout in de tweede zin van de inleiding
top manquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:44 schreef Tjabbo het volgende:
Zometeen naar Oss.
Even een blauw leren interieur ruilen voor een grijs stoffen interieur dat ik ergens ooit voor wenâg op de kop getikt heb. Mijn eigen blauw leer is kapot en eigenlijk fubar. Nu kan ik voor niets (op de diesel na) aan een heel nieuw interieur komen
Niet want 200 lengte is veul te kortquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer wordt'ie ingeneukt?
Voor Huug wel ja. Maar heeft ze geen buurjochies van 12 dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet want 200 lengte is veul te kort![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor Huug wel ja. Maar heeft ze geen buurjochies van 12 dan?
Die zijn vaak ook wat gekrompenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. In Gennep wonen alleen maar bejaarden. Behalve ik dus.
Voorspel doet wonderen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
Maarre, hij staat nog niet hoor.
Was in het eggie nog mooier dan op de foto's.quote:
er zijn verschillende middelen voor verschillende kwalen en zo ook voor verschillende soorten leerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was in het eggie nog mooier dan op de foto's.
ben er erg blij mee.
even een leerherstel setje halen en dan flink poetsen. dan kunnen ze daarna er zo in.
Weet iemand wat ik het beste kan gebruiken om leer weer mooi en op kleur te krijgen?
1 volle en een beetje.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef M5 het volgende:
[..]
hoeveel keer tanken?![]()
600 op een dag is nog te best te doen.
Doe ik op m'n werk altijd met 'n Focus ST. Die geeft soms 2 of 3 klappen achter elkaar.. klinkt heerijk als je in een schip rijdt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:04 schreef BoJo het volgende:
op de terug weg een flinke plof uit m'n uitlaat, ik trapte gas in om nog even voorbij een auto te gaan maar toen ging die lul ineens toch naar links echt gelijktijdig dat ik gas trapte, dus meteen weer gas los en toen was het echt *plof*![]()
Voor die EPS pijp had ik ook luidere plofjes bij gas los, nu hoor je het een stuk minder maar het is er nog wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Doe ik op m'n werk altijd met 'n Focus ST. Die geeft soms 2 of 3 klappen achter elkaar.. klinkt heerijk als je in een schip rijdt.
Bij m'n passat hoor je helemaal niets. maar ja die is ook nog 100% stock.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor die EPS pijp had ik ook luidere plofjes bij gas los, nu hoor je het een stuk minder maar het is er nog wel.
Ik heb dat ook regelmatig met die EPS pijp, klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor die EPS pijp had ik ook luidere plofjes bij gas los, nu hoor je het een stuk minder maar het is er nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |