Een taalfout in de tweede zin van de inleidingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:48 schreef Hugster het volgende:
Ik heb vannacht een stageverslag van een bepaald iemand nagekeken.
**screeeeeek**quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een taalfout in de tweede zin van de inleiding
top manquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:44 schreef Tjabbo het volgende:
Zometeen naar Oss.
Even een blauw leren interieur ruilen voor een grijs stoffen interieur dat ik ergens ooit voor wenâg op de kop getikt heb. Mijn eigen blauw leer is kapot en eigenlijk fubar. Nu kan ik voor niets (op de diesel na) aan een heel nieuw interieur komen
Niet want 200 lengte is veul te kortquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer wordt'ie ingeneukt?
Voor Huug wel ja. Maar heeft ze geen buurjochies van 12 dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet want 200 lengte is veul te kort![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor Huug wel ja. Maar heeft ze geen buurjochies van 12 dan?
Die zijn vaak ook wat gekrompenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. In Gennep wonen alleen maar bejaarden. Behalve ik dus.
Voorspel doet wonderen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
Maarre, hij staat nog niet hoor.
Was in het eggie nog mooier dan op de foto's.quote:
er zijn verschillende middelen voor verschillende kwalen en zo ook voor verschillende soorten leerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was in het eggie nog mooier dan op de foto's.
ben er erg blij mee.
even een leerherstel setje halen en dan flink poetsen. dan kunnen ze daarna er zo in.
Weet iemand wat ik het beste kan gebruiken om leer weer mooi en op kleur te krijgen?
1 volle en een beetje.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef M5 het volgende:
[..]
hoeveel keer tanken?![]()
600 op een dag is nog te best te doen.
Doe ik op m'n werk altijd met 'n Focus ST. Die geeft soms 2 of 3 klappen achter elkaar.. klinkt heerijk als je in een schip rijdt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:04 schreef BoJo het volgende:
op de terug weg een flinke plof uit m'n uitlaat, ik trapte gas in om nog even voorbij een auto te gaan maar toen ging die lul ineens toch naar links echt gelijktijdig dat ik gas trapte, dus meteen weer gas los en toen was het echt *plof*![]()
Voor die EPS pijp had ik ook luidere plofjes bij gas los, nu hoor je het een stuk minder maar het is er nog wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Doe ik op m'n werk altijd met 'n Focus ST. Die geeft soms 2 of 3 klappen achter elkaar.. klinkt heerijk als je in een schip rijdt.
Bij m'n passat hoor je helemaal niets. maar ja die is ook nog 100% stock.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor die EPS pijp had ik ook luidere plofjes bij gas los, nu hoor je het een stuk minder maar het is er nog wel.
Ik heb dat ook regelmatig met die EPS pijp, klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor die EPS pijp had ik ook luidere plofjes bij gas los, nu hoor je het een stuk minder maar het is er nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |