heb je eindelijk een VW met 4Motion gekocht???quote:Op zondag 21 januari 2007 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
4Motion
De kans dat ik een VW koop is net zo groot als de kans dat Hugo een Visa koopt.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:46 schreef M5 het volgende:
[..]
heb je eindelijk een VW met 4Motion gekocht???
Wat lul je dan "4Motion".quote:Op zondag 21 januari 2007 16:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De kans dat ik een VW koop is net zo groot als de kans dat Hugo een Visa koopt.
Ik zie Hugo best wel een Visa-creditcard kopen!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De kans dat ik een VW koop is net zo groot als de kans dat Hugo een Visa koopt.
Nee popsquote:Op zondag 21 januari 2007 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie Hugo best wel een Visa-creditcard kopen!
Wat diss je mijn duimquote:Op zondag 21 januari 2007 16:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heeft vetrolletjes op z'n duim![]()
![]()
.
Het is de Nokia E50. Hij is er al sinds september alleen heb ik er nog niemand mee zien lopenquote:Op zondag 21 januari 2007 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hmm.. dat is wel een erg mooie nokia, welk model is dat?
Ik krijg de mijne ook een dezer dagen binnen, maar ik weet zo nog niet of ik wel voor die iPhone ga..
[afbeelding][afbeelding]
Dit ding heeft eigenlijk alles wat ik nodig heb in zich.
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor Bojo's Alfa![]()
* Alfisti gaat op een heeeeeeeeeeeeeeeele veilige afstand staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 21 januari 2007 22:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
link?
Ik zie overal aluminium staan.
van www.nokia.comquote:Small, slim, and sleek design with stainless steel on the covers
Lasaulec?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb ik eindelijk een auto, begin ik morgen met een baan waar ik op de fiets sneller ben
Heb gisteren Blood Diamond gekeken en Apocalypto.quote:
Vind Blood Diamond superquote:Op maandag 22 januari 2007 08:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb gisteren Blood Diamond gekeken en Apocalypto.
Apocalypto was imho toch echt de betere, die rode diamant kon mij ook niet echt boeien..
Ik vond het stukje Blood Diamond wat ik heb gezien wel leuk, maar ik was gewoon moequote:Op maandag 22 januari 2007 08:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb gisteren Blood Diamond gekeken en Apocalypto.
Apocalypto was imho toch echt de betere, die rode diamant kon mij ook niet echt boeien..
ben ook niet echt te spreken over wm5quote:Op zondag 21 januari 2007 22:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is de Nokia E50. Hij is er al sinds september alleen heb ik er nog niemand mee zien lopen
En ik ga zeeeker wel voor de iPhone. Ik heb een iPaq en een O2 XDA gehad. Ik ben helemaal klaar met Windows Mobile.
Ik heb nu 2003se, maar eigenlijk kan ik weinig dingen vinden die me irriteren, wat is er eigenlijk mis met wm5 dan (te traag ofzo?)quote:Op maandag 22 januari 2007 10:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben ook niet echt te spreken over wm5
Luisteren naar jouw getetter lijkt me inderdaad nog een grotere ramp.quote:
Het is maandagochtend en ik zit op de uni.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
eey Rich, wassup?
Tja, 1 deukje. Maar dat overleef ik ook nog welquote:Op maandag 22 januari 2007 10:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het is maandagochtend en ik zit op de uni.
Om m'n studievertraging niet al te hard op te laten lopen zijn we met een aantal man dit semester maar 'ns goed begonnen
Ik las dat je deuken in je dak hebt van de storm?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |