Helegaar niet. OP's tellen zelfs niet eens mee voor je postcount.quote:
echt waarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. OP's tellen zelfs niet eens mee voor je postcount.
Maar maar een kloon aan en post een topic. Staat je post-aantal toch echt op 0.
Ik heb nog wel wat kloontjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. OP's tellen zelfs niet eens mee voor je postcount.
Maar maar een kloon aan en post een topic. Staat je post-aantal toch echt op 0.
niet teeveepeeen!quote:
nou jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet teeveepeeen!
maak dan een zinvolle zinloze opmerking
No shit! Nou ja..je hebt er in ieder geval één minderquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
No shit! Nou ja..je hebt er in ieder geval één minder![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
No shit! Nou ja..je hebt er in ieder geval één minder![]()
Mooi zo!quote:
quote:
He jammer dat je veel gemist hebt. Zaten goede wedstrijden tussen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het meeste van het darten gemist helaas. Ik heb wel een aantal hele spannende partijen gezien die tot het laatst gelijk bleven(o.a. Barney)
Dat waren nog eens partijen!
Als je dat maar weet. Ik wil de mensen niet tellen die na de onderbreking weggezapt waren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:46 schreef Etcetera het volgende:
ik vond de finale van Lakeside gewéldig, ik ben niet zo'n dartfanaat () maar dat was echt spannend
Doed me denken aan een cartoon die ik ergens zag van de week.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jaaaahhhh, met pijlen op sterren gooien
ja ik weetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:51 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Als je dat maar weet. Ik wil de mensen niet tellen die na de onderbreking weggezapt waren.
(Adams stond toen met 6-0 voor)
Ik las het ja. Dat is echt te gek voor woorden. Dat had ik graag gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:51 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Als je dat maar weet. Ik wil de mensen niet tellen die na de onderbreking weggezapt waren.
(Adams stond toen met 6-0 voor)
Daar heb je gelijk in. Wat ik mateloos irritant vind en vond is de onderbreking voor HvN enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las het ja. Dat is echt te gek voor woorden. Dat had ik graag gezien
Hoe stoer is het om zo terug te komen
Overigens heb ik wel constant zitten klagen over de regie. Wát een rotzooi was dat
Sommige darters gooien heel snel en de regie wil tussen de pijlen door graag het gezicht van de darter laten zien.
Gevolg: darter gooit pijl(camera op bord), camere switched naar darter, camera mist pijl maar gaat toch terug naar bord, camera gaat toch nog snel naar de darter, camera mist weer pijl, etc. etc.
De regie miste deze keer ook vaak "afwijkende pijlen". Dus als een darter beslist opeens op de T19 ofso te gooien. Vermoeiend en frustrerend om naar te kijken
Als ik het me goed herinneren presteerden ze het enkele jaren geleden om een finale 10-15 minuten voor het einde af te kappen voor HvN om vervolgens een SAMENVATTING van de laatste paar minuten uit te zendenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Wat ik mateloos irritant vind en vond is de onderbreking voor HvN enzo.
Oke, sommige wedstrijden lieten ze helemaal zien.... maar anderen ook weer niet. Die ook het kijken de moeite waard waren.......
Ja maar ik gaf een kusje erbij... Dan mag 't!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet teeveepeeen!
maak dan een zinvolle zinloze opmerking
nou vooruit maar weer hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar ik gaf een kusje erbij... Dan mag 't!
Klopt...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinneren presteerden ze het enkele jaren geleden om een finale 10-15 minuten voor het einde af te kappen voor HvN om vervolgens een SAMENVATTING van de laatste paar minuten uit te zenden
Zou idd heel logisch en niet ondenkbaar zijn......quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:16 schreef erkel het volgende:
Ik hoorde van een onbetrouwbare () bron dat SBS van de Lakeside rechten af wil en PDC rechten zou willen kopen. Op zich logisch, want de meeste Nederlanders zitten op het moment nu daar en het niveau is misschien ook wel hoger.
Lekker voor je houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:45 schreef Etcetera het volgende:
ik heb weer een test gevondenis wel een lange (duurt een kwartier, 120 vragen)
Ik hou het er gewoon op dat ik een brein hebquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef Etcetera het volgende:
ik peins er niet overje hoeft 'm niet te maken
[Test] Test of u een mannelijk of een vrouwelijk brein heeft
Ik vind het moeilijk om de montagevoorschriften van bouwpakketten te begrijpenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef Etcetera het volgende:
ik peins er niet overje hoeft 'm niet te maken
[Test] Test of u een mannelijk of een vrouwelijk brein heeft
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om de montagevoorschriften van bouwpakketten te begrijpen
![]()
Lees ze en tot later Nemquote:
dus ik heb geen ruimtelijk inzicht (maar dat wist ik welquote:ik blijk een
Gebalanceerd Brein
Uw score op Systeemontwerp is 14, en op Empathie is die 27.
Wat betekent uw EQ-score?
0-32: laag ( de meeste mensen met het Asperger-syndroom, een vorm van autisme, scoren rond de 20)
Wat betekent uw SQ-score?
Het Systeemontwerp Quotiënt staat voor uw ruimtelijk inzicht en de mate waarin u in staat bent systemen te doorzien. Mannenhersenen zijn hier beter voor uitgerust dan het vrouwenbrein.
0-19 punten: laag
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:11 schreef Etcetera het volgende:
als ik alles 's optel, zou ik echt rijp moeten zijn voor de psycholoog geloof ik
Prachtigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef dartfanaat het volgende:
Zit ik van de week een Sudoku te maken. (Stond boven extra moeilijk) Wilde 'm eens proberen en kwam er maar niet uit. Eens ingevuld in m'n Sudokuprogramma.....blijkt de puzzel onoplosbaar te zijn
......zucht........
ik dacht dat colleges bedoelt waren om dingen te leren en aantekeningen te makenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prachtig![]()
we doen onder college altijd wedstrijdje met de sudoku uit de spits of metro.![]()
Je avatar past er perfect bijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:11 schreef Etcetera het volgende:
als ik alles 's optel, zou ik echt rijp moeten zijn voor de psycholoog geloof ik
Je loopt achterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:12 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht dat colleges bedoelt waren om dingen te leren en aantekeningen te maken
of loop ik achter
Ja precies. En dan pik ik gelijk de laatste roddels en de horoscopen meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Etcetera het volgende:
oh, en die zijn dan zeker ook nog online terug te vinden? ja, dan kun je beter sudoku doen dan in slaap vallen
ik had laatst in m'n horoscoop staan dat ik een oneerbaar voorstel zou krijgen, maar het niet meteen zou afwijzen want ik vond het wel spannend ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies. En dan pik ik gelijk de laatste roddels en de horoscopen mee![]()
psst!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had laatst in m'n horoscoop staan dat ik een oneerbaar voorstel zou krijgen, maar het niet meteen zou afwijzen want ik vond het wel spannend ofzo![]()
![]()
geen oneerbaar voorstel gekregen trouwens
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[afbeelding] + [afbeelding]?
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en je wijst niks meteen af dus de horoscoop klopt![]()
Ow, je wil MIJ met een hakmes bewerken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was een horo van vorige week
dat ik je met een hakmes wil bewerken, getuigd dat van autisme? daar heb ik niet zoveel verstand van, ben wel nieuwsgierig
leek me logisch: een schaap met een cape is supersheep tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, je wil MIJ met een hakmes bewerken?![]()
Ik hoop dat het geen autistisch trekje is maar dat je gewoon honger hebt
Zoek me maar, ik zit toch goed verstoptquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
leek me logisch: een schaap met een cape is supersheep toch
ik heb idd wel trek eigenlijk
Hier gaat ie goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:13 schreef Nesle het volgende:
Hoi Sheep
Ja wel redelijk, heb er alweer 8 tentamens opzittenmaar ben wel ziekig. Hoesten enzo, en morgen heb ik een onwijs belangrijke wedstrijd
dus ik lig al sinds 22.30 onder de wol met mn laptop
![]()
En met jou dan?
Ja, ik ben er nog niet aan toe. Het is wel een grote stap hoor...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:16 schreef Etcetera het volgende:
waar blijft jouw nieuwe ava Jojoortje?
Ja ik heb ook een drastische verandering in mijn avaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:14 schreef Jojoortje het volgende:![]()
![]()
Nesle! Ik had je helemaal niet herkend! Lekker weekend meid?
![]()
Haha, ja die heb ik ook 1 minuut gehad gisterenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:19 schreef Etcetera het volgende:
wat dacht je van
[afbeelding]
het is een beetje in hetzelfde type, maar toch anders
en van 2006 valt vast wel 2007 te soepen
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Haha, ja die heb ik ook 1 minuut gehad gisteren![]()
![]()
Hahahaha, die is ook leuk!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:29 schreef Nesle het volgende:
Niet zo moeilijk, gewoon andersom
[afbeelding]
sorryaanalleherenhier
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:34 schreef Supersheep het volgende:
Hou deze nou maar, ben ik toch niet voor niks bezig geweest
Tof! Hoe oud word je als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaaaaaaMorgenavond hou ik een groot feest!
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:38 schreef Supersheep het volgende:
47
en welke moet ik volgens jou gebruiken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:44 schreef Supersheep het volgende:
even testen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat test je nou eigenlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:44 schreef Supersheep het volgende:
even testen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
en welke moet ik volgens jou gebruiken?
ik wist dat je dit ging doen trouwens, ik wachtte erop
Vind je die van ons niet cool?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Toch weer een andere Jojoortje![]()
En Nesle heeft ook weer een nieuwe
Kunnen we MaJo er niet in verwerkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:51 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe topictitel: Sjikkerbatjes en Zoeplapp'n
pas je wel op dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
(nee ik ga niet stoppen met die smiley)
Ik wil het woord kats of onmeunig er nog inquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:51 schreef Etcetera het volgende:
nieuwe topictitel: Sjikkerbatjes en Zoeplapp'n
vond ik te makkelijkquote:
Hoezoquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil het woord kats of onmeunig er nog in
Of allebei
niet dat we zometeenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
HoezoDe
smiley is helemaal the bomb
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
niet dat we zometeen [afbeelding] praktijken krijgen met die drankinhoud van je
Hahahaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
niet dat we zometeen [afbeelding] praktijken krijgen met die drankinhoud van je
Kats is toch heel erg? Kats bezopenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:01 schreef Jojoortje het volgende:
Kats is eeeeuh... ja hoe leg je dat uit?![]()
Maak er een rap vanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:03 schreef Etcetera het volgende:
ah ok
Sjikkerbatje MaJo, Zoeplap Soempie, onmeunig veul boez: de AKQ is kats bezopen!
Heb geslapen van 1:45-6:45, begin nu moe te wordenquote:
Nee het is weer toegestaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit je weer stiekem te fokken?
Ik ben een beetje gefrustreerdquote:
onder je bed gekeken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gefrustreerdkan een topic niet meer vinden
![]()
was jij niet gestopt?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:25 schreef MaJo het volgende:
ik ga efkes een saffie roken, ben zo terug![]()
![]()
The OC NL topicquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou, wat zoek je?
[..]
Was me nog totaal niet opgemerkt
Hoe vind je die dan als die niet tussen die lijst in TV staat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hoezo? vragen is niet erg hoor
ik welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe vind je die dan als die niet tussen die lijst in TV staat?
Ik gebruik die bagger zoekfunctie niet trouwens.
Nog eentje voor het slapengaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat heeft dat sigaretje nou voor zin dan als je toch gaat slapen?
Tegen de tijd dat je weer wakker wordt is het effect toch alweer afgelopen maarja ik ben dan ook geen rokerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog eentje voor het slapengaan
Truste allemaal![]()
Ik ook niet. Maar om 23:00 vond ik het wel welletjesquote:
En je vroege workout plan dan?quote:
En ik dacht dat ik daar laat mee wasquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef Jojoortje het volgende:
Omdat ik eindelijk mijn OV heb opgehaald en ik heb dus ook pasfoto's laten maken en ik sta EINDELIJK leuk op een pasfoto!![]()
Met rum en slagroom?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar om 3 uur met een vriendin in de stad warme chocolademelk of zo drinken![]()
Je zou het niet verwachten van mij, maar zeker niet met rumquote:
Waarom zeker niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten van mij, maar zeker niet met rum
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
ik zat ff op hun site te kijken: ze hebben een Chocoladereceptenboek! Voor 4,99 te bestellen, incl verzendkosten![]()
Allemaal in de soep dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
En je vroege workout plan dan?![]()
Ik ga over een minuut harrdlopen, omdat ik niet achter wilde blijven.
Maar jij ligt waarschijnlijk te pitten nu![]()
![]()
![]()
ik krijg vanavond mijn pokermattiesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
het wordt nog gezellig zo
wie gaat er nog stappen en sjikkerbatje worden?
Meld!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
Zeg jij nooit "steerndik"?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
niet dat ik me kan herinnerenquote:
hier wordt het wel veel gebruikt en ik dacht dat het in knoal ook wel gebruikt zou worden. ik woon in borger trouwens, vlak in de buurt dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
die ken ik ook wel
hoezo eigenlijk Homdeck?
Geen idee. Ik drink nooit rumquote:
hoe oud word je?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
VANAVOND PARTY @ JOJOORTJE![]()
![]()
OVER IETS MEER DAN 6 UUR JARIG! WHOAAAAHHH![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Bier staat koud?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
ze wordt 19quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe oud word je?
ik ben blij voor je dat je het zelf leuk vind, ik heb echt een tyfushekel aan mijn eigen verjaardag![]()
Zojuist nog gekochtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:28 schreef Etcetera het volgende:
hey Sheep
zeg, vraag ik me ineens afeet jij nou wel 's shoarma?
zolang mensen maar geven wat ik wil hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
cadeaus houd ik helemaal niet van. Dat komt eigenlijk omdat ik het nooit leuk vind en ik geen zin heb geveinsd blij te zijn
Dan heb ik liever niets of een fles drank ofso die gezamelijk wordt genuttig.
Uiteindelijk draait het erop uit dat ik in het cafe een bon open en die betaal.
dus je eet jezelf opquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Psst volgens mij is sheep stiekem een mens
[..]
En Netschaap dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Schapen kunnen heul niet op internet![]()
[..]
19 jajajaja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef Homdeck het volgende:
hoe oud word je?
Tuurlijk, kom maar langsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn we allemaal uitgenodigd? Begrijp ik dat goed?
Mwoaah, stuk of 15quote:
Jaa! Heerlijk koud!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
Bier staat koud?
hier, ik zat zelfs in Sesamstraatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef Etcetera het volgende:
ja, nee, dat helpt nu niet meer hoor![]()
Ik weet nog precies hoe z'n stem klinktquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Hehehe die Sheepboy was ik helemaal vergeten
Ik ook. Maar het wordt lastig nadoen op Fokquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoe z'n stem klinkt![]()
quote:
9-ball vind ik niet zo leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:21 schreef Etcetera het volgende:
weet je zeker dat je 9-ball gaat doen?
Zo erg is het dan weer niet (afklop, zul je net zien dat dat vanavond wel gebeurt)..en de ballen gaan ook niet meer stuiterend over de tafelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:29 schreef Etcetera het volgende:
dat wordt een dure uitgave dan, als je steeds de lakens vernielt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |