Ik vind het moeilijk om de montagevoorschriften van bouwpakketten te begrijpenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef Etcetera het volgende:
ik peins er niet overje hoeft 'm niet te maken
[Test] Test of u een mannelijk of een vrouwelijk brein heeft
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om de montagevoorschriften van bouwpakketten te begrijpen
![]()
Lees ze en tot later Nemquote:
dus ik heb geen ruimtelijk inzicht (maar dat wist ik welquote:ik blijk een
Gebalanceerd Brein
Uw score op Systeemontwerp is 14, en op Empathie is die 27.
Wat betekent uw EQ-score?
0-32: laag ( de meeste mensen met het Asperger-syndroom, een vorm van autisme, scoren rond de 20)
Wat betekent uw SQ-score?
Het Systeemontwerp Quotiënt staat voor uw ruimtelijk inzicht en de mate waarin u in staat bent systemen te doorzien. Mannenhersenen zijn hier beter voor uitgerust dan het vrouwenbrein.
0-19 punten: laag
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:11 schreef Etcetera het volgende:
als ik alles 's optel, zou ik echt rijp moeten zijn voor de psycholoog geloof ik
Prachtigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef dartfanaat het volgende:
Zit ik van de week een Sudoku te maken. (Stond boven extra moeilijk) Wilde 'm eens proberen en kwam er maar niet uit. Eens ingevuld in m'n Sudokuprogramma.....blijkt de puzzel onoplosbaar te zijn
......zucht........
ik dacht dat colleges bedoelt waren om dingen te leren en aantekeningen te makenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prachtig![]()
we doen onder college altijd wedstrijdje met de sudoku uit de spits of metro.![]()
Je avatar past er perfect bijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:11 schreef Etcetera het volgende:
als ik alles 's optel, zou ik echt rijp moeten zijn voor de psycholoog geloof ik
Je loopt achterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:12 schreef Etcetera het volgende:
ik dacht dat colleges bedoelt waren om dingen te leren en aantekeningen te maken
of loop ik achter
Ja precies. En dan pik ik gelijk de laatste roddels en de horoscopen meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Etcetera het volgende:
oh, en die zijn dan zeker ook nog online terug te vinden? ja, dan kun je beter sudoku doen dan in slaap vallen
ik had laatst in m'n horoscoop staan dat ik een oneerbaar voorstel zou krijgen, maar het niet meteen zou afwijzen want ik vond het wel spannend ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja precies. En dan pik ik gelijk de laatste roddels en de horoscopen mee![]()
psst!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had laatst in m'n horoscoop staan dat ik een oneerbaar voorstel zou krijgen, maar het niet meteen zou afwijzen want ik vond het wel spannend ofzo![]()
![]()
geen oneerbaar voorstel gekregen trouwens
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[afbeelding] + [afbeelding]?
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en je wijst niks meteen af dus de horoscoop klopt![]()
Ow, je wil MIJ met een hakmes bewerken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
was een horo van vorige week
dat ik je met een hakmes wil bewerken, getuigd dat van autisme? daar heb ik niet zoveel verstand van, ben wel nieuwsgierig
leek me logisch: een schaap met een cape is supersheep tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ow, je wil MIJ met een hakmes bewerken?![]()
Ik hoop dat het geen autistisch trekje is maar dat je gewoon honger hebt
Zoek me maar, ik zit toch goed verstoptquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
leek me logisch: een schaap met een cape is supersheep toch
ik heb idd wel trek eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |