Met andere woorden: alle vrouwen dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil de volgende TT-wijziging voorstellen: alle liegende, manipulerende, gevoelloze, leugenachtige, hartbrekende sletten zijn KUTHOEREN.
dan doe je dus iets foutquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Ik snap er vaak helemaal niks meer van.. wat doe ik fout? "niks, je doet niks fout, je bent lief, maar (blablabla).." dat heb ik nu al meerdere keren gehoord
Neu hoor, ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Met andere woorden: alle vrouwen dus![]()
Zeker een kloon van child-in-chains?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef 1603 het volgende:
(Bij voorbaat wil ik niemand kwetsen. Sorry. Ik uit even mijn frustraties)
<huilie-verhaal>
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zeker een kloon van child-in-chains?![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Oosthoek het volgende:
Sukkel. Je moet vrouwen ook gewoon neuken, geen relatie mee beginnen. Daar zijn ze totaal ongeschikt voor. Je koopt toch ook geen auto omdat je behoefte hebt aan gezelligheid? Daar neem je een hond voor.
weet je dat het me op dit moment ff hoog zit. dan lucht dit wel even opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Public_NME het volgende:
Hé, TS weet iets wat de halve wereld al weet!
Nee dat zijn 2 heul verschillende dingenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:50 schreef Copycat het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren, alle mannen kuthoerenlopers. Zoiets?
Neem een biertje en chill. Morgen gaat alles beter...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:37 schreef 1603 het volgende:
[..]
![]()
[..]
weet je dat het me op dit moment ff hoog zit. dan lucht dit wel even op![]()
![]()
"Je bent als een broer voor me."quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Ik snap er vaak helemaal niks meer van.. wat doe ik fout? "niks, je doet niks fout, je bent lief, maar (blablabla).." dat heb ik nu al meerdere keren gehoord
En de koningin!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef DiaZePaM het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren, behalve onze moeders.
Alle mannen zijn HOMO dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:56 schreef jpg97 het volgende:
Nee dat zijn 2 heul verschillende dingen
En als je ze daarna vertelt dat het je niet uitmaakt omdat je alleen wilde neuken, ben je opeens de grote gore misbruiker.quote:
Ik weet niet wat in jouw familie gangbaar is, maar ik neuk niet met mijn broerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef Oosthoek het volgende:
En als je ze daarna vertelt dat het je niet uitmaakt omdat je alleen wilde neuken, ben je opeens de grote gore misbruiker.
quote:
Ik kan nog geen plant in leven houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:17 schreef HAHAHHA het volgende:
Vrouwen presteren uitstekend op gebied van verzorgen en bemoederen.
* het.ismij heeft hier niks aan toe te voegen/ op aan te merken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:16 schreef 1603 het volgende:
-op-
Oh, mijn man bemoedert onze kinderen eerlijk gezegd beter dan ik. Ik ben daarentegen zakelijker en heb meer managementkwaliteiten (brr, braakwoord, maar wist even niet goed hoe ik het goed moest omschrijven). Dus wat nou.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:17 schreef HAHAHHA het volgende:
Vrouwen presteren uitstekend op gebied van verzorgen en bemoederen.
Op andere gebieden zijn de mannen overal beter in. Denk maar aan mode, koks, techniek, en nog veel meer.
je man is homo in de ontkenningsfase en jij een carrierebitch die wil bewijzen dat vrouwen óók best hoge functies aankunnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, mijn man bemoedert onze kinderen eerlijk gezegd beter dan ik. Ik ben daarentegen zakelijker en heb meer managementkwaliteiten (brr, braakwoord, maar wist even niet goed hoe ik het goed moest omschrijven). Dus wat nou.
vrouwen die SATS en Oprah quoten, en dan ook nog terwijl het absoluut niet bij de situatie past:quote:
Een vrouw die alle vrouwelijke functies en emoties uitgeschakeld heeft en daarom ook een leuk managementbaantje kan handlen. Erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
je man is homo in de ontkenningsfase en jij een carrierebitch die wil bewijzen dat vrouwen óók best hoge functies aankunnen.
(gokje)
Weet ik veel wie ik quotequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:04 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
vrouwen die SATS en Oprah quoten, en dan ook nog terwijl het absoluut niet bij de situatie past:
die cerie over die wijven in de grote ctad, je weet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:07 schreef MUUS het volgende:
SATS? Que?
Anders draai je het gewoon even om en zeg je: Goed, ik weet dat ik niks fout doe, dus logisch redeneren brengt me tot de conclusie dat jij iets fout moet doen, ga nou eens even bij jezelf na wat je fout doet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Dat laatste klopt wel geloof ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:06 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een vrouw die alle vrouwelijke functies en emoties uitgeschakeld heeft en daarom ook een leuk managementbaantje kan handlen. Erg aantrekkelijk
Ja, triest he, al die jongetjes die niet met vrouwen om kunnen gaan en hun daarom maar de schuld geven van al het kwaade in de wereld.quote:
Doe dat maar in true want de waarheid is ver te zoekenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
Ik denk dat ik eens een topique ga openen met :
Alle mannen zijn kolerelijers, Hoerelopers, zeiksnorren, randdebielen en pooiers.
© ELOUNDA
Alle mannen zijn KLOOTZAKKEN ik was eerderquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
Alle mannen zijn kolerelijers, Hoerelopers, zeiksnorren, randdebielen en pooiers.
© ELOUNDA
Als we dat bevestigen, ga je dan zeker tegenspartelen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
© ELOUNDA
Wij kunnen iig de ironie van Hans inzienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef HAHAHHA het volgende:
[afbeelding]
Ook een bijpodruct van vrouwen is dat ze over het algemeen niet in staat zijn om humor te produceren!
Is dat nodig dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef HAHAHHA het volgende:
Ook een bijpodruct van vrouwen is dat ze over het algemeen niet in staat zijn om humor te produceren!
Het is niet noodzakelijk, maar wel gezellig. Dat weet je zelf ook wel goed ipv aandacht te vragen.quote:
dat is je probleemquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Als gezelligheid uitsluitend daar aan te danken is..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:01 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Het is niet noodzakelijk, maar wel gezellig. Dat weet je zelf ook wel goed ipv aandacht te vragen.
Zei ik dat? Nee, dan kun je beter ophouden met de indruk wekken dat ik andere dingen zeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef Alicey het volgende:
Als gezelligheid uitsluitend daar aan te danken is..
Idd, op een of andere manier zijn ze verslingerd aan klootzakken. Puur omdat ze hem niet kunnen vormen zoals ze het willen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef Little_Meanie het volgende:
dat is je probleem
vrouwen willen geen lieverd
Wat zijn we aangebrand zegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Zei ik dat? Nee, dan kun je beter ophouden met de indruk wekken dat ik andere dingen zeg.
Het produceren van humor, of humor in het algemeen?quote:Het is wel een belangrijk onderdeel bij gezelligheid. Moet ik je dat nog uitleggen?
maarja, huilen lucht verdomt op toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:09 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Idd, op een of andere manier zijn ze verslingerd aan klootzakken. Puur omdat ze hem niet kunnen vormen zoals ze het willen.
Dan kunnen ze weer lekker janken, vinden ze -vreemd genoeg- best wel okay om vaak verdrietig te zijn.
Er hoeft nat. niet gekozen te worden tussen 2 uitersten..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef Developersrus het volgende:
[..]
maarja, huilen lucht verdomt op toch?
...K ben niet verzekerd tegen waterschade so....
Vind je het gek, als je constant loopt te kutten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef Alicey het volgende:
Wat zijn we aangebrand zeg.
Waarover héb je het weer?quote:Het produceren van humor, of humor in het algemeen?
Het zal wel aan mijn vrouwelijke brein liggen, maar de enige personen die ik in dit topic zie janken, zijn mannen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:09 schreef HAHAHHA het volgende:
Dan kunnen ze weer lekker janken, vinden ze -vreemd genoeg- best wel okay om vaak verdrietig te zijn.
Ja, eik wel.. Althans, ik vind niet dat ik nu bijzonder aan het kutten ben ofzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Vind je het gek, als je constant loopt te kutten?
Humor is meer dan alleen produceren er van.quote:Waarover héb je het weer?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zeker een kloon van child-in-chains?![]()
zo herkenbaar, duidelijk child-in-chains die het over mijn ex heeft ook nogquote:Waarom zijn vrouwen toch zulke kuthoeren? Altijd overal omheen draaien, slecht liegen. ("weet niet" .. "misschien"). Een breuk lijkt ze vaak niet te deren. En ze trappen, ook al hebben zij het uitgemaakt, graag nog even na, ook al is het indirect. Ook al ben je als vrienden uit elkaar gegaan, zonder ruzie etc. Ze moeten even dat mes door je hart rammen. Even op je ziel trappen. Stukje bij beetje breken ze je af.
En altijd dat 'we kunnen toch vrienden blijven', en dan toch een paar opmerkingen maken die als een dolk door je hart gaan, en dan nog een paar opmerkingen om de dolk ook nog even om te draaienquote:Een breuk lijkt ze vaak niet te deren. En ze trappen, ook al hebben zij het uitgemaakt, graag nog even na, ook al is het indirect. Ook al ben je als vrienden uit elkaar gegaan, zonder ruzie etc. Ze moeten even dat mes door je hart rammen
Wat een hoer zegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:05 schreef BasOne het volgende:
Amen to that TS
Vooral dit
[..]
En altijd dat 'we kunnen toch vrienden blijven', en dan toch een paar opmerkingen maken die als een dolk door je hart gaan, en dan nog een paar opmerkingen om de dolk ook nog even om te draaien![]()
(ja m'n vriendin... EX-vriendin heeft het 2 weken geleden uitgemaakt na 1,5 jaar en ze was zo'n bitch die even na moest trappen)
precies, PRECIES.. dat ken ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:05 schreef BasOne het volgende:
Amen to that TS
Vooral dit
[..]
En altijd dat 'we kunnen toch vrienden blijven', en dan toch een paar opmerkingen maken die als een dolk door je hart gaan, en dan nog een paar opmerkingen om de dolk ook nog even om te draaien![]()
(ja m'n vriendin... EX-vriendin heeft het 2 weken geleden uitgemaakt na 1,5 jaar en ze was zo'n bitch die even na moest trappen)
Ik kan harstikke goed met vrouwen omgaan, zij kunnen alleen niet met mij omgaan . . .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, triest he, al die jongetjes die niet met vrouwen om kunnen gaan en hun daarom maar de schuld geven van al het kwaade in de wereld.
ze kunnen perfect met mij omgaan, zo gauw ze geleerd hebben mij te aanbiddenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:36 schreef ThunderChild het volgende:
Ik kan harstikke goed met vrouwen omgaan, zij kunnen alleen niet met mij omgaan . . .![]()
![]()
Even hierover: wij janken omdat het werkt. Vrouwen huilen sneller dan mannen, dat is nou eenmaal zo. Ik jank ook wel eens als er niks is. Mannen reageren er te hysterisch op, en daar moeten we dan gewoon gebruik van maken. Jullie werpen ons de mogelijkheden zo toequote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:09 schreef HAHAHHA het volgende:
idd, ze zijn zo makkelijk voor de gek te houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Even hierover: wij janken omdat het werkt. Vrouwen huilen sneller dan mannen, dat is nou eenmaal zo. Ik jank ook wel eens als er niks is. Mannen reageren er te hysterisch op, en daar moeten we dan gewoon gebruik van maken. Jullie werpen ons de mogelijkheden zo toe
Bij een hoer stopt het gezeur na betaling,...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:45 schreef DemonRage het volgende:
Is dit topic een verkapte oproep voor hoerenlopers om de prostitutie te boycotten?
Mwoah, ik zou niet willen zeggen dat ik echt een kuthoer ben die bewust mannen voor de gek houdt, maar over dat janken moeten ze gewoon niet zoveel ophef maken. Vrouwen janken. Betekent niet dat er iets ergs is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
idd, ze zijn zo makkelijk voor de gek te houdenen we krijgen zo makkelijk iets van ze gedaan, ze geven altijd snel toe, zo makkelijk
en als wij niet ergens gelijk aan toegeven zijn we gelijk kuthoeren en weet ik het whehe
mannen,,,, zo easy
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou niet willen zeggen dat ik echt een kuthoer ben die bewust mannen voor de gek houdt, maar over dat janken moeten ze gewoon niet zoveel ophef maken. Vrouwen janken. Betekent niet Hoeft niet te betekenen dat er iets ergs is.
irritant. en je weet nooit of het gemeend is en daarom ge je van het ergste uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou niet willen zeggen dat ik echt een kuthoer ben die bewust mannen voor de gek houdt, maar over dat janken moeten ze gewoon niet zoveel ophef maken. Vrouwen janken. Betekent niet dat er iets ergs is.
Da's wel weer lief.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
irritant. en je weet nooit of het gemeend is en daarom ge je van het ergste uit.
Weten wijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:59 schreef SlimShady het volgende:
irritant. en je weet nooit of het gemeend is en daarom ge je van het ergste uit.
Maar wel meestal stomme.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:29 schreef Ripley het volgende:
Huilie
Vrouwen zijn net mensen: je hebt leuke en stomme. Deal with it
Mannen, zo tegenstrijdig altijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
kuthoeren , zonder enige humor, wat zoeken die jankgasten dan bij vrouwen?
ja, sex, maar als het enkel de sex is , hoe krijgen die humorloze kuthoeren hen dan zo over de zeik dat ze dit soort topics openen cq draaiende houden?
dan neuk je ze gewoon en zal het je verder aan je reet roesten of ze humor hebben, een leuk karakter of whatever.
dus toch verliefd? verliefd worden op een kuthoer zonder humor, tjaaaaa.. en dan vrouwen verwijten dat ze enkel op klootzakken vallen....![]()
Dat en zo niet in staat tot logisch denken, wat ze toch zo goed zouden kunnen volgens eigen zeggen.quote:
Ja, kunnen ze niet gewoon eens zeggen wat ze bedoelen? Of moet ik het altijd maar raden, die ''signalen'' van de broertjes dat ze me eigenlijk een kuthoer vinden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat en zo niet in staat tot logisch denken, wat ze toch zo goed zouden kunnen volgens eigen zeggen.
Die kuthoeren willen allemaal een klootzak, dan klopt het toch gewoon weer?
Nu moeten enkel die jankende "broertjes" hier op de overgebleven "zusjes" leren vallen, maar jaaaaaaaaaa, dat doen ze niet, want ze willen liever die geile kuthoer.
Ja kijk dan moet je niet klagen maar dragen![]()
Ja, alle vrouwen zijn hetzelfde en alle mannen zijn dol op generaliserenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:23 schreef Disorder het volgende:
Even serieus. Vrouwen zijn in mijn ogen echter wel degelijk emotioneel onbetrouwbaar, kennen zelden loyaliteit, zijn vaker onbetrouwbaar dan mannen en gebruiken emotie als chantagemiddel. Of ik moet nog eens een leuke normale vrouw tegenkomen, maar die schijnen, als ik mijn vrienden hoor, ook niet te bestaan.
En dan weer zeiken dat we zo aanhankelijk en volgzaam zijn en nooit een eigen mening hebben.quote:Misschien heeft de Islam gelijk en moet de corrigerende tik weer terugkomen.
je kunt dus niet winnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, kunnen ze niet gewoon eens zeggen wat ze bedoelen? Of moet ik het altijd maar raden, die ''signalen'' van de broertjes dat ze me eigenlijk een kuthoer vinden?
Wat is er?
Niets.
Echt niet?
Nee (maar je bent een kuthoer)
Holy shit, geweldig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:26 schreef Xennia het volgende:
En dan weer zeiken dat we zo aanhankelijk en volgzaam zijn en nooit een eigen mening hebben.
hij: wat zullen we gaan doen vandaag?
zij: maakt mij niet uit.
hij: wat zullen we eten vandaag?
zij: maakt mij niet uit. Zeg jij het maar
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Holy shit, geweldig!
Wat me opvalt is dat veel jonge vrouwen overal een machtsstrijd van maken om dat 'uh-uh, I am an independant woman!' attitude hoog te kunnen houden.Het is net alsof ze allemaal sex and the city hebben gezien en de cosmopolitan hebben gezele..... Oh shit..
We moeten wel, want er zijn geen normale mannen die voor ons kunnen zorgen, aangezien mannen allemaal klootzakken zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef Disorder het volgende:
Wat me opvalt is dat veel jonge vrouwen overal een machtsstrijd van maken om dat 'uh-uh, I am an independant woman!' attitude hoog te kunnen houden.
Ik ben geen klootzak.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We moeten wel, want er zijn geen normale mannen die voor ons kunnen zorgen, aangezien mannen allemaal klootzakken zijn![]()
Als wij allemaal kuthoeren zijn, zijn jullie allemaal klootzakkenquote:
Terug naar de keuken jij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als wij allemaal kuthoeren zijn, zijn jullie allemaal klootzakken
Okeequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:39 schreef Disorder het volgende:
Terug naar de keuken jij.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als wij allemaal kuthoeren zijn, zijn jullie allemaal klootzakken
Dat laatste was al het geval. Waarom zie je zulke dingen niet..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:41 schreef Disorder het volgende:
Als je daar toch bent, haal dan ook even koud bier. Kom terug in lingerie.
and it begins...........quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat laatste was al het geval. Waarom zie je zulke dingen niet..![]()
Trek je conclusiesquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Holy shit, geweldig!
Wat me opvalt is dat veel jonge vrouwen overal een machtsstrijd van maken om dat 'uh-uh, I am an independant woman!' attitude hoog te kunnen houden.Het is net alsof ze allemaal sex and the city hebben gezien en de cosmopolitan hebben gezele..... Oh shit..
Je moet duidelijker communiceren. Dus niet: "Trek lingerie aan", maar "trek alleen lingerie aan"quote:
Bier is goed. Je praat me nu net iets te veel, wees wat stiller.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je moet duidelijker communiceren. Dus niet: "Trek lingerie aan", maar "trek alleen lingerie aan"
Hoe is je bier?
Ja, in zekere zin wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:44 schreef Sender_ het volgende:
TS heeft gewoon helemaal gelijk.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef Disorder het volgende:
Bier is goed. Je praat me nu net iets te veel, wees wat stiller.
haha je keek in mijn fotoboek
Wel leuk dat ik je blij maakte. Ja bier smaakt goed dus doe er nog maar een bij. Striptease ook graag. En langzaam, niet als de party animals zoals vorige keer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meer bier?
Tuurlijk, alleen was niks te zien. Mannenactie, je blij maken met niks..
Dat is toch het hele subtiele-gebeuren? Vrouwen schijnen altijd te vinden dat ze wel laten merken wat ze denken, maar mannen kunnen geen subtiele hints oppikken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:00 schreef Dumbert het volgende:
Zou al een mooi stuk schelen als de dames eens zouden zeggen wat ze ook echt denken, scheelt heel wat frustraties...
Koop dan niet zo'n PA-pak voor me. Nog meer wensen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:01 schreef Disorder het volgende:
Wel leuk dat ik je blij maakte. Ja bier smaakt goed dus doe er nog maar een bij. Striptease ook graag. En langzaam, niet als de party animals zoals vorige keer.
en als ze dan zeggen wat ze echt denken, dan reageren jullie met "zucht...vrouwen, zo emotioneel en zo weinig rationeel, ik kan er niets mee en al helemaal geen kaas van maken"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:00 schreef Dumbert het volgende:
[..]
Ja, in zekere zin wel.
Zou al een mooi stuk schelen als de dames eens zouden zeggen wat ze ook echt denken, scheelt heel wat frustraties...
En dan nog zeggen dat een man zijn gevoelens niet naar buiten kan brengen![]()
Zouden "ze"eerst zelf eens het goede voorbeeld mogen geven![]()
Straks seks. Beetje opwarmen mag hier wel. We maken het karwei af in de slaapkamer, waag het niet me saai te noemen. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Koop dan niet zo'n PA-pak voor me. Nog meer wensen?
Bullshit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is toch het hele subtiele-gebeuren? Vrouwen schijnen altijd te vinden dat ze wel laten merken wat ze denken, maar mannen kunnen geen subtiele hints oppikken?
Okee. Wel zeggen als je nog een biertje wilt, hè..!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:07 schreef Disorder het volgende:
Straks seks. Beetje opwarmen mag hier wel. We maken het karwei af in de slaapkamer, waag het niet me saai te noemen. Dat was het wel zo'n beetje.
Dat is toch duidelijk? "Je bent tè lief" Als ze zou zeggen: "Je bent tè stom" dan snap je toch ook wel dat ze je niet moet? Je bent iets 'tè', en dat is nooit goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:08 schreef Dumbert het volgende:
Als ze iemand niet moeten, zouden ze in plaats van te zeggen, "je bent te lief voor me", ook kunnen zeggen, het spijt me, je bent mijn type niet...
Zo komt de boodschap wel duidelijker over.![]()
Maar dan begint het lieve broertje te huilen en te chanteren met emoties!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:08 schreef Dumbert het volgende:
[..]
Bullshit.
Als ze iemand niet moeten, zouden ze in plaats van te zeggen, "je bent te lief voor me", ook kunnen zeggen, het spijt me, je bent mijn type niet...
Zo komt de boodschap wel duidelijker over.![]()
Het lijkt wel of ze een snor heeft! Zoek een andere foto!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef HAHAHHA het volgende:
[afbeelding]
Cees Geel zei het mooi vrijdag in Raymann is Laat:
"Vrouwen zijn hormoongestuurde bommen die niet rationeel kunnen nadenken" Yolanthe ziet lekker uit, daar komen wij als mannen tenminste eerlijk voor uit: nl. dat we vaak aan seks denken. Maar eerlijkheid bij vrouwen, ho maar.
Vrouwenlichamen
Hun geest
Als ik dan een keer een duidelijke afwijzing maak, ben ik niet alleen een kuthoer maar ook nog eens een arrogante kuthoerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef Dumbert het volgende:
Ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die niet om de hete brij heen draait.
Is het nou echt zo moeilijk om een duidelijke afwijzing te maken?
Vervolgquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:26 schreef Xennia het volgende:
En dan weer zeiken dat we zo aanhankelijk en volgzaam zijn en nooit een eigen mening hebben.
hij: wat zullen we gaan doen vandaag?
zij: maakt mij niet uit.
hij: wat zullen we eten vandaag?
zij: maakt mij niet uit. Zeg jij het maar
leer quoten, manquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef Dumbert het volgende:
[quote]Op vrijdag 19 januari 2007 20:07 schreef milagro het volgende:
[..]
en als ze dan zeggen wat ze echt denken, dan reageren jullie met "zucht...vrouwen, zo emotioneel en zo weinig rationeel, ik kan er niets mee en al helemaal geen kaas van maken"
face it, jullie vallen op kuthoeren, worden pissig als je als broertje wordt gezien, maar lopen zelf blijkbaar straal voorbij de oh zo lieve "zusjes" die precies zeggen wat ze denken.
wees dan zelf niet zo "oppervlakkig" en loop je pik wat minder achterna, en kies puur op karakter, kiezen of delen, makkers, grote tieten of een klein hartje
Ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die niet om de hete brij heen draait.
Is het nou echt zo moeilijk om een duidelijke afwijzing te maken?
Btw heeft eerlijk zijn weinig te maken met je lul achterna te lopen, als je eigen lul jou achterna komt, heb je een serieus probleem![]()
Je bent iets "te mijn type niet"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? "Je bent tè lief" Als ze zou zeggen: "Je bent tè stom" dan snap je toch ook wel dat ze je niet moet? Je bent iets 'tè', en dat is nooit goed![]()
preciesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik dan een keer een duidelijke afwijzing maak, ben ik niet alleen een kuthoer maar ook nog eens een arrogante kuthoer
Het kan ook niet zo moeilijk zijn om gewoon eens in te zien wanneer je te ver gaat bij iemand. Haal je oogkleppen weg en zoek de hints! Het zijn er altijd genoeg voor we beginnen aan drastische maatregelen als direct zijn :p We willen gewoon niemand pijn doen..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:16 schreef Dumbert het volgende:
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn om iemand af te wijzen, zonder dat "lieve"gedoe...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Wow Mickey heeft nog niet gereageerd
Ow en:
* TS HAD GELIJK!
Ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die niet om de hete brij heen draait.quote:
En dat is best lastig met de machtstrijd die mannen continu zoeken ''haha ik heb een penis, dus ik win''quote:
Onzin. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over een duidelijke afwijzing. Ik hoor heel vaak mannen klagen over 'godverdomme als ze nou een keer duidelijk is..'. Geef iemand niet een klein beetje hoop. Zeg het gewoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik dan een keer een duidelijke afwijzing maak, ben ik niet alleen een kuthoer maar ook nog eens een arrogante kuthoer
Oh, daar heb ik herhaaldelijk mannen over horen klagen hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over een duidelijke afwijzing. Ik hoor heel vaak mannen klagen over 'godverdomme als ze nou een keer duidelijk is..'. Geef iemand niet een klein beetje hoop. Zeg het gewoon.
Die houden we erin, WE WILLEN GEWOON NIEMAND PIJN DOEN!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het kan ook niet zo moeilijk zijn om gewoon eens in te zien wanneer je te ver gaat bij iemand. Haal je oogkleppen weg en zoek de hints! Het zijn er altijd genoeg voor we beginnen aan drastische maatregelen als direct zijn :p We willen gewoon niemand pijn doen..![]()
Nee, hèhè , jij hebt een man nog nooit duidelijk afgewezenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over een duidelijke afwijzing. Ik hoor heel vaak mannen klagen over 'godverdomme als ze nou een keer duidelijk is..'. Geef iemand niet een klein beetje hoop. Zeg het gewoon.
Dan zijn dat gewoon jankerds. Maar ik persoonlijk hoor liever "Sorry, niet persoonlijk, geen interesse" dan "Ja, ik weet 't gewoon niet zo goed.......".quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik herhaaldelijk mannen over horen klagen hoor.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar er zijn zelfs mannen tegen wie je keihard 100 keer kunt zeggen: IK HOEF JE NIET en die het dan nog niet begrijpen. Je moet gewoon een zintuig ontwikkelen om subtiele hints te kunnen begrijpen, dan kom je nooit in een situatie dat je je voorgelogen of bedrogen voelt, want dan wist je het alquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:20 schreef Dumbert het volgende:
Die houden we erin, WE WILLEN GEWOON NIEMAND PIJN DOEN!![]()
![]()
![]()
Nee dom erom heen draaien, niet rechtuit durfen zeggen, prima methode...![]()
mannen verkopen net zo goed poep als het op uitmaken aankomt, durven ook niet altijd direct te zijn, zeggen net zo goed dat "er absoluut geen ander in het spel is" , of de overbekende "het ligt niet aan jou, maar aan mij, ik ben er niet aan toe, mijn vorige relatie blablabla"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:20 schreef Dumbert het volgende:
[..]
Die houden we erin, WE WILLEN GEWOON NIEMAND PIJN DOEN!![]()
![]()
![]()
Nee dom erom heen draaien, niet rechtuit durfen zeggen, prima methode...![]()
Dan horen mannen alleen: "ik mag je wel" en gaan ze toch weer door..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:33 schreef CasB het volgende:
Zeg gewoon: "Ik mag je wel, maar ik mot je niet".
Nou wees dan duidelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan horen mannen alleen: "ik mag je wel" en gaan ze toch weer door..
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Oosthoek het volgende:
Sukkel. Je moet vrouwen ook gewoon neuken, geen relatie mee beginnen. Daar zijn ze totaal ongeschikt voor. Je koopt toch ook geen auto omdat je behoefte hebt aan gezelligheid? Daar neem je een hond voor.
Jullie mannen moeten eens één lijn gaan trekken in wat jullie nou eigenlijk willen. Als jullie zelf niet eens weten wat jullie willen, hoe moeten wij dat dan weten?quote:
Waar heb je het nou over? Als ik een meid leuk vind en zij zegt tegen mij "sorry, geen interesse" is het voor mij duidelijk hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jullie mannen moeten eens één lijn gaan trekken in wat jullie nou eigenlijk willen. Als jullie zelf niet eens weten wat jullie willen, hoe moeten wij dat dan weten?
Wij willen:quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jullie mannen moeten eens één lijn gaan trekken in wat jullie nou eigenlijk willen. Als jullie zelf niet eens weten wat jullie willen, hoe moeten wij dat dan weten?
Zal ik m'n mond maar weer houden en richting keuken vertrekken? We gaan er toch niet uitkomen en aangezien jij een piemel hebt, heb je toch gelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:38 schreef Disorder het volgende:
Waar heb je het nou over? Als ik een meid leuk vind en zij zegt tegen mij "sorry, geen interesse" is het voor mij duidelijk hoor.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef 1603 het volgende:
Nou, je past prima in het stereotype vrouwenbeeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zal ik m'n mond maar weer houden en richting keuken vertrekken? We gaan er toch niet uitkomen en aangezien jij een piemel hebt, heb je toch gelijk.
't Is goed met jouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:42 schreef Disorder het volgende:
Nou, je past prima in het stereotype vrouwenbeeld
en dat is precies wat je krijgt bij kuthoeren, daar zijn het kuthoeren voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wij willen:
Neuken
Geen gezeik
Bier
,
En mischien is dit de fout die veel vrouwen maken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:40 schreef milagro het volgende:
veel mannen kunnen slecht overweg met afwijzing, ook hier op Fok zijn het toch vooral de heren die dit soort topics openen
Is er nog meer dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:45 schreef milagro het volgende:
[..]
en dat is precies wat je krijgt bij kuthoeren, daar zijn het kuthoeren voor
alleen dan gaan de heren ineens weer zaniken over gekwetste gevoelens![]()
Erg dom dat je je tactiek zo openbaart aan ons. Je gooit niet alleen je eigen glazen in, maar ook die van je soortgenoten. Maar ook mooi dat je het beeld van de vrouw bevestigt: manipulatoren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:22 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
idd, ze zijn zo makkelijk voor de gek te houdenen we krijgen zo makkelijk iets van ze gedaan, ze geven altijd snel toe, zo makkelijk
en als wij niet ergens gelijk aan toegeven zijn we gelijk kuthoeren en weet ik het whehe
mannen,,,, zo easy
Dat van die humor klopt. Vrijwel geen enkele vrouw kan echt grappig zijn en de vrouwen die wel humor bezitten, zijn vaak wat ouder. Misschien niet heel toevallig dat dat dan samenhangt met de naderende overgang.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef HAHAHHA het volgende:
[afbeelding]
Cees Geel zei het mooi vrijdag in Raymann is Laat:
"Vrouwen zijn hormoongestuurde bommen die niet rationeel kunnen nadenken" Yolanthe ziet lekker uit, daar komen wij als mannen tenminste eerlijk voor uit: nl. dat we vaak aan seks denken. Maar eerlijkheid bij vrouwen, ho maar.
Vrouwenlichamen
Hun geest
agreequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:23 schreef Disorder het volgende:
Even serieus. Vrouwen zijn in mijn ogen echter wel degelijk emotioneel onbetrouwbaar, kennen zelden loyaliteit,
disagreequote:zijn vaker onbetrouwbaar dan mannen en gebruiken emotie als chantagemiddel.
wat? janken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
En mischien is dit de fout die veel vrouwen maken.
Mannen zij veel gevoeliger dan ze denken.
"Ach ze komen er we overheen"
Ik durf hier toch wel openlijk te zeggen dat ik de afgelopen 2 weken meer heb lopen janken dan in m'n hele leven nadat m'n vriendin het had uitgemaakt.
Did she care?
Hell no, nog ff een paar opmerkingen om die dolk die al in je hart zit nog even om te draaien.
Hoeveel mannen doen dat?
Amen!quote:
Emotie is geen chantagemiddel, 't is een middel om haar gelijk te halen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:23 schreef Disorder het volgende:
Even serieus. Vrouwen zijn in mijn ogen echter wel degelijk emotioneel onbetrouwbaar, kennen zelden loyaliteit, zijn vaker onbetrouwbaar dan mannen en gebruiken emotie als chantagemiddel.
Of ze blijven aan je kop zeuren dat je niet zo hard to get moet spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:22 schreef milagro het volgende:
en mannen die duidelijk afgewezen worden, die openen topics als deze, waar ze de boel zo , al dan niet bewust, draaien dat het allemaal de schuld van die KUTHOER was, want ze was niet duidelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zelfkennisquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wel interessant dat je het in ieder geval met die eerste twee al eens bent
Haha wat de fuckquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef profielnaam het volgende:
-weg-
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef profielnaam het volgende:
-weg-
Ja mischien heb je gelijk, maar ik ben net 2 weken geleden aan de kant gezet als eens stuk huisvuil, na anderhalf jaar.quote:
Dát is dus marteling waardoor die kerel voor de rest van zijn leven met een flinke wond in z'n ziel blijft rondlopen. Zo'n meid mag van mij wel op het pad van een seriemoordenaar terecht komen. Mag ik dat zeggen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:11 schreef Copycat het volgende:
Wat een goedkope kuthoerenstreek.
Zo'n meid wel. Maar dan niet meteen allemaal!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:15 schreef Disorder het volgende:
Zo'n meid mag van mij wel op het pad van een seriemoordenaar terecht komen. Mag ik dat zeggen?
ooooh, okay, dan mag het nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja mischien natuurlijk heb je gelijk, maar ik ben net 2 weken geleden aan de kant gezet als eens stuk huisvuil, na anderhalf jaar.
Dus voor mij, op dit moment ALLE VROUWEN ZIJN BITCHES![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:15 schreef Disorder het volgende:
Dát is dus marteling waardoor die kerel voor de rest van zijn leven met een flinke wond in z'n ziel blijft rondlopen. Zo'n meid mag van mij wel op het pad van een seriemoordenaar terecht komen. Mag ik dat zeggen?
Over de dames hier niets dan goeds.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo'n meid wel. Maar dan niet meteen allemaal!![]()
AAahn Alle vrouwen zijn bitches.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ooooh, okay, dan mag het nog
maar over een maand mag je me dus niet meer voor kuthoer uitmaken, hè, dan is alleen nog stil verdriet geoorloofd, maar kleuren wij, de vrouwen weer langzaamroze
![]()
mis ik iets ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo'n meid wel. Maar dan niet meteen allemaal!![]()
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik denk eerder dat dit een kuthoerenwraakactie is van profielnaam. Ook omdat hij deze foto net ook in US heeft gepost.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:23 schreef Disorder het volgende:
Dat zijn ex die foto naar hem stuurt, of begrijp ik het nu verkeerd?
ja dat zie ik , maar wat is er seriemoordenaarderig aan haarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:24 schreef Disorder het volgende:
[..]
Een vrij grote afbeelding van een jongedame die orale sex bedrijft op de penis van een man.
Dat kuthoeren volgens hem wel op het pad van een seriemoordenaar terecht mogen komen. Maar dat niet alle vrouwen zo in- en inslecht zijn, dus dat niet alle vrouwen op dat pad hoeven te komen. Ofzo.quote:
Nee nevermind, ik dacht dat het een wraakactie van die meid was (net uit, andere kerel pijpen, foto naar ex sturen).quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat zie ik , maar wat is er seriemoordenaarderig aan haar
Nu ik ookquote:ik krijg er alleen maar zin van
ik dacht dat het gewoon van een webcam/porno site geplukt wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar ik denk eerder dat dit een kuthoerenwraakactie is van profielnaam. Ook omdat hij deze foto net ook in US heeft gepost.
Ik dacht aan een mobiele telefoonquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:28 schreef milagro het volgende:
ik dacht dat het gewoon van een webcam/porno site geplukt was
want als het zijn leuter is, voor wie cammen ze dan
ik keek (ook even) naar de link van de foto, vandaarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht aan een mobiele telefoon.
Wat ben je toch een sletquote:Nou ja. Ik ga weg. Neuken!
Jezus, kuthoer: het is geen lolly. Dat kan wel wat dieperquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef profielnaam het volgende:
-weg-
Misschien kwam ze net boven op adem te happen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jezus, kuthoer: het is geen lolly. Dat kan wel wat dieper
Volgens mij staan ze andersom wel op chronologische volgorde.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:10 schreef profielnaam het volgende:
We deden afwisselend ook nog anaal.. en meer pics ook meteen.
-weg-
Eerlijkheid duurt nog altijd het langst!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:30 schreef milagro het volgende:
[..]
mannen verkopen net zo goed poep als het op uitmaken aankomt, durven ook niet altijd direct te zijn, zeggen net zo goed dat "er absoluut geen ander in het spel is" , of de overbekende "het ligt niet aan jou, maar aan mij, ik ben er niet aan toe, mijn vorige relatie blablabla"
alsof je altijd maar eerlijk kan zijn of zou moeten willen zijn, als ik iemand godsgruwelijk lelijk vind, kom ik ook met het afgezwakte "je bent mijn type niet" , ben ik dan een kuthoer omdat ik het diplomatieker dan ik bedoel zeg![]()
Mja, niet alle vrouwen zijn gelijk, net zoals de mannen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:37 schreef Bort het volgende:
looool zie die wijven zichzelf verdedigen maar eigenlijk gewoon bevestigen wat Hans beweert
Wanneer leren jullie vrouwen nu eens een keer dat: MANNEN GEEN SUBTIELE HINTS BEGRIJPEN????quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar er zijn zelfs mannen tegen wie je keihard 100 keer kunt zeggen: IK HOEF JE NIET en die het dan nog niet begrijpen. Je moet gewoon een zintuig ontwikkelen om subtiele hints te kunnen begrijpen, dan kom je nooit in een situatie dat je je voorgelogen of bedrogen voelt, want dan wist je het al
je bent lelijk, saai en je stinkt, opzouten dus met je gejankquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wanneer leren jullie vrouwen nu eens een keer dat: MANNEN GEEN SUBTIELE HINTS BEGRIJPEN????Ik begrijp ze niet, heb ze nooit begrepen en zal dat volgens mij ook nooit gaan doen... En zo ken ik heel veel mannen die dat niet zien, maar vrouwen denken altijd maar weer dat ze "zo duidelijk zijn" Nee, dat zijn jullie niet! Snap eens dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen en dat jullie "subtiele hints" niet door ons begrepen worden. Ik weet het, ik vraag het onmogelijke, maar goed...
En zo'n afwijzing van "je bent de liefste en aardigste jongen die ik ken, maar....." heb ik ook al eens gehad. Lief wil normaal iets positiefs zeggen, ga dan niet iemand afwijzen met een compliment... Dan weten we het helemaal niet meer
![]()
Zo, dat moest er ff uit...![]()
Gelukkig weet ik beterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:50 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent lelijk, saai en je stinkt, opzouten dus met je gejank![]()
![]()
In die zin is vooral de 'maar' belangrijk, die ontkracht de positiviteitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
En zo'n afwijzing van "je bent de liefste en aardigste jongen die ik ken, maar....." heb ik ook al eens gehad. Lief wil normaal iets positiefs zeggen, ga dan niet iemand afwijzen met een compliment... Dan weten we het helemaal niet meer![]()
zie je, krijg je de waarheid te horen, schiet je in de ontkenningquote:
Jullie begrijpen ons niet en dus moeten wij ons aan jullie aanpassen? Zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
Wanneer leren jullie vrouwen nu eens een keer dat: MANNEN GEEN SUBTIELE HINTS BEGRIJPEN????Ik begrijp ze niet, heb ze nooit begrepen en zal dat volgens mij ook nooit gaan doen... En zo ken ik heel veel mannen die dat niet zien, maar vrouwen denken altijd maar weer dat ze "zo duidelijk zijn" Nee, dat zijn jullie niet! Snap eens dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen en dat jullie "subtiele hints" niet door ons begrepen worden. Ik weet het, ik vraag het onmogelijke, maar goed...
En zo'n afwijzing van "je bent de liefste en aardigste jongen die ik ken, maar....." heb ik ook al eens gehad. Lief wil normaal iets positiefs zeggen, ga dan niet iemand afwijzen met een compliment... Dan weten we het helemaal niet meer
![]()
Het was ook geen compliment: je bent te lief en te aardig. Let ook op het woordje ''te''quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Een liefdesverklaring per sms? En dat op jouw leeftijd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:00 schreef Copycat het volgende:
Anywayz, toevallig heb ik afgelopen nieuwjaarsnacht een vriend afgewezen. Duidelijk. Hij stuurde me een sms waarin ie bekende toch wel erg verliefd op me te zijn.
liefde kent geen leeftijdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een liefdesverklaring per sms? En dat op jouw leeftijd!
Waarheden zijn gebaseerd op feiten. En dat wat jij noemt zijn geen feiten, tenminste bij mij niet. In tegenstelling tot wat mijn username misschien doet vermoeden ben ik niet zo'n eng metalgastje die de hele dag in zwarte metalbandshirts rondlooptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:00 schreef milagro het volgende:
[..]
zie je, krijg je de waarheid te horen, schiet je in de ontkenning
gezeik ook altijd
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef Xennia het volgende:
Een liefdesverklaring per sms? En dat op jouw leeftijd!
Uiteraard. Jammer dat vriendschappen man/vrouw vaak in de praktijk niet werken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk belt of sms-t ie binnenkort en kunnen we op oude voet verder. Maar ergens betwijfel ik dat en dat vind ik echt jammer. Want hij is een enorm leuke -platonische- vriend. We zitten op dezelfde golflengte, hebben dezelfde denktrant, humor, timing, bladibla. Alleen voor mij dat ene ene niet.
En dan houdt het nog steeds op.
precies wat ik al zei dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarheden zijn gebaseerd op feiten. En dat wat jij noemt zijn geen feiten, tenminste bij mij niet. In tegenstelling tot wat mijn username misschien doet vermoeden ben ik niet zo'n eng metalgastje die de hele dag in zwarte metalbandshirts rondloopt
Women, can't live with 'em, can't live without 'em
Mooi verhaal. Ben al opgehouden toen ik 'Mars' las. Zet is een entah gast.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Chaozo het volgende:
Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars. Die zin is de universele waarheid! Mannen worden door de vrouwen aangezien als simpel en makkelijk toegeeflijk. Klopt, mannen zijn over het algemeen gewoon makkelijker en straight-to-the-point. Vrouwen die ruzie krijgen krijgen met een vriendin voeren een koude oorlog voor soms wel weken voordat ze het in hun koppies verwerkt hebben. Mannen die ruzie maken met vrienden zijn meestal binnen een dag wel klaar. Mannen zijn over het algemeen gewoon veel rationeler! Qua emotie zijn wij minder ontwikkelt. We gebruiken maar één hersendeel tegelijk wat alles een stuk makkelijker maakt. Vrouwen zijn qua manipulatie de man veruit de baas, maar maakt ze dat ook superieur? Nee! Kuthoeren gaat veel te ver. Onbetrouwbaarder zijn vrouwen wel door hun emoties. Loyaliteit is iets waar mannen gewoon beter in ontwikkeld is omdat die eigenschap meer rationeel is dan emotioneel. Ik vind mannen die ALLE vrouwen kuthoeren vindt zielig, net zoals de vrouwen die alle mannen klootzakken vinden. Een feit is gewoon dat iedereen een partner selecteert op onderbewuste criteria. Vrouwen die altijd klootzakken daten, kiezen ze zelf uit al dan niet onbewust. Voor mannen geldt hetzelfde. Vrouwen zijn heerlijke wezens maar ik zal ze NOOIT snappen. Ik denk trouwens dat dat andersom minder geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |