Holy shit, geweldig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:26 schreef Xennia het volgende:
En dan weer zeiken dat we zo aanhankelijk en volgzaam zijn en nooit een eigen mening hebben.
hij: wat zullen we gaan doen vandaag?
zij: maakt mij niet uit.
hij: wat zullen we eten vandaag?
zij: maakt mij niet uit. Zeg jij het maar
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Holy shit, geweldig!
Wat me opvalt is dat veel jonge vrouwen overal een machtsstrijd van maken om dat 'uh-uh, I am an independant woman!' attitude hoog te kunnen houden.Het is net alsof ze allemaal sex and the city hebben gezien en de cosmopolitan hebben gezele..... Oh shit..
We moeten wel, want er zijn geen normale mannen die voor ons kunnen zorgen, aangezien mannen allemaal klootzakken zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef Disorder het volgende:
Wat me opvalt is dat veel jonge vrouwen overal een machtsstrijd van maken om dat 'uh-uh, I am an independant woman!' attitude hoog te kunnen houden.
Ik ben geen klootzak.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We moeten wel, want er zijn geen normale mannen die voor ons kunnen zorgen, aangezien mannen allemaal klootzakken zijn![]()
Als wij allemaal kuthoeren zijn, zijn jullie allemaal klootzakkenquote:
Terug naar de keuken jij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als wij allemaal kuthoeren zijn, zijn jullie allemaal klootzakken
Okeequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:39 schreef Disorder het volgende:
Terug naar de keuken jij.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als wij allemaal kuthoeren zijn, zijn jullie allemaal klootzakken
Dat laatste was al het geval. Waarom zie je zulke dingen niet..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:41 schreef Disorder het volgende:
Als je daar toch bent, haal dan ook even koud bier. Kom terug in lingerie.
and it begins...........quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat laatste was al het geval. Waarom zie je zulke dingen niet..![]()
Trek je conclusiesquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef Disorder het volgende:
[..]
Holy shit, geweldig!
Wat me opvalt is dat veel jonge vrouwen overal een machtsstrijd van maken om dat 'uh-uh, I am an independant woman!' attitude hoog te kunnen houden.Het is net alsof ze allemaal sex and the city hebben gezien en de cosmopolitan hebben gezele..... Oh shit..
Je moet duidelijker communiceren. Dus niet: "Trek lingerie aan", maar "trek alleen lingerie aan"quote:
Bier is goed. Je praat me nu net iets te veel, wees wat stiller.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je moet duidelijker communiceren. Dus niet: "Trek lingerie aan", maar "trek alleen lingerie aan"
Hoe is je bier?
Ja, in zekere zin wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:44 schreef Sender_ het volgende:
TS heeft gewoon helemaal gelijk.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef Disorder het volgende:
Bier is goed. Je praat me nu net iets te veel, wees wat stiller.
haha je keek in mijn fotoboek
Wel leuk dat ik je blij maakte. Ja bier smaakt goed dus doe er nog maar een bij. Striptease ook graag. En langzaam, niet als de party animals zoals vorige keer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meer bier?
Tuurlijk, alleen was niks te zien. Mannenactie, je blij maken met niks..
Dat is toch het hele subtiele-gebeuren? Vrouwen schijnen altijd te vinden dat ze wel laten merken wat ze denken, maar mannen kunnen geen subtiele hints oppikken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:00 schreef Dumbert het volgende:
Zou al een mooi stuk schelen als de dames eens zouden zeggen wat ze ook echt denken, scheelt heel wat frustraties...
Koop dan niet zo'n PA-pak voor me. Nog meer wensen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:01 schreef Disorder het volgende:
Wel leuk dat ik je blij maakte. Ja bier smaakt goed dus doe er nog maar een bij. Striptease ook graag. En langzaam, niet als de party animals zoals vorige keer.
en als ze dan zeggen wat ze echt denken, dan reageren jullie met "zucht...vrouwen, zo emotioneel en zo weinig rationeel, ik kan er niets mee en al helemaal geen kaas van maken"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:00 schreef Dumbert het volgende:
[..]
Ja, in zekere zin wel.
Zou al een mooi stuk schelen als de dames eens zouden zeggen wat ze ook echt denken, scheelt heel wat frustraties...
En dan nog zeggen dat een man zijn gevoelens niet naar buiten kan brengen![]()
Zouden "ze"eerst zelf eens het goede voorbeeld mogen geven![]()
Straks seks. Beetje opwarmen mag hier wel. We maken het karwei af in de slaapkamer, waag het niet me saai te noemen. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Koop dan niet zo'n PA-pak voor me. Nog meer wensen?
Bullshit.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is toch het hele subtiele-gebeuren? Vrouwen schijnen altijd te vinden dat ze wel laten merken wat ze denken, maar mannen kunnen geen subtiele hints oppikken?
Okee. Wel zeggen als je nog een biertje wilt, hè..!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:07 schreef Disorder het volgende:
Straks seks. Beetje opwarmen mag hier wel. We maken het karwei af in de slaapkamer, waag het niet me saai te noemen. Dat was het wel zo'n beetje.
Dat is toch duidelijk? "Je bent tè lief" Als ze zou zeggen: "Je bent tè stom" dan snap je toch ook wel dat ze je niet moet? Je bent iets 'tè', en dat is nooit goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:08 schreef Dumbert het volgende:
Als ze iemand niet moeten, zouden ze in plaats van te zeggen, "je bent te lief voor me", ook kunnen zeggen, het spijt me, je bent mijn type niet...
Zo komt de boodschap wel duidelijker over.![]()
Maar dan begint het lieve broertje te huilen en te chanteren met emoties!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:08 schreef Dumbert het volgende:
[..]
Bullshit.
Als ze iemand niet moeten, zouden ze in plaats van te zeggen, "je bent te lief voor me", ook kunnen zeggen, het spijt me, je bent mijn type niet...
Zo komt de boodschap wel duidelijker over.![]()
Het lijkt wel of ze een snor heeft! Zoek een andere foto!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef HAHAHHA het volgende:
[afbeelding]
Cees Geel zei het mooi vrijdag in Raymann is Laat:
"Vrouwen zijn hormoongestuurde bommen die niet rationeel kunnen nadenken" Yolanthe ziet lekker uit, daar komen wij als mannen tenminste eerlijk voor uit: nl. dat we vaak aan seks denken. Maar eerlijkheid bij vrouwen, ho maar.
Ook een bijpodruct van vrouwen is dat ze over het algemeen niet in staat zijn om humor te produceren!
Vrouwenlichamen
Hun geest
Als ik dan een keer een duidelijke afwijzing maak, ben ik niet alleen een kuthoer maar ook nog eens een arrogante kuthoerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef Dumbert het volgende:
Ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die niet om de hete brij heen draait.
Is het nou echt zo moeilijk om een duidelijke afwijzing te maken?
Vervolgquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:26 schreef Xennia het volgende:
En dan weer zeiken dat we zo aanhankelijk en volgzaam zijn en nooit een eigen mening hebben.
hij: wat zullen we gaan doen vandaag?
zij: maakt mij niet uit.
hij: wat zullen we eten vandaag?
zij: maakt mij niet uit. Zeg jij het maar
leer quoten, manquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef Dumbert het volgende:
[quote]Op vrijdag 19 januari 2007 20:07 schreef milagro het volgende:
[..]
en als ze dan zeggen wat ze echt denken, dan reageren jullie met "zucht...vrouwen, zo emotioneel en zo weinig rationeel, ik kan er niets mee en al helemaal geen kaas van maken"
face it, jullie vallen op kuthoeren, worden pissig als je als broertje wordt gezien, maar lopen zelf blijkbaar straal voorbij de oh zo lieve "zusjes" die precies zeggen wat ze denken.
wees dan zelf niet zo "oppervlakkig" en loop je pik wat minder achterna, en kies puur op karakter, kiezen of delen, makkers, grote tieten of een klein hartje
Ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die niet om de hete brij heen draait.
Is het nou echt zo moeilijk om een duidelijke afwijzing te maken?
Btw heeft eerlijk zijn weinig te maken met je lul achterna te lopen, als je eigen lul jou achterna komt, heb je een serieus probleem![]()
Je bent iets "te mijn type niet"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk? "Je bent tè lief" Als ze zou zeggen: "Je bent tè stom" dan snap je toch ook wel dat ze je niet moet? Je bent iets 'tè', en dat is nooit goed![]()
preciesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik dan een keer een duidelijke afwijzing maak, ben ik niet alleen een kuthoer maar ook nog eens een arrogante kuthoer
Het kan ook niet zo moeilijk zijn om gewoon eens in te zien wanneer je te ver gaat bij iemand. Haal je oogkleppen weg en zoek de hints! Het zijn er altijd genoeg voor we beginnen aan drastische maatregelen als direct zijn :p We willen gewoon niemand pijn doen..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:16 schreef Dumbert het volgende:
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn om iemand af te wijzen, zonder dat "lieve"gedoe...
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Wow Mickey heeft nog niet gereageerd
Ow en:
* TS HAD GELIJK!
Ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die niet om de hete brij heen draait.quote:
En dat is best lastig met de machtstrijd die mannen continu zoeken ''haha ik heb een penis, dus ik win''quote:
Onzin. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over een duidelijke afwijzing. Ik hoor heel vaak mannen klagen over 'godverdomme als ze nou een keer duidelijk is..'. Geef iemand niet een klein beetje hoop. Zeg het gewoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik dan een keer een duidelijke afwijzing maak, ben ik niet alleen een kuthoer maar ook nog eens een arrogante kuthoer
Oh, daar heb ik herhaaldelijk mannen over horen klagen hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over een duidelijke afwijzing. Ik hoor heel vaak mannen klagen over 'godverdomme als ze nou een keer duidelijk is..'. Geef iemand niet een klein beetje hoop. Zeg het gewoon.
Die houden we erin, WE WILLEN GEWOON NIEMAND PIJN DOEN!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het kan ook niet zo moeilijk zijn om gewoon eens in te zien wanneer je te ver gaat bij iemand. Haal je oogkleppen weg en zoek de hints! Het zijn er altijd genoeg voor we beginnen aan drastische maatregelen als direct zijn :p We willen gewoon niemand pijn doen..![]()
Nee, hèhè , jij hebt een man nog nooit duidelijk afgewezenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb nog nooit iemand horen klagen over een duidelijke afwijzing. Ik hoor heel vaak mannen klagen over 'godverdomme als ze nou een keer duidelijk is..'. Geef iemand niet een klein beetje hoop. Zeg het gewoon.
Dan zijn dat gewoon jankerds. Maar ik persoonlijk hoor liever "Sorry, niet persoonlijk, geen interesse" dan "Ja, ik weet 't gewoon niet zo goed.......".quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik herhaaldelijk mannen over horen klagen hoor.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar er zijn zelfs mannen tegen wie je keihard 100 keer kunt zeggen: IK HOEF JE NIET en die het dan nog niet begrijpen. Je moet gewoon een zintuig ontwikkelen om subtiele hints te kunnen begrijpen, dan kom je nooit in een situatie dat je je voorgelogen of bedrogen voelt, want dan wist je het alquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:20 schreef Dumbert het volgende:
Die houden we erin, WE WILLEN GEWOON NIEMAND PIJN DOEN!![]()
![]()
![]()
Nee dom erom heen draaien, niet rechtuit durfen zeggen, prima methode...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |