abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45520296
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 22:35 schreef milagro het volgende:

Wat ben je toch een slet
Vrouwelijke rivaliteit, ook zoiets... Tsssssss...
pi_45520632
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef profielnaam het volgende:
-weg-
Jezus, kuthoer: het is geen lolly. Dat kan wel wat dieper

[ Bericht 13% gewijzigd door The_Terminator op 19-01-2007 23:16:00 ]
pi_45520678
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 22:52 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jezus, kuthoer: het is geen lolly. Dat kan wel wat dieper
Misschien kwam ze net boven op adem te happen?
pi_45521209
We deden afwisselend ook nog anaal.. en meer pics ook meteen.

-Edit: daar is KPD voor, niet in KLB aub.-

[ Bericht 40% gewijzigd door The_Terminator op 19-01-2007 23:15:18 ]
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:11:25 #205
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_45521229
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:10 schreef profielnaam het volgende:
We deden afwisselend ook nog anaal.. en meer pics ook meteen.

-weg-
Volgens mij staan ze andersom wel op chronologische volgorde.

[ Bericht 9% gewijzigd door The_Terminator op 19-01-2007 23:15:34 ]
  zondag 21 januari 2007 @ 18:36:28 #206
66250 Dumbert
Don't fuck with this duck
pi_45566813
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:30 schreef milagro het volgende:

[..]

mannen verkopen net zo goed poep als het op uitmaken aankomt, durven ook niet altijd direct te zijn, zeggen net zo goed dat "er absoluut geen ander in het spel is" , of de overbekende "het ligt niet aan jou, maar aan mij, ik ben er niet aan toe, mijn vorige relatie blablabla"

alsof je altijd maar eerlijk kan zijn of zou moeten willen zijn, als ik iemand godsgruwelijk lelijk vind, kom ik ook met het afgezwakte "je bent mijn type niet" , ben ik dan een kuthoer omdat ik het diplomatieker dan ik bedoel zeg
Eerlijkheid duurt nog altijd het langst!
Trouwens wat je zelf al aangeeft als je iemand wil afwijzen door te zeggen "je bent mijn type niet"is het gewoon duidelijk, en draai je ook nergens omheen toch?
Zo moeilijk hoeft een afwijzing niet te zijn...
De kans bestaat dat iemand zelfs dat nog niet begrijpt, maar dan zal je hoe dan ook op geen manier duidelijk over komen denk ik...
Btw is "uitmaken" nog altijd iets anders dan gewoon het voor gezien houden na 1 date...
Doe ff normaal
pi_45587667
looool zie die wijven zichzelf verdedigen maar eigenlijk gewoon bevestigen wat Hans beweert
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:40:55 #208
66250 Dumbert
Don't fuck with this duck
pi_45607291
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 08:37 schreef Bort het volgende:
looool zie die wijven zichzelf verdedigen maar eigenlijk gewoon bevestigen wat Hans beweert
Mja, niet alle vrouwen zijn gelijk, net zoals de mannen...
Zou alleen een stuk schelen als iedereen eens wat duidelijker en directer in omgang zou zijn!
Van mij mag er een slot aan dit topic...
Doe ff normaal
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:45:13 #209
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_45607480
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar er zijn zelfs mannen tegen wie je keihard 100 keer kunt zeggen: IK HOEF JE NIET en die het dan nog niet begrijpen. Je moet gewoon een zintuig ontwikkelen om subtiele hints te kunnen begrijpen, dan kom je nooit in een situatie dat je je voorgelogen of bedrogen voelt, want dan wist je het al
Wanneer leren jullie vrouwen nu eens een keer dat: MANNEN GEEN SUBTIELE HINTS BEGRIJPEN???? Ik begrijp ze niet, heb ze nooit begrepen en zal dat volgens mij ook nooit gaan doen... En zo ken ik heel veel mannen die dat niet zien, maar vrouwen denken altijd maar weer dat ze "zo duidelijk zijn" Nee, dat zijn jullie niet! Snap eens dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen en dat jullie "subtiele hints" niet door ons begrepen worden. Ik weet het, ik vraag het onmogelijke, maar goed... En zo'n afwijzing van "je bent de liefste en aardigste jongen die ik ken, maar....." heb ik ook al eens gehad. Lief wil normaal iets positiefs zeggen, ga dan niet iemand afwijzen met een compliment... Dan weten we het helemaal niet meer

Zo, dat moest er ff uit...
Don't let my username fool you...
pi_45607673
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wanneer leren jullie vrouwen nu eens een keer dat: MANNEN GEEN SUBTIELE HINTS BEGRIJPEN???? Ik begrijp ze niet, heb ze nooit begrepen en zal dat volgens mij ook nooit gaan doen... En zo ken ik heel veel mannen die dat niet zien, maar vrouwen denken altijd maar weer dat ze "zo duidelijk zijn" Nee, dat zijn jullie niet! Snap eens dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen en dat jullie "subtiele hints" niet door ons begrepen worden. Ik weet het, ik vraag het onmogelijke, maar goed... En zo'n afwijzing van "je bent de liefste en aardigste jongen die ik ken, maar....." heb ik ook al eens gehad. Lief wil normaal iets positiefs zeggen, ga dan niet iemand afwijzen met een compliment... Dan weten we het helemaal niet meer

je bent lelijk, saai en je stinkt, opzouten dus met je gejank
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:58:58 #211
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_45608096
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:50 schreef milagro het volgende:

[..]

je bent lelijk, saai en je stinkt, opzouten dus met je gejank
Gelukkig weet ik beter
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:00:04 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45608143
quote:
En zo'n afwijzing van "je bent de liefste en aardigste jongen die ik ken, maar....." heb ik ook al eens gehad. Lief wil normaal iets positiefs zeggen, ga dan niet iemand afwijzen met een compliment... Dan weten we het helemaal niet meer

In die zin is vooral de 'maar' belangrijk, die ontkracht de positiviteit .

Anywayz, toevallig heb ik afgelopen nieuwjaarsnacht een vriend afgewezen. Duidelijk. Hij stuurde me een sms waarin ie bekende toch wel erg verliefd op me te zijn. Ik stuurde terug dat ik me erg gevleid voel, dat ik zou willen dat het anders was, máár -daar is ie weer- dat ik helaas niet hetzelfde voor hem voel.
En dat meen ik ook volledig.

Na een 'Okay, dan ga ik nu ijs eten' smsje de volgende ochtend, niets meer gehoord. Twee weken terug zelf een sms eraan gewaagd. Of alles goed was, met hem en tussen ons. Dat was het geval, alleen had hij even tijd nodig.
Geen probleem, krijgt ie van me. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat er een vriendschap down the drain is gegaan.

Hoe je het ook wendt of keert, je kan het blijkbaar nooit goed doen, dat afwijzen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45608179
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik beter
zie je, krijg je de waarheid te horen, schiet je in de ontkenning

gezeik ook altijd
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:22:42 #214
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_45609123
quote:

Jullie begrijpen ons niet en dus moeten wij ons aan jullie aanpassen? Zo werkt dat natuurlijk niet
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_45609818
quote:

[..]

Het was ook geen compliment: je bent te lief en te aardig. Let ook op het woordje ''te''
pi_45609874
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:00 schreef Copycat het volgende:
Anywayz, toevallig heb ik afgelopen nieuwjaarsnacht een vriend afgewezen. Duidelijk. Hij stuurde me een sms waarin ie bekende toch wel erg verliefd op me te zijn.
Een liefdesverklaring per sms? En dat op jouw leeftijd!
pi_45611116
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

liefde kent geen leeftijd
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:25:02 #218
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_45611814
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:00 schreef milagro het volgende:

[..]

zie je, krijg je de waarheid te horen, schiet je in de ontkenning

gezeik ook altijd
Waarheden zijn gebaseerd op feiten. En dat wat jij noemt zijn geen feiten, tenminste bij mij niet. In tegenstelling tot wat mijn username misschien doet vermoeden ben ik niet zo'n eng metalgastje die de hele dag in zwarte metalbandshirts rondloopt

Women, can't live with 'em, can't live without 'em
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:37:19 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45612270
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef Xennia het volgende:

Rond half zeven 's ochtends, terwijl ik aardig (...) dronken naar huis probeerde te fietsen. Oh, en ik had bij het afscheid een tongzoen afgewend.
Hij had 'm ook goed hangen en wellicht dat ie zich de volgende dag kapot schaamde voor zijn ontboezeming per sms.

Hopelijk belt of sms-t ie binnenkort en kunnen we op oude voet verder. Maar ergens betwijfel ik dat en dat vind ik echt jammer. Want hij is een enorm leuke -platonische- vriend. We zitten op dezelfde golflengte, hebben dezelfde denktrant, humor, timing, bladibla. Alleen voor mij dat ene ene niet.
En dan houdt het nog steeds op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45612344
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk belt of sms-t ie binnenkort en kunnen we op oude voet verder. Maar ergens betwijfel ik dat en dat vind ik echt jammer. Want hij is een enorm leuke -platonische- vriend. We zitten op dezelfde golflengte, hebben dezelfde denktrant, humor, timing, bladibla. Alleen voor mij dat ene ene niet.
En dan houdt het nog steeds op.
Uiteraard. Jammer dat vriendschappen man/vrouw vaak in de praktijk niet werken.
pi_45612416
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Waarheden zijn gebaseerd op feiten. En dat wat jij noemt zijn geen feiten, tenminste bij mij niet. In tegenstelling tot wat mijn username misschien doet vermoeden ben ik niet zo'n eng metalgastje die de hele dag in zwarte metalbandshirts rondloopt

Women, can't live with 'em, can't live without 'em
precies wat ik al zei dus
de waarheid is hard en wordt zelden geaccepteerd, men vraagt erom, men krijgt het en gaat dan alsnog sputteren.

zo gaat dat, zo werkt dat
betrapt je partner je op vreemdgaan, dan wil hij/zij weten wie het was, hoe hij/zij er uit zag, of hij/zij beter was in bed, al de gorey details ... en jij draait er, logisch want je weet al wat er gaat komen, taktisch om heen....

"zeg het maar , ik wil het nu weten ook, draai er verdomme niet om heen, nou nou was ze/hij beter in bed, is dat het, hè hè, knapper dan ik, grotere ..... dan ik "
"nee, nee, please, dat is het niet, toe doe dit niet, joh, waarom wil je dit weten, je doet jezelf alleen maar meer pijn zo, daar ging het niet om, nee hij /zij is niet mooier dan jij"
"je durft het me niet te zeggen? lafaard, smerige lafaard, zeg het dan, was hij/zij beter, knapper, nou gvd zeg het zeg het" en na nog wat gesputter zeg je het dan maar en dan.....
"oooooooooooooooooh klootzak/kutwijf dat je er bent, hoe kan je, gvd je hebt met hem/haar echt dat gedaan???????????? omg omg omg omg ik ga dood, dit is zooooooo erg, dit is echt zooooooooo gemeen, na alles wat ik voor je gedaan heb, doe je dit, vertel je me dit.... aaaaaaaaaaaargh"

ja, eerlijk zijn is echt fantastisch!!!!!!!!! je schiet er zoveel mee op ook, altijd, ongeacht de omstandigheden !
pi_45616585
Wat een vaag gebrabbel, dat hierboven. Maar nu we toch over eerlijkheid hebben, hé. Mannen zijn tenminste eerlijker dan vrouwen, dat in ieder geval .

Let op, nu gaat milagro sputteren en zeggen dat het allemaal niet waar is ...
pi_45617289
Amen!
pi_45643783
Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars. Die zin is de universele waarheid! Mannen worden door de vrouwen aangezien als simpel en makkelijk toegeeflijk. Klopt, mannen zijn over het algemeen gewoon makkelijker en straight-to-the-point. Vrouwen die ruzie krijgen krijgen met een vriendin voeren een koude oorlog voor soms wel weken voordat ze het in hun koppies verwerkt hebben. Mannen die ruzie maken met vrienden zijn meestal binnen een dag wel klaar. Mannen zijn over het algemeen gewoon veel rationeler! Qua emotie zijn wij minder ontwikkelt. We gebruiken maar één hersendeel tegelijk wat alles een stuk makkelijker maakt. Vrouwen zijn qua manipulatie de man veruit de baas, maar maakt ze dat ook superieur? Nee! Kuthoeren gaat veel te ver. Onbetrouwbaarder zijn vrouwen wel door hun emoties. Loyaliteit is iets waar mannen gewoon beter in ontwikkeld is omdat die eigenschap meer rationeel is dan emotioneel. Ik vind mannen die ALLE vrouwen kuthoeren vindt zielig, net zoals de vrouwen die alle mannen klootzakken vinden. Een feit is gewoon dat iedereen een partner selecteert op onderbewuste criteria. Vrouwen die altijd klootzakken daten, kiezen ze zelf uit al dan niet onbewust. Voor mannen geldt hetzelfde. Vrouwen zijn heerlijke wezens maar ik zal ze NOOIT snappen. Ik denk trouwens dat dat andersom minder geld.
pi_45660981
I hear ya brother. uiteindelijk is verliefdheid alleen een stofje in je hersenen ik zou me niet te veel druk maken over die wijven
pi_45661682
De koningin is trouwens geen kuthoer.
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45661758
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Chaozo het volgende:
Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars. Die zin is de universele waarheid! Mannen worden door de vrouwen aangezien als simpel en makkelijk toegeeflijk. Klopt, mannen zijn over het algemeen gewoon makkelijker en straight-to-the-point. Vrouwen die ruzie krijgen krijgen met een vriendin voeren een koude oorlog voor soms wel weken voordat ze het in hun koppies verwerkt hebben. Mannen die ruzie maken met vrienden zijn meestal binnen een dag wel klaar. Mannen zijn over het algemeen gewoon veel rationeler! Qua emotie zijn wij minder ontwikkelt. We gebruiken maar één hersendeel tegelijk wat alles een stuk makkelijker maakt. Vrouwen zijn qua manipulatie de man veruit de baas, maar maakt ze dat ook superieur? Nee! Kuthoeren gaat veel te ver. Onbetrouwbaarder zijn vrouwen wel door hun emoties. Loyaliteit is iets waar mannen gewoon beter in ontwikkeld is omdat die eigenschap meer rationeel is dan emotioneel. Ik vind mannen die ALLE vrouwen kuthoeren vindt zielig, net zoals de vrouwen die alle mannen klootzakken vinden. Een feit is gewoon dat iedereen een partner selecteert op onderbewuste criteria. Vrouwen die altijd klootzakken daten, kiezen ze zelf uit al dan niet onbewust. Voor mannen geldt hetzelfde. Vrouwen zijn heerlijke wezens maar ik zal ze NOOIT snappen. Ik denk trouwens dat dat andersom minder geld.
Mooi verhaal. Ben al opgehouden toen ik 'Mars' las. Zet is een entah gast.
pi_45662004
@ ts, jij hebt het niet over vrouwen, jij hebt het over meisjes :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')