Jezus, kuthoer: het is geen lolly. Dat kan wel wat dieperquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef profielnaam het volgende:
-weg-
Misschien kwam ze net boven op adem te happen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jezus, kuthoer: het is geen lolly. Dat kan wel wat dieper
Volgens mij staan ze andersom wel op chronologische volgorde.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:10 schreef profielnaam het volgende:
We deden afwisselend ook nog anaal.. en meer pics ook meteen.
-weg-
Eerlijkheid duurt nog altijd het langst!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:30 schreef milagro het volgende:
[..]
mannen verkopen net zo goed poep als het op uitmaken aankomt, durven ook niet altijd direct te zijn, zeggen net zo goed dat "er absoluut geen ander in het spel is" , of de overbekende "het ligt niet aan jou, maar aan mij, ik ben er niet aan toe, mijn vorige relatie blablabla"
alsof je altijd maar eerlijk kan zijn of zou moeten willen zijn, als ik iemand godsgruwelijk lelijk vind, kom ik ook met het afgezwakte "je bent mijn type niet" , ben ik dan een kuthoer omdat ik het diplomatieker dan ik bedoel zeg![]()
Mja, niet alle vrouwen zijn gelijk, net zoals de mannen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:37 schreef Bort het volgende:
looool zie die wijven zichzelf verdedigen maar eigenlijk gewoon bevestigen wat Hans beweert
Wanneer leren jullie vrouwen nu eens een keer dat: MANNEN GEEN SUBTIELE HINTS BEGRIJPEN????quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar er zijn zelfs mannen tegen wie je keihard 100 keer kunt zeggen: IK HOEF JE NIET en die het dan nog niet begrijpen. Je moet gewoon een zintuig ontwikkelen om subtiele hints te kunnen begrijpen, dan kom je nooit in een situatie dat je je voorgelogen of bedrogen voelt, want dan wist je het al
je bent lelijk, saai en je stinkt, opzouten dus met je gejankquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wanneer leren jullie vrouwen nu eens een keer dat: MANNEN GEEN SUBTIELE HINTS BEGRIJPEN????Ik begrijp ze niet, heb ze nooit begrepen en zal dat volgens mij ook nooit gaan doen... En zo ken ik heel veel mannen die dat niet zien, maar vrouwen denken altijd maar weer dat ze "zo duidelijk zijn" Nee, dat zijn jullie niet! Snap eens dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen en dat jullie "subtiele hints" niet door ons begrepen worden. Ik weet het, ik vraag het onmogelijke, maar goed...
En zo'n afwijzing van "je bent de liefste en aardigste jongen die ik ken, maar....." heb ik ook al eens gehad. Lief wil normaal iets positiefs zeggen, ga dan niet iemand afwijzen met een compliment... Dan weten we het helemaal niet meer
![]()
Zo, dat moest er ff uit...![]()
Gelukkig weet ik beterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:50 schreef milagro het volgende:
[..]
je bent lelijk, saai en je stinkt, opzouten dus met je gejank![]()
![]()
In die zin is vooral de 'maar' belangrijk, die ontkracht de positiviteitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
En zo'n afwijzing van "je bent de liefste en aardigste jongen die ik ken, maar....." heb ik ook al eens gehad. Lief wil normaal iets positiefs zeggen, ga dan niet iemand afwijzen met een compliment... Dan weten we het helemaal niet meer![]()
zie je, krijg je de waarheid te horen, schiet je in de ontkenningquote:
Jullie begrijpen ons niet en dus moeten wij ons aan jullie aanpassen? Zo werkt dat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
Wanneer leren jullie vrouwen nu eens een keer dat: MANNEN GEEN SUBTIELE HINTS BEGRIJPEN????Ik begrijp ze niet, heb ze nooit begrepen en zal dat volgens mij ook nooit gaan doen... En zo ken ik heel veel mannen die dat niet zien, maar vrouwen denken altijd maar weer dat ze "zo duidelijk zijn" Nee, dat zijn jullie niet! Snap eens dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen en dat jullie "subtiele hints" niet door ons begrepen worden. Ik weet het, ik vraag het onmogelijke, maar goed...
En zo'n afwijzing van "je bent de liefste en aardigste jongen die ik ken, maar....." heb ik ook al eens gehad. Lief wil normaal iets positiefs zeggen, ga dan niet iemand afwijzen met een compliment... Dan weten we het helemaal niet meer
![]()
Het was ook geen compliment: je bent te lief en te aardig. Let ook op het woordje ''te''quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
![]()
Een liefdesverklaring per sms? En dat op jouw leeftijd!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:00 schreef Copycat het volgende:
Anywayz, toevallig heb ik afgelopen nieuwjaarsnacht een vriend afgewezen. Duidelijk. Hij stuurde me een sms waarin ie bekende toch wel erg verliefd op me te zijn.
liefde kent geen leeftijdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een liefdesverklaring per sms? En dat op jouw leeftijd!
Waarheden zijn gebaseerd op feiten. En dat wat jij noemt zijn geen feiten, tenminste bij mij niet. In tegenstelling tot wat mijn username misschien doet vermoeden ben ik niet zo'n eng metalgastje die de hele dag in zwarte metalbandshirts rondlooptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:00 schreef milagro het volgende:
[..]
zie je, krijg je de waarheid te horen, schiet je in de ontkenning
gezeik ook altijd
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:40 schreef Xennia het volgende:
Een liefdesverklaring per sms? En dat op jouw leeftijd!
Uiteraard. Jammer dat vriendschappen man/vrouw vaak in de praktijk niet werken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:37 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk belt of sms-t ie binnenkort en kunnen we op oude voet verder. Maar ergens betwijfel ik dat en dat vind ik echt jammer. Want hij is een enorm leuke -platonische- vriend. We zitten op dezelfde golflengte, hebben dezelfde denktrant, humor, timing, bladibla. Alleen voor mij dat ene ene niet.
En dan houdt het nog steeds op.
precies wat ik al zei dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarheden zijn gebaseerd op feiten. En dat wat jij noemt zijn geen feiten, tenminste bij mij niet. In tegenstelling tot wat mijn username misschien doet vermoeden ben ik niet zo'n eng metalgastje die de hele dag in zwarte metalbandshirts rondloopt
Women, can't live with 'em, can't live without 'em
Mooi verhaal. Ben al opgehouden toen ik 'Mars' las. Zet is een entah gast.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Chaozo het volgende:
Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars. Die zin is de universele waarheid! Mannen worden door de vrouwen aangezien als simpel en makkelijk toegeeflijk. Klopt, mannen zijn over het algemeen gewoon makkelijker en straight-to-the-point. Vrouwen die ruzie krijgen krijgen met een vriendin voeren een koude oorlog voor soms wel weken voordat ze het in hun koppies verwerkt hebben. Mannen die ruzie maken met vrienden zijn meestal binnen een dag wel klaar. Mannen zijn over het algemeen gewoon veel rationeler! Qua emotie zijn wij minder ontwikkelt. We gebruiken maar één hersendeel tegelijk wat alles een stuk makkelijker maakt. Vrouwen zijn qua manipulatie de man veruit de baas, maar maakt ze dat ook superieur? Nee! Kuthoeren gaat veel te ver. Onbetrouwbaarder zijn vrouwen wel door hun emoties. Loyaliteit is iets waar mannen gewoon beter in ontwikkeld is omdat die eigenschap meer rationeel is dan emotioneel. Ik vind mannen die ALLE vrouwen kuthoeren vindt zielig, net zoals de vrouwen die alle mannen klootzakken vinden. Een feit is gewoon dat iedereen een partner selecteert op onderbewuste criteria. Vrouwen die altijd klootzakken daten, kiezen ze zelf uit al dan niet onbewust. Voor mannen geldt hetzelfde. Vrouwen zijn heerlijke wezens maar ik zal ze NOOIT snappen. Ik denk trouwens dat dat andersom minder geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |