First things firstquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:57 schreef Jayhawk het volgende:
Wel gratis koffie, ben al met mn 4e bakje bezig![]()
Een grote pluimquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:04 schreef Jojoortje het volgende:
Zoooo
quote:
Je kan toch niet met iedereen tegelijk pratenquote:
nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben echt wel benieuwd hoe iedereen er uit ziet enzo![]()
We weten toch wel van elkaar hoe we heten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan toch niet met iedereen tegelijk praten
Gaat men ook post-its dragen met nick en echte naam er op?
quote:
Nee!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
We weten toch wel van elkaar hoe we heten?![]()
Ik ga voor die tijd naar de kapper. Hopelijk zijn ze daar niet in een al te experimentele buiquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat mijn haar een beetje goed zit die dag... anders lijk ik net op een -sorry sheep- een schaap!![]()
![]()
970000quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
34?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat mijn haar een beetje goed zit die dag... anders lijk ik net op een -sorry sheep- een schaap!![]()
![]()
Ik welquote:
Jojoortje, Soempie, Nembrio enzovoortsquote:
Maakt eigenlijk ook niet echt uit toch als iemand je wel zo noemt? Van mij mogen mensen ook Soemp zeggen. Weet alleen niet of ik dan wel onmiddelijk reageerquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar in het echt heet ik geen Jojoortje![]()
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geslaagd![]()
![]()
Zit nu te slempen met vrienden en zo stappen! )*
**SUPER!!!!** Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geslaagd![]()
![]()
Zit nu te slempen met vrienden en zo stappen!
![]()
inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Groningen wordt de komende dagen ook op je geproost..![]()
Gefeliciteerd!!quote:
Als werkende man zeg ik: neem een sabbatical en ga geweldige dingen doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als werkende man zeg ik: blijf zo lang mogelijk studeren!
Geehaaaay!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://youtube.com/watch?v=6wDCpBVn5pE
Omdat je 'm eng vond zekerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net Saw III gezien... Wat een schijtfilm!
![]()
Saw II was ook een schijtfilm. Alleen maar goor en helemaal niet eng.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net Saw III gezien... Wat een schijtfilm!
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geslaagd![]()
![]()
Zit nu te slempen met vrienden en zo stappen!
![]()
'veeleisende prinses' en tomboy vind ik niet echt met elkaar te rijmen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef Etcetera het volgende:
ik heb de uitslag van die test terug![]()
ik ben De veeleisende prinses![]()
![]()
en ik eis o.a. Hij moet er niet alleen goed uitzien en een goede opleiding hebben genoten, maar hij moet ook zorgzaam, trouw, hulpvaar-dig, attent en zeer betrouwbaar zijn.
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
'veeleisende prinses' en tomboy vind ik niet echt met elkaar te rijmen.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
werk, ga een aantal rheomters met elkaar vergelijken. Waarom wil je dat weten?![]()
http://www.henknoort.nl/php/modules/xoopspoll/quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:37 schreef Neleos het volgende:
Waar halen jullie die testen vandaan. Lijkt me ook wel lachen.![]()
En Fok is veels te traag ja, het is zo wel heel erg 'slow' chatten.![]()
Laat even weten welke het beste is, ik zit er over te denken om er zelf ook één aan te schaffen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ soempie; een rheometer (nu wel met e) is een apparaat om de viscositeit van vloeistoffen te testen.
- zorgeloze levensgenietsterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:44 schreef Etcetera het volgende:
dat schuine is ook wel op mij van toepassingmaar ik ga die test niet nog een keer doen hoor
ik ben gewoon een verwende tomboyprinses
Ik heb 'm gedaan, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.henknoort.nl/php/modules/xoopspoll/
links onder staat een plaatje waar je op moet klikken![]()
Laten we het de "stroperigheid" van een vloeistof noemen.quote:
Duurt nog wel even voor je de uitslag krijg. Ik ben ook benieuwdquote:
whehehehe ouwe schuinsmarcheersterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:40 schreef Soempie het volgende:
Ze blijven maar emmeren over die minnaar, maar daar klopt dus geen reet van he![]()
Ik kreeg 'm vandaag pas binnen om 11:00 ofso.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor je de uitslag krijg. Ik ben ook benieuwd![]()
ah, okquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laten we het de "stroperigheid" van een vloeistof noemen.
Water heet een lage viscositeit ten opzichte van bijvoorbeeld stroop
Of appelmoes. Of motorolie.
Leuk voor thuis. Ze beginnen bij een paar honder euro, maar degene waar ik nu mee bezig ben kost zo'n ¤40000quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Laat even weten welke het beste is, ik zit er over te denken om er zelf ook één aan te schaffen.
mannenverslindster en alcoholist... omgquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
zeg soempie, ben nu ook al een mannenverslindster geworden
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat sheep als uitslag krijgt: schoonheidskoningin![]()
Was niet serieus.quote:
Bonnie St. Clairequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
mannenverslindster en alcoholist... omg![]()
quote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:
Jij wilt weten wat voor vrouw je bent?quote:
Er is ook een test voor mannenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Jij wilt weten wat voor vrouw je bent?
Ik stik zowat van het lachen. Goede scquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zou op zich best interessant zijn ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef Mark het volgende:
[..]
De inspiratiezoeksterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was niet serieus.![]()
Welk label krijg jij opgeplakt?![]()
Je bent een kloon van Soempiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De inspiratiezoekster
Je bent een zelfstandige vrouw die goed in staat is haar eigen boontjes te doppen. De kans is groot dat je single bent. Daar ben je ook niet erg rouwig om want je kunt ook alleen gelukkig zijn. En als je wel een relatie hebt, dan is deze vaak niet van erg lange duur. En omdat je je niet snel helemaal aan je partner geeft, bestaat de kans dat je er een minnaar op nahoudt. En je wordt ook wel eens verliefd op een getrouwde man. Jouw ideale partner moet in de eerste plaats bewijzen dat hij bereid en in staat is om je te blijven boeien en het beste uit je naar boven te halen. Verder staat hij stevig in zijn schoenen (hoog EQ) en hij moet je vooral vaak aan het lachen maken. Voor jou zijn communicatie en inspiratie de basisbestanddelen van een goede relatie. Om jou gelukkig te kunnen maken, moet je partner zijn ‘vrouwelijke’ kanten goed hebben ontwikkeld en hij moet te allen tijde zijn afspraken nakomen.
[afbeelding]
Dat is toch geen smiley meer, dat is een halve speelfilm.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
True!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef Neleos het volgende:
Dat is toch geen smiley meer, dat is een halve speelfilm.
Kan hem alleen niet vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True!Maar Soemp had nog een andere... Die is wel iets rustiger
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True!Maar Soemp had nog een andere... Die is wel iets rustiger
Hup, posten!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig klopt de uitslag van de andere test (voor mannen) wat meer![]()
Jij bent misschien niet de meest populaire van alle mannen, want je hebt nog niet veel relaties gehad en je bent ook niet met veel verschillende vrouwen naar bed geweest. Maar je bent waarschijnlijk wel één van de meest betrouwbare, want je gaat het minst vaak vreemd en hebt daar meestal ook helemaal geen behoefte aan. Een relatie is voor jou bijzonder belangrijk. Je hebt dan ook weinig last van bindingsangst, want als je single bent dan wil je graag een nieuwe partner.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sheeps ideale partner is dus een herdershond?
Ik zeg toch dat er geen reet van kloptquote:
Ik kan me daar ook wel aardig in vinden. Zal hem later eens maken om te kijken of dit er ook uitkomtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij bent misschien niet de meest populaire van alle mannen, want je hebt nog niet veel relaties gehad en je bent ook niet met veel verschillende vrouwen naar bed geweest. Maar je bent waarschijnlijk wel één van de meest betrouwbare, want je gaat het minst vaak vreemd en hebt daar meestal ook helemaal geen behoefte aan. Een relatie is voor jou bijzonder belangrijk. Je hebt dan ook weinig last van bindingsangst, want als je single bent dan wil je graag een nieuwe partner.
Je hebt een vrouw veel te bieden, want in je relaties ben je meestal bijzonder oprecht en zorgzaam. En je vertelt je partner regelmatig hoe belangrijk ze voor je is. Bovendien ben je altijd bereid haar te steunen als ze een moeilijke periode doormaakt en je helpt haar bij haar werk en carrière.
Jij verwacht van je partner dat zij geeft wat zij ontvangt. Ze hoeft niet bijzonder aantrekkelijk te zijn, maar ze moet wel loyaal en zorgzaam zijn. En ze moet je steunen als je een moeilijke periode doormaakt en je helpen bij je werk en carrière.
Zorgzaamheid, steun en hulp zijn dus de belangrijkste kwaliteiten die jij in je partner zoekt. Jouw partner heeft deze kwaliteiten ook nodig om jou relationeel volkomen gelukkig en tevreden te maken. Maar waar je wellicht niet bij stilstaat, is dat het voor jou ook nodig is dat ze goed in bed is. En dat ze over een uitgebreid netwerk beschikt, zodat je voldoende tijd overhoudt voor je vrienden en kennissen.
![]()
En nee, ik ga niet zeggen wat er wel en niet klopt
hap.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg toch dat er geen reet van klopt
Doen er wel meer. Het wordt zelfs regelmatig gevraagd op Fok door hamstereigenaren....of hun hamster ziek isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:
wat hebben ze die beestjes gegeven![]()
Als ze dit gewoon voor de lol doen is het erg grappig![]()
Eigenschappen van je beeldscherm aanpassen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef Jayhawk het volgende:
Mensen mn muis verdwijnt buiten het beeldscherm, hoe pas ik dit aan?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenschappen van je beeldscherm aanpassen.
Bij SETTINGS krijg je waarschijnlijk 2 monitorplaatjes staan. Op 2 klikken
Dan staat er onderaan "extend my windows desktop onto this monitor"
Dat vinkje moet uit.
en was dat het?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef Jayhawk het volgende:
Heb het al
Nog niks van gehoord, wordt telkens uitgesteldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
Geen idee Jay. Hee hoe is het eigenlijk gegaan met je sollicitatie in Finland?
Dat klinkt gek genoeg toch minder spannendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:37 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Nog niks van gehoord, wordt telkens uitgesteld
Morgen gesprek in Wageningen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn test is ook binnen. Er klopt geen éne reet van
De Genotzoeker
Jij behoort met 16% van de Nederlandse mannen tot het illustere gezelschap van de Genotzoekers.
Jij hebt waarschijnlijk een relatie, maar in de meeste gevallen duurt die niet erg lang. De kans bestaat dat je last hebt van bindingsangst; als je partner teveel aan je gaat 'hangen', dan verbreek je meestal de relatie.
Jij bent een alfaman, want je bent knapper dan de meeste mannen, ligt beter 'in de markt' en hebt waarschijnlijk ook meer veroveringen op je naam staan.
Dat mannen een vrouw in de eerste plaats op haar (jeugdige) uiterlijk selecteren, geldt vooral voor jou. Het maakt jou waarschijnlijk niet veel uit of je partner lief, zorgzaam of behulpzaam is, als ze maar knap en fysiek aantrekkelijk is.
Jij hebt waarschijnlijk weinig inzicht in de zaken die je van je partner nodig hebt, want je selecteert haar op kwaliteiten waar je waarschijnlijk niet echt gelukkig van wordt. Je zoekt een 'lekker ding', maar wat je nodig hebt is een originele partner waar je mee kunt lachen, die geen geheimen voor je heeft en die je als een prins behandelt
Leuk als je zo'n hamster hebtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
Doen er wel meer. Het wordt zelfs regelmatig gevraagd op Fok door hamstereigenaren....of hun hamster ziek is
Ja wat denk je? Denk je dat ik dat nog weet? Ik heb dat ding gisteravond ingevuldquote:
Dat vroeg ik me ook afquote:
Ik zou er behoorlijk nerveus van wordenquote:
quote:
De uitslag was gewoon te confronterend voor jequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat denk je? Denk je dat ik dat nog weet? Ik heb dat ding gisteravond ingevuld
Maar ik ben het er dus niet mee eens. En ik ga de test niet nog een keer invullen.
Ik ga nooit meer testen invullen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De uitslag was gewoon te confronterend voor je
7.Vergeleken met de energie die je steekt in de verschillende onderdelen van het dagelijkse leven (bijvoorbeeld boodschappen doen, schoonmaken, hobby's onderhouden), hoeveel energie steek je dan in een actief en bevredigend seksleven?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
Tja.. Deze zat er natuurlijk aan te komen
http://www.sekstest.nl/
[afbeelding]
AIO (assisten in opleiding)/promoverenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Finland? Wat ga je daar doen Jay?
Okequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:54 schreef Jayhawk het volgende:
AIO (assisten in opleiding)/promoveren
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is iedereen plotseling stil
Zeker allemaal die sekstest aan het invullen?
Ik 76. Maar wat een fluttestquote:
Mag ik ook een mok?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:09 schreef Soempie het volgende:
Goed. Eerst even thee zetten.
Gelieve minstens een uitspraak fout te beoordelenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:08 schreef Neleos het volgende:
Oke, nu de psycho test.
Ik kreeg te horen: Gelieve minstens een uitspraak goed te beoordelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelieve minstens een uitspraak fout te beoordelen![]()
![]()
Wel handig voor op de meet, dat we weten wie de psycho is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
Shit, je moet nu wachten op een email. Morgen krijgen we de uitslag dus!![]()
En er klopt nog niks van ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:29 schreef Supersheep het volgende:
Wat een lap tekst als uitslag zeg, bij die psycho test!
quote:De Genotzoeker
Jij behoort met 16% van de Nederlandse mannen tot het illustere gezelschap van
de Genotzoekers.
Jij hebt waarschijnlijk een relatie, maar in de meeste gevallen duurt die niet
erg lang. De kans bestaat dat je last hebt van bindingsangst; als je partner
teveel aan je gaat ‘hangen’, dan verbreek je meestal de relatie.
Jij bent een alfaman, want je bent knapper dan de meeste mannen, ligt beter ‘in
de markt’ en hebt waarschijnlijk ook meer veroveringen op je naam staan.
Dat mannen een vrouw in de eerste plaats op haar (jeugdige) uiterlijk
selecteren, geldt vooral voor jou. Het maakt jou waarschijnlijk niet veel uit of
je partner lief, zorgzaam of behulpzaam is, als ze maar knap en fysiek
aantrekkelijk is.
Jij hebt waarschijnlijk weinig inzicht in de zaken die je van je partner nodig
hebt, want je selecteert haar op kwaliteiten waar je waarschijnlijk niet echt
gelukkig van wordt. Je zoekt een ‘lekker ding’, maar wat je nodig hebt is een
originele partner waar je mee kunt lachen, die geen geheimen voor je heeft en
die je als een prins behandelt.
Nee, ik zit thuis. En ik moet over een half uur weg. Ik ga m'n spullen maar eens pakken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef Jayhawk het volgende:
Soempie, ben jij toevallig in de UB? Zo ja, is het daar druk? Moet even wat printen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:35 schreef Soempie het volgende:
Twee alfamannetjes... dat kan niet goed gaan
Klopt eigenlijk 100%quote:De Postfeminist
Jij behoort met 8% van de Nederlandse mannen tot het selecte gezelschap van de Postfeministen.
Als Postfeminist ben je van alle mannen het meest door de tweede feministische golf en de emancipatiebeweging beïnvloed. Je beschouwt vrouwen nooit als lustobject en houdt niet van uitgesproken vrouwelijke vrouwen. Waarschijnlijk ga je er ook vanuit dat er geen fundamentele verschillen tussen mannen en vrouwen bestaan en behandel je vrouwen en mannen precies hetzelfde.
Jij bent waarschijnlijk al geruime tijd single of je hebt een relatie die al vele jaren duurt. Jij hebt in je leven nog niet veel relaties gehad. Maar je bent beslist geen muurbloempje, want je bent met veel verschillende vrouwen naar bed geweest. Waarschijnlijk heb je last van bindingsangst. Je wilt je in je relatie volkomen vrij voelen en als je partner aan je gaat ‘hangen’ dan is de kans groot dat je de relatie verbreekt.
Jij bezit veel voortreffelijke kwaliteiten, want je bent intelligenter dan de meeste mannen en beschikt over meer gevoel voor humor en mensenkennis. De vrouw van je dromen bezit dezelfde voortreffelijke kwaliteiten.
Jij zoekt in de eerste plaats een intelligente sparringpartner met veel mensenkennis, sociale vaardigheden, inlevingsvermogen en een hoog EQ. Maar je hanteert bij je partnerkeuze niet altijd de juiste criteria, want om jou gelukkig te kunnen maken, moet ze ook een tijger in bed zijn.
Liever een manlijke vrouw dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:45 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb de psychotest ook gedaan
[..]
Klopt eigenlijk 100%, alleen die bindingsangst heb ik niet echt last van.....
Vrouwelijke vrouwen![]()
![]()
Denken als man doet het iig nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Liever een manlijke vrouw dan?![]()
[afbeelding]
Naja, ik heb een schurfthekel aan dat gemuts van sommige vrouwen, dat er als je 2 dagen weggaat opeens 26 rollen wc-papier meemoeten en 24 truitjes (je weet natuurlijk nu nog niet in welke "mood" je morgen bent), en natuurlijk allemaal bijpassende sokken enzo.... je kent het drama wel.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Liever een manlijke vrouw dan?![]()
[afbeelding]
* Soemp steekt haar hand opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Naja, ik heb een schurfthekel aan dat gemuts van sommige vrouwen, dat er als je 2 dagen weggaat opeens 26 rollen wc-papier meemoeten en 24 truitjes (je weet natuurlijk nu nog niet in welke "mood" je morgen bent), en natuurlijk allemaal bijpassende sokken enzo.... je kent het drama wel.....
Dus bij deze:
Gezocht: relaxte vrouw zonder zeik-instelling. Afstotelijk uiterlijk geen bezwaar
In het bezit van relaxte persoonlijkheid, afstotelijk uiterlijk of beide?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
* Soemp steekt haar hand op![]()
Vraag voor de meiden: wat zit er in je handtasje?![]()
Veel mannen doen dat ook!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef Mark_V het volgende:
Naja, ik heb een schurfthekel aan dat gemuts van sommige vrouwen, dat er als je 2 dagen weggaat opeens 26 rollen wc-papier meemoeten en 24 truitjes (je weet natuurlijk nu nog niet in welke "mood" je morgen bent), en natuurlijk allemaal bijpassende sokken enzo.... je kent het drama wel.....
Sorry, ik ben ook zo'n typejequote:Dus bij deze:
Gezocht: relaxte vrouw zonder zeik-instelling. Afstotelijk uiterlijk geen bezwaar
80 is mie hoooog!quote:Die sextest was echt megakarig zeg, er komt 1 lullig getalletje uit.... ik wil liever ingedeeld worden als "de casanova" of "de loser" etc......ik had 80 trouwens
bestaan die echtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
geen wonder dat het je ex isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:23 schreef Mark_V het volgende:, de hele AKQ zit opeens vol met relaxte vrouwen.......
@Etc, ja mijn laatste ex was zo iemand. Neemt voor 2 dagen wel 20 shirtjes mee. Ging vlak voor vertrek met het vliegtuig al haar kleren nog een keertje nalopen en uitzuigen omdat er misschien wel een klein stukje wiet in zou kunnen zijn achtergebleven (terwijl ze een half jaar geleden 1x had geblowd)......
Mwah, uiteindelijk heeft zij mij nog gedumpt ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen wonder dat het je ex is
daar zou ik echt knettergek van worden
Maar dat verhaal is wel flinterdunquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:27 schreef Etcetera het volgende:
er zit wel wat meer verhaal achter dan auto's jatten
ik zei niet dat het veel verhaal was hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat verhaal is wel flinterdun
Mijn excuses: dat "meer verhaal" is wel flinterdunquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zei niet dat het veel verhaal was he![]()
![]()
Jazekerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
GTA 1 is nog altijd het beste deel![]()
hebben jullie geen belboom?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ging ik dus naar training net... GING HET ALWEER NIET DOOR!![]()
Anders bellen ze ff ofzo dat het niet door gaat!![]()
Als je kan yahtzee-en kun je ook pokerenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Nesle het volgende:
Bij mij op school is poker op dit moment heeeeeeelemaal hot.
Texas hold'em om precies te zijn, ik begrijp er geen drol van
Dat is zwaar klotequote:
oeh, daar wil ik me wel voor aanmeldenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat meer te denken aan "Schieten op sterren"
Eersie!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh, daar wil ik me wel voor aanmelden![]()
![]()
Toeval, ik net ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat meer te denken aan "Schieten op sterren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |