Er is ook een test voor mannenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Jij wilt weten wat voor vrouw je bent?
Ik stik zowat van het lachen. Goede scquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat zou op zich best interessant zijn ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef Mark het volgende:
[..]
De inspiratiezoeksterquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was niet serieus.![]()
Welk label krijg jij opgeplakt?![]()
Je bent een kloon van Soempiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De inspiratiezoekster
Je bent een zelfstandige vrouw die goed in staat is haar eigen boontjes te doppen. De kans is groot dat je single bent. Daar ben je ook niet erg rouwig om want je kunt ook alleen gelukkig zijn. En als je wel een relatie hebt, dan is deze vaak niet van erg lange duur. En omdat je je niet snel helemaal aan je partner geeft, bestaat de kans dat je er een minnaar op nahoudt. En je wordt ook wel eens verliefd op een getrouwde man. Jouw ideale partner moet in de eerste plaats bewijzen dat hij bereid en in staat is om je te blijven boeien en het beste uit je naar boven te halen. Verder staat hij stevig in zijn schoenen (hoog EQ) en hij moet je vooral vaak aan het lachen maken. Voor jou zijn communicatie en inspiratie de basisbestanddelen van een goede relatie. Om jou gelukkig te kunnen maken, moet je partner zijn ‘vrouwelijke’ kanten goed hebben ontwikkeld en hij moet te allen tijde zijn afspraken nakomen.
[afbeelding]
Dat is toch geen smiley meer, dat is een halve speelfilm.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
True!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:18 schreef Neleos het volgende:
Dat is toch geen smiley meer, dat is een halve speelfilm.
Kan hem alleen niet vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True!Maar Soemp had nog een andere... Die is wel iets rustiger
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
True!Maar Soemp had nog een andere... Die is wel iets rustiger
Hup, posten!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig klopt de uitslag van de andere test (voor mannen) wat meer![]()
Jij bent misschien niet de meest populaire van alle mannen, want je hebt nog niet veel relaties gehad en je bent ook niet met veel verschillende vrouwen naar bed geweest. Maar je bent waarschijnlijk wel één van de meest betrouwbare, want je gaat het minst vaak vreemd en hebt daar meestal ook helemaal geen behoefte aan. Een relatie is voor jou bijzonder belangrijk. Je hebt dan ook weinig last van bindingsangst, want als je single bent dan wil je graag een nieuwe partner.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sheeps ideale partner is dus een herdershond?
Ik zeg toch dat er geen reet van kloptquote:
Ik kan me daar ook wel aardig in vinden. Zal hem later eens maken om te kijken of dit er ook uitkomtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij bent misschien niet de meest populaire van alle mannen, want je hebt nog niet veel relaties gehad en je bent ook niet met veel verschillende vrouwen naar bed geweest. Maar je bent waarschijnlijk wel één van de meest betrouwbare, want je gaat het minst vaak vreemd en hebt daar meestal ook helemaal geen behoefte aan. Een relatie is voor jou bijzonder belangrijk. Je hebt dan ook weinig last van bindingsangst, want als je single bent dan wil je graag een nieuwe partner.
Je hebt een vrouw veel te bieden, want in je relaties ben je meestal bijzonder oprecht en zorgzaam. En je vertelt je partner regelmatig hoe belangrijk ze voor je is. Bovendien ben je altijd bereid haar te steunen als ze een moeilijke periode doormaakt en je helpt haar bij haar werk en carričre.
Jij verwacht van je partner dat zij geeft wat zij ontvangt. Ze hoeft niet bijzonder aantrekkelijk te zijn, maar ze moet wel loyaal en zorgzaam zijn. En ze moet je steunen als je een moeilijke periode doormaakt en je helpen bij je werk en carričre.
Zorgzaamheid, steun en hulp zijn dus de belangrijkste kwaliteiten die jij in je partner zoekt. Jouw partner heeft deze kwaliteiten ook nodig om jou relationeel volkomen gelukkig en tevreden te maken. Maar waar je wellicht niet bij stilstaat, is dat het voor jou ook nodig is dat ze goed in bed is. En dat ze over een uitgebreid netwerk beschikt, zodat je voldoende tijd overhoudt voor je vrienden en kennissen.
![]()
En nee, ik ga niet zeggen wat er wel en niet klopt
hap.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg toch dat er geen reet van klopt
Doen er wel meer. Het wordt zelfs regelmatig gevraagd op Fok door hamstereigenaren....of hun hamster ziek isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:33 schreef Soempie het volgende:
wat hebben ze die beestjes gegeven![]()
Als ze dit gewoon voor de lol doen is het erg grappig![]()
Eigenschappen van je beeldscherm aanpassen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef Jayhawk het volgende:
Mensen mn muis verdwijnt buiten het beeldscherm, hoe pas ik dit aan?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenschappen van je beeldscherm aanpassen.
Bij SETTINGS krijg je waarschijnlijk 2 monitorplaatjes staan. Op 2 klikken
Dan staat er onderaan "extend my windows desktop onto this monitor"
Dat vinkje moet uit.
en was dat het?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef Jayhawk het volgende:
Heb het al
Nog niks van gehoord, wordt telkens uitgesteldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
Geen idee Jay. Hee hoe is het eigenlijk gegaan met je sollicitatie in Finland?
Dat klinkt gek genoeg toch minder spannendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:37 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Nog niks van gehoord, wordt telkens uitgesteld
Morgen gesprek in Wageningen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn test is ook binnen. Er klopt geen éne reet van
De Genotzoeker
Jij behoort met 16% van de Nederlandse mannen tot het illustere gezelschap van de Genotzoekers.
Jij hebt waarschijnlijk een relatie, maar in de meeste gevallen duurt die niet erg lang. De kans bestaat dat je last hebt van bindingsangst; als je partner teveel aan je gaat 'hangen', dan verbreek je meestal de relatie.
Jij bent een alfaman, want je bent knapper dan de meeste mannen, ligt beter 'in de markt' en hebt waarschijnlijk ook meer veroveringen op je naam staan.
Dat mannen een vrouw in de eerste plaats op haar (jeugdige) uiterlijk selecteren, geldt vooral voor jou. Het maakt jou waarschijnlijk niet veel uit of je partner lief, zorgzaam of behulpzaam is, als ze maar knap en fysiek aantrekkelijk is.
Jij hebt waarschijnlijk weinig inzicht in de zaken die je van je partner nodig hebt, want je selecteert haar op kwaliteiten waar je waarschijnlijk niet echt gelukkig van wordt. Je zoekt een 'lekker ding', maar wat je nodig hebt is een originele partner waar je mee kunt lachen, die geen geheimen voor je heeft en die je als een prins behandelt
Leuk als je zo'n hamster hebtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
Doen er wel meer. Het wordt zelfs regelmatig gevraagd op Fok door hamstereigenaren....of hun hamster ziek is
Ja wat denk je? Denk je dat ik dat nog weet? Ik heb dat ding gisteravond ingevuldquote:
Dat vroeg ik me ook afquote:
Ik zou er behoorlijk nerveus van wordenquote:
quote:
De uitslag was gewoon te confronterend voor jequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wat denk je? Denk je dat ik dat nog weet? Ik heb dat ding gisteravond ingevuld
Maar ik ben het er dus niet mee eens. En ik ga de test niet nog een keer invullen.
Ik ga nooit meer testen invullen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
De uitslag was gewoon te confronterend voor je
7.Vergeleken met de energie die je steekt in de verschillende onderdelen van het dagelijkse leven (bijvoorbeeld boodschappen doen, schoonmaken, hobby's onderhouden), hoeveel energie steek je dan in een actief en bevredigend seksleven?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
Tja.. Deze zat er natuurlijk aan te komen
http://www.sekstest.nl/
[afbeelding]
AIO (assisten in opleiding)/promoverenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Finland? Wat ga je daar doen Jay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |