Er was gelukkig niemand. Een dartvriend van mijn zwager woont daar, maar die is op wintersport.,quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef IkWilbert het volgende:
16:51:37 18-01-07 19 G BRAN PRIO 1 Ongeval MOLENSTRAAT 15 LOCHEM ( LOCH ) 26630 DAK INGESTORT MOGELIJK MENSEN BINNEN!!!
0802999 BRW N-O Gelderland ( Monitorcode )
0800646 BRW Lochem ( Blusploeg 3 )
0800346 BRW Lochem ( Monitorcode/Lichtkrant )
0800146 BRW Lochem ( Bevelvoerder
thx voor de opquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef flugeltje het volgende:
Het is hier nu vrijwel windstil geworden...
Wel vlakbij Leiden, maar dat telt zeker niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:41 schreef MrJones het volgende:
17:38:22 18-01-07 12 G AMBU A1 ROOSEVELTSTRAAT LEIDEN ( LDN ) (Grip-Indicatie: grip 2,grip 3)
Iemand in Leiden?
Je zit in het oog!!112!!!!~quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef flugeltje het volgende:
De stopknop doet wonderen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:40 schreef SoupNazi het volgende:
Die kutOP maakt het F5-en wel kut.
YWquote:
FOK is sneller dan teletekstquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:43 schreef koningdavid het volgende:
[quote]Op donderdag 18 januari 2007 17:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is je bron... ik zie overal (teletekst, AD. Telegaaf) dat alleen A'dam ontruimt is en bij de rest beperkt vervoer
Dit topic en BNR nieuwsradio. Was vanmiddag, kan zijn dat een aantal stations alweer open zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:43 schreef koningdavid het volgende:
[quote]Op donderdag 18 januari 2007 17:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is je bron... ik zie overal (teletekst, AD. Telegaaf) dat alleen A'dam ontruimt is en bij de rest beperkt vervoer
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef Xenwolfie het volgende:
De storm ligt op schema, eerst zou hij even verzwakken om dat opnieuw weer terug te komen toch?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef Xenwolfie het volgende:
De storm ligt op schema, eerst zou hij even verzwakken om dat opnieuw weer terug te komen toch?
Als je een paar seconden wacht tot alle tekst binnen is wel. Die wordt hier althans het eerste geladen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef SoupNazi het volgende:
[..]Heb ik dan nog wel alle berichten?
Ik weet het niet, ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoelang duurt het voordat de storm komt nadat het is opgeklaard? Hier is nu het opklaren aan het beginnen, zeg maar de stilte voor de storm..?
En ligt er overal het netwerk van de mobieltjes plat, we kunnen hier niet meer bellen!
(twente)
tot hoelang duurt ie? morgen aaf rond deze tijd issie toch wel over?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef teamlead het volgende:
[..]over een uur ongeveer is het Noorden weer aan de beurt geloof ik
Die wilde ik ook net plaatsenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:47 schreef SoupNazi het volgende:
In the streets of Amsterdam, winds knocked over bicyclists or in some cases, pushed them backward.
Ik niet, er gebeurt anders nooit wat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef Samson het volgende:
Ik zal blij zijn als het eindelijk voorbij is![]()
En als hij niet over de omgeving van Rotterdam komt ga ik hem persoonlijk achterna en trek ik de storm weer terug over Nederland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:45 schreef teamlead het volgende:
[..]over een uur ongeveer is het Noorden weer aan de beurt geloof ik
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:49 schreef Nee het volgende:
WTF, mijn buurman is bladeren aan het vegen?!
same herequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef Samson het volgende:
Ik zal blij zijn als het eindelijk voorbij is![]()
Morgen ochtend zou het al grotendeels weg moeten zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
tot hoelang duurt ie? morgen aaf rond deze tijd issie toch wel over?
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Die wilde ik ook net plaatsen.
Vooral dat laatste had ik willen zien!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen ochtend zou het al grotendeels weg moeten zijn.
cnnquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:47 schreef SoupNazi het volgende:
In the streets of Amsterdam, winds knocked over bicyclists or in some cases, pushed them backward.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:49 schreef Nee het volgende:
Was er niet zo'n gezegde dat daar mooi bij paste?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:49 schreef Nee het volgende:
Iets met een steen en een berg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:51 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Was er niet zo'n gezegde dat daar mooi bij paste?![]()
Zalm?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:51 schreef teamlead het volgende:
Volgens Gerrit zou het tot middernacht duren
Waar is hier? Noord-nederland?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:51 schreef IkWilbert het volgende:
hmm vaag, net begonnen alle lampen hier even te knipperen binnen..
Die ook, maar ik bedoelde nu Hiemstraquote:
Ik dacht dat dat pas om 9 uur zou zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef michiel_merk het volgende:
de 2 piek is aangekomen volgens mij , de wind is flink toegenomen
Nou hier op 12 hoog in tilburg spookt het anders nog steeds goed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef flugeltje het volgende:
De piek bouwt langzaam op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat pas om 9 uur zou zijn.
Klote, hier doet de tv het niet goed meer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die ook, maar ik bedoelde nu Hiemstra
Het wordt ook gewoon donker hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hier is het intussen pikzwart, hoelang nog voor de storm echt begint?
waarschijnlijk zit bij jou de storm onder je capslockquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
WAAR KAN IK ZIEN OF DEN HAAG NOG WAT TE WACHTEN STAAT OF DAT WE HET ERGSTE GEHAD HEBBEN?????
Vanavond rond 9 komt wat er vanmiddag ook was in west-Nederland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
WAAR KAN IK ZIEN OF DEN HAAG NOG WAT TE WACHTEN STAAT OF DAT WE HET ERGSTE GEHAD HEBBEN?????
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef kletskop het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit bij jou de storm onder je capslock![]()
Hengelo ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:55 schreef pekel het volgende:
Hier in Emmen begonnen de lampen leuk te knipperen.
Als ik donkere wolken zie verschijnen en daarachter nog een blauwe lucht dan is het nog niet donker aan het wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het wordt ook gewoon donker hoor.
Vrees het ergste voor jequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef koningdavid het volgende:
Hier (Ede) is het rustiger geworden.
Hopenlijk gaan de treinen nu ook rijden.... ik wil naar huis(Utrecht)
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef kletskop het volgende:
[..]
waarschijnlijk zit bij jou de storm onder je capslock![]()
Waar ben je nu dan? Werk oid?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:54 schreef koningdavid het volgende:
Hier (Ede) is het rustiger geworden.
Hopenlijk gaan de treinen nu ook rijden.... ik wil naar huis(Utrecht)
meppel ook netquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:55 schreef pekel het volgende:
Ik hoop maar voor die gozer dat hij extra betaald wordt met dit weer. Risicogeld en zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef Schildpadje het volgende:
In Groningen waait het weer aardig, mijn gordijntjes binnen bewegen me iets te veel en de pizzabezorger (held!) verliest z'n bakkie met pizza's bijna
Das knap, dus jij woont ergens waar het later donker wordt dan in de rest van NL?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als ik donkere wolken zie verschijnen en daarachter nog een blauwe lucht dan is het nog niet donker aan het worden
Hier ook niet (NHN, Nuon)quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:56 schreef SoupNazi het volgende:
Oost-Nederland heeft dus stroomproblemen, hier in het westen niet namelijk.
Uit rotterdam?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn we weerrr
Jij dacht dat het overal tegelijk donker werd?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Das knap, dus jij woont ergens waar het later donker wordt dan in de rest van NL?
Als het goed is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Draait de storm nu straks naar een noord-wester?
Niet alle stroom voor een gebied gaat ook over één kabel volgens mij, dus er is altijd nog een andere route.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:58 schreef Flyduck het volgende:
er zijn hoogspanningskabels omgegaan. bij zo een dip wordt het stroom denk ik omgeleid?
Met de trein? Auto?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:01 schreef dahei het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel meevallen?!... Ik ben om 11:00 van Den Haag naar Amersfoort gereden en om 16:30 weer terug. Wel harde wind, maar ook niet extreem...
Het verbaast me dat het nog bij 2 doden is gebleven, zeker met de situatie op de snelweg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
2 doden, 16 gewonden tot nu toe
Als ze al bezorgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef kletskop het volgende:
okay ik twijfel.
- Ga ik nu boodschappen doen en zelf door dit weer.
- Laat ik een pizza bezorgen
ben ik een bikkel of een klootzak dus
wat is er klootzak aan? je geeft met dit weer toch gewoon iets meer fooiquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef kletskop het volgende:
okay ik twijfel.
Jij denkt dat ze gewoon bezorgen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef kletskop het volgende:
okay ik twijfel.
Als dat gebeurt heb je geen stroom meer waarschijnlijk, net zoals de rest van Nederland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:03 schreef LoggedIn het volgende:
moet idd wel zeggen.. als we over een paar maanden weer storm hebben en ze zeggen 'het overtreft mogelijk de storm van 18-01', dat ik dan echt geen id meer zal hebben waar het over gaat
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:05 schreef Againzender het volgende:
Zojuist via de scanner, Amsterdam.
Een vrouw is aan het bevallen in een taxi, of ze even assistentie kunnen verlenen![]()
nah, zo extreem is het nu ook weer niet hoor.. Hooguit windkracht 10/11... da's hard, maar niet extreemquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:05 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt heb je geen stroom meer waarschijnlijk, net zoals de rest van Nederland.
En dat vijf keer doen vanavond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
zo maar een pizza bestellen denk ik, zal wel gratis worden want die 10mins haalt die never nooit niet
lulloquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
zo maar een pizza bestellen denk ik, zal wel gratis worden want die 10mins haalt die never nooit niet
Als er nu al dipjes zijn in het stroomnet is een uitval niet ver weg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah, zo extreem is het nu ook weer niet hoor.. Hooguit windkracht 10/11... da's hard, maar niet extreem
dat gevoel heb ik echt niet hoor.. bedoel, t waaide idd best hard vandaag, maar in mijn nabije omgeving is niets significants gebeurd.. 't had net zo goed windkracht 4 kunnen zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:05 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als dat gebeurt heb je geen stroom meer waarschijnlijk, net zoals de rest van Nederland.
waar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:08 schreef Jodelaar het volgende:
Euh.. Stroom viel hier net uitLicht, Computer, Tv .. Oh?
maar jij zit toch ook in rdam? of niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:08 schreef Jodelaar het volgende:
Euh.. Stroom viel hier net uitLicht, Computer, Tv .. Oh?
voor Nederlandse begrippen best extreem hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah, zo extreem is het nu ook weer niet hoor.. Hooguit windkracht 10/11... da's hard, maar niet extreem
Zoetermeer noordquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar jij zit toch ook in rdam? of niet?
Een motorrijder bij Leersumquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:08 schreef sjakie007 het volgende:
Er is ook een derde overleden door de storm.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een motorrijder bij Leersum
Hoe stom kun je ook zijn![]()
Lag toch al plat vanaf 14:00 vanmiddag ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
almelo - hengelo- enschede ook geen treinen meer, stroom is eraf
Tja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
motorrijder
http://www.scannerweb.nl/scanners/nederland.htmlquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is de url van politiescanner rijnmond ?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus ik zag het toch goedquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:55 schreef pekel het volgende:
quote:Aan de voet van de woontoren Westpoint in Tilburg waaide een voetganger door een windvlaag enkele meters door de lucht. Hij is met verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. Bron: omroep brabant
thx staat nu aanquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef aswin het volgende:
[..]
http://www.scannerweb.nl/scanners/nederland.html
Ik ga hier de deur toch niet uit hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:13 schreef teamlead het volgende:
Hier in Heerlen stelt het niet veel voor
Ik ga zo maar gewoon sporten
waar zit jij?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga hier de deur toch niet uit hoor
Tussen Rotterdam, Delft en Zoetermeerquote:
Postbus 51 is zooooo Christenuniequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:15 schreef koningdavid het volgende:
bel nu met postbus 51 over treinen tussen ede en utrecht
quote:Hinder voor treinverkeer
Door de extreme weersomstandigheden is het treinverkeer in Nederland ernstig gehinderd. Op een aantal stations en trajecten is geen treinverkeer mogelijk door defecte bovenleidingen of op last van de politie wegens rondvliegende materialen. Op veel trajecten, vooral in de Randstad, geldt een beperkte dienstregeling met alleen stoptreinen. NS geeft in overleg met ProRail aan treinreizigers het volgende advies:
- indien niet strikt noodzakelijk om op reis te gaan: blijf thuis (of daar waar u nu bent)
- op veel trajecten, vooral in de Randstad, geldt een beperkte dienstregeling met alleen stoptreinen. Houd rekening met extra reistijd.
- raadpleeg NOS Teletekst pagina 751 voor actuele informatie
Slim toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Heel rotterdam is kut met de storm, en iemand gaat een winkel maar overvallen![]()
dat is de crisis infolijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Postbus 51 is zooooo Christenunie
Het waait dus een keer echt in Tilburgquote:
pagina 751 heeft ook al de hele middag dezelfde nietszeggende infoquote:
Daar regent het toch wel altijd?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het waait dus een keer echt in Tilburg
Ik heb ergens gelezen dat het daar een beetje waaitquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef Qwea het volgende:
Heeft iemand voor me een update vanuit Den Helder?
quote:
Hoor ik net van iemand op school dat er dus niets rijdt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Crisis infolijn: Er rijden stoptreinen tussen Ede en Utrecht!![]()
Ik peer em...
zou ik ook doen.. nationale problemen moet je goed benuttin in dat beroepquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Heel rotterdam is kut met de storm, en iemand gaat een winkel maar overvallen![]()
onder een boomquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:22 schreef SoupNazi het volgende:
Waar komt die derde dode vandaan?
Als hij echt zo hard ging was hij dom bezig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef MissHobje het volgende:als je van ri rotterdam -gouda rijdt dan vlieg je over de weg
niemand
![]()
Aldus mannetje net die binnenkomt..
(Hij komt vanaf sliedrecht normaal dikke 50 minuten en nu met 30 minuten was ie al thuis)
Maar.... ga je dus de andere kant op.. ja daar staat echt alles vast
Hele straat had het hier. (leyens)quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja?
Ik zit in Rokkeveen, niks van gemerkt.
En je zit nog achter je computer, zal wel meevallen dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven:
bomen om,
piepschuim in de straten
overal brandweer met alarm
vlaggenmasten afgeknapt
vlaggen liggen in de straten
Motorrijder.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:22 schreef SoupNazi het volgende:
EEn motorrijder bij leersumquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:22 schreef SoupNazi het volgende:
rotterdam-utrecht is normaal een traject van 40 min, dus zo hard zal ie niet gereden hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als hij echt zo hard ging was hij dom bezig.![]()
Hoeft niet op de A15 vanuit de botlek leek het wel nacht en kon je makkelijk vol gas rijden..quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Als hij echt zo hard ging was hij dom bezig.![]()
nu weer wel ja.. poeh poeh.. wat een wind zeg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef Skwish het volgende:
[..]
En je zit nog achter je computer, zal wel meevallen dus
inderdaad ik zou niet graag in dat vliegtuig willen zitten hij kantelde bijna om naar achter.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef Droopie het volgende:
RESPECT VOOR DE PILOTEN VAN VLIEGTUIGEN
net op ned1 een landend vliegtuig op schiphol, lijkt net of die met 20 km/ per uur komt aangevlogen en bijna terug de lucht in gaat. diep respect...weet ik eindelijk waar ze nodig voor zijn
Wat een onzin, wat had hij dan moeten doen? Zijn motor achterlaten en lopen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:26 schreef Skwish het volgende:
Motorrijden met dit weer. Wat een sjappie
![]()
Vetquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hele straat had het hier. (leyens)
valt nog wel mee he, alleen bij boszoom verkeershinder ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:25 schreef junkiexp het volgende:
Hier in Rotterdam flinke windvlagen,en veel stoplichten werken niet.
Erasmusbrug kruising maasboulevaard is een zooitje.
Ben nu aan het meeluisteren op de radioscanner.
viel wel mee me downloads waren eindelijk op gang, nu moet alles weer opnieuw op gang komenquote:
bijvoorbeeld ja.. of ergens schuilen ofzoquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat had hij dan moeten doen? Zijn motor achterlaten en lopen?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
viel wel mee me downloads waren eindelijk op gang, nu moet alles weer opnieuw op gang komen
Niet echt slim nee...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef Mvnl het volgende:
Ze blijven maar herhalen in t journaal, volgens mij zit die presentatrice haar tijd te doden omdat ze toch de trein naar huis niet kan nemen..
Of je rijdt gewoon voorzichtig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
bijvoorbeeld ja.. of ergens schuilen ofzo
ik schijt in mn broek voor onweerquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef Jodelaar het volgende:
Check die onweer ineens
[afbeelding]
whehe..quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:28 schreef Mvnl het volgende:
Ze blijven maar herhalen in t journaal, volgens mij zit die presentatrice haar tijd te doden omdat ze toch de trein naar huis niet kan nemen..
Ja, dat had hij moeten doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:27 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wat een onzin, wat had hij dan moeten doen? Zijn motor achterlaten en lopen?
tss.. prutsers bij de NS kunnen ook nooit ergens iets aan doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:29 schreef SoupNazi het volgende:
'De mensen begrijpen wel dat de NS hier niets aan kan doen.'
Ze konden minstens bij elke boom een mannetje neerzetten die de boom tegenhield!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:29 schreef SoupNazi het volgende:
'De mensen begrijpen wel dat de NS hier niets aan kan doen.'
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik schijt in mn broek voor onweer
Hevige onweer dan
Pics?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef Insomaniac het volgende:
Eerste voordeel van de storm, mn zusje komt lekker bij me slapen want die kan niet naar huis! Gezellig!.
dat was knullig.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef teamlead het volgende:
"Een motorrijder is dodelijk getroffen door een boom. Ook hij kwam dus om"
joh... Dus je komt om als je dodelijk getroffen wordt?
uitleg?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
En we hebben er een natuurramp bij.. olievlek.
Ziekquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef SoupNazi het volgende:
Vanavond.
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07034/TV2007011818275700.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Het gaat lekker nog de hele avond door.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:34 schreef PumpingsoaB het volgende:
Nu naar het noorden kutstorm! Brabant en het westen zijn geweest!
Heb jij hele dag geslapen ofzo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:34 schreef PumpingsoaB het volgende:
Nu naar het noorden kutstorm! Brabant en het westen zijn geweest!
Hoe is het rond het stationgebied?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
De wind begint hier in Amersfoort weer heel flink toe te nemen, Hiemstra zei net dat de zware storm ook in midden van het land op gaat steken. Meestal betekent dat dan dat hier een ruime windkracht 8 komt te staan, zeer heftig voor de omgeving hier. Spannend dus.
Kijk maar uit dat je camper niet omwaait.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef smalfilm het volgende:
Dixi-plee voor m'n huis is omgevallen.
ranzige bende of valt het nog mee?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef smalfilm het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef Insomaniac het volgende:
En wederom allemaal sirens (ambulance en brandweder) in Alkmaar.
Ik ben bang dat het ergste nog niet eens is geweest....quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ziekwindkracht 9 in het midden hier, dat is echt zeer zwaar.
sufkutquote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:37 schreef kahaarin het volgende:
Ik ben bang dat het ergste nog niet eens is geweest....
pic...quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef smalfilm het volgende:
Die staat stevig hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:35 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je camper niet omwaait.![]()
Geen idee, durf niet naar buitenquote:ranzige bende of valt het nog mee?
Ja fijn, scheurende tankers....quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de rotterdamse haven ligt vol met olie he..
hoppa.. daar gaan de benzineprijzen weerquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
1,6 miljoen liter ruwe olie ja.
je zal maar in die auto zittenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef SoupNazi het volgende:
Het zou je auto maar zijn:
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07034/TV2007011818342200.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoppa.. daar gaan de benzineprijzen weer
nou,tis bijna 19:00quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef ElectricEye het volgende:
Hier in Ede even iets rustiger. Al wel redelijk wat dak- en schuttingschade.
Ben benieuwd wanneer die heftige golf van tussen 18.00 en 19.00 overtrekt.
Ook al iets bekend van de tweede pijngolf zo na achten? Kan ik die koufronten of wat het ook zijn ook live volgen?
eindhoven was net eventjes wat rustiger, nu lijkt het weer wat meer te worden idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja fijn, scheurende tankers....
Ligt het aan mij of trekt de wind weer aan?
Zoals al verwacht werd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eindhoven was net eventjes wat rustiger, nu lijkt het weer wat meer te worden idd.
Hier in Rokkeveen staan dew lantaarnpalen anders lekker heen en weer te gaan hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:41 schreef Jodelaar het volgende:
Tis hier ( 079 ) gewoon windstil nuklein zuchtje wind
Nou als ik naar buiten kijk wappere alleen de bladeren (zover ze er nog aan zitten) een beetjequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hier in Rokkeveen staan dew lantaarnpalen anders lekker heen en weer te gaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |