Dat dacht ik wel ja.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef Apropos het volgende:
Begrijpelijk.
Huilie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik stoor me aan alle aandacht voor het weer.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
zo over 30 minuten weer een normaal toetsenbord
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je gedurende de hele rit internet?
John Bernard bij RTL Boulevard.quote:
Ik vind het ook wel leuk om gedachten te zien draaien. Maar vind je het niet op een kloon lijken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Laat je niet door mij wegjagen, voor mij zijn dit de popcorntopics
Ik ga in ieder geval ouderwets op sigmetjesbedtijd naar bed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Zal ik eens op sigme-tijdstip naar bed gaan?
Ik dacht dat ie dood was.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
John Bernard bij RTL Boulevard.![]()
Ja, er is eigenlijk gewoon geen nieuws. Ik heb m'n raam de hele dag gewoon open gehad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je begrijpt het niet; dit is een aankondiging dat de eindtijd gaat beginnen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, er is eigenlijk gewoon geen nieuws. Ik heb m'n raam de hele dag gewoon open gehad.
tuurlijk, dat staat als een paal boven water, het is onze grote vrind fuifduif, maar daarom is het niet minder amusantquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om gedachten te zien draaien. Maar vind je het niet op een kloon lijken?
Enige lastige zijn wat omgevallen vrachtwagens en wat treinen die uitgevallen zijn. Maar dat is niks bijzonders...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, er is eigenlijk gewoon geen nieuws. Ik heb m'n raam de hele dag gewoon open gehad.
Heb je hem een stevige knuffel gegeven?quote:
Jij als moslim waarschuwt ons toch wel op tijd he?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals het hoort.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je hem een stevige knuffel gegeven?
Wanneer is 'op tijd'?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij als moslim waarschuwt ons toch wel op tijd he?
Zodat ik nog snel kan verhuizen...
Investeren in vastgoed, geen wonder dat de huizenprijzen blijven stijgen.quote:Hoge rendementen bij pensioenfondsen
Door onze financiële redactie
De grote Nederlandse pensioenfondsen hebben dankzij het vierde achtereenvolgende jaar van stijgende aandelenkoersen en vastgoedprijzen hun financiële positie opnieuw beduidend versterkt.
Zij hebben tevens meer dan gemiddelde beleggingsrendementen behaald. Alle fondsen hadden last van verliezen op hun beleggingen in grondstoffen, een categorie die de afgelopen jaren in hoog tempo is uitgebreid. Dat blijkt uit de resultaten die ABP (pensioenfonds voor ruim 1 miljoen leraren en ambtenaren), PGGM (ruim 1,1 miljoen zorg- en welzijnswerkers) en het Bedrijfstakpensioenfonds Metalektro (160.000 werknemers) vanochtend hebben gepubliceerd.
De financiële positie van een pensioenfonds laat zich samenvatten in de verhouding tussen beleggingen en pensioenverplichtingen, de zogeheten dekkingsgraad. Bij ABP is deze vorig jaar met ruim 13 procentpunt gestegen naar 133 procent. De dekkingsgraad van PGGM ging met 15 procentpunt omhoog naar 133 procent.
De dekkingsgraad van het Metalektro-pensioenfonds steeg 6 procentpunt naar 129 procent. Het Metalektro-fonds voert een beleid om de beleggingen meer aan de rentestand te koppelen dan de andere twee. Het fonds profiteert hierdoor meer van een dalende rente, en heeft meer last van een stijgende rente, zoals vorig jaar.
ABP realiseerde een rendement van 9,5 procent, met uitschieters bij vastgoed (36 procent) en het opkopen van bedrijven (private equity, bijna 30 procent). ABP kondigde vanochtend een verschuiving van zijn beleggingsbeleid aan, met meer geld voor private equity en infrastructuur, en relatief minder geld voor beursgenoteerde aandelen en effecten met een vaste rente. Het fonds gaat tevens de looptijd van zijn effecten met een vaste rente verlengen om de kans te verminderen dat rentefluctuaties zijn financiële positie ondermijnen.
PGGM boekte 11 procent rendement. Ook hier scoorden private equity (27 procent) en vastgoed (29 procent) het best.
Het Metalektro-fonds had bij zijn gerealiseerde rendement (3,4 procent) last van de stijgende rente. Het heeft zijn beleggingen in Amerikaanse bosbouw recentelijk verdubbeld tot 440 miljoen euro. Vorig jaar kocht het fonds al voor 200 miljoen euro Amerikaans bosareaal, dat een „relatief stabiel en interessant rendement” van „naar schatting 7 procent” moet opleveren.
De poststijl doet me niet echt aan FuifDuif denken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
tuurlijk, dat staat als een paal boven water, het is onze grote vrind fuifduif, maar daarom is het niet minder amusant
Doe maar 6 maanden voordat het "begint."quote:
Inderdaad. Hij gebruikt hele andere taal.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:26 schreef Reya het volgende:
[..]
De poststijl doet me niet echt aan FuifDuif denken.
Ik heb een kwartiertje tv gekeken. Ze herhaalden elk filmmateriaal, alsof het 9/11 was.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Enige lastige zijn wat omgevallen vrachtwagens en wat treinen die uitgevallen zijn. Maar dat is niks bijzonders...
Slaap lekker lieve pop.quote:
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb een kwartiertje tv gekeken. Ze herhaalden elk filmmateriaal, alsof het 9/11 was.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
Hey jongens, hebben jullie al het nieuws gezien! Het schijnt te stormen.
Serieus?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik heb een kwartiertje tv gekeken. Ze herhaalden elk filmmateriaal, alsof het 9/11 was.
Er is een nieuwe heilige graal ontdekt...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Etc, etc, etc, vaak gebezigd door de vaste clientele en met name de pol-sc gangers kunnen hun gang gaan als ze eenmaal ingelikt zijn. Geloof me, doe die SC weg en mensen MOETEN wel over politiek praten in dit subforum.
welke, huilie?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ik wil mn film zien klootzakken.
Aperte leugensquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
Hey jongens, hebben jullie al het nieuws gezien! Het schijnt te stormen.
Ach Aaah heeft het soms en beetje moeilijk met z'n levenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Er is een nieuwe heilige graal ontdekt...
Woon je nog steeds thuis (bij je ouders)?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Blergh
Nope. Wat heeft Blergh ermee te makenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Woon je nog steeds thuis (bij je ouders)?
Ik wilde eerst de hele quote weghalen, maar Blergh is een te mooi woord om te verwijderen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nope. Wat heeft Blergh ermee te maken![]()
Het is ook helemaal geen nieuws. Alsof er mensen thuis op de bank zitten die hele storm nog niet hadden gemerkt. "Er zijn veel bomen om net als bij elke storm, en net als bij elk type kutweer rijden er geen treinen. fin".quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pffff, ik heb de neiging de TV weg te gooien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er niet ander leuk nieuws?
Wie is de mol, op ned 1....quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pffff, ik heb de neiging de TV weg te gooien.
Je kunt zeggen wat je wilt Mutant, maar het is en blijft buitenlandse lucht die ons hier om de oren wordt geslagen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Tja de moslimtopic begint ook standaard met termen als "islamofascisten" "islamisering" "islamfascisme" etc etc. De inhoud laat dan ook vaak te wensen over: Het regent, dat is duidelijk een teken van islamisering. Moslims zijn achterlijk. Moslims zijn antisemitisch. Slachtofferrol. Huilie. etc.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie is de mol, op ned 1....
middenst.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:24 schreef kLowJow het volgende:
Rechtst of linkst?
helaas voor jou geen Kenia maar een drukkerij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef problematiQue het volgende:
[POL-FB] Voor al uw heiligschennis!
Het was een goede smoes, niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
helaas voor jou geen Kenia maar een drukkerij.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Laat je handen eens zien Probje.
Was 'leuk' zijn de bedoeling dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:54 schreef Apropos het volgende:
Onze veteranen waren op TV. Maar leuk was het bepaald niet.
Het was slechts een reactie op:quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Was 'leuk' zijn de bedoeling dan?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er niet ander leuk nieuws?
Excuses voor mijn slechte geheugen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het was slechts een reactie op:
[..]
Dan Gulley Jr. was charged with assault in the shooting of David James Brooks Jr., police said.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan Gulley Jr. was charged with assault in the shooting of David James Brooks Jr., police said.
Officers said the men were at a friend's home on Monday when, according to witnesses, the argument over the height of "The Godfather of Soul" escalated, with Gulley shooting Brooks twice in the abdomen. Brooks went to his car, got a gun and shot at Gulley but missed, then went to the police station, officers said.
Gulley, 70, also went to the station and told police he had shot Brooks. He remained in the Escambia County Jail on Wednesday.
Police said Brooks, 62, was taken to a hospital. Information on his condition was not available.
The Press-Register of Mobile said officers did not believe alcohol was a factor in the argument.
Brown, who was known to wear lifts, died of heart failure Dec. 25 at age 73. Accounts of his height vary.
thing) by RimRod (21.7 hr) (print) ? 1 C! Mon Sep 11 2000 at 3:52:02quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:22 schreef Apropos het volgende:
Foeten zijn ´´pledges´´ en tweedejaars zijn ´´rushes´´ bij Amerikaanse verenigingen, toch? Of wordt men ´´rush´´ door de ontgroening te doorstaan?
Sneeuw werkt ook prima.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:25 schreef sizzler het volgende:
Hoerigeteringkankerkut-ns!
Op mijn werk werd zelfs gratis avondeten uitgedeeld en bedden klaargemaakt. Gelukkig werd ik uit Den Haag opgehaald.
We hebben helemaal geen terroristische aanslag nodig om NL te ontregelen. Een beetje wind is al genoeg.
Wat denk je van overbevoling?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sneeuw werkt ook prima.
En wat wil je dan? treinen en bussen laten rijden als dat niet verantwoord is?
Een automobilist is hoogstens verantwoordelijk voor zichzelf en bus of treinbestuurder voor een voertuig vol mensen.
Voor de ontregeling op een mooie donderdag in januari. Nauwelijksquote:
Over, overvolle wegen........3 spatjes regen en heel Nederland staat in de file....quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor de ontregeling op een mooie donderdag in januari. Nauwelijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Over, overvolle wegen........3 spatjes regen en heel Nederland staat in de file....
Ja maar dat heeft niet zoveel met overbevolking te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Waarmee dan wel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft niet zoveel met overbevolking te maken.
Hadden we vroeger ook , maar praktisch geen files.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:39 schreef du_ke het volgende:
baggerklimaat
Was vroeger nog erger, nu veel hoger eisen rijvaardigheidquote:en beroerde rijkunsten.
Dan hadden de treinen idd ook niet geredenquote:Met 5 miljoen mensen minder hadden de treinen ook niet kunnen rijden
Met 5 miljoen mensen?quote:en waren er ook gewoon files geweest.
Ja ook geen auto'squote:Op donderdag 18 januari 2007 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hadden we vroeger ook , maar praktisch geen files.
[..]
Het aantal auto's en forensen is veel belangrijker dan het aantal inwoners.quote:Was vroeger nog erger, nu veel hoger eisen rijvaardigheid
[..]
Dan hadden de treinen idd ook niet gereden
[..]
Met 5 miljoen mensen?
We hadden bij 13 miljoen mensen amper files.......![]()
Dus.............![]()
1) Treingebouwen die tegen een briesje kunnen enquote:
quote:
Ja, ook de 2-verdienersmaatschappij heeft er geweldig aan bijgedragen.....quote:Het aantal auto's en forensen is veel belangrijker dan het aantal inwoners.
Ja maar veel minder dan hier.......Hier is het echt zeer extreem. Je bent bang als je tegenwoordig met de auto op pad moet.....al bij 3 druppels regenquote:ook in veel dunner bevolkte landen zijn er files.
Rond Madrid, Barcelona, Berlijn, Parijs, Brussel, LA etc etc staat het elke dag vast hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat ik preciezer zijn....mwoa.......1960![]()
[..]
Ja, ook de 2-verdienersmaatschappij heeft er geweldig aan bijgedragen.....
[..]
Ja maar veel minder dan hier.......Hier is het echt zeer extreem. Je bent bang als je tegenwoordig met de auto op pad moet.....
Hoe groter de bevolkingdichtheid, des te meer files toch..die relatie is er toch..![]()
Bomen langs wegen beperken het achterlijke gejaag behoorlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
1) Treingebouwen die tegen een briesje kunnen en
2) Van het idiote idee af dat langs de kant van de weg overhangende bomen moeten staan.
Ja, maar grosso modo..........Vb in spanje is de filedruk gemiddeld tig keer minder dan hier, toch?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rond Madrid, Barcelona, Berlijn, Parijs, Brussel, LA etc etc staat het elke dag vast hoor.
Weet ik niet rond de grote steden niet volgens mij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar grosso modo..........Vb in spanje is de filedruk gemiddeld tig keer minder dan hier, toch?![]()
Ik heb mij dat al 200x afgevraagd....Wat daar nu het nut van is.......quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef sizzler het volgende:
2) Van het idiote idee af dat langs de kant van de weg overhangende bomen moeten staan.
Maar hier sta je tegenwoordig in Kutjeradeel al helemaal vast, echt waar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weet ik niet rond de grote steden niet volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo hard is de bevolking niet gegroeid de afgelopen jarenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar hier sta je tegenwoordig in Kutjeradeel al helemaal vast, echt waar.![]()
Ja, dat klopt. Het vlak idd af. Veel emigratie.......quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar zo hard is de bevolking niet gegroeid de afgelopen jaren.
Welk gejaag?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bomen langs wegen beperken het achterlijke gejaag behoorlijk.
Op een rechte weg rijdt men geloof ik minder hard als er bomen langs staan. En veel wegen zijn al wat ouder het was ook gewoon lang traditie.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:02 schreef sizzler het volgende:
[..]
Welk gejaag?
Denk je echt dat zoiets niet meer kelpt als ze er drie meter verder van staan?
Volgens mij verwar je flitspalen met bomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op een rechte weg rijdt men geloof ik minder hard als er bomen langs staan.
Die greppels zijn er vooral vanwege de afwatering; anders blijft neerslag op de weg liggen, hetgeen me ook niet de bedoeling lijktquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je flitspalen met bomen.
Maar er botsen zó vaak mensen tegen bomen dat je je afvraagt of het verminderde gejaag -als het werkelijk waar zou zijn- geen pyrrusoverwinning is. En waarom zijn er zoveel binnelandsweggetjes met een lage greppel ernaast? Ik begrijp echt niet wie zoiets bedenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |