Ik vind het eerder knap dat je de enige boom in een omtrek van 600km kan rakenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat verhaal van die boom en die libanees is bekend. Wat een lul, nietwaar?
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik sta nu op het station van Enschede en het is dat ik kan internetten via mijn telefoon. De condities van mijn link met het internet zijn dus uiterst discutabel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach hij is op een plek waar internet is. Zoo erg kan het dus niet zijn.
Wat zou Wilders doen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik sta nu op het station van Enschede en het is dat ik kan internetten via mijn telefoon. De condities van mijn link met het internet zijn dus uiterst discutabel.
die zal behoorlijk vol zittenquote:Het treinverkeer lag al grotendeels stil, in Noord-Holland en Utrecht rijdt er nog maar een enkele stoptrein.
Piet Paulusma is ontslagen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef Aoristus het volgende:
Er wappert vanalles aan het sbs gebouw. Dat doet me deugd
Die zou zich flink houden. Een regenbui is niets vergeleken met 10 doodsbedreigingen op 1 dag.quote:
Op een natuurlijke manierquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Piet Paulusma is ontslagen?
Heb je enig idee hoe lang het kan duren? Desnoods kun je via verschillende buslijnen ook in Apeldoorn komen, mits die nog rijden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee. Ik sta nu op het station van Enschede en het is dat ik kan internetten via mijn telefoon. De condities van mijn link met het internet zijn dus uiterst discutabel.
Ik heb al iets anders geregeld.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe lang het kan duren? Desnoods kun je via verschillende buslijnen ook in Apeldoorn komen, mits die nog rijden.
Soulmate.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:30 schreef Floripas het volgende:
Een gestresste Floripas draait hiphop. Hoe gestresster, hoe gewelddadiger en sexistischer de hiphop. Nu Triumph van de Wu Tang Clan (schaal 7 op 10)
"Sterren waaien van het ijs" las ik ergensquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Piet Paulusma is ontslagen?
Recht de zee in.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:18 schreef problematiQue het volgende:
Hoe zou Geert z'n kapsel trouwens zitten bij windkracht 10?
quote:Precies!
Waarom zitten al die zogenaamd gematigde moslims als schapen in die zaal ja te knikken terwijl ze het er zogenaamd niet mee eens zijn? Ik hoor en zie niemand protesteren of de discussie aangaan.
Ik hoor wel een hoop gelach als het over homo's en ongelovigen gaat. En ondertussen de domme westerlingen maar wijs blijven maken dat zij niet zo zijn, en dat het maar een klein groepje extremisten betreft. Ik geloof er niks van, ik denk dat alle moslims dondersgoed weten wat er aan de hand is. Misschien maken ze er allemaal wel deel van uit. Als je de feiten op een rijtje zet past het allemaal precies in elkaar. Zoals ook in de docu gezegd moslims leven als staat binnen een staat totdat ze sterk genoeg zijn, hier bedoelen ze denk ik mee totdat ze met genoeg volgelingen zijn, om de boel over te nemen. Een voorschot hierop is al genomen natuurlijk nu men steeds nadrukkelijker aanwezig is in de politiek, ook in de Nederlandse
Zitten de lammetjes droog?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef sigme het volgende:
M'n land! Het is verdronken!
In welke staat in een staat leef jij?quote:
Hip-hopquote:
Ik leef in Marokko in Nederland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In welke staat in een staat leef jij?
De meeste lammetjes zitten koud & droog onder de klep.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zitten de lammetjes droog?
Het was DenniZZ.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:23 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik geef 'em door aan KirmiziBeyaz
Zet er een paar paarden op zodat je beroemd kan worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:10 schreef sigme het volgende:
M'n land! Het is verdronken!
Ik zit volgens mij in het laatste stukje land dat nog niet verpaard is. Suffe beesten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zet er een paar paarden op zodat je beroemd kan worden.
Laat maar, leesfout.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:31 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, de schutting hier is nu officieel kapot.
Hooguit een klein biologielesje van havo 2...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:14 schreef Reya het volgende:
Lukt het nog een beetje om de evolutie aan AliKannibali uit te leggen, Autodidact?
Och, het hele idee van mensen in rassen opdelen is zo zwak, dat een joods ras daarbinnen nog niet eens de zwakste schakel is. Die hebben tenminste eeuwenlang een soort stamboek bijgehouden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Wel grappig dat er nogsteeds mensen zijn die claimen dat er een Joods ras is.
Nee, maar het ergste is dat je dit soort opmerkingen naar je hoofd geslingert(d) (ofzo) krijgt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, het hele idee van mensen in rassen opdelen is zo zwak, dat een joods ras daarbinnen nog niet eens de zwakste schakel is. Die hebben tenminste eeuwenlang een soort stamboek bijgehouden.
Laatst ergens een artikel gelezen over de verpaarding van grote delen van het platteland.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij in het laatste stukje land dat nog niet verpaard is. Suffe beesten.
Heb je gedurende de hele rit internet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
zo. nu live vanuit de stoptrein naar hengelo
Rapper Noreaga Testifies At Murder Trial; Explains Murder Unitquote:
Jaja, hip hop zit vol domme negers en andere rukkers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Rapper Noreaga Testifies At Murder Trial; Explains Murder Unit
By Remmie Fresh and Roman Wolfe
Date: 1/12/2007 01:24 pm
´´Lekker´´?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jaja, hip hop zit vol domme negers en andere rukkers.
Toch vind ik het lekker.
Ach Neger of Marokkaan veel verschil maakt het toch nietquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:41 schreef Autodidact het volgende:
lek·ker1 (bn.)
1 aangenaam van smaak => appetijtelijk, niet te versmaden, smakelijk; <=> vies
2 aangenaam, een prettig gevoel gevend
Huilie.quote:
Sorry, maar je bent ook niet blond en je hebt ook geen blauwe ogen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar het ergste is dat je dit soort opmerkingen naar je hoofd geslingert(d) (ofzo) krijgt.
PI Vught zet celdeur wagenwijd open voor antisemitisme.
ben je soms Moslim of zo?quote:
Je vindt het vervelend om moslim genoemd te worden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar het ergste is dat je dit soort opmerkingen naar je hoofd geslingert(d) (ofzo) krijgt.
PI Vught zet celdeur wagenwijd open voor antisemitisme.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
ben je soms Moslim of zo?![]()
Zie kijk, moslims kan je zelfs dwars door een internetverbinding herkennen. En dan wou jij beweren dat je een jood niet aan z'n DNA zou kunnen selecteren? Iedereen weet toch dat hun DNA davidsterren in de dubbele helix vlecht?
Wel in die context.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vindt het vervelend om moslim genoemd te worden?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vindt het vervelend om moslim genoemd te worden?
In die context mag volgens mij gewoon.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
die context, het klinkt fout.
in zo'n context. Klinkt ook niet.
hmmm
Tja, ik probeerde rond half 4 van het centrum in R'dam naar mn huis te rijden (normaal 10 min), deed er 1 UUR overquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef du_ke het volgende:
M'n vader is bijna thuis onderhand (vanuit Apeldoorn) maar gestrand in Staphorst m'n ma gaat hem nu halen. Heerlijk zo'n stormpje om het land te ontwrichten.
Zeker gestrand door een act of God.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef du_ke het volgende: gestrand in Staphorst
Ik deed 25 minuten over de tocht Winschoten - Groningen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, ik probeerde rond half 4 van het centrum in R'dam naar mn huis te rijden (normaal 10 min), deed er 1 UUR over![]()
Mondvol ontkenning. Ik heb mondvol ontkenningen overwogen, maar ik vond de korte variant mooier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef Apropos het volgende:
Mondvol wat ?
Ga negers pesten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef Apropos het volgende:
Mondvol wat ?
LOL, die link naar "jewlarious" ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Autodidact het volgende:
Jazeker:
[afbeelding]
De wetenschappelijke afdeling van aish.com
Ziet eruit als een VW Passat Station.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Laguna...is toch een leasebak.
het is een amusant topicquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hooguit een klein biologielesje van havo 2...
Ja, klopt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een VW Passat Station.
Is de mens een mensaap?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
Een (mens)aap blijft een aap, of het nou een cimpanzee, gorilla, baviaan of 'australopithecus afarensis' is.
Ja, anders wekt het een bijzonder kwaadaardige indruk.quote:
Laat je niet door mij wegjagen, voor mij zijn dit de popcorntopicsquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, ik haak af. Dit moet een troll zijn.
En props voor de Heidelbergensis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
Een (mens)aap blijft een aap, of het nou een cimpanzee, gorilla, baviaan of 'australopithecus afarensis' is.
Is een kloon niet een argument tegen evolutie?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Reya het volgende:
Dat is eigenlijk best een idee, een kloon die de meest stompzinnige argumenten gebruikt om evolutie te ontkennen.
Feitelijk niet, maar zo zal het niet bedoeld zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Is een kloon niet een argument tegen evolutie?
Hoe gaat het in je tentamenperiode? Lukt het studeren een beetje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
Ik heb pas het volgend semester weer tentamens, ik heb me dit semester geconcentreerd op werkcolleges. Donderdag moet ik het laatste werkstuk inleveren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe gaat het in je tentamenperiode? Lukt het studeren een beetje?
Billen Onderbroek Sigme Avatar Spanken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef sigme het volgende:
Stekken stokken bollen knollen sporen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |