Ach Neger of Marokkaan veel verschil maakt het toch nietquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:41 schreef Autodidact het volgende:
lek·ker1 (bn.)
1 aangenaam van smaak => appetijtelijk, niet te versmaden, smakelijk; <=> vies
2 aangenaam, een prettig gevoel gevend
Huilie.quote:
Sorry, maar je bent ook niet blond en je hebt ook geen blauwe ogen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar het ergste is dat je dit soort opmerkingen naar je hoofd geslingert(d) (ofzo) krijgt.
PI Vught zet celdeur wagenwijd open voor antisemitisme.
ben je soms Moslim of zo?quote:
Je vindt het vervelend om moslim genoemd te worden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar het ergste is dat je dit soort opmerkingen naar je hoofd geslingert(d) (ofzo) krijgt.
PI Vught zet celdeur wagenwijd open voor antisemitisme.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
ben je soms Moslim of zo?![]()
Zie kijk, moslims kan je zelfs dwars door een internetverbinding herkennen. En dan wou jij beweren dat je een jood niet aan z'n DNA zou kunnen selecteren? Iedereen weet toch dat hun DNA davidsterren in de dubbele helix vlecht?
Wel in die context.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vindt het vervelend om moslim genoemd te worden?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Je vindt het vervelend om moslim genoemd te worden?
In die context mag volgens mij gewoon.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
die context, het klinkt fout.
in zo'n context. Klinkt ook niet.
hmmm
Tja, ik probeerde rond half 4 van het centrum in R'dam naar mn huis te rijden (normaal 10 min), deed er 1 UUR overquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef du_ke het volgende:
M'n vader is bijna thuis onderhand (vanuit Apeldoorn) maar gestrand in Staphorst m'n ma gaat hem nu halen. Heerlijk zo'n stormpje om het land te ontwrichten.
Zeker gestrand door een act of God.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef du_ke het volgende: gestrand in Staphorst
Ik deed 25 minuten over de tocht Winschoten - Groningen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, ik probeerde rond half 4 van het centrum in R'dam naar mn huis te rijden (normaal 10 min), deed er 1 UUR over![]()
Mondvol ontkenning. Ik heb mondvol ontkenningen overwogen, maar ik vond de korte variant mooier.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef Apropos het volgende:
Mondvol wat ?
Ga negers pesten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef Apropos het volgende:
Mondvol wat ?
LOL, die link naar "jewlarious" ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:52 schreef Autodidact het volgende:
Jazeker:
[afbeelding]
De wetenschappelijke afdeling van aish.com
Ziet eruit als een VW Passat Station.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Laguna...is toch een leasebak.
het is een amusant topicquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hooguit een klein biologielesje van havo 2...
Ja, klopt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een VW Passat Station.
Is de mens een mensaap?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
Een (mens)aap blijft een aap, of het nou een cimpanzee, gorilla, baviaan of 'australopithecus afarensis' is.
Ja, anders wekt het een bijzonder kwaadaardige indruk.quote:
Laat je niet door mij wegjagen, voor mij zijn dit de popcorntopicsquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mja, ik haak af. Dit moet een troll zijn.
En props voor de Heidelbergensis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
Een (mens)aap blijft een aap, of het nou een cimpanzee, gorilla, baviaan of 'australopithecus afarensis' is.
Is een kloon niet een argument tegen evolutie?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:02 schreef Reya het volgende:
Dat is eigenlijk best een idee, een kloon die de meest stompzinnige argumenten gebruikt om evolutie te ontkennen.
Feitelijk niet, maar zo zal het niet bedoeld zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Is een kloon niet een argument tegen evolutie?
Hoe gaat het in je tentamenperiode? Lukt het studeren een beetje?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:57 schreef Apropos het volgende:
Ik heb pas het volgend semester weer tentamens, ik heb me dit semester geconcentreerd op werkcolleges. Donderdag moet ik het laatste werkstuk inleveren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe gaat het in je tentamenperiode? Lukt het studeren een beetje?
Billen Onderbroek Sigme Avatar Spanken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:08 schreef sigme het volgende:
Stekken stokken bollen knollen sporen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |