quote:Doden
Op de N224 tussen Arnhem en Ede kwamen twee nog onbekende personen om het leven toen een omgewaaide boom op hun auto viel. Een derde inzittende van de auto raakte bekneld en is na bevrijding door de brandweer naar het ziekenhuis gebracht. De N224 is wegens het gevaar in beide richtingen afgesloten, aldus een woordvoerder van de politie.
Daarom ga ik nu ook wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:51 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wacht af, tis nu een windkrachtje 4 op zn max in Delft
Pics!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
kut, dit ziet er ECHT NIET goed uit
Oei.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef IkWilbert het volgende:
16:51:37 18-01-07 19 G BRAN PRIO 1 Ongeval MOLENSTRAAT 15 LOCHEM ( LOCH ) 26630 DAK INGESTORT MOGELIJK MENSEN BINNEN!!!
0802999 BRW N-O Gelderland ( Monitorcode )
0800646 BRW Lochem ( Blusploeg 3 )
0800346 BRW Lochem ( Monitorcode/Lichtkrant )
0800146 BRW Lochem ( Bevelvoerder
Had vandaag storingen met de digitale kabel. Bleek aan RTL te liggen. Maar ik geloof dat ons digitenne nog goed werkt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:54 schreef SoupNazi het volgende:
Mijn digitenne werkt niet zo goed meer met dit weer. Meer mensen die daar last van hebben?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Eindhoven gaat loos.. zware neerslag en extreme wind
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niets te zien, een grijs vlak.
Kijk uit het raam!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Een radarbeeld graag. Waar de storm is.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
Echt blauwe lucht hier
Tussen rotterdam en delft
Nee, pics!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, Ooit dwergpapegaaitjes op de bodem van hun kooi met de kopjes in de hoek zien zitten?
Stilte voor de storm.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
Mooie zonsondergang gezien in Lelystad... niets aan het handje dus hier...![]()
niet meer...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
is het altijd alquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:56 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Kom net van Utrecht CS wat een onmetelijke chaos daar zeg
Is niet slim neequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
TVP! Is het slim om naar buiten te gaan vanavond of echt heel erg dom dat ik gewond kan raken?
wat denk je zelf?? lijkt mij niet zo slim hequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
TVP! Is het slim om naar buiten te gaan vanavond of echt heel erg dom dat ik gewond kan raken?
zo nu en dan een windvlaag, maar er staan daar veel glazen platen, en ze waren er ook aan het werkquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:56 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daar nog wel meeviel?
Gewoon lekker binnen blijven zitten nuquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
t was inderdaad lekker rustig hier...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
Als je het ongeluk hebt dat je een boom op je donder krijgt kan je inderdaad een enkeltje ziekenhuis krijgen, maar ook een rondvliegende tak of iets dergelijks lijkt me niet fijn. Die waarschuwing is er niet voor niets lijkt me.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, was al een uurtje of zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef Xonide het volgende:
BRAN PSTATION NS ALMERE CENTRAAL SPOOR ALMERE ALMERE STORMSCHADE (Grip: grip,3) ivm ontruiming
Almere cs ook plat? ik zie hier (lelystad) nog wel treinen die kant op gaan, vreemde zooi
Ga maar mooi naar buiten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
jah, hier in Eindhoven is het nu echt enorm slecht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
nah.. het komt eindelijk een beetje dichterbij
*knuffelt*quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Eigenlijk toch redelijk beangstigend dit.
Het lijkt hier (Haarlem zuid-oost) inderdaad ook weer wat te betrekken. Wind kan ik hiervandaan moeilijk zien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef golfer het volgende:
Na een kortstondige windstilte begint het nu weer aardig aan te wakkeren hier aan de kust in Noord-Holland (Bloemendaal).
Er zijn al wat bomen omgegaan.
Mooi, dan zijn wij zo ook eindelijk aan de beurtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, hier in Eindhoven is het nu echt enorm slecht.
zou het gewoon proberenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee maar is het echt zo erg dat ik gewond kan raken of valt het mee?
Waar? Aan de kust?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Vanavond zelfs windkracht 11 mogelijk.
Rijkswaterstaat kondigt algemeen alarm af en geeft dringend advies om binnen te blijven ivm rondvliegend puin, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Maisnon het volgende:
vriend van me zat 2 uur geleden vast in utrecht en probeerde via arnhem richting eindhoven te komen, denk je dat het hem gelukt kan zijn?
pff kerel kan ons het schelen, ga lekker. Zeiknerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
Het Nationaal Crisis Centrum adviseert iedereen zeer dringend binnen te blijven. Ook als je niet op de plaats van bestemming bent.
No way.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Maisnon het volgende:
vriend van me zat 2 uur geleden vast in utrecht en probeerde via arnhem richting eindhoven te komen, denk je dat het hem gelukt kan zijn?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Een radarbeeld graag. Waar de storm is.
Denk het niet, of met heeel veel moeite....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Maisnon het volgende:
De mijne pakt ook een hotel, hij zit in Utrecht en zou naar Eindhoven moeten komen.quote:
Kleine kans... Zijn grootste kans is nog om dat hele eind met de bus af te leggen, al is 'ie dan vanavond laat nog onderweg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Maisnon het volgende:
OPff.. Ik wil naar de borrel. En als ik gezopen heb loop ik toch nooit recht, dus op de terugweg merk ik toch al niets.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
Het Nationaal Crisis Centrum adviseert iedereen zeer dringend binnen te blijven. Ook als je niet op de plaats van bestemming bent.
Watje,quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef RaymanNL het volgende:
Het is hier nu blauw, gaat het nog weer regenen? Ikw il namelijk vanavond een smoesje hebben om niet te fitnessen![]()
slim.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De mijne pakt ook een hotel, hij zit in Utrecht en zou naar Eindhoven moeten komen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Het is niet altijd zoals het nu is menneke
Ik zit daar ook in de buurt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef Barbaaf het volgende:
Beste lui, fijn jullie gekend te hebben maar ik moet nu echt naar buiten (Leiden) , m'n shag is op. Ik neem een cameraatje mee, misschien dat ooit iemand uit de foto's kan reconstrueren hoe m'n laatste minuten geweest zijn.
En anders: over half uurtje verslag
Er zit zo'n regenscherm op het raam dat ik niet eens naar buiten kan kijken....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Het zicht is zo';n 50 meter hier nu... regen en wind dus.
geen ideequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef Robbiej het volgende:
hmm toch wat mensen uit Lelystad.. wees gegroet
trekt het nog aan straks denken jullie? 't stelt nu niks meer voor...
Denk je dat auto's geen last ondervinden van die wind?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef persoon14362 het volgende:
Misschien ben ik een beetje raar maar ik voelde me echt heerlijk in de storm en werd er helemaal vrolijk van. Alleen wel een paar keer bijna aangereden door auto's, het lijkt wel alsof de storm het rijden van sommige mensen beinvloed. En veel mensen schreeuwde op straat.![]()
jah, hier ook regelmatig.. de voorruit beweegt gewoon een cm naar binnen en buitenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er zit zo'n regenscherm op het raam dat ik niet eens naar buiten kan kijken....![]()
Ik heb hier nog niets zien liggen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Drumpie het volgende:
meer als 50 dakpannen
meer dan 50 dakpannen wat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Drumpie het volgende:
meer als 50 dakpannen
ik wel, maar daar staat niks nieuwsquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Regeringsadvies: blijf binnen!
In verband met de storm wordt mensen zeer dringend geadviseerd binnen te blijven. Dat meldt het Nationaal Crisis Centrum, een speciale afdeling van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Omdat veel internetsites overbelast zijn, is het adres www.crisis.nl opengesteld.
Krijgen jullie die site geopend?? Ik niet!!!!
Meer dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Drumpie het volgende:
meer als 50 dakpannen
hier het zelfdequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Petra76 het volgende:
Onze schutting gaat het niet lang meer maken (Tilburg)![]()
Iemand?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Maar in Utrecht staat nog steeds alles vast?
Makkelijk, het is pas 5 uur.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef michiel_merk het volgende:
414 km file dat gaat nog wel oplopen
416quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef michiel_merk het volgende:
414 km file dat gaat nog wel oplopen
trein? Je hebt niet in de gaten wat er om je heen gebeurd geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef HPoi het volgende:
Still reporting from the 15th floor at The Hague:
Werknemers mogen met onbetaald verlof vanaf 16:00 thuis zien te komen. Ik blijf echter tot 17:45 hier in dit zwiepende gebouw om daarna de storm te trotsseren richting Rotterdam met de trein. (via Gouda)
Het gebouw beweegt nog steeds flink, er zijn op mijn verdieping nu nog 10 mensen aanwezig de rst heeft voor dat onbet. verlof gekozen.![]()
Ook gierig van je werkgever.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef HPoi het volgende:
Still reporting from the 15th floor at The Hague:
Werknemers mogen met onbetaald verlof vanaf 16:00 thuis zien te komen. Ik blijf echter tot 17:45 hier in dit zwiepende gebouw om daarna de storm te trotsseren richting Rotterdam met de trein. (via Gouda)
Het gebouw beweegt nog steeds flink, er zijn op mijn verdieping nu nog 10 mensen aanwezig de rst heeft voor dat onbet. verlof gekozen.![]()
Betekent dat dan ook dat er geen treinen meer over Duivendrecht rijden? Ik probeer uit te vinden of je nog van Schiphol naar Amersfoort kan. Maar op de NS site staat niks meer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef SoupNazi het volgende:
Als gevolg van het weer is het treinverkeer tussen Amsterdam Centraal Station en Utrecht Centraal Station stilgelegd. Amsterdam Centraal Station is gedeeltelijk ontruimd. De politie achtte het niet langer veilig in verband met bouwmateriaal dat over de perrons heen waaide. Ook zijn delen van de glazen overkapping van het station in Amsterdam naar beneden gekomen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
trein? Je hebt niet in de gaten wat er om je heen gebeurd geloof ik.
Ach, het is een leuk streven hequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat al het treinverkeerd in de randstad sowieso plat ligt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Betekent dat dan ook dat er geen treinen meer over Duivendrecht rijden? Ik probeer uit te vinden of je nog van Schiphol naar Amersfoort kan. Maar op de NS site staat niks meer.
Hier ook hoor. Net boven Rotterdamquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan woon je in een ander deel dan ik.
Morgenochtend issie wel op het station.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk streven he
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef SoupNazi het volgende:
Ik lach iedereen die nog naar huis moet uit.
Amsterdam CS is volledig gesloten hoor ik net.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:09 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat al het treinverkeerd in de randstad sowieso plat ligt.
Deja vu.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef renz0r het volgende:
Oke, hier wat foto's van de omgeving
[afbeelding]
Prullenbakken naar de andere kant van het pad gewaaid
[afbeelding]
Eenden kunnen dadelijk over het pad zwemmen
[afbeelding]
Balkengat beginnend aan het overstromen
[afbeelding]
Vanuit een andere hoek
[afbeelding]
Nogmaals
[afbeelding]
Hier zie je de hoek van het slootje bij ons huis. Deze is over een paar uur vol, staat die in verbinding met de rivier.
Utrecht Centraal ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amsterdam CS is volledig gesloten hoor ik net.
www.buienradar.nl is nog (welliswaar geminimaliseerd) open.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef Xenwolfie het volgende:
Heeft iemand AUB een radarbeeld voor mij waar ik kan zien waar de storm is???
Voor de ultieme stormervaring moet je naar West of Noord Nederland rijden.. Daar waait het echt hard en dan heb je meteen ook alle files meegemaaktquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wel, maar daar staat niks nieuws
In Heerlen nu een matig windje, maar wel extreem donkere wolken die in stevig tempo overdrijven... gaat het nu eindelijk beginnen?![]()
Die zijn er al, helaas.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Ok, toegegeven, het is toch wel een storm.
Er gaan nog dooien vallen ook.
ZIE IK DAT NOU GOED? HEEFT DE STORM MIJ ENKELW AT REGEN GEGEVEN?????????????????? IK HEB ENKEL WAT REGEN GEZIEN EN VOOR DE REST NIET!!! WAAORM MIS IK OPNIEUWWWWW DE BOOOOOOOT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.buienradar.nl is nog (welliswaar geminimaliseerd) open.
Die doden zijn al gevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Forget it...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Betekent dat dan ook dat er geen treinen meer over Duivendrecht rijden? Ik probeer uit te vinden of je nog van Schiphol naar Amersfoort kan. Maar op de NS site staat niks meer.
ej, ik zie ze vanaf hier nog steeds rijden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zijn al gevallenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Die zijn al gevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
waar woon jij dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan woon je in een ander deel dan ik.
hier al een tijd geen trein meer gezien. Metrolijn 50 rijdt nog wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:13 schreef HPoi het volgende:
[..]
ej, ik zie ze vanaf hier nog steeds rijden.![]()
Het gaat niet om mij, maar om m'n vaderquote:
Net was het huis van je buren nog ingestort.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
ZIE IK DAT NOU GOED? HEEFT DE STORM MIJ ENKELW AT REGEN GEGEVEN?????????????????? IK HEB ENKEL WAT REGEN GEZIEN EN VOOR DE REST NIET!!! WAAORM MIS IK OPNIEUWWWWW DE BOOOOOOOT!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Er zijn al dooien gevallen ook.
Geef het nog even, komt eraanquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Komt er echt GEEN regen en onweer enzo meer in Rotterdam?
Zit jij langs de lijn Schiphol, Zuid-WTC en Duivendrecht ---> Amersfoort?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier al een tijd geen trein meer gezien. Metrolijn 50 rijdt nog wel.
Watertoren!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef no1uknow het volgende:
[[url=http://img163.imagevenue.com/loc583/th_36426_DSC00285_122_583lo.JPG]afbeelding][/URL]
Dit was in Rdam Alexander, stoplicht zat los, ging de hele tijd heen en weer
[[url=http://img124.imagevenue.com/loc539/th_36431_DSC00286_122_539lo.JPG]afbeelding][/URL]
M'n tuin, niet veel bijzonders gebeurd, stoel omgevallen en glijbaan stukje verschoven. Bij de buren de kliko's om.
[[url=http://img160.imagevenue.com/loc428/th_36437_DSC00287_122_428lo.JPG]afbeelding][/URL]
Klein stukje van de wijk Rokkeveen in Zoetermeer, is nu rustig, weinig wind en wolken met blauwe lucht.
[[url=http://img161.imagevenue.com/loc459/th_36442_DSC00288_122_459lo.JPG]afbeelding][/URL]
Als je goed kijkt is er een stuk van het dak af, het is nog groter, maar dat is niet te zien op die foto.
[[url=http://img134.imagevenue.com/loc591/th_36447_DSC00289_122_591lo.JPG]afbeelding][/URL]
Hier een soort overview, rechts zie je een gemeentewagen staan, die de weg afgesloten houd, ivm dat dak. Links zie je dat dak. Dit is gefotografeerd uit mn zolderkamer.
sorry voor de brakke kwaliteit foto's
Vanavond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga even naar de stad, het is droog..
Kon je tot Den Haag ruiken...ik rook het ook, veel mensen hier in het dorp kregen koppijn enz was echt een ranzige luchtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
1.6 miljoen liter ruwe olie in de Rotterdamse haven gestroomd
Dit duurt tot een uurtje of 9!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef Flyduck het volgende:
volgens buienradar komt er nix nieuws meer aan helaas....
vast welquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Vanmiddag toch al? En dat is toch geisoleerd met rubber banden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
1.6 miljoen liter ruwe olie in de Rotterdamse haven gestroomd
Met deze wind kan dat zo veranderen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef Flyduck het volgende:
volgens buienradar komt er nix nieuws meer aan helaas....
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:17 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Kon je tot Den Haag ruiken...ik rook het ook, veel mensen hier in het dorp kregen koppijn enz was echt een ranzige lucht
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef no1uknow het volgende:
afbeelding
M'n tuin, niet veel bijzonders gebeurd, stoel omgevallen en glijbaan stukje verschoven. Bij de buren de kliko's om.
Je zou maar in dat stukje met 5 zitten, dan heb je wel mazzel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:18 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Windkracht 10 @ Volkel (Noord-Oost Brabant)
Hoor het net eigenlijk pas.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:17 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vanmiddag toch al? En dat is toch geisoleerd met rubber banden?
nee, Schiphol-Sloterdijk. Maar als hier niets rijdt betekent dat meestal dat er op Schiphoil ook niet zoveel rijdt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit jij langs de lijn Schiphol, Zuid-WTC en Duivendrecht ---> Amersfoort?
Nou zeg, daar rijden er namelijk wel treinen en bestaat er geen verkeersdrukte!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Je zou maar in dat stukje met 5 zitten, dan heb je wel mazzel.
Dan kan je tenminste veilig over straat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nou zeg, daar rijden er namelijk wel treinen en bestaat er geen verkeersdrukte!![]()
![]()
duur geintjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef Lariekoek het volgende:
Problemen op Schiphol.
Een containerschip wat zinkt bij England...
Er komt al weer wat aan hoor, het word in de verte alweer donker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga even naar de stad, het is droog..
Is hij door je raam gekomen dat hij nu binnen ligt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:20 schreef Impry het volgende:
Vloog hier net een bovenkant van lantaarnpaal door de straat, ligt hier nu binnen, echt groot die dingen
Boom bij de buurvrouw beweegt enorm, metertje van haar huis hangt hij soms en de grond heeft wel een 20/30 cm speling.
Stuk of 15 dakpannen van 't dak gewaaid, stoeltjes in de tuin omver en wat takken in de tuin. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen.
ook zeer apart idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Windkracht 9 in Eindhoven! Dat hebben we nog nooit gehad geloof ik.
Vast van die dakplaten die wegwaaien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
duur geintje
en wat voor problemen op spl dan?
Dat is hier in Amersfoortquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:21 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Windkracht 9 in Eindhoven! Dat hebben we nog nooit gehad geloof ik.
Avondquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er komt al weer wat aan hoor, het word in de verte alweer donker.![]()
Dat is wel vaker rond deze tijdquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er komt al weer wat aan hoor, het word in de verte alweer donker.![]()
Only time will tell.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef Sirolf het volgende:
En wie weet wat ons allemaal nog staat te wachten...
Ik was ook net op tijd weg uit Rotterdam.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef Sirolf het volgende:
Pff... ik ben blij dat ik om 2 uur al uit Leiden weg kon, al moest ik toen ook al omreizen via Hoofddorp om in Haarlem terecht te komen. Als ik dat nu nog zou moeten doen had ik denk ik de bus gepakt of naar familie gegaan...
En wie weet wat ons allemaal nog staat te wachten...
Goh, jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:19 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:24 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Dat is wel vaker rond deze tijd![]()
Ja ik weet niet wat dat precies is, is van me pa of van me buurman ofzoquote:
Op de plek waar de zon onder gaat is het donkerder dan bij mij voor de flat, gaat niet helemaal op dus.quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat precies is, is van me pa of van me buurman ofzoIk weet ook echt niet wat me pa er mee moet, staat er al een paar jaar.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef Againzender het volgende:
Seasamstraat verval??? stelletje hufters!!
net zag ik wel onweer, niet zo heel heftig maar tochquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef no1uknow het volgende:
Jammer dat er geen onweer bij zit.
tis wel iets voor in een studentenkamerquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat precies is, is van me pa of van me buurman ofzoIk weet ook echt niet wat me pa er mee moet, staat er al een paar jaar.
Ik ben pas een uurtje thuis jammer genoeg, heb de hele dag in Rdam gezeten, ook leuke dingen gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:26 schreef Jodelaar het volgende:
vanmiddag wel in Zoetermeer hoor, ging best hevig te keer ook.
Ja dat wel ja, ik zal t nog is navragen als mn pa thuiskomtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tis wel iets voor in een studentenkamer
Jupsquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Jodelaar het volgende:
de passage is ook afgesloten volgens me ma.. mja met zo veel glas is dat ook wel gevaarlijk
Zou dat precies hetzelfde zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
Mooi om te zien, buienradar vertelt mij iets wat ik ik duidelijk kan zien.
Niet zo vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Jodelaar het volgende:
de passage is ook afgesloten volgens me ma.. mja met zo veel glas is dat ook wel gevaarlijk
Kan geen kwaad, kan alleen maar mooier worden daarquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
JupsIn stadshart bij Centrum West zijn dr ook glasplaten gesprongen enzo.
Vol of leeg?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, t valt me hier (nijmegen) nog erg mee... af-en-toe wel bijna van de stoep afgewaaid en een collega heeft een blikje tegen haar hoofd aangekregen, maar verder niets bijzonders...
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef Jodelaar het volgende:
De vervangende dubbeldekkerbus van de RR zou ook schade hebben opgelopen toen hij uit de tunnel kwam bij Leidseveenvind je het gek die wind is daar zonder wind al heel hard
Vreemd, vanmiddag ook precies hetzelfde aantal kilometers.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
414 kilometer file....
niet. utrecht cs is ontruimdquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik moet nu van Ede naar Utrecht met de trein.
Hoe groot is de kans, iemand een idee?
0quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
De kans is 25% dat je dood gaat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Hm, even rekenen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Klopt niet idd, volgens startpagina is het nu 116km in totaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vreemd, vanmiddag ook precies hetzelfde aantal kilometers.
100%, maar dan wel wachten tot morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
Nijmegen is idd vrij rustig ja..quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:30 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, t valt me hier (nijmegen) nog erg mee... af-en-toe wel bijna van de stoep afgewaaid en een collega heeft een blikje tegen haar hoofd aangekregen, maar verder niets bijzonders...
Ze zijn allemaal gekeerd waarschijnlijk....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vreemd, vanmiddag ook precies hetzelfde aantal kilometers.
Wel weinig dan, zeker omdat het spits is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt niet idd, volgens startpagina is het nu 116km in totaal
Utrecht ook al een tijdjequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Amsterdam was alleen ontruimd toch?
Of Utrecht ook?
valt mee.. en het is avond he.. als het goed is komt er pas over uurtje weer een bui.. de 2 buien zijn al langs gekomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef no1uknow het volgende:
Het begint nu ook harder te waaien in Zoetermeer.
anwb zegt 440 kmquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wel weinig dan, zeker omdat het spits is.![]()
Yeah right... dat staat alleen al op de A27 en A16quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt niet idd, volgens startpagina is het nu 116km in totaal
Amsterdam, Utrecht, Delft, Schiedam en nog een aantal...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:35 schreef koningdavid het volgende:
Amsterdam was alleen ontruimd toch?
Of Utrecht ook?
Dan kan de rest van de treinen ook nergens meer heen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Amsterdam, Utrecht, Delft, Schiedam en nog een aantal...
Nou ik merk het wel hoor hier, ik zit hier met een dakkapel, en ik hoor duidelijk verschil met een kwartier geleden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
valt mee.. en het is avond he.. als het goed is komt er pas over uurtje weer een bui.. de 2 buien zijn al langs gekomen.
Wat is je bron... ik zie overal (teletekst, AD. Telegaaf) dat alleen A'dam ontruimt is en bij de rest beperkt vervoerquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Amsterdam, Utrecht, Delft, Schiedam en nog een aantal...
Trajectjes nog welquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dan kan de rest van de treinen ook nergens meer heen.![]()
waarom wil je dat bellen dan?quote:
Die lucht zie ik ook aankomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou ik merk het wel hoor hier, ik zit hier met een dakkapel, en ik hoor duidelijk verschil met een kwartier geleden.
Erkomt nu echt donkere lucht aan
Dit topic en BNR. Hoorde het gedurende de middag: wellicht dat de andere stations alweer open zijn inmiddels.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat is je bron... ik zie overal (teletekst, AD. Telegaaf) dat alleen A'dam ontruimt is en bij de rest beperkt vervoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |