zo nu en dan een windvlaag, maar er staan daar veel glazen platen, en ze waren er ook aan het werkquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:56 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het daar nog wel meeviel?
Gewoon lekker binnen blijven zitten nuquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
TVP! Is het slim om naar buiten te gaan vanavond of echt heel erg dom dat ik gewond kan raken?
t was inderdaad lekker rustig hier...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef Xonide het volgende:
[afbeelding]
Mooie zonsondergang gezien in Lelystad... niets aan het handje dus hier...![]()
Als je het ongeluk hebt dat je een boom op je donder krijgt kan je inderdaad een enkeltje ziekenhuis krijgen, maar ook een rondvliegende tak of iets dergelijks lijkt me niet fijn. Die waarschuwing is er niet voor niets lijkt me.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
TVP! Is het slim om naar buiten te gaan vanavond of echt heel erg dom dat ik gewond kan raken?
Ja, was al een uurtje of zo.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef Xonide het volgende:
BRAN PSTATION NS ALMERE CENTRAAL SPOOR ALMERE ALMERE STORMSCHADE (Grip: grip,3) ivm ontruiming
Almere cs ook plat? ik zie hier (lelystad) nog wel treinen die kant op gaan, vreemde zooi
Ga maar mooi naar buiten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
jah, hier in Eindhoven is het nu echt enorm slecht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
nah.. het komt eindelijk een beetje dichterbij
*knuffelt*quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Eigenlijk toch redelijk beangstigend dit.
Het lijkt hier (Haarlem zuid-oost) inderdaad ook weer wat te betrekken. Wind kan ik hiervandaan moeilijk zien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef golfer het volgende:
Na een kortstondige windstilte begint het nu weer aardig aan te wakkeren hier aan de kust in Noord-Holland (Bloemendaal).
Er zijn al wat bomen omgegaan.
Mooi, dan zijn wij zo ook eindelijk aan de beurtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, hier in Eindhoven is het nu echt enorm slecht.
zou het gewoon proberenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee maar is het echt zo erg dat ik gewond kan raken of valt het mee?
Waar? Aan de kust?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Vanavond zelfs windkracht 11 mogelijk.
Rijkswaterstaat kondigt algemeen alarm af en geeft dringend advies om binnen te blijven ivm rondvliegend puin, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Maisnon het volgende:
vriend van me zat 2 uur geleden vast in utrecht en probeerde via arnhem richting eindhoven te komen, denk je dat het hem gelukt kan zijn?
pff kerel kan ons het schelen, ga lekker. Zeiknerdquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
Het Nationaal Crisis Centrum adviseert iedereen zeer dringend binnen te blijven. Ook als je niet op de plaats van bestemming bent.
No way.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Maisnon het volgende:
vriend van me zat 2 uur geleden vast in utrecht en probeerde via arnhem richting eindhoven te komen, denk je dat het hem gelukt kan zijn?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Een radarbeeld graag. Waar de storm is.
Denk het niet, of met heeel veel moeite....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Maisnon het volgende:
De mijne pakt ook een hotel, hij zit in Utrecht en zou naar Eindhoven moeten komen.quote:
Kleine kans... Zijn grootste kans is nog om dat hele eind met de bus af te leggen, al is 'ie dan vanavond laat nog onderweg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:00 schreef Maisnon het volgende:
OPff.. Ik wil naar de borrel. En als ik gezopen heb loop ik toch nooit recht, dus op de terugweg merk ik toch al niets.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
Het Nationaal Crisis Centrum adviseert iedereen zeer dringend binnen te blijven. Ook als je niet op de plaats van bestemming bent.
Watje,quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef RaymanNL het volgende:
Het is hier nu blauw, gaat het nog weer regenen? Ikw il namelijk vanavond een smoesje hebben om niet te fitnessen![]()
slim.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De mijne pakt ook een hotel, hij zit in Utrecht en zou naar Eindhoven moeten komen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:58 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Het is niet altijd zoals het nu is menneke
Ik zit daar ook in de buurt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef Barbaaf het volgende:
Beste lui, fijn jullie gekend te hebben maar ik moet nu echt naar buiten (Leiden) , m'n shag is op. Ik neem een cameraatje mee, misschien dat ooit iemand uit de foto's kan reconstrueren hoe m'n laatste minuten geweest zijn.
En anders: over half uurtje verslag
Er zit zo'n regenscherm op het raam dat ik niet eens naar buiten kan kijken....quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Het zicht is zo';n 50 meter hier nu... regen en wind dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |