geen ideequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:59 schreef Robbiej het volgende:
hmm toch wat mensen uit Lelystad.. wees gegroet
trekt het nog aan straks denken jullie? 't stelt nu niks meer voor...
Denk je dat auto's geen last ondervinden van die wind?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef persoon14362 het volgende:
Misschien ben ik een beetje raar maar ik voelde me echt heerlijk in de storm en werd er helemaal vrolijk van. Alleen wel een paar keer bijna aangereden door auto's, het lijkt wel alsof de storm het rijden van sommige mensen beinvloed. En veel mensen schreeuwde op straat.![]()
jah, hier ook regelmatig.. de voorruit beweegt gewoon een cm naar binnen en buitenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er zit zo'n regenscherm op het raam dat ik niet eens naar buiten kan kijken....![]()
Ik heb hier nog niets zien liggen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Drumpie het volgende:
meer als 50 dakpannen
meer dan 50 dakpannen wat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Drumpie het volgende:
meer als 50 dakpannen
ik wel, maar daar staat niks nieuwsquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Regeringsadvies: blijf binnen!
In verband met de storm wordt mensen zeer dringend geadviseerd binnen te blijven. Dat meldt het Nationaal Crisis Centrum, een speciale afdeling van het ministerie van Binnenlandse Zaken. Omdat veel internetsites overbelast zijn, is het adres www.crisis.nl opengesteld.
Krijgen jullie die site geopend?? Ik niet!!!!
Meer dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Drumpie het volgende:
meer als 50 dakpannen
hier het zelfdequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Petra76 het volgende:
Onze schutting gaat het niet lang meer maken (Tilburg)![]()
Iemand?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:03 schreef Maisnon het volgende:
Maar in Utrecht staat nog steeds alles vast?
Makkelijk, het is pas 5 uur.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef michiel_merk het volgende:
414 km file dat gaat nog wel oplopen
416quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef michiel_merk het volgende:
414 km file dat gaat nog wel oplopen
trein? Je hebt niet in de gaten wat er om je heen gebeurd geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef HPoi het volgende:
Still reporting from the 15th floor at The Hague:
Werknemers mogen met onbetaald verlof vanaf 16:00 thuis zien te komen. Ik blijf echter tot 17:45 hier in dit zwiepende gebouw om daarna de storm te trotsseren richting Rotterdam met de trein. (via Gouda)
Het gebouw beweegt nog steeds flink, er zijn op mijn verdieping nu nog 10 mensen aanwezig de rst heeft voor dat onbet. verlof gekozen.![]()
Ook gierig van je werkgever.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef HPoi het volgende:
Still reporting from the 15th floor at The Hague:
Werknemers mogen met onbetaald verlof vanaf 16:00 thuis zien te komen. Ik blijf echter tot 17:45 hier in dit zwiepende gebouw om daarna de storm te trotsseren richting Rotterdam met de trein. (via Gouda)
Het gebouw beweegt nog steeds flink, er zijn op mijn verdieping nu nog 10 mensen aanwezig de rst heeft voor dat onbet. verlof gekozen.![]()
Betekent dat dan ook dat er geen treinen meer over Duivendrecht rijden? Ik probeer uit te vinden of je nog van Schiphol naar Amersfoort kan. Maar op de NS site staat niks meer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef SoupNazi het volgende:
Als gevolg van het weer is het treinverkeer tussen Amsterdam Centraal Station en Utrecht Centraal Station stilgelegd. Amsterdam Centraal Station is gedeeltelijk ontruimd. De politie achtte het niet langer veilig in verband met bouwmateriaal dat over de perrons heen waaide. Ook zijn delen van de glazen overkapping van het station in Amsterdam naar beneden gekomen.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
trein? Je hebt niet in de gaten wat er om je heen gebeurd geloof ik.
Ach, het is een leuk streven hequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat al het treinverkeerd in de randstad sowieso plat ligt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Betekent dat dan ook dat er geen treinen meer over Duivendrecht rijden? Ik probeer uit te vinden of je nog van Schiphol naar Amersfoort kan. Maar op de NS site staat niks meer.
Hier ook hoor. Net boven Rotterdamquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan woon je in een ander deel dan ik.
Morgenochtend issie wel op het station.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk streven he
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef SoupNazi het volgende:
Ik lach iedereen die nog naar huis moet uit.
Amsterdam CS is volledig gesloten hoor ik net.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:09 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat al het treinverkeerd in de randstad sowieso plat ligt.
Deja vu.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef renz0r het volgende:
Oke, hier wat foto's van de omgeving
[afbeelding]
Prullenbakken naar de andere kant van het pad gewaaid
[afbeelding]
Eenden kunnen dadelijk over het pad zwemmen
[afbeelding]
Balkengat beginnend aan het overstromen
[afbeelding]
Vanuit een andere hoek
[afbeelding]
Nogmaals
[afbeelding]
Hier zie je de hoek van het slootje bij ons huis. Deze is over een paar uur vol, staat die in verbinding met de rivier.
Utrecht Centraal ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Amsterdam CS is volledig gesloten hoor ik net.
www.buienradar.nl is nog (welliswaar geminimaliseerd) open.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:10 schreef Xenwolfie het volgende:
Heeft iemand AUB een radarbeeld voor mij waar ik kan zien waar de storm is???
Voor de ultieme stormervaring moet je naar West of Noord Nederland rijden.. Daar waait het echt hard en dan heb je meteen ook alle files meegemaaktquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik wel, maar daar staat niks nieuws
In Heerlen nu een matig windje, maar wel extreem donkere wolken die in stevig tempo overdrijven... gaat het nu eindelijk beginnen?![]()
Die zijn er al, helaas.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Ok, toegegeven, het is toch wel een storm.
Er gaan nog dooien vallen ook.
ZIE IK DAT NOU GOED? HEEFT DE STORM MIJ ENKELW AT REGEN GEGEVEN?????????????????? IK HEB ENKEL WAT REGEN GEZIEN EN VOOR DE REST NIET!!! WAAORM MIS IK OPNIEUWWWWW DE BOOOOOOOT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.buienradar.nl is nog (welliswaar geminimaliseerd) open.
Die doden zijn al gevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Forget it...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Betekent dat dan ook dat er geen treinen meer over Duivendrecht rijden? Ik probeer uit te vinden of je nog van Schiphol naar Amersfoort kan. Maar op de NS site staat niks meer.
ej, ik zie ze vanaf hier nog steeds rijden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zijn al gevallenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Die zijn al gevallen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
waar woon jij dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan woon je in een ander deel dan ik.
hier al een tijd geen trein meer gezien. Metrolijn 50 rijdt nog wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:13 schreef HPoi het volgende:
[..]
ej, ik zie ze vanaf hier nog steeds rijden.![]()
Het gaat niet om mij, maar om m'n vaderquote:
Net was het huis van je buren nog ingestort.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
ZIE IK DAT NOU GOED? HEEFT DE STORM MIJ ENKELW AT REGEN GEGEVEN?????????????????? IK HEB ENKEL WAT REGEN GEZIEN EN VOOR DE REST NIET!!! WAAORM MIS IK OPNIEUWWWWW DE BOOOOOOOT!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef bolletje_25 het volgende:
Er zijn al dooien gevallen ook.
Geef het nog even, komt eraanquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Komt er echt GEEN regen en onweer enzo meer in Rotterdam?
Zit jij langs de lijn Schiphol, Zuid-WTC en Duivendrecht ---> Amersfoort?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier al een tijd geen trein meer gezien. Metrolijn 50 rijdt nog wel.
Watertoren!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef no1uknow het volgende:
[[url=http://img163.imagevenue.com/loc583/th_36426_DSC00285_122_583lo.JPG]afbeelding][/URL]
Dit was in Rdam Alexander, stoplicht zat los, ging de hele tijd heen en weer
[[url=http://img124.imagevenue.com/loc539/th_36431_DSC00286_122_539lo.JPG]afbeelding][/URL]
M'n tuin, niet veel bijzonders gebeurd, stoel omgevallen en glijbaan stukje verschoven. Bij de buren de kliko's om.
[[url=http://img160.imagevenue.com/loc428/th_36437_DSC00287_122_428lo.JPG]afbeelding][/URL]
Klein stukje van de wijk Rokkeveen in Zoetermeer, is nu rustig, weinig wind en wolken met blauwe lucht.
[[url=http://img161.imagevenue.com/loc459/th_36442_DSC00288_122_459lo.JPG]afbeelding][/URL]
Als je goed kijkt is er een stuk van het dak af, het is nog groter, maar dat is niet te zien op die foto.
[[url=http://img134.imagevenue.com/loc591/th_36447_DSC00289_122_591lo.JPG]afbeelding][/URL]
Hier een soort overview, rechts zie je een gemeentewagen staan, die de weg afgesloten houd, ivm dat dak. Links zie je dat dak. Dit is gefotografeerd uit mn zolderkamer.
sorry voor de brakke kwaliteit foto's
Vanavond.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga even naar de stad, het is droog..
Kon je tot Den Haag ruiken...ik rook het ook, veel mensen hier in het dorp kregen koppijn enz was echt een ranzige luchtquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
1.6 miljoen liter ruwe olie in de Rotterdamse haven gestroomd
Dit duurt tot een uurtje of 9!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef Flyduck het volgende:
volgens buienradar komt er nix nieuws meer aan helaas....
vast welquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:14 schreef Xenwolfie het volgende:
Vanmiddag toch al? En dat is toch geisoleerd met rubber banden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
1.6 miljoen liter ruwe olie in de Rotterdamse haven gestroomd
Met deze wind kan dat zo veranderen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:16 schreef Flyduck het volgende:
volgens buienradar komt er nix nieuws meer aan helaas....
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:17 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Kon je tot Den Haag ruiken...ik rook het ook, veel mensen hier in het dorp kregen koppijn enz was echt een ranzige lucht
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:12 schreef no1uknow het volgende:
afbeelding
M'n tuin, niet veel bijzonders gebeurd, stoel omgevallen en glijbaan stukje verschoven. Bij de buren de kliko's om.
Je zou maar in dat stukje met 5 zitten, dan heb je wel mazzel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:18 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Windkracht 10 @ Volkel (Noord-Oost Brabant)
Hoor het net eigenlijk pas.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:17 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Vanmiddag toch al? En dat is toch geisoleerd met rubber banden?
nee, Schiphol-Sloterdijk. Maar als hier niets rijdt betekent dat meestal dat er op Schiphoil ook niet zoveel rijdt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit jij langs de lijn Schiphol, Zuid-WTC en Duivendrecht ---> Amersfoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |