okay, thanksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:56 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ben er net huupia. Je vraag gister was er even bij ingeschoten, ik zal zo even met de bezem door dat topic.
@Normalneo: idem, zal er zo naar kijken.
In de preview zie je idd vaak van die codes maar als je het dan post komt het er wel goed te staan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:35 schreef DizzyDizzer het volgende:
Ik heb een lang artikel gemaakt die ik wil plaatsen, maar ik heb het in 'Word' gemaakt. Als ik het hier copy past en preview, dan zie ik allemaal onleesbare stukken dankzij de "-tekens en bijv ï%ë (door die kutpuntjes), maar als ik het dan in een veld hier vervang, dan lukt het soms wel en soms niet, vrij irritant. Heeft iemand misschien een tip?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:00 schreef DizzyDizzer het volgende:
Bedankt voor het meedenken, maar het lostte niets op. Tot ik in Word het lettertype verandere van 'Times New Roman' naar 'Arial', probleem opgelost.Ik plaats het morgen wel, kan ik het nog rustig een keer nalezen.
ga jij er ook nog ff op door zeg! wannabemodquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef Daniel.J het volgende:
Met jullie beiden.
Zo kan ie wel weer.
Ja! haha dat was wel serieus! Bedankt voor het terugzetten!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef NorthernStar het volgende:
Was dat serieus?
Excuus dan. Zal hem wel terughalen
Wat is er onduidelijk aan on-topic blijven?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere keren gereageerd op een ander die van deze zaak af ging en dus niet ik.
Zeg dat dan tegen hem, ik wil alleen maar duidelijkheid !
Hij mag het me nog steeds uitleggen hoor.![]()
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
Mod wat had ik hem dan moeten vragen ?
quote:Ja ik word natuurlijk weer een troll genoemd omdat ik niet in ufo's geloof. Typisch he
Dat lijkt mij ook het beste.quote:maar mischien is deze draad snel vol en kunnen we het ontopic overnieuw proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |