Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Zou het aan de TO liggen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef Biogarde het volgende:
Stormloop.
TTquote:
Ik moest ook opneiuw opstarten duurde 4 minuten voordat ie dat uberhaubt wou doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, is MSN dood?
dan kom ik ook nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef Renesite het volgende:
Ik denk dat Yvonne niet mee gaat.
Niet toch? Even berichtje naar je sturen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, is MSN dood?
Dood he?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niet toch? Even berichtje naar je sturen.
Ja. Alles is dood. Piovan, MSN, Seond Lifequote:Op woensdag 17 januari 2007 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, is MSN dood?
Done.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef fraubitch het volgende:
en nu allemaal meedoen godverdegodver!
Post hier foto's van jou met een lepel op je neus!
Ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken en TV kijken.
Handjes boven de dekens en tot morgen..
Trusten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken en TV kijken.
M'n pr0n staat toch op m'n pc.quote:Handjes boven de dekens en tot morgen..
Ha, levenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
ja slaap zacht he meneer
Geen ideequote:Op donderdag 18 januari 2007 00:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ha, leven
Kom je ook naar de meet
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:17 schreef TheSorrow het volgende:
En voor jou geldt ook, je reageerde niet eens terug op mn fobo bericht, biatch!
Muwoa zo tof vind ik et nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:22 schreef TheSorrow het volgende:
Kan m niet meer vinden in je fobo... naja t was iig dat ik t wel vet vond dat je Slayer tof vindt, en bij hun concert was
Aah ok... tis dat jij t bent, anders had ik boos gewordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa zo tof vind ik et nietmaar is wel tof om live te zien, en iemand had nog een kaartje over
Muwoa een paar leuke nummers ertussen, de rest valt tegenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Aah ok... tis dat jij t bent, anders had ik boos geworden![]()
Agja, ieder zn smaak hequote:Op donderdag 18 januari 2007 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa een paar leuke nummers ertussen, de rest valt tegen![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:29 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Agja, ieder zn smaak he
Nu ga ik wel naar bed, trustuh alvast man
Goddank ik ben niet de enige. Ik tegen dribbel in een groepgesprek zeggen dat hij z'n luie vriendin moet zeggen dat ze een topic moet openen. K1p zo van die is er al. Maar ik zag hem echt niet en dacht die maakt een fout. TOen kijk ik goed en zag ik hem staan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:48 schreef remlof het volgende:
ja goffedomme frau, ik maar control-effen op "meet"... ik had bijna zelf een nieuw deel gemaakt
je staat er nu nog maar 1x inquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:36 schreef JDude het volgende:
Wat lief dat ik nog steeds twee keer in de OP sta... dat mogen er nul zijn.
nee het lag niet aan jou, maarreh gebruik je echt lynx, dat je met / kan zoeken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goddank ik ben niet de enige. Ik tegen dribbel in een groepgesprek zeggen dat hij z'n luie vriendin moet zeggen dat ze een topic moet openen. K1p zo van die is er al. Maar ik zag hem echt niet en dacht die maakt een fout. TOen kijk ik goed en zag ik hem staan.
Ik wil gewoon / meet kunnen doen..
Vooruit, voor die 1% kansquote:
kom je?quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
POTVERDIKKIE waarom sta ik niet erbij dat ik ook kom
Tis een complot want jullie willlen mij er niet bij hebben
van mij mag jequote:Op donderdag 18 januari 2007 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik 2 topics geleden al gezegdmaar volgens mij mag ik niet
je staat er bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik 2 topics geleden al gezegdmaar volgens mij mag ik niet
Ja msn tript heel de avond alquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet je het zeker?want op msn negeer je me ook
al me berichtjes komen niet aan
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
nee het lag niet aan jou, maarreh gebruik je echt lynx, dat je met / kan zoeken?
]quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Tomatensoep met ballen en appelswhehe
wát een kut weer!
Riep iemand?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Zie je, het was toch 1 van ons: Welkom Surveillance-Fiets op KLB!
Kan een mod de TT iets stoerder maken? Klinkt een beetje Sonja Bakkerig of zo.
Hoeveel weeg je skippy? Ik was net buiten en werd bijna uit mijn laarzen geblazen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:36 schreef -skippybal- het volgende:
Mogguh![]()
Zo lekker op het strand liggen in Den Haag![]()
Is het zo erg? Dan trekt het zo wel naar het noorden zeker, moet dan maar snel naar huisquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je skippy? Ik was net buiten en werd bijna uit mijn laarzen geblazen.
Allemaal vuilniszakken over de wegen, omgevallen motors en scooters.!
Schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen! Wat een blijdschap..
Kom eens onlinequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kan je hem voor vandaag niet anders instellen?
Edit de post van boem-dikkie eens.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:27 schreef SiemeN het volgende:
Vandaag posten we alleen met de [afbeelding]?
Gedaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Edit de post van boem-dikkie eens.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Voor het goede doel, b-d, voor het goede doel.
Edit je 'm zelf even?quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Edit je 'm zelf even?
En zoals ik al aankondigde op FOK!Radio: ik zal regeren met ijzeren vuist.
Ben je op FOKradio geweest? Je hebt dus niet geneukt? Há, lúl!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Edit je 'm zelf even?
En zoals ik al aankondigde op FOK!Radio: ik zal regeren met ijzeren vuist.
Morgen mag ik weer. Neuken dus.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben je op FOKradio geweest? Je hebt dus niet geneukt? Há, lúl!
Had jij nou ook maar zown grote piem0l gehad dan was je ook mod gewordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
En Surveillance-Fiets , daamnModjee
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had jij nou ook maar zown grote piem0l gehad dan was je ook mod geworden![]()
Tis er wel reuze gezellig hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]nou! k hoef geen mod op KLB te worden
Agreed!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:18 schreef pc-fr34k het volgende:
Je aan 1 PI houden laat het hele nut van een PI weg gaan. Het staat je post bij, of laat sarcasme zien. KIes dus bij elke post een goede PI!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:37 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb hier een of andere slurf voor het aircoding wat hier normaal staat, en daar komt heel de tijd een klotegeluid uit waar ik nix aan kan doen, te irritantEn heb schade gereden met mn auto
Weekend, tis donderdag!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Slecht begin van het weekend![]()
Mja nogal, baal als een fucking stekker, echt een te domme actiequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Slecht begin van het weekend![]()
Pics paint verhaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mja nogal, baal als een fucking stekker, echt een te domme actie
Dat komt door het weer... Alle kinderen spelen binnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg wel verdraaid veel slotjes in de myAT.
quote:
Het wemelt ook van de 'ZOMG DE WIND HEEF ME GEPWND!' topics.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat komt door het weer... Alle kinderen spelen binnen![]()
Ja, het leven van een ONZ-mod gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het wemelt ook van de 'ZOMG DE WIND HEEF ME GEPWND!' topics.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef Stofje het volgende:
Tering jantje. Er is een AH op een kleine 5 minuten fietsen van mijn huis. Dan moet je de buurt even uitfietsen, dan is het een vrij lang recht stuk en in een zijstraatje is vervolgens de AH. Op de heenweg hoefde ik dat lange stuk letterlijk niet te trappen. Ik ging hárd, ouwe, hárd, zekerz. Terugweg begon het te regenen en had uiteraard harde tegenwind ouwe, hárd, zekerz. Nu ben ik doorweekt, omdat ik een ongeveer 5 minuten in de regen heb gefietst. Doorweekt ouwe, doorwéékt, zekerz.
Ik ben een noep. Volgens K1P.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Topics openen is voor n00bs. Oldbies zeiken n00bs af die overal een topic over openen.
Da's een koosnaampje. Als ik weer eens onhandig aan het peuren ben op plaatsen waarvan ik het bestaan niet eens kende, in een poging haar te plezieren, noemt ze me óók zo.quote:
Ja, stom hč, dat ze niet optimaal bestand zijn tegen dit weertype. Echt amateuristisch.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Bizznitch het volgende:
Kut bussen.
Ja? Is ze al ontslagen uit het ziekenhuis?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben gewoon naar de stad gefietst vandaagIk zat wel ruig uit de wind doordat ik acht zoeen vette koe fietste
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Bizznitch het volgende:
But kussen.
Whehe. Of een kantonese rijsttafel voor 8 personen. Komt er zo'n klein Chineesje met 8 van die koffers aan z'n brommer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:46 schreef Stofje het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een pizza ga bestellen. En als de pizza dan nat/ koud/ kapot is, ga ik de pizzajongen uitschelden en een klacht indienen..
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, stom hč, dat ze niet optimaal bestand zijn tegen dit weertype. Echt amateuristisch.
"Dit had ik niet besteld. Ik had zilvervliesrijst besteld, dat zei ik er nog expliciet bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Whehe. Of een kantonese rijsttafel voor 8 personen. Komt er zo'n klein Chineesje met 8 van die koffers aan z'n brommer.
Met een snelheid van 2 km per uur?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben gewoon naar de stad gefietst vandaagIk zat wel ruig uit de wind doordat ik acht zoeen vette koe fietste
![]()
We moeten maar eens samen een "bestel avondje" in lassen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Dit had ik niet besteld. Ik had zilvervliesrijst besteld, dat zei ik er nog expliciet bij"
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja? Is ze al ontslagen uit het ziekenhuis?
Njah dat is beter dan je helemaal de tering trappen om vooruit te komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Met een snelheid van 2 km per uur?
Tyf eens op, kutn00b.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef FiXeR999 het volgende:
Kuttopic
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk tegen users die nog steeds moeite hebben om dingen te snappen.
Ik heb nog beetje last van flashbacksquote:
Dat kan dus even nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon even een flinke suckie aan de bong doen ?
Dus je gaat hem roken? IK dacht dat jij dat niet deed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat kan dus even niet
Dingie bij ouders, bong bij dingie thuis
Mwoa, als ik naar officiele afspraken moet loop ik niet met mijn hasj over straat hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus je gaat hem roken? IK dacht dat jij dat niet deed.
Ach hoogtepunt van de storm komt tussen 18/21quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja. Het stormt, onweert en regent als de ziekte.
Ik mag daar straks 6 kilometer doorheen lopen.
Ja vreselijk he!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:17 schreef MissHobje het volgende:
Dingie![]()
![]()
ahhhhhhhhh gossiezit je niet mee
![]()
Dus als je trein uitvalt heb je geen vertraging?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef SiemeN het volgende:
Reizigers naar Leiden Centraal moeten rekening houden met een vertraging van een half uur, of uitval van treinen.
Het noorden is straks aan de beurtquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach hoogtepunt van de storm komt tussen 18/21windkracht 10 maar joh
![]()
" Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam "quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef Stofje het volgende:
Ik luister Opgezwolle, zit in een verwarmde kamer, heb al boodschappen gedaan en luister naar de regen buiten.
Alsof ze hasj ruiken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mwoa, als ik naar officiele afspraken moet loop ik niet met mijn hasj over straat hoor
Sterkte.quote:Ik zal moeten wachten tot ik thuis ben
Zachtjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
" Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam "
![]()
Pwndquote:
Ik ook niet, tis gewon allemaal op 1 verdieping.quote:
Ga zo door en we tyfen je door een bushokjequote:
Mijn storm wat doe jequote:
ben ik blij mee, moet straks fietsenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn storm wat doe je![]()
Het regent niet meer![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ben ik blij mee, moet straks fietsen
Ja, daahaag, straks heb ik ook een week-ban.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga het er op wagen. Op naar huis. Als ik voor morgenochtend 11.00 nog niets gepost heb, open dan meer een condoleance topic.
Met bronvermeldingquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:08 schreef remlof het volgende:
Ow, Stofje en SiemeN, sorry voor het lenen van jullie quotes: Zal ik een pizza bestellen
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk tegen users die nog steeds moeite hebben om dingen te snappen.
Ja nogal!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi Bob.
Waait het lekker in Rotjeknor?
Ja onwijs gaaf natuurlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:05 schreef TheSorrow het volgende:
Hoe was KS?
Huuuu!quote:
quote:Steven zegt:
Weet je wat ík ga doen!
Steven zegt:
Ik ga naar Utrecht CS
Steven zegt:
En dan koop ik enkeltje Groningen
Steven zegt:
En dan ga ik naar de NS, dat ik m'n geld terugwil
Tof wel.quote:
Neequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:23 schreef FiXeR999 het volgende:
S-F Ben je niet van je fiets afgewaait..
Kraakpanden zijn tof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef TheSorrow het volgende:
En ff een pandje gekraakt voor een feestje van iemand zaterdag, ik heb zelfs het licht gefixt
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef TheSorrow het volgende:
En ff een pandje gekraakt voor een feestje van iemand zaterdag, ik heb zelfs het licht gefixt
t staat pas een jaartje leeg... Maar ik heb er vroeger veel 'gewerkt', en wist alles dus te vindenquote:
je kunt ook met zijn allen kaarsen neer zetten en dan paddo's doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
t staat pas een jaartje leeg... Maar ik heb er vroeger veel 'gewerkt', en wist alles dus te vindenEn er brandden nog lichtjes in de meterkast, dus een beetje gepielt en toen deed het licht het
Alleen wel oppassen, je ziet vanaf de voorkant heeel goed dat er licht binnen is, dus daar moeten we ff een laken ophangen ofzo, crashen we allemaal in de kleedkamer
Dampen, zuipen... en ik woon er een goede 2 minuten lopen vandaan
!
Kaarsen lijken me dan juist minder handig ivm brandgevaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je kunt ook met zijn allen kaarsen neer zetten en dan paddo's doen
wel leuke sfeerquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kaarsen lijken me dan juist minder handig ivm brandgevaar.
Ken je de film you me and dupree?quote:
Ik denk dat ik maar vlucht en ga overwinteren in Storremolinos!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Heel stormfront.org is ook weggewaaid!
if($keuze == 'bed')quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg mijn bed nu ongeveer op te gaan zoeken.
Ik denk dat ik het begrijp, maar ik moet php en java-script echt eens gaan leren. Vooralsnog snap ik het niet goedquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
if($keuze == 'bed')
{
echo 'slaap lekker..';
}
else
{
echo 'Bier!';
}
echo offquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
if($keuze == 'bed')
{
echo 'slaap lekker..';
}
else
{
echo 'Bier!';
}
mocht ook wel, kut weerquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tis gestopt met sneeuwen !
Het was php geen command line.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sneeuwen !
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was php geen command line.
Doei boemie.quote:
Joah liet me poedersuiker vallenquote:
Jaja, poedersuiker he...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah liet me poedersuiker vallen![]()
Nou en of ! zelfs de hond lust nu pannenkoekenquote:
Ik heb nu ook trek in pannenkoeken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou en of ! zelfs de hond lust nu pannenkoeken![]()
Heul niet, tis vandaag! 19 januari!quote:
Maar ik heb nu 3 bammetjes met pindakaasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb nu ook trek in pannenkoeken..
Weltrusten.quote:
quote:vr 19 januari 2007 07:18u door yvonne: Ja mensch, ben alweer thuis enzo, 9e febr ben ik weer paraat
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben nu pas thuis na een schandalige nacht doorhalen in Den HaagKutstorm
Stormpje gepakt op Scheveningen, terug komen op CS om er achter te komen dat je nooit meer eruit komt, bier halen bij de supermarkt, jezelf klem tanken, verkeerde tram pakken en weer in Scheveningen uitkomen, daar meer bier nemen, tussen de oude vrouwen belanden met een microfoon in je hand in de karaokebar, bij de nachtopvang er uit gekicked worden omdat elk beginnend fluisterend gesprek eindigdt in een veel te harde lachpartij waarvan de hele zaal wakker werd, vage kroegen door lallen, trein pakken om 6 uur naar huis, dood gaan acter de pcquote:
Top nacht dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Stormpje gepakt op Scheveningen, terug komen op CS om er achter te komen dat je nooit meer eruit komt, bier halen bij de supermarkt, jezelf klem tanken, verkeerde tram pakken en weer in Scheveningen uitkomen, daar meer bier nemen, tussen de oude vrouwen belanden met een microfoon in je hand in de karaokebar, bij de nachtopvang er uit gekicked worden omdat elk beginnend fluisterend gesprek eindigdt in een veel te harde lachpartij waarvan de hele zaal wakker werd, vage kroegen door lallen, trein pakken om 6 uur naar huis, dood gaan acter de pc![]()
Werken is zooo 2006.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:06 schreef SiemeN het volgende:
Ik doe het vandaag rustig aan op 't werk, want ik moet vanavond weer de kroeg in.
Zuipen in de Havana ook. Maar ik moet er toch weer aan geloven.quote:
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:19 schreef Bizznitch het volgende:
Hatsee! ik ga vanavond maar weer eens lam 14.gif
*Roflstoel aangeeft.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:19 schreef Bizznitch het volgende:
Hatsee! ik ga vanavond maar weer eens lam 14.gif
Terrorist!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BOEM
Nee je moet hem afmakenquote:
Dikkie?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee je moet hem afmaken![]()
BOEM-...
I can dance all day, I can dance all day.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
HEADSHOT!!!1
quote:
Saai op vrijdag? Vrijdag is dé dag om te stappen. Hier althans. Zaterdag sucks.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga vanavond niet naar de kroeg denk ik, sowieso saai op vrijdag en ik moet morgen om 10 uur er weer uit om te trainen!
Vanavond zwemmen ofzo met mn vriendin
Discozwemmen!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga vanavond niet naar de kroeg denk ik, sowieso saai op vrijdag en ik moet morgen om 10 uur er weer uit om te trainen!
Even in het bubbelbad vozenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Die boem-dikkie is me er toch een he.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Even in het bubbelbad vozen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:27 schreef pussydeluxe het volgende:
Bijna Avond kick.
Mag ik jou stoned voeren op de meet samen met dingie, thesorrow en boem-dikkie?quote:
Moehahahahahahahahahahaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mag ik jou stoned voeren op de meet samen met dingie, thesorrow en boem-dikkie?.
quote:
En onder welke groep benoem je ons?!quote:
Ik ben dat mannetje niet hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En onder welke groep benoem je ons?!!
Oke dan is het goed.quote:
quote:Precies! Een beetje oorlog zoeken met Iran terwijl al die wikkers blowen alsof het crack is![]()
Begrijp je dat plaatje nou verkeerd?quote:
Ik begrijp het wel goed, de quote alleen niet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Begrijp je dat plaatje nou verkeerd?. Ze bedoelen 'stoners' mensne die stenigen, dat soort 'stoners' zijn slecht, maar daar ijkt niemand naar en naar mensen die blowen en niemand kwaad doen worden daar opgepakt, enkelt om het blowen.
Van wie is die quote?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel goed, de quote alleen niet...
Random...quote:
Bier en wiet.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef purplerose het volgende:
BWURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRP
Zo, nu tijd voor de bonghihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |