quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:37 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb hier een of andere slurf voor het aircoding wat hier normaal staat, en daar komt heel de tijd een klotegeluid uit waar ik nix aan kan doen, te irritantEn heb schade gereden met mn auto
Weekend, tis donderdag!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Slecht begin van het weekend![]()
Mja nogal, baal als een fucking stekker, echt een te domme actiequote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Slecht begin van het weekend![]()
Pics paint verhaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mja nogal, baal als een fucking stekker, echt een te domme actie
Dat komt door het weer... Alle kinderen spelen binnenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik krijg wel verdraaid veel slotjes in de myAT.
quote:
Het wemelt ook van de 'ZOMG DE WIND HEEF ME GEPWND!' topics.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat komt door het weer... Alle kinderen spelen binnen![]()
Ja, het leven van een ONZ-mod gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het wemelt ook van de 'ZOMG DE WIND HEEF ME GEPWND!' topics.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:38 schreef Stofje het volgende:
Tering jantje. Er is een AH op een kleine 5 minuten fietsen van mijn huis. Dan moet je de buurt even uitfietsen, dan is het een vrij lang recht stuk en in een zijstraatje is vervolgens de AH. Op de heenweg hoefde ik dat lange stuk letterlijk niet te trappen. Ik ging hárd, ouwe, hárd, zekerz. Terugweg begon het te regenen en had uiteraard harde tegenwind ouwe, hárd, zekerz. Nu ben ik doorweekt, omdat ik een ongeveer 5 minuten in de regen heb gefietst. Doorweekt ouwe, doorwéékt, zekerz.
Ik ben een noep. Volgens K1P.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Topics openen is voor n00bs. Oldbies zeiken n00bs af die overal een topic over openen.
Da's een koosnaampje. Als ik weer eens onhandig aan het peuren ben op plaatsen waarvan ik het bestaan niet eens kende, in een poging haar te plezieren, noemt ze me óók zo.quote:
Ja, stom hč, dat ze niet optimaal bestand zijn tegen dit weertype. Echt amateuristisch.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:43 schreef Bizznitch het volgende:
Kut bussen.
Ja? Is ze al ontslagen uit het ziekenhuis?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben gewoon naar de stad gefietst vandaagIk zat wel ruig uit de wind doordat ik acht zoeen vette koe fietste
![]()
Whehe. Of een kantonese rijsttafel voor 8 personen. Komt er zo'n klein Chineesje met 8 van die koffers aan z'n brommer.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:46 schreef Stofje het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een pizza ga bestellen. En als de pizza dan nat/ koud/ kapot is, ga ik de pizzajongen uitschelden en een klacht indienen..
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, stom hč, dat ze niet optimaal bestand zijn tegen dit weertype. Echt amateuristisch.
"Dit had ik niet besteld. Ik had zilvervliesrijst besteld, dat zei ik er nog expliciet bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Whehe. Of een kantonese rijsttafel voor 8 personen. Komt er zo'n klein Chineesje met 8 van die koffers aan z'n brommer.
Met een snelheid van 2 km per uur?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben gewoon naar de stad gefietst vandaagIk zat wel ruig uit de wind doordat ik acht zoeen vette koe fietste
![]()
We moeten maar eens samen een "bestel avondje" in lassen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Dit had ik niet besteld. Ik had zilvervliesrijst besteld, dat zei ik er nog expliciet bij"
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja? Is ze al ontslagen uit het ziekenhuis?
Njah dat is beter dan je helemaal de tering trappen om vooruit te komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Met een snelheid van 2 km per uur?
Tyf eens op, kutn00b.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef FiXeR999 het volgende:
Kuttopic
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk tegen users die nog steeds moeite hebben om dingen te snappen.
Ik heb nog beetje last van flashbacksquote:
Dat kan dus even nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon even een flinke suckie aan de bong doen ?
Dus je gaat hem roken? IK dacht dat jij dat niet deed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat kan dus even niet
Dingie bij ouders, bong bij dingie thuis
Mwoa, als ik naar officiele afspraken moet loop ik niet met mijn hasj over straat hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus je gaat hem roken? IK dacht dat jij dat niet deed.
Ach hoogtepunt van de storm komt tussen 18/21quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:49 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja. Het stormt, onweert en regent als de ziekte.
Ik mag daar straks 6 kilometer doorheen lopen.
Ja vreselijk he!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:17 schreef MissHobje het volgende:
Dingie![]()
![]()
ahhhhhhhhh gossiezit je niet mee
![]()
Dus als je trein uitvalt heb je geen vertraging?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef SiemeN het volgende:
Reizigers naar Leiden Centraal moeten rekening houden met een vertraging van een half uur, of uitval van treinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |