kom je?quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
POTVERDIKKIE waarom sta ik niet erbij dat ik ook kom
Tis een complot want jullie willlen mij er niet bij hebben
van mij mag jequote:Op donderdag 18 januari 2007 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik 2 topics geleden al gezegdmaar volgens mij mag ik niet
je staat er bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik 2 topics geleden al gezegdmaar volgens mij mag ik niet
Ja msn tript heel de avond alquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet je het zeker?want op msn negeer je me ook
al me berichtjes komen niet aan
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
nee het lag niet aan jou, maarreh gebruik je echt lynx, dat je met / kan zoeken?
]quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Tomatensoep met ballen en appelswhehe
wát een kut weer!
Riep iemand?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Zie je, het was toch 1 van ons: Welkom Surveillance-Fiets op KLB!
Kan een mod de TT iets stoerder maken? Klinkt een beetje Sonja Bakkerig of zo.
Hoeveel weeg je skippy? Ik was net buiten en werd bijna uit mijn laarzen geblazen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:36 schreef -skippybal- het volgende:
Mogguh![]()
Zo lekker op het strand liggen in Den Haag![]()
Is het zo erg? Dan trekt het zo wel naar het noorden zeker, moet dan maar snel naar huisquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je skippy? Ik was net buiten en werd bijna uit mijn laarzen geblazen.
Allemaal vuilniszakken over de wegen, omgevallen motors en scooters.!
Schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedemorgen! Wat een blijdschap..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |