quote:vr 19 januari 2007 07:18u door yvonne: Ja mensch, ben alweer thuis enzo, 9e febr ben ik weer paraat
Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:20 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben nu pas thuis na een schandalige nacht doorhalen in Den HaagKutstorm
Stormpje gepakt op Scheveningen, terug komen op CS om er achter te komen dat je nooit meer eruit komt, bier halen bij de supermarkt, jezelf klem tanken, verkeerde tram pakken en weer in Scheveningen uitkomen, daar meer bier nemen, tussen de oude vrouwen belanden met een microfoon in je hand in de karaokebar, bij de nachtopvang er uit gekicked worden omdat elk beginnend fluisterend gesprek eindigdt in een veel te harde lachpartij waarvan de hele zaal wakker werd, vage kroegen door lallen, trein pakken om 6 uur naar huis, dood gaan acter de pcquote:
Top nacht dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Stormpje gepakt op Scheveningen, terug komen op CS om er achter te komen dat je nooit meer eruit komt, bier halen bij de supermarkt, jezelf klem tanken, verkeerde tram pakken en weer in Scheveningen uitkomen, daar meer bier nemen, tussen de oude vrouwen belanden met een microfoon in je hand in de karaokebar, bij de nachtopvang er uit gekicked worden omdat elk beginnend fluisterend gesprek eindigdt in een veel te harde lachpartij waarvan de hele zaal wakker werd, vage kroegen door lallen, trein pakken om 6 uur naar huis, dood gaan acter de pc![]()
Werken is zooo 2006.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:06 schreef SiemeN het volgende:
Ik doe het vandaag rustig aan op 't werk, want ik moet vanavond weer de kroeg in.
Zuipen in de Havana ook. Maar ik moet er toch weer aan geloven.quote:
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:19 schreef Bizznitch het volgende:
Hatsee! ik ga vanavond maar weer eens lam 14.gif
*Roflstoel aangeeft.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:19 schreef Bizznitch het volgende:
Hatsee! ik ga vanavond maar weer eens lam 14.gif
Terrorist!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
BOEM
Nee je moet hem afmakenquote:
Dikkie?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee je moet hem afmaken![]()
BOEM-...
I can dance all day, I can dance all day.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
HEADSHOT!!!1
quote:
Saai op vrijdag? Vrijdag is dé dag om te stappen. Hier althans. Zaterdag sucks.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga vanavond niet naar de kroeg denk ik, sowieso saai op vrijdag en ik moet morgen om 10 uur er weer uit om te trainen!
Vanavond zwemmen ofzo met mn vriendin
Discozwemmen!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga vanavond niet naar de kroeg denk ik, sowieso saai op vrijdag en ik moet morgen om 10 uur er weer uit om te trainen!
Even in het bubbelbad vozenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Die boem-dikkie is me er toch een he.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Even in het bubbelbad vozen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |