Neequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:23 schreef FiXeR999 het volgende:
S-F Ben je niet van je fiets afgewaait..
Kraakpanden zijn tof.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef TheSorrow het volgende:
En ff een pandje gekraakt voor een feestje van iemand zaterdag, ik heb zelfs het licht gefixt
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef TheSorrow het volgende:
En ff een pandje gekraakt voor een feestje van iemand zaterdag, ik heb zelfs het licht gefixt
t staat pas een jaartje leeg... Maar ik heb er vroeger veel 'gewerkt', en wist alles dus te vindenquote:
je kunt ook met zijn allen kaarsen neer zetten en dan paddo's doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
t staat pas een jaartje leeg... Maar ik heb er vroeger veel 'gewerkt', en wist alles dus te vindenEn er brandden nog lichtjes in de meterkast, dus een beetje gepielt en toen deed het licht het
Alleen wel oppassen, je ziet vanaf de voorkant heeel goed dat er licht binnen is, dus daar moeten we ff een laken ophangen ofzo, crashen we allemaal in de kleedkamer
Dampen, zuipen... en ik woon er een goede 2 minuten lopen vandaan
!
Kaarsen lijken me dan juist minder handig ivm brandgevaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je kunt ook met zijn allen kaarsen neer zetten en dan paddo's doen
wel leuke sfeerquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kaarsen lijken me dan juist minder handig ivm brandgevaar.
Ken je de film you me and dupree?quote:
Ik denk dat ik maar vlucht en ga overwinteren in Storremolinos!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Heel stormfront.org is ook weggewaaid!
if($keuze == 'bed')quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg mijn bed nu ongeveer op te gaan zoeken.
Ik denk dat ik het begrijp, maar ik moet php en java-script echt eens gaan leren. Vooralsnog snap ik het niet goedquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
if($keuze == 'bed')
{
echo 'slaap lekker..';
}
else
{
echo 'Bier!';
}
echo offquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
if($keuze == 'bed')
{
echo 'slaap lekker..';
}
else
{
echo 'Bier!';
}
mocht ook wel, kut weerquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tis gestopt met sneeuwen !
Het was php geen command line.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sneeuwen !
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was php geen command line.
Doei boemie.quote:
Joah liet me poedersuiker vallenquote:
Jaja, poedersuiker he...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Joah liet me poedersuiker vallen![]()
Nou en of ! zelfs de hond lust nu pannenkoekenquote:
Ik heb nu ook trek in pannenkoeken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou en of ! zelfs de hond lust nu pannenkoeken![]()
Heul niet, tis vandaag! 19 januari!quote:
Maar ik heb nu 3 bammetjes met pindakaasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb nu ook trek in pannenkoeken..
Weltrusten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |