Het noorden is straks aan de beurtquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach hoogtepunt van de storm komt tussen 18/21windkracht 10 maar joh
![]()
" Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam "quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:23 schreef Stofje het volgende:
Ik luister Opgezwolle, zit in een verwarmde kamer, heb al boodschappen gedaan en luister naar de regen buiten.
Alsof ze hasj ruiken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mwoa, als ik naar officiele afspraken moet loop ik niet met mijn hasj over straat hoor
Sterkte.quote:Ik zal moeten wachten tot ik thuis ben
Zachtjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
" Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam "
![]()
Pwndquote:
Ik ook niet, tis gewon allemaal op 1 verdieping.quote:
Ga zo door en we tyfen je door een bushokjequote:
Mijn storm wat doe jequote:
ben ik blij mee, moet straks fietsenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn storm wat doe je![]()
Het regent niet meer![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ben ik blij mee, moet straks fietsen
Ja, daahaag, straks heb ik ook een week-ban.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:36 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga het er op wagen. Op naar huis. Als ik voor morgenochtend 11.00 nog niets gepost heb, open dan meer een condoleance topic.
Met bronvermeldingquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:08 schreef remlof het volgende:
Ow, Stofje en SiemeN, sorry voor het lenen van jullie quotes: Zal ik een pizza bestellen
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk tegen users die nog steeds moeite hebben om dingen te snappen.
Ja nogal!quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi Bob.
Waait het lekker in Rotjeknor?
Ja onwijs gaaf natuurlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:05 schreef TheSorrow het volgende:
Hoe was KS?
Huuuu!quote:
quote:Steven zegt:
Weet je wat ík ga doen!
Steven zegt:
Ik ga naar Utrecht CS
Steven zegt:
En dan koop ik enkeltje Groningen
Steven zegt:
En dan ga ik naar de NS, dat ik m'n geld terugwil
Tof wel.quote:
| Forum Opties | |