Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Ik zie het nut niet echt van die vorige deeltjes...quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:56 schreef Bizznitch het volgende:
Je vergeet een aantal topics in de OP.
Nalezen men!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet echt van die vorige deeltjes...![]()
![]()
Hij wist er geen, hij is hem niet vergeten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef SiemeN het volgende:
Dude. De TT.
Dus?quote:
OP en Wiki aangepastquote:
quote:
Post dan de lapo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:13 schreef longinus het volgende:
Verdorie, ik wou een nieuwe openen
Als jij denkt dat Assen beter op de route ligt dan je eigen huis en daarom bij wilt komen slapen dan blaas ik het bed alvast even opquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah slaapplaats dus bij S-f?
Ahjoh voor mij is alles ver weg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Assen beter op de route ligt dan je eigen huis en daarom bij wilt komen slapen dan blaas ik het bed alvast even op![]()
![]()
Done. En daar laat ik het bij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
Fan van bier en plezier? Verzamel u hier!
Bankjes op het station ftwquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ahjoh voor mij is alles ver weg.
Sorry, SL en FL gaan niet samenquote:
Belgiieee is leuk, past vast niet met 60 man.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
Ik vote trouwens voor kroeg belgie als ik de nacht doorga, geen tenten van 15 euro entree
Kamer in A'dam ftw.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bankjes op het station ftw![]()
Dat lijkt mij ook een beetje overdone 15 eu lappen om alleen al binnen te komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
Ik vote trouwens voor kroeg belgie als ik de nacht doorga, geen tenten van 15 euro entree
quote:
Neen er liggen alleen dames. En modjesquote:
Is die nog tot een beetje laat open dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
Zoveel zullen er de nacht niet doorhalen hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Belgiieee is leuk, past vast niet met 60 man.![]()
Eccccccccccht wel. Iedereen wilt toch met ons mee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoveel zullen er de nacht niet doorhalen hoor
Volgens mij tot 3 of 4 uur...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is die nog tot een beetje laat open dan?
Slapenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef longinus het volgende:
Ik zie net een hotel voor 45 Euro, iemand die een kamer wil delen
Ik weet wel zeker van niet want Café België aan de oudegracht 196 is om 1 uur dichtquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoveel zullen er de nacht niet doorhalen hoor
Ik heb daar toch zeker wel eens aan de Hertog Jan gezeten na 0100quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet want Café België aan de oudegracht 196 is om 1 uur dicht![]()
http://www.theagenda.nl/v50130_cafe-belgie.html#VOPquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb daar toch zeker wel eens aan de Hertog Jan gezeten na 0100
Weet je wat pas stoer is? In slaap vallen in die trein en dan wakker worden op zo'n rangeerterreinquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef purplerose het volgende:
Ok, ik kan om 3 uur een trein nemen die me in jawel 3 uur naar maassluis brengtof een trein die om 5 uur vertrekt en me in 1.15 naar maassluis brengt.
Ik zou bijna aanbieden om je naar huis te brengenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef purplerose het volgende:
Ok, ik kan om 3 uur een trein nemen die me in jawel 3 uur naar maassluis brengtof een trein die om 5 uur vertrekt en me in 1.15 naar maassluis brengt.
Die van 5 uur dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef purplerose het volgende:
We hebben er eens na een meet doorgehaald in België tot 4 uur... Of in ieder geval 3 uur, ook op een vrijdag. Vraag maar aan Bio, Dribbel_ of moemoe, die waren er ook bij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet want Café België aan de oudegracht 196 is om 1 uur dicht![]()
been there, done thatquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weet je wat pas stoer is? In slaap vallen in die trein en dan wakker worden op zo'n rangeerterrein![]()
Dat klinkt nog best vet.quote:vr 09 02
ZAAL OPEN
23:00 UUR
AANVANG
23:00 UUR
ENTREE
¤7,00
BLITZKRIEG BALLROOM
Een nieuwe clubavond in Tivoli de Helling met resident djs "the Hitseekers". Kort gezegd houden we van een hoop herrie met een lekkere beat dus voor alle Dance Punking New Raving Rock n Rolling Indie Kids, leg alvast een dubbele knoop in je veters.
quote:DJ's -X-X-X- his Cybergirlzzzz
Nee, maar voor 15 euro wel een electro/industrial feest. Ik vind het wel tof maar kijk wat de rest doet.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tivoli heeft toch weer piekendisco?
Hehehehe, lief, maar ik ben al blij verrast dat er nog redelijke verbinding is naar maassluis snachtsquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:27 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik zou bijna aanbieden om je naar huis te brengen
Gaaf is dat he? Ik mocht toen met de eerst volgende trein naar Arnhem gratis mee met de machinist in z'n cockpitquote:
Dan klopt die site nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben er eens na een meet doorgehaald in België tot 4 uur... Of in ieder geval 3 uur, ook op een vrijdag. Vraag maar aan Bio, Dribbel_ of moemoe, die waren er ook bij.
Eerst langs belgie om te kijken of die nog open is, anders naar die blitzkrieg gedoe?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan klopt die site niet![]()
Njah gelukkig maar.. kunnen we tenminste ergens heen![]()
Ik had het midden in de winter in Frankfurt, overstap gemist voor het traject Milaan-Arnhem. Word wakker in een ijskoude donkere trein ergens in een uithoek van het rangeerterrein van Frankfurt Hauptbahnhof... Ik uitstappen en zo lopen in de richting van waar ik dacht dat het station was. Opeens een harde fluit, komt er zo'n rangeerlocomotief aan en mocht ik mee liften naar het perronquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gaaf is dat he? Ik mocht toen met de eerst volgende trein naar Arnhem gratis mee met de machinist in z'n cockpit![]()
Maar de Helling is best ver lopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eerst langs belgie om te kijken of die nog open is, anders naar die blitzkrieg gedoe?
Sliep uit, sliep uit!quote:
Ik stuur je hele verhalen maar het werkt niet helemaal denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil de piekendisco!!
En snowdogg zien dansen
Ga nou maar eerst oefenen om TT's te veranderenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef SiemeN het volgende:
Staat het volgende deel al weer klaar, jongens?
Ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil de piekendisco!!
En snowdogg zien dansen
Het is vrij leeg allemaal wel. Kut PM'squote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik stuur je hele verhalen maar het werkt niet helemaal denk ikNet ook 3 nieuwe PMs verstuurt maar het mag blijkbaar niet
![]()
Ja ik was ff aan het prutsen, en toen moest ik opeens iets doen voor m'n werk!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga nou maar eerst oefenen om TT's te veranderen
GHB int bier.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja.. Maar er is geen piekendisco.
. Wel voor 15 euro industrial, ik wil snowdoggg ook best wel zien stampen hoor. Voeren we hem wat pillen.
.
Owquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar de Helling is best ver lopenBuiten het centrum...
Oh ik verander hem wel weer doe jij het dan ff?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja ik was ff aan het prutsen, en toen moest ik opeens iets doen voor m'n werk!!
Straks verkracht dingie hem dan nog!quote:
En XBM kotsend op het stationquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef purplerose het volgende:
Ow god, ik kijk al uit naar de foto's van de treinreis trug
Je mag ook wel gewoon zeggen wat ik verkeerd doe.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ik verander hem wel weer doe jij het dan ff?
Dan weet je zeker dat het RIP snowdogg is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Straks verkracht dingie hem dan nog!
Die gaat niet, die gaat de dag erna naar masters of hardcore. Ik geef hem best wel gelijk om daar niet brak na een meet heen te gaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En XBM kotsend op het station
Oefenen maar!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon zeggen wat ik verkeerd doe.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die gaat niet, die gaat de dag erna naar masters of hardcore. Ik geef hem best wel gelijk om daar niet brak na een meet heen te gaan.
Oefenen met F5en en posten!quote:
Ik ben trots op jequote:
Ik had 'm hiervoor ook al 4 keer veranderd hoor. Ik moest even weg na mijn post dat ik 'm weer zou wijzigen.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Straks verkracht dingie hem dan nog!
goeiequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef -skippybal- het volgende:
Heuh! Waar is die puike TT heen!!
Ga jij dan even de PM maken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik had 'm hiervoor ook al 4 keer veranderd hoor. Ik moest even weg na mijn post dat ik 'm weer zou wijzigen.
Thanks anyway..
SiemeN hč.quote:
Boemie in tha house, fo shizzle!quote:
Zo'n baggermod, die gozer.quote:
Zolang de post maar optijd komt.quote:
En toch houden we van jequote:
Wanneer leert hij het eens. De lul.quote:
Oh?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En toch houden we van je![]()
toch wel iets minder sinds ie blauw is he?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En toch houden we van je![]()
Het is besmettelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
toch wel iets minder sinds ie blauw is he?
Nee. Het is allemaal on-topic.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef SiemeN het volgende:
Zal ik nu nog even oefenen op posts verwijderen? Het gaat hier razendsnel.
Blauw zal je sieren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Het is allemaal on-topic.
Ik zie hem nu meer posten dus opzich is hij er (nog) niet op achteruit gegaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
toch wel iets minder sinds ie blauw is he?
Of heb ik mezelf nu uit de kast gegooit ?quote:
Jah idd, al was het er toen heel rustig. Of niet? Ik kan het me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben er eens na een meet doorgehaald in België tot 4 uur... Of in ieder geval 3 uur, ook op een vrijdag. Vraag maar aan Bio, Dribbel_ of moemoe, die waren er ook bij.
Dat is wel te begrijpen. Normaal reageer ik niet in topics met slechts een smiley in de OP. Nu kan ik ze op slot tieften.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie hem nu meer posten dus opzich is hij er (nog) niet op achteruit gegaan![]()
![]()
jij weet ook niet meer hoe laat ze dicht gingen he?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jah idd, al was het er toen heel rustig. Of niet? Ik kan het me niet meer herinneren.
Ik heb een foto in mijn telefoon die toen is genomen om 2.44 uurquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
jij weet ook niet meer hoe laat ze dicht gingen he?![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is wel te begrijpen. Normaal reageer ik niet in topics met slechts een smiley in de OP. Nu kan ik ze op slot tieften..
Ja joh dat d8 ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Godver ben even een uur niet online en meteen een nieuw topic en 3 pagina's verder
tafel voetballenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja joh dat d8 ik ookff pauze gehouden net, en een half uur getafeld, terwijl we maar een kwartier pauze hebben
!
helaas, op HC is de BK niet 24/7 open, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou komt vast wel goed, is de BK niet 24/7 open
Weet jij of RZ een vertrektijd in gedachten heeft ?quote:
Ik weet het niet ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet jij of RZ een vertrektijd in gedachten heeft ?![]()
Die wilt toch vast wel een nachtje door.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet jij of RZ een vertrektijd in gedachten heeft ?![]()
Niet alle shops hebben een tafelvoetbaltafel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef TheSorrow het volgende:
Tafelen ownt! Vooral in de shoppaBeter zoeken we ook nog ff een shop op om in te gaan tafelen
!
Ja maar hoelaat we weggaan richting Utrecht bedoeld hij denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die wilt toch vast wel een nachtje door.
haha ja goed idee, en Ja poolen is ook tofquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef TheSorrow het volgende:
Tafelen ownt! Vooral in de shoppaBeter zoeken we ook nog ff een shop op om in te gaan tafelen
!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja maar hoelaat we weggaan richting Utrecht bedoeld hij denk ik
[..]
Ik vind het allebei even vet, jammer dat t allemaal geld kost hequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:27 schreef TheSorrow het volgende:
Poolen was ik eerst ook wel goed in, maar heb het niet echt vaak meer gedaan het afgelopen jaarTafelen vind ik nu vetter
tafelvoetbal.quote:
Ohhhh! Heb echt nog NOOIT iemand tafelen horen zeggen...quote:
Speelt KS vanavond in Tivoli?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef Bizznitch het volgende:
Wie van jullie gaan er vanavond naar Killswitch engage in Tivoli?
Ohnee dat was jackson die dj is he niet ks.quote:
Veuls te hard johquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef Bizznitch het volgende:
Wie van jullie gaan er vanavond naar Killswitch engage in Tivoli?
Ja maar het is metalcore bandquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ohnee dat was jackson die dj is he niet ks.
Sorryquote:
Vorig jaar beeb vorig jaar... maar LOL dan is het je eigen schuld want de voorverkoop begon in... april ofzo? en eind juli was het pas uitverkocht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Lowlands![]()
Dit jaar geen kaartje kunnen krijgen![]()
Ja ik weet het...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Vorig jaar beeb vorig jaar... maar LOL dan is het je eigen schuld want de voorverkoop begon in... april ofzo? en eind juli was het pas uitverkocht.
Klinkt goed. Snelle harde muziek hou ik meestal wel van.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja maar het is metalcore band
Ik ga heen met Jdude
Fijn he? Nat tot aan je slipje "quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
godver wat een tering weer man jezus. Ik regen in 2 minuten fietsen al kletsnat maar k denk ben nog optijd voor de bus, was er om 10 over en hij zou om 16 over komen. Komt die kut bus 20 minuten te laat sta ik in de regen omdat dat kut bushok al vol was, helemaal KLETS nat .. tering zooi
Mwoah, nee. Ik ben het niet met je eens. Het lijkt mij dat hij in de nu beoogde coalitie behoorlijk van koers af zal raken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:04 schreef Stofje het volgende:
.
Klote. Waarom ging je dan ook naar buiten? Hú!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
godver wat een tering weer man jezus. Ik regen in 2 minuten fietsen al kletsnat maar k denk ben nog optijd voor de bus, was er om 10 over en hij zou om 16 over komen. Komt die kut bus 20 minuten te laat sta ik in de regen omdat dat kut bushok al vol was, helemaal KLETS nat .. tering zooi
Ik vind het fijn dat je de edit-geschiedenis kan lezen hoor, maar kun je zoiets niet voor jezelf houden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Mwoah, nee. Ik ben het niet met je eens. Het lijkt mij dat hij in de nu beoogde coalitie behoorlijk van koers af zal raken.
De rechtsere CDA-stemmer wordt nu vierkant in de maling genomen. Net zoals de eveneens tweeslachtige VVD zijn rechtse aanhang schoffeerde.
PvdA, dito op links.
wees blij dat ie niet over die homo-erotische linkjes begint die je oorspronkelijk posttequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat je de edit-geschiedenis kan lezen hoor, maar kun je zoiets niet voor jezelf houden?
Die waren voor pc-freak, ik heb ze intussen ook via msn doorgegeven, dus ze waren niet meer écht nodig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
wees blij dat ie niet over die homo-erotische linkjes begint die je oorspronkelijk postte
Ik denk het ook. Maar hij doet volgens mij niet aan GHB of andere harddrugs dus ze krijgt het dan moeilijk. Ze moet een andere tactiek gaan gebruiken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Maar wie krijgt de eer om door Dingie verkracht te worden?
Place your bets: ik zet in op TheSorrow.
Aahw wat een eikelsquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik weet het...
En dan steeds vrienden die bellen "Whaha, het is echt vet! Jij baalt!!" en dan gelijk ophangen![]()
GHB, onbeheerd drankje. Voila.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar hij doet volgens mij niet aan GHB of andere harddrugs dus ze krijgt het dan moeilijk. Ze moet een andere tactiek gaan gebruiken.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
GHB, onbeheerd drankje. Voila.
Ik geloof je niet!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
It wasn't me. Het was Dingie ingelogd op mijn account.
Wie wil je verkrachten?quote:
Het is wat he? Wat een straf.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:02 schreef TheSorrow het volgende:
Wel vet eigenlijk, ik infiltreer op de meeting en heb kans op verkr8 wordenEn veel smoken... Nou nou, dat wordt nog wat
Ik vind het juist snel gaan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:09 schreef pc-fr34k het volgende:
9 feb duurt nog veuls te lang.
Nog 22 dagen. Wat een marteling tot we eindelijk kunnen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is wat he? Wat een straf.
[..]
Ik vind het juist snel gaan.
Hú!1!!1111! rustig aan trekken, straks ontploft hij nog!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:13 schreef longinus het volgende:
3 weken nog
ik ben zo opgewonden als een Tom die een rotje afsteekt
Das lekker ja. Ik heb aardappelschijfjes met witlof en speklappen door elkaar gegeten. Ook wel lekker.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
Ik pannenkoeken gegeten. Met appelMet kaas
Met banaan
Met spek
![]()
Adoreer mij![]()
Witlofquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Das lekker ja. Ik heb aardappelschijfjes met witlof en speklappen door elkaar gegeten. Ook wel lekker.
Staat niet een paar pagina's terug ofzo hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:44 schreef longinus het volgende:
Ik bedenk me ineens dat er een BK in het station zit
Ik heb wel boter.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef Stofje het volgende:
Ik heb geen avondeten. Ik doe het met brood. Zonder boter, want ik heb ook geen boter.
Je was toch al van het brood en water af? Na je unban!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:48 schreef Stofje het volgende:
Ik heb geen avondeten. Ik doe het met brood. Zonder boter, want ik heb ook geen boter.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Staat niet een paar pagina's terug ofzo hoor
Ik wel en jij niet! Puhuhuhuhquote:
Maar die is toensjus ook niet 24/7 open volgens remlof die een paar pagina's terug ook reageerdequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef longinus het volgende:
[..], heb ik weer een paar pagina's overgeslagen
![]()
Gaat snel hier he.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef longinus het volgende:
[..], heb ik weer een paar pagina's overgeslagen
![]()
Laat die moord dan achterwege als je het hebt!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:54 schreef Stofje het volgende:
Ik zou een moord doen voor een boterham met hagelslag. Ik héb een boterham en ik héb hagelslag. Ik ga het risico gewoon nemen..
Gun mij ook m'n lol.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat die moord dan achterwege als je het hebt!
Straks zit je vast tijdens de meet, dat ken niet he!quote:
Je hebt op het station van die mooie automaten waar je van die mege snickers enzo kan kopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar die is toensjus ook niet 24/7 open volgens remlof die een paar pagina's terug ook reageerde![]()
Heb je nog vuurwerk? Anders steekt deze Tom ook wel vuurwerk af, en boem-dikkie dan ook, en dan gaan we allebei zo leip doen als hem, en dat moet dan gefilmd wordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:13 schreef longinus het volgende:
3 weken nog
ik ben zo opgewonden als een Tom die een rotje afsteekt
Ik had een contact, heb nog 10ml hier in me drugs errr makeup koffer zitten.quote:
als je het ook maar waagt wat voor een vreemde substantie dan ook in m'n bier te plempenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had een contact, heb nog 10ml hier in me drugs errr makeup koffer zitten.
Wat hebben vrouwen nou aan een bewusteloze man ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
als je het ook maar waagt wat voor een vreemde substantie dan ook in m'n bier te plempen![]()
Van GHB schijn je nogal zin in sex te krijgen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen nou aan een bewusteloze man ?
Mods go wild 2, A meet gone wrong. Up that ass 2quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
als je het ook maar waagt wat voor een vreemde substantie dan ook in m'n bier te plempen![]()
Dus voor vrouwenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Van GHB schijn je nogal zin in sex te krijgen.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mods go wild 2, A meet gone wrong. Up that ass 2
![]()
whehe je wou gewoon dat je blauw was he? dream on!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mods go wild 2, A meet gone wrong. Up that ass 2
![]()
Het zou alleen met jouw medeweten in je drankje terechtkomenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen. Als je een kamer vol mensen hebt onder invloed van GHB, dan zal het één grote orgie worden.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
whehe je wou gewoon dat je blauw was he? dream on!
Waar kan je een liter kopenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen. Als je een kamer vol mensen hebt onder invloed van GHB, dan zal het één grote orgie worden.
Maar, drugs are bad.
FL?quote:
RL = Real Lifequote:
PI vergetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bier.
Corona, stijlquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
PI vergeten. Hoe kan ik nu je emotie peilen?
Ik heb lieven Hertog Jan.quote:
Post je tieten danquote:
Nog even volhouden pussy.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef Stofje het volgende:
Ik heb trouwens besloten niet naar de meet te komen.
Het einde is gelukkig in zichtquote:
Oeh ik had het door! Ik was net van plan om de carepolice te posten...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zodat ik ook allemaal huil-reacties krijg, die me proberen over te halen tóch te komen..
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het einde is gelukkig in zicht
Zeg, wie van jullie in dit topic gaat stiekem mod worden op KLB? Aangezien Nosh in zijn afscheidsrede heeft vermeld dat de opvolger al bekend is. Nou? Nou?
Ik acteerdequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Bruine elleboog gehaald bij Remlof? Heb je olijfolie gebruikt?
.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Bruine elleboog gehaald bij Remlof? Heb je olijfolie gebruikt?
.
Stoffert komt wel. Hij heeft alleen wat aandacht nodigen van mensen die hem proberen over te halen, je kent het wel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]!
ow en waarom komt Stoffert niet naar de meet?
en ow ik ga klaagbaak erbij doen
Nee hoor, blijf maar lekker thuis naar de TV kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zodat ik ook allemaal huil-reacties krijg, die me proberen over te halen tóch te komen..
ow is dat het?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stoffert komt wel. Hij heeft alleen wat aandacht nodigen van mensen die hem proberen over te halen, je kent het wel.
ow nee, iddquote:Klaagbaak erbij doen?. Daar heb je toch geen tijd voor.
Ik weet het nog niet zekerquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ow is dat het?
STTTTTTTTTT-TOF-JE!!!!wel komen he?
bier!
zoiets?
[..]
ow nee, idd
Neem je die toch meequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker. Mijn ouders zijn dan 33 jaar en 128 dagen getrouwd.
ja joh!quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, stomme kutn00bs mogen niet komen.![]()
Status: vrouwquote:
Bij mannen is het bij mij een hangusquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Bij mannen is het bij mij een hangus![]()
Psst, die TT he, dat postte ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Spuit 276. We hebben het al een bladzijde lang over verkrachten
.
PDL, is it you?quote:
Vandaag geregt en een naam die jij als 2e nick hebt. Waar heb je die foto vandaan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee! Ik zie deze user nu pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Ik doe mee als m'n pa naar bed is, staat zo raar een foto nemen met een lepel op m'n neus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef fraubitch het volgende:
doe es ff allemaal mee![]()
Post hier foto's van jou met een lepel op je neus!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vandaag geregt en een naam die jij als 2e nick hebt. Waar heb je die foto vandaan?.
jezus, is maar goed dat je het in een spoiler gezet hebt, het zit vol spelvoutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
Kom op, een keer de n en de e verwisseld. Dat moest dus "een" zijn pv "ene"quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jezus, is maar goed dat je het in een spoiler gezet hebt, het zit vol spelvouten
niet boos zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom op, een keer de n en de e verwisseld. Dat moest dus "een" zijn pv "ene"
Is al goed.quote:
ik ben nou eenmaal een spellingsnaziquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |