Ik heb een foto in mijn telefoon die toen is genomen om 2.44 uurquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
jij weet ook niet meer hoe laat ze dicht gingen he?![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is wel te begrijpen. Normaal reageer ik niet in topics met slechts een smiley in de OP. Nu kan ik ze op slot tieften..
Ja joh dat d8 ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Godver ben even een uur niet online en meteen een nieuw topic en 3 pagina's verder
tafel voetballenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja joh dat d8 ik ookff pauze gehouden net, en een half uur getafeld, terwijl we maar een kwartier pauze hebben
!
helaas, op HC is de BK niet 24/7 open, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou komt vast wel goed, is de BK niet 24/7 open
Weet jij of RZ een vertrektijd in gedachten heeft ?quote:
Ik weet het niet ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet jij of RZ een vertrektijd in gedachten heeft ?![]()
Die wilt toch vast wel een nachtje door.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet jij of RZ een vertrektijd in gedachten heeft ?![]()
Niet alle shops hebben een tafelvoetbaltafel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef TheSorrow het volgende:
Tafelen ownt! Vooral in de shoppaBeter zoeken we ook nog ff een shop op om in te gaan tafelen
!
Ja maar hoelaat we weggaan richting Utrecht bedoeld hij denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die wilt toch vast wel een nachtje door.
haha ja goed idee, en Ja poolen is ook tofquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:23 schreef TheSorrow het volgende:
Tafelen ownt! Vooral in de shoppaBeter zoeken we ook nog ff een shop op om in te gaan tafelen
!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja maar hoelaat we weggaan richting Utrecht bedoeld hij denk ik
[..]
Ik vind het allebei even vet, jammer dat t allemaal geld kost hequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:27 schreef TheSorrow het volgende:
Poolen was ik eerst ook wel goed in, maar heb het niet echt vaak meer gedaan het afgelopen jaarTafelen vind ik nu vetter
tafelvoetbal.quote:
Ohhhh! Heb echt nog NOOIT iemand tafelen horen zeggen...quote:
Speelt KS vanavond in Tivoli?quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef Bizznitch het volgende:
Wie van jullie gaan er vanavond naar Killswitch engage in Tivoli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |