Ohnee dat was jackson die dj is he niet ks.quote:
Veuls te hard johquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef Bizznitch het volgende:
Wie van jullie gaan er vanavond naar Killswitch engage in Tivoli?
Ja maar het is metalcore bandquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ohnee dat was jackson die dj is he niet ks.
Sorryquote:
Vorig jaar beeb vorig jaar... maar LOL dan is het je eigen schuld want de voorverkoop begon in... april ofzo? en eind juli was het pas uitverkocht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Lowlands![]()
Dit jaar geen kaartje kunnen krijgen![]()
Ja ik weet het...quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Vorig jaar beeb vorig jaar... maar LOL dan is het je eigen schuld want de voorverkoop begon in... april ofzo? en eind juli was het pas uitverkocht.
Klinkt goed. Snelle harde muziek hou ik meestal wel van.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja maar het is metalcore band
Ik ga heen met Jdude
Fijn he? Nat tot aan je slipje "quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
godver wat een tering weer man jezus. Ik regen in 2 minuten fietsen al kletsnat maar k denk ben nog optijd voor de bus, was er om 10 over en hij zou om 16 over komen. Komt die kut bus 20 minuten te laat sta ik in de regen omdat dat kut bushok al vol was, helemaal KLETS nat .. tering zooi
Mwoah, nee. Ik ben het niet met je eens. Het lijkt mij dat hij in de nu beoogde coalitie behoorlijk van koers af zal raken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:04 schreef Stofje het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |