Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Ik zie het nut niet echt van die vorige deeltjes...quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:56 schreef Bizznitch het volgende:
Je vergeet een aantal topics in de OP.
Nalezen men!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet echt van die vorige deeltjes...![]()
![]()
Hij wist er geen, hij is hem niet vergeten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef SiemeN het volgende:
Dude. De TT.
Dus?quote:
OP en Wiki aangepastquote:
quote:
Post dan de lapo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:13 schreef longinus het volgende:
Verdorie, ik wou een nieuwe openen
Als jij denkt dat Assen beter op de route ligt dan je eigen huis en daarom bij wilt komen slapen dan blaas ik het bed alvast even opquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah slaapplaats dus bij S-f?
Ahjoh voor mij is alles ver weg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Assen beter op de route ligt dan je eigen huis en daarom bij wilt komen slapen dan blaas ik het bed alvast even op![]()
![]()
Done. En daar laat ik het bij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
Fan van bier en plezier? Verzamel u hier!
Bankjes op het station ftwquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ahjoh voor mij is alles ver weg.
Sorry, SL en FL gaan niet samenquote:
Belgiieee is leuk, past vast niet met 60 man.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
Ik vote trouwens voor kroeg belgie als ik de nacht doorga, geen tenten van 15 euro entree
Kamer in A'dam ftw.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bankjes op het station ftw![]()
Dat lijkt mij ook een beetje overdone 15 eu lappen om alleen al binnen te komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
Ik vote trouwens voor kroeg belgie als ik de nacht doorga, geen tenten van 15 euro entree
quote:
Neen er liggen alleen dames. En modjesquote:
Is die nog tot een beetje laat open dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef purplerose het volgende:
Zoveel zullen er de nacht niet doorhalen hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Belgiieee is leuk, past vast niet met 60 man.![]()
Eccccccccccht wel. Iedereen wilt toch met ons mee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoveel zullen er de nacht niet doorhalen hoor
Volgens mij tot 3 of 4 uur...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is die nog tot een beetje laat open dan?
Slapenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:20 schreef longinus het volgende:
Ik zie net een hotel voor 45 Euro, iemand die een kamer wil delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |