Nog even volhouden pussy.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef Stofje het volgende:
Ik heb trouwens besloten niet naar de meet te komen.
Het einde is gelukkig in zichtquote:
Oeh ik had het door! Ik was net van plan om de carepolice te posten...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zodat ik ook allemaal huil-reacties krijg, die me proberen over te halen tóch te komen..
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het einde is gelukkig in zicht
Zeg, wie van jullie in dit topic gaat stiekem mod worden op KLB? Aangezien Nosh in zijn afscheidsrede heeft vermeld dat de opvolger al bekend is. Nou? Nou?
Ik acteerdequote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Bruine elleboog gehaald bij Remlof? Heb je olijfolie gebruikt?
.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Bruine elleboog gehaald bij Remlof? Heb je olijfolie gebruikt?
.
Stoffert komt wel. Hij heeft alleen wat aandacht nodigen van mensen die hem proberen over te halen, je kent het wel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]!
ow en waarom komt Stoffert niet naar de meet?
en ow ik ga klaagbaak erbij doen
Nee hoor, blijf maar lekker thuis naar de TV kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zodat ik ook allemaal huil-reacties krijg, die me proberen over te halen tóch te komen..
ow is dat het?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stoffert komt wel. Hij heeft alleen wat aandacht nodigen van mensen die hem proberen over te halen, je kent het wel.
ow nee, iddquote:Klaagbaak erbij doen?. Daar heb je toch geen tijd voor.
Ik weet het nog niet zekerquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
ow is dat het?
STTTTTTTTTT-TOF-JE!!!!wel komen he?
bier!
zoiets?
[..]
ow nee, idd
Neem je die toch meequote:Op woensdag 17 januari 2007 21:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker. Mijn ouders zijn dan 33 jaar en 128 dagen getrouwd.
ja joh!quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, stomme kutn00bs mogen niet komen.![]()
Status: vrouwquote:
Bij mannen is het bij mij een hangusquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Bij mannen is het bij mij een hangus![]()
Psst, die TT he, dat postte ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Spuit 276. We hebben het al een bladzijde lang over verkrachten
.
PDL, is it you?quote:
Vandaag geregt en een naam die jij als 2e nick hebt. Waar heb je die foto vandaan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee! Ik zie deze user nu pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Ik doe mee als m'n pa naar bed is, staat zo raar een foto nemen met een lepel op m'n neus.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:30 schreef fraubitch het volgende:
doe es ff allemaal mee![]()
Post hier foto's van jou met een lepel op je neus!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vandaag geregt en een naam die jij als 2e nick hebt. Waar heb je die foto vandaan?.
jezus, is maar goed dat je het in een spoiler gezet hebt, het zit vol spelvoutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
Kom op, een keer de n en de e verwisseld. Dat moest dus "een" zijn pv "ene"quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jezus, is maar goed dat je het in een spoiler gezet hebt, het zit vol spelvouten
niet boos zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kom op, een keer de n en de e verwisseld. Dat moest dus "een" zijn pv "ene"
Is al goed.quote:
ik ben nou eenmaal een spellingsnaziquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |