quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Niet te geloven dat ik bijna bovenaan in het lijstje sta. Ik had niet eens durven dromen dat ik ooit nog in het Z&G lijstje zou komen en nu sta ik bijna bovenaan![]()
Hier nog zo een...quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:39 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik ben echt een zwangere doos hoor, maar ik kreeg er gewoon een traan in m'n ogen van
![]()
He wat jammer.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:40 schreef Lishe het volgende:
Nog geen Nieuws van Nikky? Ik ben zo benieuwd!
De termijnecho was nog te vroeg. Er was alleen een 5 mm zakje te zien. (vond ik eng klinken, maar is normaal, toch?)Over 2 weken mogen we weer. Het viel me (natuurlijk weer) tegen, maar de gyn zei dat het een zwangerschap is en dat afwachten daar bij hoort. En gelijk heeft íe natuurlijk. Dusch.... over 2 weken hoop ik dan eindelijk onze springboon te zien.
![]()
En, oja, in mijn 'naslagwerken' staat dat een embryo van 5 mm ongeveer 6 weken zou zijn. Ik denk dat ik dat nu maar even in mijn achterhoofd hou.
Als je alleen het zakje kan zien (en dus nog geen embryo) dan ben je wss pas heel kort zwanger (4/5 weken?).quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:40 schreef Lishe het volgende:
En, oja, in mijn 'naslagwerken' staat dat een embryo van 5 mm ongeveer 6 weken zou zijn. Ik denk dat ik dat nu maar even in mijn achterhoofd hou.
Ik was compleet in shockquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Heb net nog eens opgezocht hoe Slaapmeisje het bekend maakte... hoe cool en rustig...
Ze waren gister weer naar hus gestuurd ....helemaal niks.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:39 schreef Vicky het volgende:
syzo, hoe is het met je vrienden?? Hebben die hun kleintje al?
Jaaaahaaaa want je staat nu bovenaan!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank je voor de link SyrenaKan ik eindelijk mijn F5 knop een beetje laten rusten.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank je voor de link SyrenaKan ik eindelijk mijn F5 knop een beetje laten rusten.
beetje flauw, maaruh ....quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:24 schreef MissBliss het volgende:
TVP.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa want je staat nu bovenaan!!!![]()
![]()
![]()
waar maak je je druk om zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
beetje flauw, maaruh ....
Be, moet je hier niet wat van zeggen, want het is me al eerder opgevallen maar er word best met 2 maten gemeten hier zeg
Moet ik het echt uit gaan leggen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
beetje flauw, maaruh ....
Be, moet je hier niet wat van zeggen, want het is me al eerder opgevallen maar er word best met 2 maten gemeten hier zeg
Sorry, moest even.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
En ja, in dit geval meet ik met twee onwijs verschillende maten. Met alle liefde!
omdat ik vreselijk werd aangevallen met het vorige topic Z&G over een idemdito postquote:
Ik had toch in het verkeerde topic getvpt zie ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
omdat ik vreselijk werd aangevallen met het vorige topic Z&G over een idemdito post
maar ik maak me daar heus niet druk om hoor .... t viel me op ...
Nee hij reed langs, ik kreeg niks.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:54 schreef marit1978 het volgende:
zeg appelsap.. ik ben zéér nieuwsgierig aangelegd...
wát bracht de pakketjes-meneer of -mevrouw je dan ?
kadootjes ??
Het zal een naam zijn die in Nederland niet vaak voorkomt, maar toch hebben we em niet eens van een van jouw suggestiesites afgehaaldquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef oYo het volgende:
Slaapmeisje, nu ben jij aan de beurt! Ben benieuwd naar de naam van Bompie. Ik weet dat jullie een aparte smaak hebben.
Echt ontzettend stoer om bovenaan te staanquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef Leah het volgende:
Je staat bovenaan Slaapmeis... je staat verdorie gewoon bovenaan!!!!![]()
gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:37 schreef syzo het volgende:
Nou ik ben tante hoor![]()
Sonja is eind deze middag geboren. Een meisje dus![]()
Heel goedquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef kozakken het volgende:
'k dacht.. roep het gewoon nog een keertje.![]()
Morgen ga ik samen met mijn dochters de laatste kado's kopen en dan gaan we kijken. Ik heb wel net een foto gezien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:15 schreef appelsap het volgende:
Syzo gefeliciteerd, wat leuk!
Heb je al kunnen kijken?
Leuk Beaker!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:52 schreef Beaker het volgende:Slaapmeisje bovenaan
Wij hebben vandaag een vakantie geboekt naar TexelEind augustus gaan we als gezinnetje op vakantie
![]()
leuheuk
gewoon bellen en dreigen dat ze het per koerier naar je toesturen of dat je anders persoonlijk aan de balie komt bevallenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:14 schreef appelsap het volgende:
Kwam net de pakketjesdienst langs en nog mijn kraampakket niet!
En natuurlijk is het nu te laat om te bellen naar de verzekering!
Als ik hem morgenmiddag niet heb ga ik nog maar een keer bellen en als het moet ga ik er zelf wel langs om hem op te halen. Wat een gedoe. Zaterdag moet ik hem echt hebben.
Daar heb ik ook sinds een paar dagen last van Viviquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef Vivi het volgende:
Verder de hele dag een raar soort "ik moet ongesteld worden-gevoel"
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:26 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook sinds een paar dagen last van ViviEn vandaag, met die storm, lijkt Bompie wel extra actief
Bompie zit nog veilig in zijn huisje hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Zijn er nog geen kinderen weggewaaid vandaag ?
Dat hebben meer zwangeren vandaag te horen gekregenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Je zou je zoon natuurlijk Storm kunnen noemen....![]()
Ben ik vandaag geweest jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef m@x het volgende:
Beef, wordt het niet tijd voor een bezoekje aan de snackbar?
Elke zwangerschap en elk kindje is anders. Misschien kun je de pizzeria proberen? Of de chinees?quote:
Die was er ook bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Saffier het volgende:
Of was je zus de trigger Beefcake? Dan moet je gewoon daar even langs!
mothers-to-be, schat ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
@ oyo: mtb's??
mothers to bequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
@ oyo: mtb's??
Sorry hoor, maar ikke nie snap...wat heeft je kraampakket met de rekening te maken?????quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef appelsap het volgende:
Nou heb net nog een keer gebeld en inderdaad een klacht ingediend en gevraagd hoe het nou precies zat. Mocht ik bevallen voor ik mijn pakket binnen heb dan kan ik de rekening daar indienen en wordt het vergoed. Blijkbaar kan dat niet normaal verteld worden maar het is opgelost.
er is zelfs heel sub-topic !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:25 schreef Beaker het volgende:
Lees ik er nou helemaal overheen of was er nog geen nieuws over Nikky en baby
Ik kan hem echt niet vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:38 schreef marit1978 het volgende:
[..]
er is zelfs heel sub-topic !
"dana" is het geworden![]()
kan mams niet even een ander slachtoffer opzoeken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:01 schreef oYo het volgende:
Mogguh Minoes.
Vriendin had ook een pijnlijke navel. Kan te maken hebben met uitrekken van de baarmoeder of door de groei van de buik. Je hebt zo'n spier met een scheiding in het midden en bij sommige vrouwen met hele strakke buikspieren kan het dus pijnlijk zijn...
Kleintje, gewoon ff laten gaan als je een homonster hebt. Lucht op en gelukkig heb je een down-to-earth vriendje!
Senni is nu 3 weken en deze week had vriendin de eerste huilbui. Ze heeft het idee dat ze iedereen ongelukkig maakt en dat wil ze niet. Ze ziet nu plots dat ze minder tijd voor zichzelf heeft... en ze vindt dat ze minder tijd voor m ij heeft... en haar mams is over uit het buitenland (die ligt in scheiding met haar paps) en die wil de hele tijd haar verhaal kwijt...
Maar ik ben nog enkele weken thuis aan het werk en hou me vaak met Senni bezig (overdag). Vriendin kan dan lekker bijslapen in de namiddag.
Vandaag wordt het heel erg druk, bus collega's van vriendin komen langs.
Slaapmeisje alles okay, bompie meldt zich nog niet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker
Het gaat nog steeds goed. Nog steeds last van vage klachten, maar nog niets concreets
Dank jequote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker
Het gaat nog steeds goed. Nog steeds last van vage klachten, maar nog niets concreets
Of juist een voorbereiding mopquote:Op zondag 21 januari 2007 12:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Na een paar uur trok het weer weg en ik kon uiteindelijk rond 1 uur vannacht gaan slapen. Blijkbaar een valse start
Herkenbaar, en vooral nadat mijn vriend gisteren Alien Vs. Predator op DVD ging kijkenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
wroeten. Ik had echt het idee dat hij dwars door mijn buik naar buiten wilde![]()
Succes!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:11 schreef Liopleurodon het volgende:
*kletter, waterval*
LP gaat nu met zijn vrouw naar het ziekenhuis!!!!!
Jeeej, een nieuwe beeb in aantocht!quote:Op zondag 21 januari 2007 18:11 schreef Liopleurodon het volgende:
*kletter, waterval*
LP gaat nu met zijn vrouw naar het ziekenhuis!!!!!
ontploffingsgevaar ?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heel herkenbaar Neuk. Het is echt een heel pijnlijke plek aan het worden, maar hij kan nu ook geen kant meer op. Ze schatten hem 54 cm. en ik ben zelf maar 1.64 m. dus er is wat ruimtegebrek aan het ontstaan
Brent werd ook ingeschat als een 10 ponder. Bleek uiteindelijk dat ik extreem veel vruchtwater had en een extreem lange navelstreng. Hij kon dus tot op het eind lekker heen en weer bewegenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heel herkenbaar Neuk. Het is echt een heel pijnlijke plek aan het worden, maar hij kan nu ook geen kant meer op. Ze schatten hem 54 cm. en ik ben zelf maar 1.64 m. dus er is wat ruimtegebrek aan het ontstaan
Rustigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:34 schreef appelsap het volgende:
Beefcake, hoe is het bij jou nu?
Ik zeg: Kom maar op slaapmeisjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:52 schreef Sidn3y het volgende:
Het is nu gewoon al een goede dag, de zon schijnt en 2 keer goed nieuws![]()
poetsen??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:46 schreef Githa het volgende:
Hup! gaan poetsen dan Beef![]()
Spannend hoor, nog héél even en Dylan heeft gewoon een brusje![]()
Ik krijg knoertharde buiken als ik naar de wc moetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:06 schreef dutchie het volgende:
Slaapmeisje, dat heb ik ook gehad. Balen is dat dan hè?
Ik moest gewoon heel erg nodig naar de w.c.
Hoi Slaapmeisquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vivi hoe is het nu met jou trouwens, heb je nog steeds last van die ongesteldheidspijnen?
Ooooh ik lees nu pas je ondertitel en weet nu wie je bentquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:28 schreef NaatjeAron het volgende:
( Ik ga even heel aso doen en spring ff in dit topic voor 1 persoon sorry)
Slaapmeisje!!!!!! Nog een paar dagen, wat een geweldig gezicht jou naam bovenaan het lijstje!
Ben superduper benieuwd naar jullie slaapkindje!
(en ik spring het topic weer uit lol )
Ja, dat dacht ik dus ook als 1e: Het stroomt straks aaaalllemaaaaal weg..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat is niet echt bemoedigend Vivi over dat eerste kindjes veelal later komenmaar er zit inderdaad een maximaal wachttijd aan en een olifantsdracht laten ze gelukkig niet gebeuren. Trouwens, lekker veel vruchtwater betekent ook lekker veel gewichtsverlies na de bevalling
![]()
Heerlijk hoor, wandelen en weer hakken dragen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:13 schreef Vivi het volgende:
Ik heb nu ook echt ZO'N zin in de zomer, lekker achter de kinderwagen met mijn kleine mannetje, in m'n spijkerbroekie en een topje ..(en HAKKEN!).
Ja, ik heb jou dan ook als groot terug-plooi voorbeeldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, wandelen en weer hakken dragen!
Hahaha en ik zag het ook en zat me te verbazen hoe makkelijk die bevalling gingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Poeh ik zag zondag "de kraamafdeling", en daarin dus een bevalling.....helemaal geen erge bevalling, maar toch.....ik dacht wel even: O jee!!!!
Ja de Baby was te groot op de scan ..... ik was zelf al onzeker gezien haar ongesteldheid in November: te kort etc , dat blijkt dus idd gewoon een lichte bloeding geweest te zijn....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zijn jullie zomaar een hele maand verder desiredbardWauw zeg!
oyo stuur me anders gewoon effe een mailtje op desiredbard@gmail.comquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef oYo het volgende:
> Diseredbard
Probeerde je een PM (ivm ticker) te sturen maar krijg melding dat jouw inbox niet beschikbaar is
De zuster stond er ook echt vertederend naar te kijken, het komt blijkbaar niet zo vaak voor en ik vind het eigenlijk nu stiekem jammer dat ik er geen filmpje van heb ofzo - het was zo'n koddig gezichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef appelsap het volgende:
En wat gaaf om dat te zien en te horen, de hik. Dat is al vroeg.
het duurt ff. bij de 1 gaat het sneller als bij de ander. na mijn eerste duurde het veel langer als nu, zelfs daar zit verschil in. met last van lies en bekken zou ik echt nog even rustig aan doen. het komt heus weer goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef oYo het volgende:
> Diseredbard
Probeerde je een PM (ivm ticker) te sturen maar krijg melding dat jouw inbox niet beschikbaar is
Verder over veel vruchtwater en gewischt verliezen. Vriendin was gelijk na de bevalling (volgende dag) 10 kg. Nu na drie weken al 15 kg. Buik is aardig weg, maar er is nog een lange weg denkt ze. Nog 10 kg tot ze op 'r oude gewicht zit.
Moeders, raakten julllie snel alle gewicht kwijt en ging dat snel/makkelijk? Er is hier thuis nog wel wat paniek over dat overgewicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |