abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:33:31 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45476562
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:26 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Daar heb ik ook sinds een paar dagen last van Vivi En vandaag, met die storm, lijkt Bompie wel extra actief
gek he!!!!!!!!!!!

Ik heb nu ook maar eindelijk eens een zeiltje in m'n bed gelegd

Ik had net mijn moeder aan de telefoon, of ik alsjeblieft niet nog meer kinderen wilde nemen want ze kon de bevallingsstress niet aan !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45476888
Wat een mooie echo! Leuk hoor, blijft een bijzonder iets allemaal.

Zijn er nog geen kinderen weggewaaid vandaag ?
pi_45477114
oke, hier komen mijn rapportcijfers voor vandaag:

Bloeddruk 138/91 (net als vorige week)
1 keer sterretjes gezien
Ukje heeft zich terug gedraaid!! (de preek van Rottdog heeft dus geholpen ) Ze hebben een echo gemaakt om het zeker te weten. Koppie lag al best ver onderin, dus de kans dattie er weer uit komt is klein (maar ja dat was de vorige keer ook al zo) Was erg leuk voor schoonmam, gaat ze een keer mee, krijg ik meteen een echo! Helaas was het een echo van een halve minuut ofzo, maar toch

En ik had weer een andere gyn (de 5e) en ze denken er toch allemaal weer anders over. Ik vroeg of ik me elke keer moest melden als ik sterretjes zag en tintelingen heb. Van hem mag ik het eerst wel een tijdje aankijken, gaat het over dan hoef ik er verder niks mee te doen. Vertrouw ik het niet, dan moet ik wel bellen natuurlijk... andere gyn zegt weer dat ik meteen alarm moet slaan als ik dat soort dingen heb.....Maandag weer naar mijn "eigen" gyn.....

Slaapmeisje en Vivi....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_45478934
Oh Deepfreeze wat een mooie echo! En lekker zeg dat jullie beepje alweer wat ouder is dan jullie dachten. Is zeker wel een heel lekker gevoel he?
  donderdag 18 januari 2007 @ 17:25:51 #105
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45479026
Even een jompel voor jou, Slaapmeis! Omdat het eindelijk, eindelijk gaat gebeuren voor je. Nog even, en dan ben je mama. Moeder van een kindje, een heus kindje!!! Joepie!!!
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 17:40:07 #106
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45479679
Renzell Het lijkt mij wel stoer om nu met de bevalling te beginnen, maar misschien moet ik nog maar even wachten tot de storm is geluwd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 17:40:37 #107
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45479696
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Zijn er nog geen kinderen weggewaaid vandaag ?
Bompie zit nog veilig in zijn huisje hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:09:57 #108
149860 Liopleurodon
voorwereldlijk guppie
pi_45480742
Ja die wind...
wat dat betreft hoop ik dat ons kleintje nog even blijft zitten.
Ik moet er niet aan denken om bloednerveus met een bevallende ega naast mij naar het ziekenhuis te moeten jakkeren
Aan de andere kant willen we gewoon zo snel mogelijk die kleine in ontvangst nemen
pi_45480956
Je zou je zoon natuurlijk Storm kunnen noemen....
pi_45482698
Slaapmeisje bovenaan En Storm zou wel een toepasselijke naam zijn als ie nu kwam ja
pi_45483433
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Je zou je zoon natuurlijk Storm kunnen noemen....
Dat hebben meer zwangeren vandaag te horen gekregen

Deepfreeze wat een mooie echo's

Karin fijn dat je kleine gedraaid is

Hier ook nog geen vruchtwater, mijn bedzeiltje ligt er dus al een nacht voor nop op Maar ik moet mijn ziekenhuiskoffer nog inpakken, dus misschien wacht ie daar op
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:26:04 #112
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45483515
Beef, wordt het niet tijd voor een bezoekje aan de snackbar?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45484171
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef m@x het volgende:
Beef, wordt het niet tijd voor een bezoekje aan de snackbar?
Ben ik vandaag geweest ja
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:51:48 #114
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45484705
Of was je zus de trigger Beefcake? Dan moet je gewoon daar even langs!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:47:56 #115
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45489854
Renzell, ik mis je!
Beef, pak in dat koffer, hup!!!
Slaapmeisje Ik vond je reactie zo lief.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45490118
Mooi echo Deepfreeze!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 18 januari 2007 @ 21:55:23 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_45490173
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:41 schreef beefcake het volgende:

[..]

te vroeg
stormy waters...
sailin'
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:15:46 #118
105888 renzell
pi_45491055
Geheel offtopic...

Lishe; ik mis jou ook!!!

Of bedoel je: in dit topic?
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:30:51 #119
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45491638
Nog heeeel even offtopic.
Nee, elders! En ik wil zo graag snel s afspreken. Ik wil Juul zien. En theeleuten.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:33:42 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_45491754
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:41 schreef beefcake het volgende:
Elke zwangerschap en elk kindje is anders. Misschien kun je de pizzeria proberen? Of de chinees?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:34:22 #121
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45491779
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:37:38 #122
103793 kozakken
Living the life
pi_45491898
tex
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:51:09 #123
105888 renzell
pi_45492421
Doen, doen! We mailen morgen wel ff, goed?
pi_45492571
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Saffier het volgende:
Of was je zus de trigger Beefcake? Dan moet je gewoon daar even langs!
Die was er ook bij Het was gewoon nog te vroeg, zoals Belana zegt, of misschien moet ik idd een andere horeca gelegenheid zoeken zoals tex zegt... Waarom is er niet gewoon een handleiding
pi_45498198
Beefcake ,je magook bij mij langskomen is al op de rit naar het ziekenhuis.
Maar als je naar H'wijk moet kun je beter nog even wachten.
Want de weg langs het kart centrum is dicht en je moet nu omrijden...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:16:30 #126
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45498577
Heeft de storm geen gerommel opgeleverd bij MTB's?
Iemand nog wat van Catoiotje gehoord?
Slaapmeisje nog okay?
pi_45499262
@ oyo: mtb's??
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 09:59:16 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45499303
ik vermoed dat mtb's de engelse llm's zijn
pi_45501406
Slaapmeisje,je staat gewoon bovenaan Goh meis,hadden we een paar jaar geleden ook niet durven dromen,hé?
Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen,ik hoop een paar dagen eerder,is voor jezelf zo lekker En dan lopen wij ook geen twee weken aan je kop te zaniken,of er nou nóg niks is

Hier een steeds voller buikkie,daar kan toch echt geen 1,5 kilo meer bij hoor (Hoop ik dan )
Af en toe verdwijnt m'n navel naar binnen en even later is ie er weer Hubbie zei al:daar zit de navelstreng toch niet aan,dat ie er aan kan trekken? Geen idee hoe het eig.komt.
Hier de lijst van de geboortekaartjes weer gevonden,errug handig Ik heb er een paar geschrapt en 2 erbij gezet en nu moet ik er dus nog maar 1 afmaken en 1 hele nieuwe en dan ben ik eindelijk klaar Hoef ik dat ook niet meer de hele dag te doen,kan ik gewoon gaan borduren Die krijg ik lang niet af voor de geboorte,maar goed,we doen een poging.Ok,op naar de laatste kaartjes maar weer,anders blijf ik hier te lang leuteren

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 11:51:09 #130
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45502035
minoes het is inderdaad niet te geloven dat het nu toch echt zover is. En we zijn ook nog bijna tegelijkertijd zwanger Veel plezier met je kaartjes

Hier is Bompie nog "in tha house" hoor. Gisteren was hij behoorlijk actief. Waarschijnlijk vanwege de storm, maar vandaag is ie weer zijn brave zelf en is weer liefachtig aan het bewegen voor Slaapmama
pi_45502072
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
mothers-to-be, schat ik.
pi_45502096
slaapmeisje, geweldig dat 't bjina zover is! ik ben heel erg benieuwd naar je slaapjongetje.
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 13:02:55 #133
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45504062
over een paar dagen kan je je nick veranderen in slaap-te-kort-meisje
pi_45504439
Hihi lady-wrb

Ik vertrek vanmiddag richting ouders.. en morgenochtend vroeg naar Schiphol voor lekkere vakantie, dus bij deze wens ik jullie (en dan vooral Slaapmeisje!) véél succes !
Als ik terug ben sta je niet meer bovenaan hoop ik !
pi_45505305
Soms wordt het wel ineens heel echt....
Er staat een maxi cosi in de kamer en daar ligt over 5 maanden ONS kindje in.
En ik heb me net opgegeven voor een zwangerschapscursus iets...
En net gastouderbureau's benaderd.

Hellup ik ben echt zwanger!!!!!
pi_45507060
Ik ben razend.

Kraampakket vandaag niet binnengehad dus ik maar weer bellen.
Hoe ik behandeld werd, belachelijk!
Er is blijkbaar wat fout gegaan, alweer dus. Eerst hadden ze mijn aanvraag niet binnen gekregen, nu blijkt het pakket helemaal niet verstuurd te zijn. Ik heb vorige week gebeld en deze week 2 keer en daar komen ze nu pas achter!
Nu kan ik hem dinsdag of woensdag binnen verwachten.
Ik zeg dat is te laat, zondag ben ik 37 weken en dan moet ik hem binnen hebben. Zegt die vrouw dat ik nu toch nog niet ga bevallen (zulke dingen moeten ze dan vooral zeggen!) en dat woensdag wel op tijd is. Ik zeg dat is te laat en mocht ik wel bevallen dat ik dan naar het ziekenhuis MOET en een rekening krijg omdat ik mijn zaken niet op orde heb. Zij blijft volhouden dat woensdag volgens hun op tijd is. Toen heb ik die mevrouw verteld dat de rekening voor haar is mocht ik dus wel eerder bevallen. Ze zegt: dat is goed mevrouw daag en flikkert zo de hoorn erop!!!!!!!!!!!!!
pi_45507245
Klacht indienen ofzo Appelsap... In ieder geval aangeven dat dit geen manier van werken is van de betreffende dame!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_45507376
wat een vervelend mens daar appelsap! ik zou bijna hopen dat je voor dinsdag bevalt zodat je ze flink te grazen kunt nemen. maar je wilt 't liefst thuis bevallen begrijp ik, dus toch maar niet doen dan.
pi_45507508
Nou heb net nog een keer gebeld en inderdaad een klacht ingediend en gevraagd hoe het nou precies zat. Mocht ik bevallen voor ik mijn pakket binnen heb dan kan ik de rekening daar indienen en wordt het vergoed. Blijkbaar kan dat niet normaal verteld worden maar het is opgelost.
pi_45507542
sjeez Appelsap, wat een draak van een vrouw had je aan de foon zeg. Die heeft echt haar verstand niet!

Marit veel plezier met je vakantie........... *jaloers is*

Ik heb net de meeste babykleertjes gestreken. Och wat is dat klein zeg, vooral die sokjes....daar zwijmel je helemaal bij weg

Beef, gister bij de yoga vertelde ze dat als je er helemaal flauw van bent, en je wilt gewoon bevallen, dan moet je net onder de enkel gaan masseren! Kan de bevalling opwekken schijnt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:09:17 #141
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45508297
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
mothers to be
pi_45509184
Soms vraag ik me af waar m'n verstand is. Ben ik alweer vergeten klossen enz. te halen. Het kan alleen op vrijdagmiddag of maandagmiddag. Maandag maar weer een poging wagen, ga overal briefjes hangen.

Appelsap
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:42:05 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45509220
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef appelsap het volgende:
Nou heb net nog een keer gebeld en inderdaad een klacht ingediend en gevraagd hoe het nou precies zat. Mocht ik bevallen voor ik mijn pakket binnen heb dan kan ik de rekening daar indienen en wordt het vergoed. Blijkbaar kan dat niet normaal verteld worden maar het is opgelost.
Sorry hoor, maar ikke nie snap...wat heeft je kraampakket met de rekening te maken?????
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:43:11 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45509256
Ik denk de gemaakte kosten van de materialen die ze dan zelf aan moet schaffen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:48:13 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45509408
Ja, of de ziekenhuisrekening als ik haar post goed begrijp. Omdat ze evt. niet thuis zou mogen bevallen als ze niet al die spulletjes heeft.

Wat een achterlijk mens zeg, gewoon zomaar even ophangen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:55:25 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45509611
Ooh, oke...al kan ik me niet voorstellen dat je niet thuis mag bevallen als je geen maandverband van het Ziekenfonds in huis hebt

Maar idd, niet echt netjes van die vrouw, alsof het erom gaat of Appelsap wel of niet bevalt...zij zitten gewoon fout, als ze dat nu gewoon erkent ipv nog een grote bek toe te geven

Instanties
pi_45509657
Wat lees ik nu ? Sokken strijken ? Van die mini-dingen ? Waarom ?

Sporten jullie eigenlijk ? Of blijft het bij fietsen, wandelen e.d en ergens ooit een zwangerschapscursus ?
pi_45510813
sporten??? bankhangen... is dat een sport.
Ik heb altijd gezegd dat ik een tijdje zou blijven paardrijden, maar vind er gewoon geen zak aan op het moment. Het hobbelt teveel, ik vind het eng, opeens bang om te vallen. Dus dat pak ik wel weer op als de kleine er uit is.
Dus nee, ik sport niet. Loop nu wel meer.

Appelsap... lekker dan hoe je behandeld bent. Heb je van woede en van de hormonen zitten janken aan de lijn? Dat zou ik nl. wel doen denk ik.

Mijn mams heeft bij de prenatal zo'n overjarige maxi cosi uit de aanbieding gehaald. Dat scheelt nog al... van 149 voor 54 euro!!! Het is er 1 met rode bekleding. Ben er al helemaal blij mee. Had zelf de tijd niet om hem te halen, hier zit geen prenatal, moet helemaal naar Alkmaar, bij mams zit ie bijna om de hoek.

Marit, ik zal wel te laat zijn... maar een fijne vakantie!!! Geniet van jullie huwelijksreis!

Ik heb gisteren een heerlijke hormonale huildag gehad. Zat er helemaal doorheen. Vriendje was de hele dag op pad in de grote bedrijfswagen (vrachtwagentje), was om half 7 weg en pas om half 12 thuis. Ik had me de hele dag zorgen gemaakt met die storm. Het was een troep in huis en opeens benauwde het me. Wat moet ik met een baby? Minimaal 8 voedingsbeurten op een dag, wassen, luiers verschonen, wasmachine die iedere dag moet draaien, ook nog het huishouden, mijn paarden en werken... hallo... wanneer is het dan tijd voor Eefje??? Ik trok het niet meer. Heb in een opwelling allebei de paarden te koop gezet op internet, gelukkig kwam ik na een paar telefoontjes weer op aarde en heb ze er weer afgehaald.

Dus toen vriendje thuis kwam kreeg ie de volle laag. Janken dat ik deed. Zegt ie nuchter 'ik neem wel ontslag, dan hoef ik niet hard te werken, ben ik altijd thuis om je te helpen alleen kunnen we dan nooit meer wat leuks doen en moeten de paarden weg'.
Ik was gelijk weer nuchter. Maar men... wat zat ik er doorheen.
pi_45511441
Wat een dag, Kleintje. En ook allemaal zo herkenbaar. Niet dat ik paarden te koop zet, maar ik snap het! Moest er toch ook wel ff om lachen. Ja, dat sporten.Ik doe ook echt helemaal niets. Inderdaad een potje bankhangen! Ga dat dan NU ook maar weer doen....
pi_45511474
Oh Appelsap het zit ook echt niet mee he. Hopelijk komt het nu eindelijk een keertje goed.

Kapitein Pannekoek ik denk niet dat de sokjes ook gestreken worden hoor. Doe ik in ieder geval niet.
Ik heb (en ga) deze zwangerschap niet sporten, zwangerschapscursus doen of wat dan ook. Ben ook net als Kleintje meer van het bankhangen. Wel loop ik naar de winkel voor avondetenboodschapjes, maar die is aan het eind van de straat dus dat is niet ver (overigens heb ik er dan nog geen zin in om te gaan en ik kan maar een paar dingetjes per keer meenemen omdat het anders te zwaar is en dan krijg ik weer teveel last van m'n buik).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')