Bompie zit nog veilig in zijn huisje hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Zijn er nog geen kinderen weggewaaid vandaag ?
Dat hebben meer zwangeren vandaag te horen gekregenquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Je zou je zoon natuurlijk Storm kunnen noemen....![]()
Ben ik vandaag geweest jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:26 schreef m@x het volgende:
Beef, wordt het niet tijd voor een bezoekje aan de snackbar?
Elke zwangerschap en elk kindje is anders. Misschien kun je de pizzeria proberen? Of de chinees?quote:
Die was er ook bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef Saffier het volgende:
Of was je zus de trigger Beefcake? Dan moet je gewoon daar even langs!
mothers-to-be, schat ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
@ oyo: mtb's??
mothers to bequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
@ oyo: mtb's??
Sorry hoor, maar ikke nie snap...wat heeft je kraampakket met de rekening te maken?????quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef appelsap het volgende:
Nou heb net nog een keer gebeld en inderdaad een klacht ingediend en gevraagd hoe het nou precies zat. Mocht ik bevallen voor ik mijn pakket binnen heb dan kan ik de rekening daar indienen en wordt het vergoed. Blijkbaar kan dat niet normaal verteld worden maar het is opgelost.
er is zelfs heel sub-topic !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:25 schreef Beaker het volgende:
Lees ik er nou helemaal overheen of was er nog geen nieuws over Nikky en baby
Ik kan hem echt niet vindenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:38 schreef marit1978 het volgende:
[..]
er is zelfs heel sub-topic !
"dana" is het geworden![]()
kan mams niet even een ander slachtoffer opzoeken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:01 schreef oYo het volgende:
Mogguh Minoes.
Vriendin had ook een pijnlijke navel. Kan te maken hebben met uitrekken van de baarmoeder of door de groei van de buik. Je hebt zo'n spier met een scheiding in het midden en bij sommige vrouwen met hele strakke buikspieren kan het dus pijnlijk zijn...
Kleintje, gewoon ff laten gaan als je een homonster hebt. Lucht op en gelukkig heb je een down-to-earth vriendje!
Senni is nu 3 weken en deze week had vriendin de eerste huilbui. Ze heeft het idee dat ze iedereen ongelukkig maakt en dat wil ze niet. Ze ziet nu plots dat ze minder tijd voor zichzelf heeft... en ze vindt dat ze minder tijd voor m ij heeft... en haar mams is over uit het buitenland (die ligt in scheiding met haar paps) en die wil de hele tijd haar verhaal kwijt...
Maar ik ben nog enkele weken thuis aan het werk en hou me vaak met Senni bezig (overdag). Vriendin kan dan lekker bijslapen in de namiddag.
Vandaag wordt het heel erg druk, bus collega's van vriendin komen langs.
Slaapmeisje alles okay, bompie meldt zich nog niet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker
Het gaat nog steeds goed. Nog steeds last van vage klachten, maar nog niets concreets
Dank jequote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beaker
Het gaat nog steeds goed. Nog steeds last van vage klachten, maar nog niets concreets
Of juist een voorbereiding mopquote:Op zondag 21 januari 2007 12:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Na een paar uur trok het weer weg en ik kon uiteindelijk rond 1 uur vannacht gaan slapen. Blijkbaar een valse start
Herkenbaar, en vooral nadat mijn vriend gisteren Alien Vs. Predator op DVD ging kijkenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
wroeten. Ik had echt het idee dat hij dwars door mijn buik naar buiten wilde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |