Cool dat is dus wat ons tw wachten staat maandag as.... 11 week 2 dagen danquote:Op zondag 14 januari 2007 01:09 schreef Noli. het volgende:
Ow Ireth, die tweede! Echt dat suusse-neusje
Hier twee van Hanne (toen nog Gupje) 10w&5d
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu is ze alweer anderhalf..![]()
Die onderste kijk je volgens mij naar zijn/haar kontjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef Kleintje het volgende:
Even wat echofoto's van vorige week, 8 januari.
[afbeelding]
Hier zie je heel scherp het bolletje vanaf boven gezien en 1 armpje
[afbeelding]
En mij een raadsel... er kwam opeens een 2e arm bij en de handjes werden gebald tot knuistjes. Zeer mooi om dit op het beeld te volgen.
[afbeelding]
En een meer totaaloverzicht, alhoewel ik me afvraag waar de benen zijn
Heb ze wel gezien hoor, tijdens het echo maken.
Hier zie je duidelijk de oogkassen, de openingen in de schedel, de kaakjes.
In het lijfje zie je het hartje en de 2e holte is de maag.
nee wnat je ziet de oogkassen! De beentjes zijn volgens mij wel opgetrokken en liggen dus op het buikje zeg maar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die onderste kijk je volgens mij naar zijn/haar kontje
daarom zie je de beentjes niet als ze opgetrokken zijn.
Zijn gewoon 3d echo's net als de mijne hierboven bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef desiredbard het volgende:
Zeg ik struikel net over een advertentie:
http://www.rollercoaster.ie/product_showcase/MDUltrasound.asp
Iemand hier mee bekend?
De bovenste, en ik heb ze hier laten makenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:03 schreef desiredbard het volgende:
Vivi, zijn die van jou in het ziekenhuis gemaakt, of speciaal via een bureau?
Ik heb een aantal van die singen gezien nu en die 3D lijken allemaal anders.
Er zijn die van jou
deze wat een foto lijkt: [afbeelding]
Deze wat een soort afgietvorm is:
[afbeelding]
En deze ;aatste en wat ik op die website zag is toch weer anders van wat jij hebt...of is er gefotoshopt op deze
Volgens mij een jongetje, ik vind het wel eng btw, dat afgietselquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:31 schreef hassanjassan het volgende:
En waar moet je nou op letten als je een jongen of een meisje hebt. Bij mijn echo kan ik niks herkennen wat op een piemeltje of anderzijds lijkt Deze bovenste "afgiet" foto bij. is dat een jongen of een meisje?
Men neme een zak gips 2.5 liter water....en een trechterquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
De bovenste, en ik heb ze hier laten maken
http://www.echobureau-utrecht.nl/
Vlgs mij is die onderste geshopt idd..hoe wil je in Godsnaam een afgietsel van de baarmoeder maken?
Ik zal wel effe een foto posten binnenkort....het kindje is nu zo'n 27 weken onderweg, dus het moet wel duidelijk zijn op die foto's van 24 weken oud.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Volgens mij een jongetje, ik vind het wel eng btw, dat afgietsel
Maar ik zie wel iets wat op een zakje/piepje lijkt!
Bij een meisje zie je drie streepjes en bij een jongetje..tja..
Maar goed, soms zie je het helemaal niet natuurlijk. Iig voor de 20 weken is het heel moeilijk zo niet onmogelijk.
Whehehehe..als je het eenmaal weet kan je het toch niet voor je houden..quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef Kleintje het volgende:
ik probeer me er ook in te verdiepen. Vriendje wil niet weten wat het is en ik eigenlijk wel. Dus ik ga proberen of ik het kan onderscheiden zodat ze niets hoeft te zeggen en ik het toch weet.
Zal je zien dat ik het dan verkeerd zie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |