quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dank je voor de link SyrenaKan ik eindelijk mijn F5 knop een beetje laten rusten.
beetje flauw, maaruh ....quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:24 schreef MissBliss het volgende:
TVP.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa want je staat nu bovenaan!!!![]()
![]()
![]()
waar maak je je druk om zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
beetje flauw, maaruh ....
Be, moet je hier niet wat van zeggen, want het is me al eerder opgevallen maar er word best met 2 maten gemeten hier zeg
Moet ik het echt uit gaan leggen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
beetje flauw, maaruh ....
Be, moet je hier niet wat van zeggen, want het is me al eerder opgevallen maar er word best met 2 maten gemeten hier zeg
Sorry, moest even.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:26 schreef Brighteyes het volgende:
En ja, in dit geval meet ik met twee onwijs verschillende maten. Met alle liefde!
omdat ik vreselijk werd aangevallen met het vorige topic Z&G over een idemdito postquote:
Ik had toch in het verkeerde topic getvpt zie ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
omdat ik vreselijk werd aangevallen met het vorige topic Z&G over een idemdito post
maar ik maak me daar heus niet druk om hoor .... t viel me op ...
Nee hij reed langs, ik kreeg niks.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:54 schreef marit1978 het volgende:
zeg appelsap.. ik ben zéér nieuwsgierig aangelegd...
wát bracht de pakketjes-meneer of -mevrouw je dan ?
kadootjes ??
Het zal een naam zijn die in Nederland niet vaak voorkomt, maar toch hebben we em niet eens van een van jouw suggestiesites afgehaaldquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:13 schreef oYo het volgende:
Slaapmeisje, nu ben jij aan de beurt! Ben benieuwd naar de naam van Bompie. Ik weet dat jullie een aparte smaak hebben.
Echt ontzettend stoer om bovenaan te staanquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef Leah het volgende:
Je staat bovenaan Slaapmeis... je staat verdorie gewoon bovenaan!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |