Ik zeg: Kom maar op slaapmeisjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:52 schreef Sidn3y het volgende:
Het is nu gewoon al een goede dag, de zon schijnt en 2 keer goed nieuws![]()
poetsen??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:46 schreef Githa het volgende:
Hup! gaan poetsen dan Beef![]()
Spannend hoor, nog héél even en Dylan heeft gewoon een brusje![]()
Ik krijg knoertharde buiken als ik naar de wc moetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:06 schreef dutchie het volgende:
Slaapmeisje, dat heb ik ook gehad. Balen is dat dan hè?
Ik moest gewoon heel erg nodig naar de w.c.
Hoi Slaapmeisquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vivi hoe is het nu met jou trouwens, heb je nog steeds last van die ongesteldheidspijnen?
Ooooh ik lees nu pas je ondertitel en weet nu wie je bentquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:28 schreef NaatjeAron het volgende:
( Ik ga even heel aso doen en spring ff in dit topic voor 1 persoon sorry)
Slaapmeisje!!!!!! Nog een paar dagen, wat een geweldig gezicht jou naam bovenaan het lijstje!
Ben superduper benieuwd naar jullie slaapkindje!
(en ik spring het topic weer uit lol )
Ja, dat dacht ik dus ook als 1e: Het stroomt straks aaaalllemaaaaal weg..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat is niet echt bemoedigend Vivi over dat eerste kindjes veelal later komenmaar er zit inderdaad een maximaal wachttijd aan en een olifantsdracht laten ze gelukkig niet gebeuren. Trouwens, lekker veel vruchtwater betekent ook lekker veel gewichtsverlies na de bevalling
![]()
Heerlijk hoor, wandelen en weer hakken dragen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:13 schreef Vivi het volgende:
Ik heb nu ook echt ZO'N zin in de zomer, lekker achter de kinderwagen met mijn kleine mannetje, in m'n spijkerbroekie en een topje ..(en HAKKEN!).
Ja, ik heb jou dan ook als groot terug-plooi voorbeeldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, wandelen en weer hakken dragen!
Hahaha en ik zag het ook en zat me te verbazen hoe makkelijk die bevalling gingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Poeh ik zag zondag "de kraamafdeling", en daarin dus een bevalling.....helemaal geen erge bevalling, maar toch.....ik dacht wel even: O jee!!!!
Ja de Baby was te groot op de scan ..... ik was zelf al onzeker gezien haar ongesteldheid in November: te kort etc , dat blijkt dus idd gewoon een lichte bloeding geweest te zijn....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zijn jullie zomaar een hele maand verder desiredbardWauw zeg!
oyo stuur me anders gewoon effe een mailtje op desiredbard@gmail.comquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef oYo het volgende:
> Diseredbard
Probeerde je een PM (ivm ticker) te sturen maar krijg melding dat jouw inbox niet beschikbaar is
De zuster stond er ook echt vertederend naar te kijken, het komt blijkbaar niet zo vaak voor en ik vind het eigenlijk nu stiekem jammer dat ik er geen filmpje van heb ofzo - het was zo'n koddig gezichtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef appelsap het volgende:
En wat gaaf om dat te zien en te horen, de hik. Dat is al vroeg.
het duurt ff. bij de 1 gaat het sneller als bij de ander. na mijn eerste duurde het veel langer als nu, zelfs daar zit verschil in. met last van lies en bekken zou ik echt nog even rustig aan doen. het komt heus weer goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef oYo het volgende:
> Diseredbard
Probeerde je een PM (ivm ticker) te sturen maar krijg melding dat jouw inbox niet beschikbaar is
Verder over veel vruchtwater en gewischt verliezen. Vriendin was gelijk na de bevalling (volgende dag) 10 kg. Nu na drie weken al 15 kg. Buik is aardig weg, maar er is nog een lange weg denkt ze. Nog 10 kg tot ze op 'r oude gewicht zit.
Moeders, raakten julllie snel alle gewicht kwijt en ging dat snel/makkelijk? Er is hier thuis nog wel wat paniek over dat overgewicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |