abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45590168
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:52 schreef Sidn3y het volgende:
Het is nu gewoon al een goede dag, de zon schijnt en 2 keer goed nieuws
Ik zeg: Kom maar op slaapmeisje !

Kersverse papa, gefeliciteerd met Jean-Luc!

en Funkieskunky ook natuurlijk!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 11:02:40 #262
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45590282
Liopleurodon daar is jullie zoon Jean-Luc dan. Wat heerlijk voor jullie Ik ben wel benieuwd naar je verhaal, want het klinkt alsof jullie behoorlijk wat hebben meegemaakt. Dat is nu achter de rug en nu kunnen jullie lekker genieten van jullie gezinnetje!

Funkieskunky gefeliciteerd met jullie tweede streepje

Beefcake jij schiet ook al lekker op zeg. Nog eventjes en dan heeft Dylan een brusje. En zoals Appelsap en Githa al zeggen, ga schoonmaken jij

Vannacht om 3 uur had ik het idee dat het toch echt begonnen was. Ik kreeg een enorme kramp in mijn buik en rug en dat hield 2 minuten aan. Hé dit is een wee! Vervolgens lag ik te wachten op de volgende, maar die kwam niet

[ Bericht 2% gewijzigd door Slaapmeisje op 23-01-2007 11:14:01 ]
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45590347
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:46 schreef Githa het volgende:
Hup! gaan poetsen dan Beef
Spannend hoor, nog héél even en Dylan heeft gewoon een brusje
poetsen??

Naar de snackbar moet ze

Ik had niet eens door dat jij ook alweer zo ver bent beef
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:06:12 #264
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45590363
Slaapmeisje, dat heb ik ook gehad. Balen is dat dan hè?
Ik moest gewoon heel erg nodig naar de w.c.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 11:13:02 #265
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45590561
Vivi hoe is het nu met jou trouwens, heb je nog steeds last van die ongesteldheidspijnen?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45590856
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:06 schreef dutchie het volgende:
Slaapmeisje, dat heb ik ook gehad. Balen is dat dan hè?
Ik moest gewoon heel erg nodig naar de w.c.
Ik krijg knoertharde buiken als ik naar de wc moet De baby drukt zichzelf dan ook nog eens helemaal naar boven, voelt echt heel prettig allemaal

Slaapmeisje wat balen dat er niet nog een wee kwam Lig je daar, helemaal enthousiast te wezen... flauw hoor
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 11:25:56 #267
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45590940
Gelukkig had ik Slaapvriendje niet wakker gemaakt
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 11:30:25 #269
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45591076
Zijn jullie zomaar een hele maand verder desiredbard Wauw zeg!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:44:19 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45591511
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Vivi hoe is het nu met jou trouwens, heb je nog steeds last van die ongesteldheidspijnen?
Hoi Slaapmeis

Nee, dat was maar 1 dagje, toen met die storm, heel raar (Ik had vanochtend dan wel ineens een heule erge bloedneus ).
Ik ben gisteren op controle geweest en alles was op zich heel goed, het hartje " liep als een zonnetje" zei ze, en ik had " lekker veel vruchtwater"

Mijn vlos zei dat eerste kindjes vaker wel dan niet later dan uitgerekend komen, rond de 42 weken was eerder regel dan uitzondering zei ze was ik niet zo blij mee want ik voel me echt niet zo lekker, als ik in bed lig lijkt het wel alsof er een blok beton op mijn borst ligt ofzo, heel benauwd en misselijk!

Maar ja, je doet er toch niks aan, heb gisteren wel stiekem verse ananas gekocht (maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in hoor )

Ach nou ja, over 3 weken max hebben we iig onze zoontjes moet je maar denken
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 11:56:04 #271
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45591881
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:28 schreef NaatjeAron het volgende:
( Ik ga even heel aso doen en spring ff in dit topic voor 1 persoon sorry)

Slaapmeisje!!!!!! Nog een paar dagen, wat een geweldig gezicht jou naam bovenaan het lijstje!
Ben superduper benieuwd naar jullie slaapkindje!

(en ik spring het topic weer uit lol )
Ooooh ik lees nu pas je ondertitel en weet nu wie je bent Ik dacht al, wie is NaatjeAron Dank je voor je aanmoedigingen

Stiemie ik lees helemaal over jullie echo heen. Wat heerlijk dat alles er goed uitzag op de echo en de eerste keer het hartje horen is inderdaad heel bijzonder
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 11:58:19 #272
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45591936
Dat is niet echt bemoedigend Vivi over dat eerste kindjes veelal later komen maar er zit inderdaad een maximaal wachttijd aan en een olifantsdracht laten ze gelukkig niet gebeuren. Trouwens, lekker veel vruchtwater betekent ook lekker veel gewichtsverlies na de bevalling
pi_45592298
slaapmeisje, veel succes met je laatste loodjes..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:13:00 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45592357
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat is niet echt bemoedigend Vivi over dat eerste kindjes veelal later komen maar er zit inderdaad een maximaal wachttijd aan en een olifantsdracht laten ze gelukkig niet gebeuren. Trouwens, lekker veel vruchtwater betekent ook lekker veel gewichtsverlies na de bevalling
Ja, dat dacht ik dus ook als 1e: Het stroomt straks aaaalllemaaaaal weg..

Ik heb nu ook echt ZO'N zin in de zomer, lekker achter de kinderwagen met mijn kleine mannetje, in m'n spijkerbroekie en een topje .. (en HAKKEN!).
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:16:43 #275
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45592447
Beefcake, Slaapmeis en Viefke .... Sterkte maar weer!

LP en LPvrouw, van harte met JL!
Heerlijk he, zo vol van gevoelens dat je niet weet wat en hoe te schrijven!

En Funkieskunkie, wat een verrassing... Spannend de komende weken!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:18:05 #276
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45592490
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:13 schreef Vivi het volgende:
Ik heb nu ook echt ZO'N zin in de zomer, lekker achter de kinderwagen met mijn kleine mannetje, in m'n spijkerbroekie en een topje .. (en HAKKEN!).
Heerlijk hoor, wandelen en weer hakken dragen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:26:37 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45592749
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef Moonah het volgende:

[..]

Heerlijk hoor, wandelen en weer hakken dragen!
Ja, ik heb jou dan ook als groot terug-plooi voorbeeld

dinsdag 23 januari 2007 @ 12:28:13 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_45592790
woei, 3 dames die bijna zover zijn! tis hard gegaan he evengoed (nou gaat mijn tijd gevoelsmatig misschien harder vanwege druk met baby en peuter )
stormy waters...
sailin'
pi_45593979
Ik ben zojuist ook op controle geweest bij de verloskundige.
De baby is eindelijk een stuk ingedaald! Nog niet helemaal vast in de bekken maar hij is op weg.
Ze zei dat ze dikke billen voelde. (hij lijkt nu al op zijn mama )
En nu schatte ze dat hij tussen de 7 en 7.5 pond zou worden. 2 weken geleden was het nog tussen de 6 en 7 pond.

En mijn kraampakket is eindelijk binnen!
pi_45594082
Tjonge Slaapmeisje, jij houdt de gemoederen ook goed bezig hier!
Dat moet je vast goed doen dat iedereen zo me je meeleeft!
En Beefcake en Vivi, bijna uitgerekend, is het nog vol te houden?
Zwaar of niet, die laatste loodjes!

LP van harte met de geboorte van Jean-Luc! Balen dat het alsnog een KS is geworden!

Poeh ik zag zondag "de kraamafdeling", en daarin dus een bevalling.....helemaal geen erge bevalling, maar toch.....ik dacht wel even: O jee!!!!
Ik mag een weekje overslaan in het ziekenhuis, mijn bloeddruk is stabiel (wel nog steeds rond de 90 onderddruk)

En nu krijg ik visite!! Altijd goed!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:22:50 #281
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45594218
Die bevalling van die vrouw met dat rode haar? Dat stelde mij juist ietwat gerust, ze deed het heel beheerst vond ik, ze lachtte zelfs tussendoor! (het broedsel had wel een raar hoofd, maar dat terzijde).
pi_45594288
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Poeh ik zag zondag "de kraamafdeling", en daarin dus een bevalling.....helemaal geen erge bevalling, maar toch.....ik dacht wel even: O jee!!!!
Hahaha en ik zag het ook en zat me te verbazen hoe makkelijk die bevalling ging
pi_45594295
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zijn jullie zomaar een hele maand verder desiredbard Wauw zeg!
Ja de Baby was te groot op de scan ..... ik was zelf al onzeker gezien haar ongesteldheid in November: te kort etc , dat blijkt dus idd gewoon een lichte bloeding geweest te zijn....

Misschien verklaart dat ook waarom die predictor zo hard en fel uitsloeg...dat ding was na een halve second e al positief.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 13:26:31 #284
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45594327
Ik heb op het moment supreme weggezapt. Ik kan daar echt niet tegen hoor

Fijn dat je kraampakket eindelijk binnen is Appelsap!
pi_45594334
Oh en voor degene die zelf een website hebben.... ik heb een ticker uit elkaar gesloopt zodat ie volledig aan te passen is qua pointers achtergrond grootte etc.
je webserver moet wel php ondersteunen
pi_45595281
Lp man en vrouw,van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jean-Luc

DB,wat een grap,ben je zo maar een maand verder dat schiet nog es op

FK,van harte met de zwangerschap,leuk om dat zo te horen.We duimen dat hij of zij goed blijft plakken deze keer

Navelpijn is hier over,wel een puntige blauwe plek boven mijn navel er aan overgehouden.Gister weer gezellig een dagje en heb tot ruim in de middag de slaap ingehaald Toen bleef er gelukkig ook weer wat inhangen Bord macaronie was die avond niet zo'n goed idee en ben er na een paar happen dan ook maar mee gestopt.Nu alles weer goed,zit heerlijk aan de after eightjes

Slaapmeis,doe es werpen jij,ik ben zooooooooooooooooooooooow nieuwsgierig naar Bompie

Groetjes,Minoes
pi_45596121
tja die bevalling was niet eens erg!! (op tv)
En toch dacht ik al: o jee
Kan nog wat worden haha

Woensdagavond komt op net5 de verloskundigenpraktijk
Voor degene die het leuk vindt en er tegen kan
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:47:06 #288
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45596614
Minoes_ zomaar even een opmerking over die navelpijn: kan het geen navelbreuk zijn?
Wel goed in de gaten houden dus.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:15:19 #289
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45597529
> Diseredbard
Probeerde je een PM (ivm ticker) te sturen maar krijg melding dat jouw inbox niet beschikbaar is

Verder over veel vruchtwater en gewischt verliezen. Vriendin was gelijk na de bevalling (volgende dag) 10 kg. Nu na drie weken al 15 kg. Buik is aardig weg, maar er is nog een lange weg denkt ze. Nog 10 kg tot ze op 'r oude gewicht zit.

Moeders, raakten julllie snel alle gewicht kwijt en ging dat snel/makkelijk? Er is hier thuis nog wel wat paniek over dat overgewicht...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:16:58 #290
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45597580
ik was binnen een paar dagen alweer op gewicht en na een week zelfs onder het gewicht...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45597637
Gefeliciteerd met Jean-Luc!

oYo, ging bij mij beide keren wel goed. Gewicht weet ik niet precies, maar zit nu ca een halve tot 1 kledingmaat groter dan voor ik zwanger werd. Reken er gewoon 9 mnd voor, dat is wel een vrij normale termijn. En ik weet niet of ze bv geeft maar dan kan het juist erg goed zijn om wat reserves te hebben (de komende maanden zal jullie kind alleen maar meer nodig gaan hebben waarschijnlijk), bij Myrthe moest ik echt opletten ivm ondergewicht op een gegeven moment.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:28:27 #292
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45598002
poemoijn, ja misschine heeft dat met reserves te maken.
Senni eet veel en vriendin heeft nog steeds twee maten grotere cup (ja zit ook gewicht in).

Ze wil eigenlijk nu al gaan sporten, maar heeft nog wat pijn in lies en bekken zo nu en dan. Probeer haar dat sporten dus maar eventjes nog uit het hoofd te praten.
pi_45598221
Minoes, fijn dat het wat beter gaat!

Poemojn, was je veel aangekomen tijdens je zwangerschap of weet je dat ook niet precies?

Ik ben nu 4 a 5 kilo aangekomen pas sinds de laatste maand, grotendeels door vocht. Merk dat ik in verhouding slanker ben dan voor ik zwanger was en ik ga er vanuit dat ik na de bevalling onder het gewicht zal zitten van voor de zwangerschap.

Oyo, 15 kilo vind ik al wel veel hoor! Die laatste kilo's zullen er misschien niet vanzelf afvliegen, dat heeft wat tijd nodig.
Ze kan misschien beter eerst de tijd even nemen om te herstellen voor ze gaat sporten.
Ik dacht trouwens dat je met 6 weken pas echt mocht gaan sporten, of heb ik nu een verkeerd beeld in mijn hoofd?

[ Bericht 8% gewijzigd door appelsap op 23-01-2007 15:38:39 ]
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:40:40 #294
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45598523
LP & vrouw van harte met Jean-Luc!

Funkieskunkie, gefeliciteerd met de zwangerschap

Wij zijn net terug van de nekplooimeting en alles zag er keurig uit volgens de gyn, nu nog even wachten op de uitslagen van de bloedtest. En blobster had de hik, geweldig om te zien (en horen via de hartslag)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_45598600
Jellyrose wat fijn dat het er goed uit zag!
En wat gaaf om dat te zien en te horen, de hik. Dat is al vroeg.
pi_45601485
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef oYo het volgende:
> Diseredbard
Probeerde je een PM (ivm ticker) te sturen maar krijg melding dat jouw inbox niet beschikbaar is
oyo stuur me anders gewoon effe een mailtje op desiredbard@gmail.com
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:11:44 #297
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45601869
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:42 schreef appelsap het volgende:
En wat gaaf om dat te zien en te horen, de hik. Dat is al vroeg.
De zuster stond er ook echt vertederend naar te kijken, het komt blijkbaar niet zo vaak voor en ik vind het eigenlijk nu stiekem jammer dat ik er geen filmpje van heb ofzo - het was zo'n koddig gezicht

Las ik nou trouwens goed dat je toch je kraampakket hebt gekregen?? Hoera!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:28:20 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_45602418
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:15 schreef oYo het volgende:
> Diseredbard

Verder over veel vruchtwater en gewischt verliezen. Vriendin was gelijk na de bevalling (volgende dag) 10 kg. Nu na drie weken al 15 kg. Buik is aardig weg, maar er is nog een lange weg denkt ze. Nog 10 kg tot ze op 'r oude gewicht zit.

Moeders, raakten julllie snel alle gewicht kwijt en ging dat snel/makkelijk? Er is hier thuis nog wel wat paniek over dat overgewicht...
het duurt ff. bij de 1 gaat het sneller als bij de ander. na mijn eerste duurde het veel langer als nu, zelfs daar zit verschil in. met last van lies en bekken zou ik echt nog even rustig aan doen. het komt heus weer goed
stormy waters...
sailin'
  Milf dinsdag 23 januari 2007 @ 17:50:16 #299
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_45603148
Liopleurodon gefeliciteerd!

En ook Funkieskunky van harte, hopen dat alles goed gaat .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf dinsdag 23 januari 2007 @ 17:51:43 #300
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_45603212
Ik ben een week geleden ( nog niet eens zelfs ) bevallen en ik ben al 15 kilo kwijt . .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_45603322
Jean-Luc welkom

Gisterenavond naar de verloskundige geweest, alles gaat goed baby groeit goed en hartje klonk ook weer super
Mijn bloeddruk was 120/60 behoorlijk hoger dan de vorige keren ( 100/50 ) Ik heb me heel boor gemaakt op mijn werk omdat ik nog steeds dat gesprek niet heb gehad en dus niet weet waar ik aan toe ben
Ik heb een standje gehad en moet het rustig aan doen

Al met al ben ik qua werk nog steeds niks wijzer en daar word ik niet goed van, omdat er behoorlijke wachtlijsten zijn bij de opvangcentra!

Bazen....bah!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')