Dat is een Franse naam cocksuckerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Reki het volgende:
gaylord
Ze heten ook allemaal Jackson of Williams.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef PumpingsoaB het volgende:
Al die name die ze daar aan zwarte wijven geven: Shavonda, Latoya, Tanisha, Tamika, Delisha etc.
dat is hetzelfde als hier, Janssen en Willemsenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:43 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ze heten ook allemaal Jackson of Williams.
Díe is wél weer Amerikaans.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is een Franse naam cocksucker
ik ken geen neger die jansen of willemsen heetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef Reki het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als hier, Janssen en Willemsen
Haha, die namen zijn inderdaad gruwelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef PumpingsoaB het volgende:
Al die name die ze daar aan zwarte wijven geven: Shavonda, Latoya, Tanisha, Tamika, Delisha etc.
Dat geloof ik wel....... maar het zijn geen TYPISCHE amerikaanse namen. Dit zijn gewoon vreemde namen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:54 schreef arneaux het volgende:
Abcdee
Shitéad
Hermajesty
Ja, dit zijn écht namen. De laatste is de naam van de kind van Latoya Jackson.
Ook het eerste wat in me op kwam.. echt verschrikkelijke naam..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
shan'equa
Banaanvraag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef Erwtensoep het volgende:
BubbaZo gaat ik me kindje later noemen.
(als het een negertje is)
Crystal, nog zoietsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:50 schreef _Magnolia_ het volgende:
Rodney
Kimberley
Angel
April
Autumn
Summer
Whitney
Britney
Destiny
enzovoort...![]()
Goed naar Theo Maassen geluisterd?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:52 schreef _Magnolia_ het volgende:
[..]
Haha, die namen zijn inderdaad gruwelijk.![]()
Ook leuk als een meisje in Brabant Whitney heet. Dan vraagt iemand 'hoe heet je?' en dan antwoordt dat arme schaap met Brabantse tongval 'Whitney'![]()
En niet vergeten--Faithquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:08 schreef Rampestamper het volgende:
Hope
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef PumpingsoaB het volgende:
kip is echt een gave naam man!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:24 schreef El_Rolando het volgende:
Kip
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
kip is echt een gave naam man!
vooral als kip dan in nederland komt wonen
Whahahahaha..zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:52 schreef _Magnolia_ het volgende:
[..]
Ook leuk als een meisje in Brabant Whitney heet. Dan vraagt iemand 'hoe heet je?' en dan antwoordt dat arme schaap met Brabantse tongval 'Whitney'![]()
Dat is een Hebreeuwse naam sukkel..net als dat Mercedes een Spaanse naam is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ely of Eli, wat een boerenpummelnaam...
Ja joh!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is een Hebreeuwse naam sukkel..net als dat Mercedes een Spaanse naam is.
Ja en dan iedereen zo van toktoktok!!!111!!!!EINS!!1111quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
kip is echt een gave naam man!
vooral als kip dan in nederland komt wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giggity giggity giggity!
Kayleigh is niet Amerikaans maar is van Iers/Schots/Keltische origine en een prachtige naam, de misbruikte vorm in Nederland zoals Kaylee vindt ik dan weer wel vreselijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:35 schreef pberends het volgende:
Plaats hier de lelijkste typische Amerikaanse namen.
- Bubba
- Taylor
- Kayleigh
- Shirley
- Dick.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:34 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Kayleigh is niet Amerikaans maar is van Iers/Schots/Keltische origine en een prachtige naam, de misbruikte vorm in Nederland zoals Kaylee vindt ik dan weer wel vreselijk.
Vooral na de hit van Marillion kwam je die fonetisch aangepaste versie op elke straathoek ineens tegen.![]()
Beyonce vindt ik een vreselijke Amerikaanse naam.
Chuckyquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:47 schreef DaMook het volgende:
Noem gvd eens echt TYPISCHE amerikaanse namenNiet alleen die aparte namen van sterren of hun kinderen
.
Ik ookquote:
Elke keer als ik nieuwe mensen ontmoet is het "Wow mooie naam" Wrdt best vervelendquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Noh, die namen zijn lang niet allemaal zo vreselijk
zo heette die oude amerikaanse jeepsquote:
Das ook een van mn namenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:57 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Shannon is een veelvoorkomende Ierse naam, daar is niets mis mee.
OT..Oprah
De eerste negerin die Kayleigh heet moet nog geboren worden sukkelquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef jpg97 het volgende:
Ja van die ranzige negerinnen namen:
Aisha, Chanel, Chaunessy, Kayleigh, Kimberly, Beverly... eigenlijk alles wat eindigt op "y"
Mensen die hun kind Oprah noemen doen dat alleen omdat ze dan hopen dat het een voorbeeld kind wordt dat door de hele wereld geadoreerd zal worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:57 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Shannon is een veelvoorkomende Ierse naam, daar is niets mis mee.
OT..Oprah
schop zequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De eerste negerin die Kayleigh heet moet nog geboren worden sukkelEn voor de laatste keer, Kayleigh is Keltisch
Oh heb je toch nog iets geleerd van dit topic?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De eerste negerin die Kayleigh heet moet nog geboren worden sukkelEn voor de laatste keer, Kayleigh is Keltisch
Ja, ik verbaas me nog steeds over mensen di edat nummer niet kennenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
schop ze
tevens is kayleigh ook de titel van een mooi leidje![]()
Dat mn naam Keltisch is weet ik al langer dan vandaag.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh heb je toch nog iets geleerd van dit topic?
Ik ken trouwens wel een surinaamse die Kaylee heet, maar dat komt op hetzelfde neer hor
Hoe ze de telefoon ook altijd beantwoord:quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat mn naam Keltisch is weet ik al langer dan vandaag.
En dat komt niet op het zelfde neer!!
Wees er trots op, het zijn namen die een geschiedenis hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Das ook een van mn namenHebben mn ouders iets met Engeland ofzo
![]()
Oeh, mn andere naam is Sarah, dat ok nog om trots op te zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Wees er trots op, het zijn namen die een geschiedenis hebben.
Kayleigh;
Variant of Kayley. This is also a common Anglicized form of the Gaelic word ceilidh, a traditional social gathering and dance.
Shannon;
From the name of the Shannon River, the longest river in Ireland. It is composed of the Gaelic elements sean "old, wise" and abhann "river".
OT..Bubba
k.s.s.?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oeh, mn andere naam is Sarah, dat ok nog om trots op te zijn?
Bubba
Sarah;quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oeh, mn andere naam is Sarah, dat ok nog om trots op te zijn?
Bubba
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:17 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Sarah;
Means "lady" or "princess" in Hebrew. This was the name of the wife of Abraham in the Old Testament. She became the mother of Isaac at the age of 90. Her name was originally (Saray), but God changed it.
OT..Talissa
Princess is ook zo'n jaren 80 zangeres... een NEGERINquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef Queen_Bee het volgende:
LadyPrincess
Vanaf nu spreken jullie me aan met Princess
ooh ik wou er een i tussen zettenquote:
Editten hèquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Princess is ook zo'n jaren 80 zangeres... een NEGERIN
Hoogmoed komt voor de val.....
queen niet goed genoeg ofzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef Queen_Bee het volgende:
LadyPrincess
Vanaf nu spreken jullie me aan met Princess
Zoekmachine's.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:17 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Sarah;
Means "lady" or "princess" in Hebrew. This was the name of the wife of Abraham in the Old Testament. She became the mother of Isaac at the age of 90. Her name was originally (Saray), but God changed it.
OT..Talissa
je vergeet maikuuulquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat nog een steekje erger is, zijn Nederlanders die hun kind een Amerikaanse naam geven...die ze zelf niet uit kunnen spreken.
Voorbeelden:
Joey -> Joowie (dus niet djoowie maar echt met Hollandse "j")
Nigel -> Neikel ()
Maureen -> Mauwreen (dus niet "maurien" maar echt met Hollandse "ee")
Sean -> Sjon. Gewoon gedacht dat het alternatieve spelling voor "John" was ofzo.
Kayleigh -> Keilei (serieus, bijna in mn broek gepist toen ik het hoorde)
En vandaag nog gehoord: Jayden. Op z'n Zwols: Sjeed'n.
Veel noemen me Keilei iddquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat nog een steekje erger is, zijn Nederlanders die hun kind een Amerikaanse naam geven...die ze zelf niet uit kunnen spreken.
Voorbeelden:
Joey -> Joowie (dus niet djoowie maar echt met Hollandse "j")
Nigel -> Neikel ()
Maureen -> Mauwreen (dus niet "maurien" maar echt met Hollandse "ee")
Sean -> Sjon. Gewoon gedacht dat het alternatieve spelling voor "John" was ofzo.
Kayleigh -> Keilei (serieus, bijna in mn broek gepist toen ik het hoorde)
En vandaag nog gehoord: Jayden. Op z'n Zwols: Sjeed'n.
Maar je ouders vast nietquote:
Holy hellquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:42 schreef DrDarwin het volgende:
LaBetty had just given birth to an illegitimate daughter, and she was discussing the choice of a name with her roommate, who was equally clueless. Mulling over the possibilities, LaBetty considered a word that she'd recently heard on the obstetric ward. "Vagina, that be a nice name . . . hmm, I think I'll call her 'Vagina.'" Admittedly a euphonious word, the two women agreed that "Vagina" would indeed be a nice name for a girl.
When the time came to relay the name choice to one of the hospital's personnel, the shocked worker exclaimed, "Uh, you can't name her 'Vagina'!" To which the Mom replied, "I be her mother, and I can name her whatever I wants to!" This prompted the worker to explain just what a vagina was, but the Mom was skeptical. "That ain't a vagina — it's a cootchie!"
OT...LaVernius, LaShandra, LaTisha, Latrina, Shaniqua, Shacandra...and so on.
Brabantquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:44 schreef veldmuis het volgende:
In Brabant zeggen "hoe heet je?" is hetzelfde als in de randstad roepen "zeddegij".
"Hoe heede gij?"quote:
Dat snapt zelfs een Gelderlander nog wel hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"Hoe heede gij?"
- "Ik? Whitney"
"Widde gij da nie? "
- "En hoe heede gij?"
"Denny"
-"Kenny?"
"Joa, Den nie "
- " De president van Amerika, Kennedy? "
Kijken of de echte Brabanders het snappen...
quote:
moet je es making the band kijken, van puffyquote:
ja of dat kind van Jermaine Jackson... Jermajestyquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moet je es making the band kijken, van puffy
taquisha, denosh, talisha, aubrey etc....
Hunter Fox ed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:05 schreef Pikhoofd het volgende:
Hunter.
Wel zo typisch Amerikaans en zo lelijk.
Ik ken iemand in Nederland die zo heetquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Tezz het volgende:
Pearl
het kan erger, je kunt ook hans anders hetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
Ik ken iemand in Nederland die zo heetals ze er nou uitzag als een parel maar nee
![]()
Wat dacht je dan van Bev (of Beverley)quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Biff vind ik een kutnaam...Bob ook.
jebquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van Bev (of Beverley)![]()
Beverly is echt zo'n oude truttennaam...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van Bev (of Beverley)![]()
Een stel buren van me hebben drie meisjes: Ashley, Quinty en Kimberly. Geef ze dan meteen op voor de bijstand en pleur een krat bier bij je voordeur denk ik dan...quote:
meisje uit mijn klas vroeger hete Shanika. Maar die amerikanen moeten het altijd weer langer makenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:31 schreef Double-Helix het volgende:
shaneequa wat erger ik me eraan en latoya.
ja god ja, kimberlyquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een stel buren van me hebben drie meisjes: Ashley, Quinty en Kimberly. Geef ze dan meteen op voor de bijstand en pleur een krat bier bij je voordeur denk ik dan...
Ot: Zack, Reese en Shawn (nee, niet Rhys en Sean...) Of Caleb of al die retro-hippe bijbelse namen. Jacob, Joshuah, Jeremiah. Hele gezinnen met een J om de vroomheid maar goed in je gezicht te wrijven. Immers, God bless etc.![]()
Toen ik in Leiden woonde was dat vaak feest. Met zo'n Leids bral-accent: Kimburrrrlie. En Jennifurrrr.quote:
Nog erger,Noahquote:
Een Woody, da's toch een andere naam voor een stijve !??quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:24 schreef mi_ni_me het volgende:
Woody
nobody knows, nobody gets hurt...quote:
Dat ga je niet serieus menen, zo zou ik me varkens nog niet eens durven noemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:02 schreef MoChe het volgende:
ashley
bobby
she-néh-néh
Darnell
LaTisha
Tyrone
Dat snapt elke Nederlander met een IQ boven het Brabants gemiddelde (wat vanzelfsprekend niet erg hoog is).quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"Hoe heede gij?"
- "Ik? Whitney"
"Widde gij da nie? "
- "En hoe heede gij?"
"Denny"
-"Kenny?"
"Joa, Den nie "
- " De president van Amerika, Kennedy? "
Kijken of de echte Brabanders het snappen...
Shaneequaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:42 schreef souvenir het volgende:
La-Teesha
Shatoya
Brie
L'Tanga
Mercedes
Tyronne
Ham??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Is "Tiffenie" ("Tiffany") al voorbijgekomen?
En Hank, Ham en Homer (denk de hooivorken er maar vast bij)
Ik kende iemand die zo heet, alleen schreef je het als chenaynayquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat ga je niet serieus menen, zo zou ik me varkens nog niet eens durven noemen.
Zouden er dan ook fanatieke satanisten die de koters Hate, Desperation, Rage en dergelijke noemen zijn?quote:
Is de korte vorm voor "Hamilton"...quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Ham??
Ik ga mn zoon toch toch ook geen Leverworst noemen?![]()
Of Grover
Je weet wel van SuperGrover.
Ergens een keer op tv gezien, een gast die echt Grover heette.![]()
{edit}bestaan er eigenlijk wel mensen die Homer heten behalve Homer J. Simpson
Dat lijkt me dan wel extreem klote, als je steeds wordt vergeleken met de uitlieme B.A.D(Big American Dumbass)![]()
Nee die heet Beautifull met 2 ellenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:31 schreef TPS het volgende:
[..]
Is dat niet dat kind van die Raffaella ofzo?
oh wacht das niet eens amerikaansquote:
wat? er zijn 51 staten geloof ik. Heeft hij al 25,5 kinderen danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Ach, een neef van me vernoemt zijn kinderen naar de staten in Amerika. Hij is al halverwege.
zeker een antiliaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef HansU het volgende:
[..]
wat? er zijn 51 staten geloof ik. Heeft hij al 25,5 kinderen dan
Ashley vind ik nog wel een mooie naamquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:02 schreef MoChe het volgende:
ashley
bobby
she-néh-néh
Darnell
LaTisha
Tyrone
Mjah, Stacey Ferguson is dr echte naam. Past trouwens ook wel in dit topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef Bigfoot414 het volgende:
Volgens mij is Fergie de bijnaam van dat wijf, of de afkorting van haar achternaam ofzo
Nee, ben geen antilliaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef HansU het volgende:
[..]
wat? er zijn 51 staten geloof ik. Heeft hij al 25,5 kinderen dan
Nee, sinds 2002 heten jij en Frank " Euro "quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |