Dat is een Franse naam cocksuckerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Reki het volgende:
gaylord
Ze heten ook allemaal Jackson of Williams.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef PumpingsoaB het volgende:
Al die name die ze daar aan zwarte wijven geven: Shavonda, Latoya, Tanisha, Tamika, Delisha etc.
dat is hetzelfde als hier, Janssen en Willemsenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:43 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ze heten ook allemaal Jackson of Williams.
Díe is wél weer Amerikaans.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is een Franse naam cocksucker
ik ken geen neger die jansen of willemsen heetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef Reki het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als hier, Janssen en Willemsen
Haha, die namen zijn inderdaad gruwelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef PumpingsoaB het volgende:
Al die name die ze daar aan zwarte wijven geven: Shavonda, Latoya, Tanisha, Tamika, Delisha etc.
Dat geloof ik wel....... maar het zijn geen TYPISCHE amerikaanse namen. Dit zijn gewoon vreemde namen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:54 schreef arneaux het volgende:
Abcdee
Shitéad
Hermajesty
Ja, dit zijn écht namen. De laatste is de naam van de kind van Latoya Jackson.
Ook het eerste wat in me op kwam.. echt verschrikkelijke naam..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
shan'equa
Banaanvraag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef Erwtensoep het volgende:
BubbaZo gaat ik me kindje later noemen.
(als het een negertje is)
Crystal, nog zoietsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:50 schreef _Magnolia_ het volgende:
Rodney
Kimberley
Angel
April
Autumn
Summer
Whitney
Britney
Destiny
enzovoort...![]()
Goed naar Theo Maassen geluisterd?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:52 schreef _Magnolia_ het volgende:
[..]
Haha, die namen zijn inderdaad gruwelijk.![]()
Ook leuk als een meisje in Brabant Whitney heet. Dan vraagt iemand 'hoe heet je?' en dan antwoordt dat arme schaap met Brabantse tongval 'Whitney'![]()
En niet vergeten--Faithquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:08 schreef Rampestamper het volgende:
Hope
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:40 schreef PumpingsoaB het volgende:
kip is echt een gave naam man!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:24 schreef El_Rolando het volgende:
Kip
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
kip is echt een gave naam man!
vooral als kip dan in nederland komt wonen
Whahahahaha..zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:52 schreef _Magnolia_ het volgende:
[..]
Ook leuk als een meisje in Brabant Whitney heet. Dan vraagt iemand 'hoe heet je?' en dan antwoordt dat arme schaap met Brabantse tongval 'Whitney'![]()
Dat is een Hebreeuwse naam sukkel..net als dat Mercedes een Spaanse naam is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ely of Eli, wat een boerenpummelnaam...
Ja joh!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is een Hebreeuwse naam sukkel..net als dat Mercedes een Spaanse naam is.
Ja en dan iedereen zo van toktoktok!!!111!!!!EINS!!1111quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
kip is echt een gave naam man!
vooral als kip dan in nederland komt wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giggity giggity giggity!
Kayleigh is niet Amerikaans maar is van Iers/Schots/Keltische origine en een prachtige naam, de misbruikte vorm in Nederland zoals Kaylee vindt ik dan weer wel vreselijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:35 schreef pberends het volgende:
Plaats hier de lelijkste typische Amerikaanse namen.
- Bubba
- Taylor
- Kayleigh
- Shirley
- Dick.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:34 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Kayleigh is niet Amerikaans maar is van Iers/Schots/Keltische origine en een prachtige naam, de misbruikte vorm in Nederland zoals Kaylee vindt ik dan weer wel vreselijk.
Vooral na de hit van Marillion kwam je die fonetisch aangepaste versie op elke straathoek ineens tegen.![]()
Beyonce vindt ik een vreselijke Amerikaanse naam.
Chuckyquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:47 schreef DaMook het volgende:
Noem gvd eens echt TYPISCHE amerikaanse namenNiet alleen die aparte namen van sterren of hun kinderen
.
Ik ookquote:
Elke keer als ik nieuwe mensen ontmoet is het "Wow mooie naam" Wrdt best vervelendquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Noh, die namen zijn lang niet allemaal zo vreselijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |