Hunter Fox ed.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:05 schreef Pikhoofd het volgende:
Hunter.
Wel zo typisch Amerikaans en zo lelijk.
Ik ken iemand in Nederland die zo heetquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Tezz het volgende:
Pearl
het kan erger, je kunt ook hans anders hetenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef Just_4_fun het volgende:
[..]
Ik ken iemand in Nederland die zo heetals ze er nou uitzag als een parel maar nee
![]()
Wat dacht je dan van Bev (of Beverley)quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef ScienceFriction het volgende:
Biff vind ik een kutnaam...Bob ook.
jebquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van Bev (of Beverley)![]()
Beverly is echt zo'n oude truttennaam...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van Bev (of Beverley)![]()
Een stel buren van me hebben drie meisjes: Ashley, Quinty en Kimberly. Geef ze dan meteen op voor de bijstand en pleur een krat bier bij je voordeur denk ik dan...quote:
meisje uit mijn klas vroeger hete Shanika. Maar die amerikanen moeten het altijd weer langer makenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:31 schreef Double-Helix het volgende:
shaneequa wat erger ik me eraan en latoya.
ja god ja, kimberlyquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een stel buren van me hebben drie meisjes: Ashley, Quinty en Kimberly. Geef ze dan meteen op voor de bijstand en pleur een krat bier bij je voordeur denk ik dan...
Ot: Zack, Reese en Shawn (nee, niet Rhys en Sean...) Of Caleb of al die retro-hippe bijbelse namen. Jacob, Joshuah, Jeremiah. Hele gezinnen met een J om de vroomheid maar goed in je gezicht te wrijven. Immers, God bless etc.![]()
Toen ik in Leiden woonde was dat vaak feest. Met zo'n Leids bral-accent: Kimburrrrlie. En Jennifurrrr.quote:
Nog erger,Noahquote:
Een Woody, da's toch een andere naam voor een stijve !??quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:24 schreef mi_ni_me het volgende:
Woody
nobody knows, nobody gets hurt...quote:
Dat ga je niet serieus menen, zo zou ik me varkens nog niet eens durven noemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:02 schreef MoChe het volgende:
ashley
bobby
she-néh-néh
Darnell
LaTisha
Tyrone
Dat snapt elke Nederlander met een IQ boven het Brabants gemiddelde (wat vanzelfsprekend niet erg hoog is).quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"Hoe heede gij?"
- "Ik? Whitney"
"Widde gij da nie? "
- "En hoe heede gij?"
"Denny"
-"Kenny?"
"Joa, Den nie "
- " De president van Amerika, Kennedy? "
Kijken of de echte Brabanders het snappen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |