Shaneequaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:42 schreef souvenir het volgende:
La-Teesha
Shatoya
Brie
L'Tanga
Mercedes
Tyronne
Ham??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Is "Tiffenie" ("Tiffany") al voorbijgekomen?
En Hank, Ham en Homer (denk de hooivorken er maar vast bij)
Ik kende iemand die zo heet, alleen schreef je het als chenaynayquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat ga je niet serieus menen, zo zou ik me varkens nog niet eens durven noemen.
Zouden er dan ook fanatieke satanisten die de koters Hate, Desperation, Rage en dergelijke noemen zijn?quote:
Is de korte vorm voor "Hamilton"...quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Ham??
Ik ga mn zoon toch toch ook geen Leverworst noemen?![]()
Of Grover
Je weet wel van SuperGrover.
Ergens een keer op tv gezien, een gast die echt Grover heette.![]()
{edit}bestaan er eigenlijk wel mensen die Homer heten behalve Homer J. Simpson
Dat lijkt me dan wel extreem klote, als je steeds wordt vergeleken met de uitlieme B.A.D(Big American Dumbass)![]()
Nee die heet Beautifull met 2 ellenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:31 schreef TPS het volgende:
[..]
Is dat niet dat kind van die Raffaella ofzo?
oh wacht das niet eens amerikaansquote:
wat? er zijn 51 staten geloof ik. Heeft hij al 25,5 kinderen danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Ach, een neef van me vernoemt zijn kinderen naar de staten in Amerika. Hij is al halverwege.
zeker een antiliaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef HansU het volgende:
[..]
wat? er zijn 51 staten geloof ik. Heeft hij al 25,5 kinderen dan
Ashley vind ik nog wel een mooie naamquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:02 schreef MoChe het volgende:
ashley
bobby
she-néh-néh
Darnell
LaTisha
Tyrone
Mjah, Stacey Ferguson is dr echte naam. Past trouwens ook wel in dit topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef Bigfoot414 het volgende:
Volgens mij is Fergie de bijnaam van dat wijf, of de afkorting van haar achternaam ofzo
Nee, ben geen antilliaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef HansU het volgende:
[..]
wat? er zijn 51 staten geloof ik. Heeft hij al 25,5 kinderen dan
Nee, sinds 2002 heten jij en Frank " Euro "quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |