Michiel heeft er toch aardig aan lopen rukken gisteravond, maar kreeg hem maar niet recht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:23 schreef rubbereend het volgende:
kan iemand zo langzamerhand dat ding eens een flinke hijs geven?
Barbara was trouwens erg leuk vannacht
ja, je hoort eigenlijk te weinig Beck op de radio.quote:
Giel had het daar vanochtend nog over. Hij had er niet zo een zin in. Maar wanneer het precies gaat gebeuren heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:49 schreef ChatGirl het volgende:
Bij Serious Request kon je toch ook bieden op Lingo spelen met Giel, Gerard of Sander?
Heb daar eigenlijk niets meer van gehoord.
Ik vind het nu eigenlijk nog wel meevallenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:39 schreef B.A.Trix het volgende:
Is het niet handiger om in de OP gewoon te verwijzen naar het vorige deel ipv naar alle delen????
Zo word de OP wel heeeeeeeeeeel lang..![]()
Er staat ook word ipv is..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het nu eigenlijk nog wel meevallen
quote:
KX!quote:
Was zij nummer 999 of 1000?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:25 schreef Impry het volgende:
Kreeg vanmiddag terwijl ik geschiedenis stond te geven in groep 8 een smsje van m'n zusje. Ze had een MetMichielInBadeend gewonnen doordat ze zich bij Michiel op Hyves had aangemeld !![]()
ja, dat zal dan welquote:
Die 2 kregen namelijk zo'n badeendjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat zal dan wel
Ik was allang een hyves-vriendje van Michiel![]()
Ik hoor het pas voor het eerstquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef Dos37 het volgende:
Weer dat stukje met van Gaal.
ik wil ook een badeendquote:
Ik ookquote:
he, een newbiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef Anne04 het volgende:
RUBY RUBY RUBY!![]()
Was meelezer, nu meeposter!
Maar dat is geen MetMichiel badeendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bij Zeeman, dat had ik toch al verteld
Welkomquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef Anne04 het volgende:
RUBY RUBY RUBY!![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:30 schreef Anne04 het volgende:
RUBY RUBY RUBY!![]()
Een beetje slimme lezer begrijpt datquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zei je niet dat het dat moest zijn he
Ik had nog zo gezegd dat je niet teveel van die bijdehandjes moest etenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En een beetje bijdehandte lezer geeft daar een draai aan
* MutZ troost Seraphinaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef Seraphina het volgende:
Ggelleuw mensen! Welkom Anne!
Ik wil ook een badeend, van MetMichiel dan he...heb me gisteren nog op de metmichiel hyves aangemeld. *huil*
Er staat een klein foutje in de OP, de link naar het profiel van Roosmarijn Reijmer is niet helemaal goed (de openingstag begint niet met [ ).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:08 schreef Againzender het volgende:
Druk bij Claudia in de studio. Wie is die nieuwe dame?
Ik gebruik nu mes en vorkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd dat je niet teveel van die bijdehandjes moest eten
Hoi borisz
Ik heb net ook gegetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik gebruik nu mes en vork
Burrito's
Daar moet megahit nog tussenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeik plaat idd, gelukkig niet meer de 3FM meer. Nu nog ff van de playlist halen.....![]()
iddquote:
Fixed!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daar moet megahit nog tussen
En idd, zo snel mogelijk afvoeren die Maria Mena
Bij mij is het beeld zwart.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef Toad het volgende:
Veenstra!
En dit keer een jongere dame als producer.
Voor mij worden het ook vlagen, moet een project afhebben morgen... Heb alleen totaal geen zinquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Cee het volgende:
Woebie woebie woebie woebie!
![]()
Ik ben er ook weer, bij vlagen.
wie wat waar Tesselquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef Cee het volgende:
Hebben ze een webcam in het hoofd van Tessel gezet?
ChatGirlquote:
Pink Floyd - Money is ook een optie, kan Michiel z'n PF kennis eens bijspijkerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Meja - All About The Money lijkt mij wel toepasselijk.
Pink Floyd = okay.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Pink Floyd - Money is ook een optie, kan Michiel z'n PF kennis eens bijspijkeren
Zeker wetenquote:
wss een request wat over geld gaat...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
Ik was ff weg, wat is er met money?
okquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
wss een request wat over geld gaat...
Had ik niet gezien, heb het hersteld, dank je!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er staat een klein foutje in de OP, de link naar het profiel van Roosmarijn Reijmer is niet helemaal goed (de openingstag begint niet met [ ).![]()
3FM![]()
Dire Straits had ik idd ook al bedachtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
Def Rhymez (of zoiets) - Doekoe
Alles van 50Cent
en die waar ik ff voor mail.... Dire Straits - Money for nothing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |