Ik had nog zo gezegd dat je niet teveel van die bijdehandjes moest etenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En een beetje bijdehandte lezer geeft daar een draai aan
* MutZ troost Seraphinaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef Seraphina het volgende:
Ggelleuw mensen! Welkom Anne!
Ik wil ook een badeend, van MetMichiel dan he...heb me gisteren nog op de metmichiel hyves aangemeld. *huil*
Er staat een klein foutje in de OP, de link naar het profiel van Roosmarijn Reijmer is niet helemaal goed (de openingstag begint niet met [ ).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:08 schreef Againzender het volgende:
Druk bij Claudia in de studio. Wie is die nieuwe dame?
Ik gebruik nu mes en vorkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had nog zo gezegd dat je niet teveel van die bijdehandjes moest eten
Hoi borisz
Ik heb net ook gegetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik gebruik nu mes en vork
Burrito's
Daar moet megahit nog tussenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeik plaat idd, gelukkig niet meer de 3FM meer. Nu nog ff van de playlist halen.....![]()
iddquote:
Fixed!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daar moet megahit nog tussen
En idd, zo snel mogelijk afvoeren die Maria Mena
Bij mij is het beeld zwart.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef Toad het volgende:
Veenstra!
En dit keer een jongere dame als producer.
Voor mij worden het ook vlagen, moet een project afhebben morgen... Heb alleen totaal geen zinquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:11 schreef Cee het volgende:
Woebie woebie woebie woebie!
![]()
Ik ben er ook weer, bij vlagen.
wie wat waar Tesselquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:13 schreef Cee het volgende:
Hebben ze een webcam in het hoofd van Tessel gezet?
ChatGirlquote:
Pink Floyd - Money is ook een optie, kan Michiel z'n PF kennis eens bijspijkerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Meja - All About The Money lijkt mij wel toepasselijk.
Pink Floyd = okay.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Pink Floyd - Money is ook een optie, kan Michiel z'n PF kennis eens bijspijkeren
Zeker wetenquote:
wss een request wat over geld gaat...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
Ik was ff weg, wat is er met money?
okquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
wss een request wat over geld gaat...
Had ik niet gezien, heb het hersteld, dank je!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er staat een klein foutje in de OP, de link naar het profiel van Roosmarijn Reijmer is niet helemaal goed (de openingstag begint niet met [ ).![]()
3FM![]()
Dire Straits had ik idd ook al bedachtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
Def Rhymez (of zoiets) - Doekoe
Alles van 50Cent
en die waar ik ff voor mail.... Dire Straits - Money for nothing
foto'squote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:31 schreef Seraphina het volgende:
*uitgedouched*
Nou, opgelostquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dire Straits had ik idd ook al bedacht
Forum Opties | |
---|---|