quote:The RUF RGT/RS provides a higher level of performance for the enthusiast preferring non-turbocharged power. Built in the spirit of the legendary 1973 911 Carrera RS light weight, the RGT/RS combines reduced weight of 1227kg and increased power of 395hp, with a top speed above 190mph and 0-62 in the lows 4 second range.
Ah je mocht dus geen motor rijden van je vriendin / vrouw of je hebt het lef simpelweg niet en vervolgens ga je maar motorrijders bashen. Daarna besloot je je gebrek aan fallus lengte en gemis aan daadwerkelijk snel voertuig te compenseren door een Porsche te kopen maar kwam je er helaas achter dat je niet genoeg geld had voor een echte en besloot vervolgens maar een half bakken ding te kopen waar een mazda mx-5 nog van moet lachen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er een 'inverted U-shape' relatie is tussen IQ en het aantal wielen onder je voertuig.
Lees mijn vorige post nog 'ns rustig door.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah je mocht dus geen motor rijden van je vriendin / vrouw of je hebt het lef simpelweg niet en vervolgens ga je maar motorrijders bashen. Daarna besloot je je gebrek aan fallus lengte en gemis aan daadwerkelijk snel voertuig te compenseren door een Porsche te kopen maar kwam je er helaas achter dat je niet genoeg geld had voor een echte en besloot vervolgens maar een half bakken ding te kopen waar een mazda mx-5 nog van moet lachen.![]()
Ik mis 1 comma in mijn postquote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef Richboy het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog 'ns rustig door.
Je trekt nu conclusies die totaal geen betrekking hebben op hetgeen ik zei.
Daarnaast: Het gebruik van leestekens is niet verboden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:26 schreef Fugie het volgende:
ik ben wel lekker actief vandaag op mijn werk
Inverted U.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef BazzieK het volgende:
Bovendien verwacht je me serieus te reageren op het feit dat jij denkt dat hoe meer wielen je onder je reet bent hoe slimmer je bent![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik mis 1 comma in mijn post
Bovendien verwacht je me serieus te reageren op het feit dat jij denkt dat hoe meer wielen je onder je reet bent hoe slimmer je bentHet enige wat je meer bewijst met meer wielen is dat je evenwichtsproblemen hebt
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef vlad het volgende:
en de gezelligheid is ook weer aanwezig, in de vorm van Richboy zo te zien![]()
Doemaar lekker alsof je verder gekomen bent dan de basisschool ..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Richboy het volgende:
Ik zal het even voor je vertalen: Omgekeerde U.
Nog meer uitleg nodig?
Iets wat ik bij jou betwijfel.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doemaar lekker alsof je verder gekomen bent dan de basisschool ..![]()
Randmongool.quote:Nerd.
Neehoor, je hebt hiermee bewezen dat ook josti's jij in staat bent om één of meerdere talen te beheersen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Richboy het volgende:
[..]
Inverted U.
Nog meer uitleg nodig?
En dat concludeer je uit ... ? Juist ja, niets... doe maar lekker interessant jongen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:32 schreef Richboy het volgende:
Iets wat ik bij jou betwijfel.
Je spelt als een randmongool.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat concludeer je uit ... ? Juist ja, niets... doe maar lekker interessant jongen.![]()
Schat, meid, Dommerd, het gaat niet om de taal in dit geval. Het gaat om de relatie die ik stel.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:33 schreef Steak het volgende:
[..]
Neehoor, je hebt hiermee bewezen dat ook josti's jij in staat bent om één of meerdere talen te beheersen.
Kennnkerrgaar ben jijquote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
Je spelt als een randmongool.
Je vocabulaire is dat van een randmongool.
Deed ik toen ik zo'n 11/12 was ook wel eens, "grote" woorden gebruiken om te verhullen dat ik totaal niet wist waar ik het over had, leuk hequote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Beter opletten in FokMCquote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, weer een voor mn lijstjedank je TF
pmquote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij hebt een hele lijst met klonen?!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Schat, meid, Dommerd, het gaat niet om de taal in dit geval. Het gaat om de relatie die ik stel.
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er een 'inverted U-shape' relatie is tussen IQ en het aantal wielen onder je voertuig.
Woorden als 'kkeenkkeergaar' vallen vast niet onder die categorie bij jou, maar onder de categorie 'stoer'...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deed ik toen ik zo'n 11/12 was ook wel eens, "grote" woorden gebruiken om te verhullen dat ik totaal niet wist waar ik het over had, leuk he![]()
![]()
Een blaaskaak achter een toetsenbordje.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
Sukkkkellllllllll.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoor, op de dag dat ik op zwart gaquote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij hebt een hele lijst met klonen?!
Wil je die 'ns plaatsen?
mail mij dat lijstje eens door johquote:Op maandag 15 januari 2007 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoor, op de dag dat ik op zwart gaWel met een beetje spektakel mn modschap afsluiten nietwaar
58 PTA kloontjes heb ik er in staan tot nu toe
Patrick281. Maar die heeft zichzelf 3 FB topics geleden verraden toen hij een topic niet kon vinden wat hij zelf gestart hadquote:
nee, want hij is nog niet compleet. Jij moet er minstens 5 hebben, en ik heb er nog maar 3 ontdektquote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mail mij dat lijstje eens door joh![]()
haha kun je lang zoeken naar die 5quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, want hij is nog niet compleet. Jij moet er minstens 5 hebben, en ik heb er nog maar 3 ontdekt
die 3e was ik nog vergeten er in te zetten zelfsquote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha kun je lang zoeken naar die 5![]()
3 heb ik er inderdaad![]()
Solomen, de Leeuwarder Opel Kadett rijder, een van de slechtste kloontjes ooitquote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef Fugie het volgende:
ik niet eens meer welke kloons van mij zijn
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Patrick281. Maar die heeft zichzelf 3 FB topics geleden verraden toen hij een topic niet kon vinden wat hij zelf gestart had
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Solomen, de Leeuwarder Opel Kadett rijder, een van de slechtste kloontjes ooit
van wie is ricerboy?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Solomen, de Leeuwarder Opel Kadett rijder, een van de slechtste kloontjes ooit
Beetje kansloos....quote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha kun je lang zoeken naar die 5![]()
3 heb ik er inderdaad![]()
wie weten het nog meer?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik ben dan ook één van de 3 personen die het weet
Maar ik bedoel dat verspreken.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Je vorige account.
Het antwoord is dus nee.quote:
vadsige_agentquote:Op maandag 15 januari 2007 16:23 schreef BazzieK het volgende:
Welke heb je van mij Alexxxxxxxxxxxxxxxx?
bij mij destijds ookquote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar de inspiratiebron ligt voor mn neus
Laten ketsen?quote:
Niet:quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik nu een kloon zou maken zou die "Deutsche Lieferwagen"of "machinist bij Arriva" heten
Ik zei je laatst al dat ik geen humor bezit, dus een woordgrapje hoef je niet te verwachten van mijquote:Op maandag 15 januari 2007 16:29 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het antwoord is dus nee.
Richboy, ricerboy.... Het had een woordgrapje van je kunnen zijn, en ik kan niet zeggen dat ik iedereen hier ken (lees: ik weet niet of er een ricerboy post hier....)
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
Al mijn '190...' kloontjes zijn gebanned omdat ik ze aan Huug had uitgeleend toen ie gebanned was
Check.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zei je laatst al dat ik geen humor bezit, dus een woordgrapje hoef je niet te verwachten van mij![]()
of gewoon onder je echte account gaan postenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Richboy het volgende:
Kut zeg, als klonen hier zo normaal is, moet ik er misschien ook maar 'ns 1 in het leven roepen
En nog geen 5 minuten geleden zei je dat je geen humor hebtquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef vlad het volgende:
[..]
of gewoon onder je echte account gaan posten![]()
0009quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef worldpimber het volgende:![]()
Trouwens, pimber 0001 t/m pimber nog iets meetellen met die 60 mag niet he?
wie zei dat ik een grapje maakte?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
En nog geen 5 minuten geleden zei je dat je geen humor hebt
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
vadsige_agent
Alexxxx.quote:
Ik wsa altijd tegen klonen, maar op een gegeven moment knapte er iets en kreeg ik ook vredige contacten binnen Fok!. Zulks verandering resulteerde in gedwongen klonen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
0009
en het was zo makkelijk tellenen nog ben je niet de kloonkampieon, met die meegeteld....
moest aan je denken vandaag. staat een kart op m'n werkquote:
OP BB mag je ook maar één account hebben, Bouwmachineforum en V8power idem dito.... Ik heb zelf btw ook maar één kloontje.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alexxxx.![]()
Op Motor-Forum krijgen alle kloontjes een perm ban.Dat is tenminste beleid.
Hier op Fok! hebben zelfs de mods meer dan twee kloontjes lees eik.![]()
![]()
Jij bent mild geworden, ik zet niet meer voor elke hatsjoe een note, waar halen we nu onze rellen vandaan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wsa altijd tegen klonen, maar op een gegeven moment knapte er iets en kreeg ik ook vredige contacten binnen Fok!. Zulks verandering resulteerde in gedwongen klonen.Edoch, de wind is gaan liggen en ben nu redelijk stabiel
Ik weet het ookquote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik ben dan ook één van de 3 personen die het weet
Kan zeggen wat je wil maar Alexxxxxxxxxxxxxx is een van de weinige mods die met zijn hersenen mod ipv mijn zijn epeen en regelboekjequote:
Dat is hetzelfde als een ewortel.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
en wat is epeen.
en waarom denk je dat ik mn hersens gebruik
dit is de enige plek waar ie ze kan gebruikenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil maar Alexxxxxxxxxxxxxx is een van de weinige mods die met zijn hersenen mod ipv mijn zijn epeen en regelboekje
Hmm dat klinkt wel erg positief, dan maar ff zo:
Alexxxxxxxxx kut fries![]()
![]()
![]()
Kut boer
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat is ook weer in balans
World of Warcraft termquote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
en wat is epeen.
Ach ja ik denk doe eens aardig is het weer niet goedquote:en waarom denk je dat ik mn hersens gebruik
jij hoort ziek te zijn, niet bijdehandquote:
Nou die is nieuw zegquote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Kijk BazzieK, je bent niet het enige varkentje bij de politie
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tegenwoordig bijgesloten in een bepaalde .rar
quote:
nutteloos vooral ookquote:Op maandag 15 januari 2007 19:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dacht het zelf ook toen ik het poste netMaarja editten is ook zo laf he
* vlad roggelt er even een flinke groene uit, om samen met ijsmeis te delenquote:
*smakt* Mmmmmm!!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad roggelt er even een flinke groene uit, om samen met ijsmeis te delen![]()
ik doe lief meemop
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag je al meelopen met de stadswacht?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag je al meelopen met de stadswacht?
hmm piramide vorm.... dus weinig hersens en meer wielen........ * lipje checkt iq Richboyquote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Richboy het volgende:
[..]
Inverted U.
Nog meer uitleg nodig?
je roept de toorn van Richboy over je afquote:Op maandag 15 januari 2007 19:57 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm piramide vorm.... dus weinig hersens en meer wielen........ * lipje checkt iq Richboy
Jep KJ je stelling klopt![]()
Hou het netjes hier.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
wat doe ik nou weer verkeerd?
Ga je mysterieuze olieverbruik opsporen. Of je vorkpoten polijsten....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef BazzieK het volgende:
Te veel vrije tijd hebben.
zie ik daar een boek over materiaalkunde?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hou het netjes hier.![]()
![]()
[..]
Ga je mysterieuze olieverbruik opsporen. Of je vorkpoten polijsten....
[afbeelding]
![]()
Hoequote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga je mysterieuze olieverbruik opsporen.
Hoequote:
Egwel... precies zo een elke-crx-boy-mag-mij-aan-zijn-paal-rijgen-chick.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verkapte Kijk-mij-eens-meepraten-maar-ik-weet-eigenlijk-niet-waar-het-over-gaat post
ze blijft een muisje natuurlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Egwel... precies zo een elke-crx-boy-mag-mij-aan-zijn-paaltje-rijgen-chick.![]()
Ikben papiergrootverbruikerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef vlad het volgende:
[..]
je roept de toorn van Richboy over je af![]()
nu wordt je straks in een adem genoemd met Bojo en mij, als de papierinkopers![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Egwel... precies zo een elke-crx-boy-mag-mij-aan-zijn-paal-rijgen-chick.![]()
werkverschafferquote:
Yep de 27e en de 28e weer op pad door NL, dus Lexie kan de koffie klaar zettenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:09 schreef vlad het volgende:
[..]
werkverschafferik koop het alleen maar in
![]()
is de ar al spotklaar?![]()
ik mag hem niet spottenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Yep de 27e en de 28e weer op pad door NL, dus Lexie kan de koffie klaar zetten
28e zit ik in eindhoven (met oa PNGquote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Yep de 27e en de 28e weer op pad door NL, dus Lexie kan de koffie klaar zetten
met muziek, als t meezitquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
28e zit ik in eindhoven (met oa PNG)
vlad doe ff adres en telefoonnr mailen voor bezoekjequote:
doen ikquote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
vlad doe ff adres en telefoonnr mailen voor bezoekje
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef vlad het volgende:
zie ik daar een boek over materiaalkunde?![]()
![]()
1100 cc .. en jij.quote:
Is dat tegen mij?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
boh gek de mijne heeft 652 cc IK WIN
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom heb je dat LZ-SP-67 zo vaag gemaakt trouwens?
trustequote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
bedtijd
Laat Richboy dat maar niet horenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is niet mijn foto.Ik was al van school toen ik 15 was.
![]()
Fristiquote:
Mooooooooj en IJsmeis is ziek. Dus baggertijd.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
bedtijd
Ach ja, veel selfmade rijke mensen zijn nou niet de meest gestudeerde.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef lipje het volgende:
Laat Richboy dat maar niet horenDan val je nog verder weg in zijn aanzien
Of gewoon helemaal niet rijk en is het een puisterige schijtpuberquote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef lipje het volgende:
och t is maar een kindje van een nouveau riche.
die mag bij mij verdergaanquote:
baggeren doe je maar als alexxxxx online isquote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooooooooj en IJsmeis is ziek. Dus baggertijd.![]()
![]()
[..]
LURKERquote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
baggeren doe je maar als alexxxxx online is![]()
ah het is onze sneaky modquote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
baggeren doe je maar als alexxxxx online is![]()
je hebt geen afwas machine?quote:
Ha!quote:
Stop de persen!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef ThaFreak het volgende:
Baggeren doe je maar als alexxxxx online is![]()
Kansloosquote:Op maandag 15 januari 2007 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ha!
En mij krijgt niemand op de kast. Untouchable.![]()
![]()
[..]
Stop de persen! [afbeelding]
[afbeelding]
99.9% is bagger heH?![]()
Jammer dat jullie zo'n hekel hebben aan tweewielers..![]()
[afbeelding]
Anders poste ik pic nummer twee van deze dame ook hier.![]()
Okee. onder een linkje.. moet kunnen he ThaFreak.![]()
Uiteraardquote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heeft gewoon internet is finland toch?
Daar komt al de wasmachinequote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die ken je toch best een kopen voor in dat pc hok van je?![]()
Dat is best verrot, ik hoop dat dr in finland ook eentje in de keuken zitquote:
Redelijk belangrijk punt jaquote:Op maandag 15 januari 2007 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Daar komt al de wasmachine
Maar als ik eerlijk ben is het goed zonder afwas machine te doen, maar je moet het alleen wel doen he![]()
ik lig er niet wakker van hoor, mijn ouders hebben er ook geen 1.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is best verrot, ik hoop dat dr in finland ook eentje in de keuken zit
Ik was gisteren wel eerder weg bij het stoplicht tussen 2 Q4s inquote:
Wij hebben al een afwasmachine sinds ik 10 was ofso, t enige wat ik thuis deed was dat ding af en toe inpakkenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van hoor, mijn ouders hebben er ook geen 1.
koude motor he.......... dan ga ik niet trappen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik was gisteren wel eerder weg bij het stoplicht tussen 2 Q4s in![]()
![]()
ik werd alleen daarna aan snot gereden door Paul![]()
mijne was nog warm toenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
koude motor he.......... dan ga ik niet trappen.
m'n pa heeft ooit als afwasser gewerkt in zijn pubertijd dus hij vond het altijd onzin om zo'n ding aan te schaffen. Resultaat was dan ook dat ik nooit de afwas deed thuis.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hebben al een afwasmachine sinds ik 10 was ofso, t enige wat ik thuis deed was dat ding af en toe inpakken
Afwassen en afdrogen kost me veel teveel tijd man, ding kan draaien als je dr niet bent, ideaal.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n pa heeft ooit als afwasser gewerkt in zijn pubertijd dus hij vond het altijd onzin om zo'n ding aan te schaffen. Resultaat was dan ook dat ik nooit de afwas deed thuis.
Stiekem vind ik het ook onzin zo'n ding, je kan het makkelijk zelf ff. Plus dat ik er de ruimte niet voor heb/wilde maken.
maar jij bent dan ook geweldig.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afwassen en afdrogen kost me veel teveel tijd man, ding kan draaien als je dr niet bent, ideaal.
Nee, ik ben fucking lui en doe niks meer dan nodigquote:
Nee voor jouw staan ze in de rij.quote:
Je bent Bo's slaafje gewordenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee voor jouw staan ze in de rij.![]()
Verder ga ik niet meer reageren in dit topic, want ik ga -geheel in de lijn van de kwaliteitsposts
![]()
hier bij de PTA'ers koekblikkers- afwassen.![]()
Goeie instellingquote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik ben fucking lui en doe niks meer dan nodig
je bent het gewordenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:25 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge. kan iemand het productfotografietopic op FOT ook vinden, ik moet voor 14:00 vanmiddag productfoto's kunnen maken
volledig in lijn met jouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:59 schreef Richboy het volgende:
Mooi om te zien hoe jullie compleet foute conclusies kunnen trekken
euhm, nee, nog niet. kennismakingsgesprek. dus waarschijnlijk welquote:
ik heb nog wel de hele Lasaulec catalogus op cd voor jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euhm, nee, nog niet. kennismakingsgesprek. dus waarschijnlijk welen ik heb ondertussen al een beetje uitgevogeld hoe je productfoto's makat. ook al zie ik een pompkar fotograferen op een gebogen stok karton met twee diffususe spotjes nog niet zo snel gebeuren
nou, dat moet ik dus allemaal op de foto gaan zettenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:03 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb nog wel de hele Lasaulec catalogus op cd voor je![]()
Hehe.. en een adviesje voor de opslag/database/beeldbewerking zou wel vet hendig zijn. Amateur gedoe.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
(ruim 140.000 verschillende eenheden op voorraad!)
en dat is alleen nog maar de afdeling automotive parts & tools
Een standaard advies bestaat niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:25 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge. kan iemand het productfotografietopic op FOT ook vinden, ik moet voor 14:00 vanmiddag productfoto's kunnen maken
Is een uitzendbaantje, dus ik neem aan dat zij de camera verzorgen. anders hadden ze wel een prof ingehuurd mag ik aannemenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hehe.. en een adviesje voor de opslag/database/beeldbewerking zou wel vet hendig zijn. Amateur gedoe.![]()
[..]
Een standaard advies bestaat niet.Kleine productjes kan je fotograferen volgens de gulden driehoeksverhouding. Dus linker en rechterzijde een spot
, en in de punt het onderwerp. Leg iets onder het onderwerp zodat het los ligt van de ondergrond. Maar het blijft moeilijk met schaduwen.
Lange sluitertijd met een invulflitsje geeft het meest natuurlijke resultaat.![]()
Maar een fotograaf is in staat om per produkt alle instellingen te veranderen.![]()
Hou je scherpstelling goed in de gaten. Dat werkt niet op sommige glimmende onderwerpen.
Verzorgen zij trouwens de camera.............lijkt me wel. Is weer uitleg opzich.
En je moet anders extra kosten opvoeren voor de slijtage van je apparaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Is een uitzendbaantje, dus ik neem aan dat zij de camera verzorgen. anders hadden ze wel een prof ingehuurd mag ik aannemen
En dan toch kwaliteit verwachten.quote:Ik heb ooit foto's gemaakt voor de website van fourstarm arbeidsreïntegratiebureau, maar ik kreeg me daar toch een baggercamera voor tot mn beschikkingToen ik weer een klus voor hun moest doen, dit keer foto's voor in een tijdschrift, heb ik gewoon mn eigen voorwaarden gesteld, en mn eiegn camera meegenomen
En omdat ze geen kluisjes hadden de rest van de dag vrij
"Ik kan mn camera hier niet achterlaten tussen deze criminelen"
"nee, uiteraard, neem de rest van de dag maar vrij"
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, dat moet ik dus allemaal op de foto gaan zettenIs het veel?
ze verwachten dat het een klus van een paar weken is in ieder geval jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
je kent Lasaulec nog niet zo te horen. Tuurlijk is het veel man
![]()
je hebt er een lekkere klus aan iig![]()
quote:VIAGRA BUY MCRO$OFT VIAGRA WINDOWS XP FOR $20 VIAGRA
KOOP NU KOOP NU JE KUT ZAL ER LANGER STIJF VAN WORDEN JE WEET NIET WAT JE MIS LOOPT KOOP DIE SHIT NOU MAAR. TOE MAAR JA KOOP NU KOOP NU
HET IS HELEMAAL GEWELDIG, ECHT NIET TE GLEUVEN.
Uiteraard. Plus huurkosten voor lampenzooi en zo als ik dat allemaal zelf moet regelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En je moet anders extra kosten opvoeren voor de slijtage van je apparaat.![]()
Mjaquote:[..]
En dan toch kwaliteit verwachten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg me toch een vaag spammailtje:
[..]
Paar bouwlampies met kleppen op een standaard. Kosten weinig. En misschien mag je ze daarna houden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Uiteraard. Plus huurkosten voor lampenzooi en zo als ik dat allemaal zelf moet regelen.![]()
Of gaat het nu om een project van de discotheek in leeuwarden die in Spanje gaat beginnen.quote:Propper
Functienaam : projectleider luchtvaarttechniek![]()
Discotheek Arena
Monnikemuurstraat 103
8911GC LEEUWARDEN
www.arenablanes.com
Algemeen
Referentie : 2269962
Bron : Werk.nl website
Plaatsingsdatum : 14-01-2007
Sluitingsdatum sollicitaties : 11-03-2007
Geen vaste werklocatie.
De werkgever is werkzaam in de sector Voorbereiding, calculatie en controle, Vliegtuigen.
Gezocht: Mensen die van 1 juli tot minimaal 17 augustus willen werken in Spanje. Je moet minimaal 19 jaar zijn. Wij zoeken Proppers, Barman/Barvrouw, Uitsmijters en DJs. De Voordelen: -Per week betaling minimaal 30 euro per dag tot maximaal 45 per dag afhankelijk van de baan die je hebt. -Je krijgt gratis de beschikking over een nieuw appartement, wat is voorzien van alle luxe. Je betaald slechts een borg voor het goed onderhouden van het appartement -Elke dag mooi weer!!! -Elke dag FEEST!! -Elke dag een ander¿. (als je wil) -De mooiste NATUUR! (ja zelfs jullie zullen dat mooi vinden) -Een fantastische ervaring met je collega¿s die je ook echt gaat missen in Nederland. De nadelen: -Je moet een reisverzekering afsluiten want je bent daar niet verzekerd. (maar dit kost weinig) -Je mist misschien je vrienden of je schatje of je ouders of je¿. Enz. -Je kunt geen lekkere kaas eten. -Het is warm. -Iedereen is bruin als je aankomt en jij bent dan (nog) wit. Ja dat is het eigenlijk wel zo¿n beetje. Als je interesse hebt gekregen mail of stuur dan je cv met referentie, een foto en motivatie naar: Albert van der Vliet Monnikemuurstraat 103 8911GC Leeuwarden Mail: arenablanes@msn.com Mobiel: 06-14273973 (wordt alleen beantwoord bij nummeridentificatie) Zou je dit bericht willen vertellen aan iedereen die je kent.. misschien hebben je vrienden, kennissen en onbekenden ook interesse. We zoeken er genoeg dus maak ons gek!!!
Is er iets mis met je narrow mind? Ik zie geen puntje achter je zin.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef Richboy het volgende:
Ik ben er een dag weinig, meteen de hele slowchat dood
I stand corrected.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is er iets mis met je narrow mind? Ik zie geen puntje achter je zin.![]()
Uh.. ik werd er altijd rustig van onder het rijden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
Komt doordat ik aan zijn puntje aan het zuigen ben.
Ok, gerectificeerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Richboy het volgende:
I stand corrected.
Net een tikkeltje te snel Alt + S gedaan denk ik.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog kaas tegengekomen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:06 schreef ijsmeis het volgende:
Komt doordat ik aan zijn puntje aan het zuigen ben.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat een schijtkleur is dat forum in je sig.
daarom zijn er verschillende kleurprofielen beschikbaar n00bquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
gevoelig onderwerp trouwens of niet die kaasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
ah das wel beterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
daarom zijn er verschillende kleurprofielen beschikbaar n00b
En jij denkt dat ik, om even een paar fotos oid te zien, eerst instellingen ga verkutten....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
daarom zijn er verschillende kleurprofielen beschikbaar n00b
aanmelden daar, bitchquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik, om even een paar fotos oid te zien, eerst instellingen ga verkutten....
als je dat niet doet, kies je voor die "schijtkleur"en heb je dus geen reden tot klagenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik, om even een paar fotos oid te zien, eerst instellingen ga verkutten....
vriendjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:49 schreef vlad het volgende:
[..]
als je dat niet doet, kies je voor die "schijtkleur"en heb je dus geen reden tot klagen![]()
GMTAquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
je hebt de moeglijkheden om iets te veranderen, maar je kiest er voor dat niet te doen. Dat is OK, maar klaag er dan ook niet over
Ik heb wel wat beters te doen.quote:
als ik wilde patsen had ik wel een topic geopendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen.
Als hij wil patsen moet hij die foto's hier maar plaatsen.
Scherp.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als ik wilde patsen had ik wel een topic geopend
lievvvvvquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:49 schreef vlad het volgende:
[..]
als je dat niet doet, kies je voor die "schijtkleur"en heb je dus geen reden tot klagen![]()
shoarmateam afkrakenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben je scherp, aan de andere kant nogal een kinderachtige humor.... Die combinatie zie je niet vaak.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo ben ik.
Now how about that cheese ?
ik ben uniek.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben je scherp, aan de andere kant nogal een kinderachtige humor.... Die combinatie zie je niet vaak.
heb een kuthumeur en zoek iemand om het op af te reagerenquote:
jeah hier gaat alles zijn en haar gangetje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:55 schreef vlad het volgende:
[..]
heb een kuthumeur en zoek iemand om het op af te reageren![]()
en aan die kant van de stal?hoe is het met de suup?
![]()
als het aan mij lag had ik hem daarvoor een permban gegeven inderdaadquote:
jeah ze hadden je FA moeten maken. een hele tijd terug al. 14.gif.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het aan mij lag had ik hem daarvoor een permban gegeven inderdaad![]()
Harder inlikken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij bent blauw, dus het ligt aan jouwquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe jij al meer dan genoegquote:
notes gereed gaat houdenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:59 schreef vlad het volgende:
[..]
jij bent blauw, dus het ligt aan jouw![]()
lekker bezigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah hier gaat alles zijn en haar gangetje.
suup staat stil. geschorst voor de winter.
vorige week een walbro 255 High performance pomp geplaatst en de veren vervangen voor andere.
de oude waren op, en deze nieuwe gebruikte zijn nog erg goed, verlagen 1.5cm en zijn lekker stug.
hopelijk binnenkort eindelijk mijn hardpipe setje bouwen (dus alle standaard intake shit vervangen) en dan zijn we weer klaar voor de zomert.
nee, banrechten heb ik genoeg aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah ze hadden je FA moeten maken. een hele tijd terug al. 14.gif.
krijg ik notes?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
notes gereed gaat houden![]()
mensen een ban aannaaien![]()
![]()
je hebt er al 1 johquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
krijg ik notes?![]()
zouden me eerste zijn![]()
jawel de pomp was/is nog goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
lekker bezigvanwaar die nieuwe pomp? had je niet genoeg opbrengst/druk?
hoe bedoel je dat? je hebt toch High flow injectoren? is daar wel 100% dc mee mogelijk?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:02 schreef Tjabbo het volgende:
en om dan mijn 18 jaar oude pompje te vertrouwen op 100% duty cycle lijkt me niet verstandig.
die vraag kunnen we ook nog steeds aan jou stellenquote:
Die mag je best weer stellen, maar ik geloof dat ik die inmiddels wel afdoende beantwoordt hebquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef vlad het volgende:
[..]
die vraag kunnen we ook nog steeds aan jou stellen![]()
t is in ieder geval notewaaridg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zoontje van een rijke kapperquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:07 schreef Richboy het volgende:
[..]
Die mag je best weer stellen, maar ik geloof dat ik die inmiddels wel afdoende beantwoordt heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |