quote:The RUF RGT/RS provides a higher level of performance for the enthusiast preferring non-turbocharged power. Built in the spirit of the legendary 1973 911 Carrera RS light weight, the RGT/RS combines reduced weight of 1227kg and increased power of 395hp, with a top speed above 190mph and 0-62 in the lows 4 second range.
Ah je mocht dus geen motor rijden van je vriendin / vrouw of je hebt het lef simpelweg niet en vervolgens ga je maar motorrijders bashen. Daarna besloot je je gebrek aan fallus lengte en gemis aan daadwerkelijk snel voertuig te compenseren door een Porsche te kopen maar kwam je er helaas achter dat je niet genoeg geld had voor een echte en besloot vervolgens maar een half bakken ding te kopen waar een mazda mx-5 nog van moet lachen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er een 'inverted U-shape' relatie is tussen IQ en het aantal wielen onder je voertuig.
Lees mijn vorige post nog 'ns rustig door.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah je mocht dus geen motor rijden van je vriendin / vrouw of je hebt het lef simpelweg niet en vervolgens ga je maar motorrijders bashen. Daarna besloot je je gebrek aan fallus lengte en gemis aan daadwerkelijk snel voertuig te compenseren door een Porsche te kopen maar kwam je er helaas achter dat je niet genoeg geld had voor een echte en besloot vervolgens maar een half bakken ding te kopen waar een mazda mx-5 nog van moet lachen.![]()
Ik mis 1 comma in mijn postquote:Op maandag 15 januari 2007 15:25 schreef Richboy het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post nog 'ns rustig door.
Je trekt nu conclusies die totaal geen betrekking hebben op hetgeen ik zei.
Daarnaast: Het gebruik van leestekens is niet verboden.
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:26 schreef Fugie het volgende:
ik ben wel lekker actief vandaag op mijn werk
Inverted U.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef BazzieK het volgende:
Bovendien verwacht je me serieus te reageren op het feit dat jij denkt dat hoe meer wielen je onder je reet bent hoe slimmer je bent![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik mis 1 comma in mijn post
Bovendien verwacht je me serieus te reageren op het feit dat jij denkt dat hoe meer wielen je onder je reet bent hoe slimmer je bentHet enige wat je meer bewijst met meer wielen is dat je evenwichtsproblemen hebt
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef vlad het volgende:
en de gezelligheid is ook weer aanwezig, in de vorm van Richboy zo te zien![]()
Doemaar lekker alsof je verder gekomen bent dan de basisschool ..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Richboy het volgende:
Ik zal het even voor je vertalen: Omgekeerde U.
Nog meer uitleg nodig?
Iets wat ik bij jou betwijfel.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doemaar lekker alsof je verder gekomen bent dan de basisschool ..![]()
Randmongool.quote:Nerd.
Neehoor, je hebt hiermee bewezen dat ook josti's jij in staat bent om één of meerdere talen te beheersen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Richboy het volgende:
[..]
Inverted U.
Ik zal het even voor je vertalen: Omgekeerde U.
Nog meer uitleg nodig?
En dat concludeer je uit ... ? Juist ja, niets... doe maar lekker interessant jongen.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:32 schreef Richboy het volgende:
Iets wat ik bij jou betwijfel.
Je spelt als een randmongool.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En dat concludeer je uit ... ? Juist ja, niets... doe maar lekker interessant jongen.![]()
Schat, meid, Dommerd, het gaat niet om de taal in dit geval. Het gaat om de relatie die ik stel.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:33 schreef Steak het volgende:
[..]
Neehoor, je hebt hiermee bewezen dat ook josti's jij in staat bent om één of meerdere talen te beheersen.
Kennnkerrgaar ben jijquote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
Je spelt als een randmongool.
Je vocabulaire is dat van een randmongool.
Deed ik toen ik zo'n 11/12 was ook wel eens, "grote" woorden gebruiken om te verhullen dat ik totaal niet wist waar ik het over had, leuk hequote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Beter opletten in FokMCquote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, weer een voor mn lijstjedank je TF
pmquote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij hebt een hele lijst met klonen?!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Schat, meid, Dommerd, het gaat niet om de taal in dit geval. Het gaat om de relatie die ik stel.
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er een 'inverted U-shape' relatie is tussen IQ en het aantal wielen onder je voertuig.
Woorden als 'kkeenkkeergaar' vallen vast niet onder die categorie bij jou, maar onder de categorie 'stoer'...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deed ik toen ik zo'n 11/12 was ook wel eens, "grote" woorden gebruiken om te verhullen dat ik totaal niet wist waar ik het over had, leuk he![]()
![]()
Een blaaskaak achter een toetsenbordje.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
Sukkkkellllllllll.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoor, op de dag dat ik op zwart gaquote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij hebt een hele lijst met klonen?!
Wil je die 'ns plaatsen?
mail mij dat lijstje eens door johquote:Op maandag 15 januari 2007 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoor, op de dag dat ik op zwart gaWel met een beetje spektakel mn modschap afsluiten nietwaar
58 PTA kloontjes heb ik er in staan tot nu toe
Patrick281. Maar die heeft zichzelf 3 FB topics geleden verraden toen hij een topic niet kon vinden wat hij zelf gestart hadquote:
nee, want hij is nog niet compleet. Jij moet er minstens 5 hebben, en ik heb er nog maar 3 ontdektquote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mail mij dat lijstje eens door joh![]()
haha kun je lang zoeken naar die 5quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, want hij is nog niet compleet. Jij moet er minstens 5 hebben, en ik heb er nog maar 3 ontdekt
die 3e was ik nog vergeten er in te zetten zelfsquote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha kun je lang zoeken naar die 5![]()
3 heb ik er inderdaad![]()
Solomen, de Leeuwarder Opel Kadett rijder, een van de slechtste kloontjes ooitquote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef Fugie het volgende:
ik niet eens meer welke kloons van mij zijn
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Patrick281. Maar die heeft zichzelf 3 FB topics geleden verraden toen hij een topic niet kon vinden wat hij zelf gestart had
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Solomen, de Leeuwarder Opel Kadett rijder, een van de slechtste kloontjes ooit
van wie is ricerboy?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Solomen, de Leeuwarder Opel Kadett rijder, een van de slechtste kloontjes ooit
Beetje kansloos....quote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha kun je lang zoeken naar die 5![]()
3 heb ik er inderdaad![]()
wie weten het nog meer?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik ben dan ook één van de 3 personen die het weet
Maar ik bedoel dat verspreken.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Je vorige account.
Het antwoord is dus nee.quote:
vadsige_agentquote:Op maandag 15 januari 2007 16:23 schreef BazzieK het volgende:
Welke heb je van mij Alexxxxxxxxxxxxxxxx?
bij mij destijds ookquote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar de inspiratiebron ligt voor mn neus
Laten ketsen?quote:
Niet:quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik nu een kloon zou maken zou die "Deutsche Lieferwagen"of "machinist bij Arriva" heten
Ik zei je laatst al dat ik geen humor bezit, dus een woordgrapje hoef je niet te verwachten van mijquote:Op maandag 15 januari 2007 16:29 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het antwoord is dus nee.
Richboy, ricerboy.... Het had een woordgrapje van je kunnen zijn, en ik kan niet zeggen dat ik iedereen hier ken (lees: ik weet niet of er een ricerboy post hier....)
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
Al mijn '190...' kloontjes zijn gebanned omdat ik ze aan Huug had uitgeleend toen ie gebanned was
Check.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zei je laatst al dat ik geen humor bezit, dus een woordgrapje hoef je niet te verwachten van mij![]()
of gewoon onder je echte account gaan postenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Richboy het volgende:
Kut zeg, als klonen hier zo normaal is, moet ik er misschien ook maar 'ns 1 in het leven roepen
En nog geen 5 minuten geleden zei je dat je geen humor hebtquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef vlad het volgende:
[..]
of gewoon onder je echte account gaan posten![]()
0009quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef worldpimber het volgende:![]()
Trouwens, pimber 0001 t/m pimber nog iets meetellen met die 60 mag niet he?
wie zei dat ik een grapje maakte?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
En nog geen 5 minuten geleden zei je dat je geen humor hebt
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
vadsige_agent
Alexxxx.quote:
Ik wsa altijd tegen klonen, maar op een gegeven moment knapte er iets en kreeg ik ook vredige contacten binnen Fok!. Zulks verandering resulteerde in gedwongen klonen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
0009
en het was zo makkelijk tellenen nog ben je niet de kloonkampieon, met die meegeteld....
moest aan je denken vandaag. staat een kart op m'n werkquote:
OP BB mag je ook maar één account hebben, Bouwmachineforum en V8power idem dito.... Ik heb zelf btw ook maar één kloontje.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alexxxx.![]()
Op Motor-Forum krijgen alle kloontjes een perm ban.Dat is tenminste beleid.
Hier op Fok! hebben zelfs de mods meer dan twee kloontjes lees eik.![]()
![]()
Jij bent mild geworden, ik zet niet meer voor elke hatsjoe een note, waar halen we nu onze rellen vandaan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wsa altijd tegen klonen, maar op een gegeven moment knapte er iets en kreeg ik ook vredige contacten binnen Fok!. Zulks verandering resulteerde in gedwongen klonen.Edoch, de wind is gaan liggen en ben nu redelijk stabiel
Ik weet het ookquote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik ben dan ook één van de 3 personen die het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |