Beetje kansloos....quote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha kun je lang zoeken naar die 5![]()
3 heb ik er inderdaad![]()
wie weten het nog meer?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik ben dan ook één van de 3 personen die het weet
Maar ik bedoel dat verspreken.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Je vorige account.
Het antwoord is dus nee.quote:
vadsige_agentquote:Op maandag 15 januari 2007 16:23 schreef BazzieK het volgende:
Welke heb je van mij Alexxxxxxxxxxxxxxxx?
bij mij destijds ookquote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar de inspiratiebron ligt voor mn neus
Laten ketsen?quote:
Niet:quote:Op maandag 15 januari 2007 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik nu een kloon zou maken zou die "Deutsche Lieferwagen"of "machinist bij Arriva" heten
Ik zei je laatst al dat ik geen humor bezit, dus een woordgrapje hoef je niet te verwachten van mijquote:Op maandag 15 januari 2007 16:29 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het antwoord is dus nee.
Richboy, ricerboy.... Het had een woordgrapje van je kunnen zijn, en ik kan niet zeggen dat ik iedereen hier ken (lees: ik weet niet of er een ricerboy post hier....)
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
Al mijn '190...' kloontjes zijn gebanned omdat ik ze aan Huug had uitgeleend toen ie gebanned was
Check.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zei je laatst al dat ik geen humor bezit, dus een woordgrapje hoef je niet te verwachten van mij![]()
of gewoon onder je echte account gaan postenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Richboy het volgende:
Kut zeg, als klonen hier zo normaal is, moet ik er misschien ook maar 'ns 1 in het leven roepen
En nog geen 5 minuten geleden zei je dat je geen humor hebtquote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef vlad het volgende:
[..]
of gewoon onder je echte account gaan posten![]()
0009quote:Op maandag 15 januari 2007 16:48 schreef worldpimber het volgende:![]()
Trouwens, pimber 0001 t/m pimber nog iets meetellen met die 60 mag niet he?
wie zei dat ik een grapje maakte?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
En nog geen 5 minuten geleden zei je dat je geen humor hebt
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
vadsige_agent
Alexxxx.quote:
Ik wsa altijd tegen klonen, maar op een gegeven moment knapte er iets en kreeg ik ook vredige contacten binnen Fok!. Zulks verandering resulteerde in gedwongen klonen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
0009
en het was zo makkelijk tellenen nog ben je niet de kloonkampieon, met die meegeteld....
moest aan je denken vandaag. staat een kart op m'n werkquote:
OP BB mag je ook maar één account hebben, Bouwmachineforum en V8power idem dito.... Ik heb zelf btw ook maar één kloontje.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alexxxx.![]()
Op Motor-Forum krijgen alle kloontjes een perm ban.Dat is tenminste beleid.
Hier op Fok! hebben zelfs de mods meer dan twee kloontjes lees eik.![]()
![]()
Jij bent mild geworden, ik zet niet meer voor elke hatsjoe een note, waar halen we nu onze rellen vandaan?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wsa altijd tegen klonen, maar op een gegeven moment knapte er iets en kreeg ik ook vredige contacten binnen Fok!. Zulks verandering resulteerde in gedwongen klonen.Edoch, de wind is gaan liggen en ben nu redelijk stabiel
Ik weet het ookquote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Ik ben dan ook één van de 3 personen die het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |