quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een beetje MacGyver zou de remote control van de op afstand bestuurbare auto gebruiken om de Minibike servogestuurd naar het postkantoor te loodsen
Mr. T zou een glijbaan lassen naar het postkantoor [afbeelding]
Chuck Norris had de doos opdracht gegeven om naar het postkantoor te gaan en daar op hem te wachten
Mag jij toevoegenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Je vergeet "the night rider"![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef hicham het volgende:
Kenkergoeie stannaboi!!
Hatseflats, hij boekt al die combo's
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:20 schreef RB het volgende:
Huisgenoot meldt zich![]()
Er is verschil in een booreiland en een productie platform.
Waar met je tegen kunnen op een boorplatform:
Geen vliegangst zeker met slecht weer
Geen hoogtevrees.
Zeeziekte
12 uur per dag werken van 6 uur s`morgens tot 6 uur s`avonds.is niet toegestaan.
Als je geluk hebt mag hij elke dag effe bellenRoken is op sommige platforms verboden of alleen in een speciaal rookhok.
Voordelen:
Goed verdienen
2 weken werken en 2 weken vrij, afhankelijk van werkgever krig je in je vrije weken niet betaald.
Rookwaren zijn er stukken goedkoper.
Ontspannings mogelijkheden zijn er goenoeg: Fitness, sauna, zonnebank, of gewoon voor de tv hangen
ag joh... geld zatquote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef hicham het volgende:
Kenkergoeie stannaboi!!
Waar gaat het heen met deze wereldquote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De [/{fokmc'er}] tag impliceert dat je bepaalde FokMC'ers langer dan vandaag kent en op grappige wijze karikaturen creëert binnen de reeks en elkaar zo op slinks wijze entertaint
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik probeerde vorig jaar te stoppen met roken, met kerst ofzo. Om de leegte te vullen ben ik pistache nootjes gaan eten![]()
Nu rook ik weer en ben verslaafd aan pistache nootjes
Which countries are in the axes of evil?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:41 schreef BazzieK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCkYfYa8ePI&eurl=
What religion are Buddhist monks?
Uuuuuuuh
Where was the Berlin Wall
Uuuuhhhhhh
Amerikanen![]()
![]()
Ik hoop zo dat het in scene is gezetquote:Op maandag 15 januari 2007 18:41 schreef BazzieK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HCkYfYa8ePI&eurl=
What religion are Buddhist monks?
Uuuuuuuh
Where was the Berlin Wall
Uuuuhhhhhh
Amerikanen![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
Pfffffffft.. de postduif is weer terug x2.![]()
![]()
Bijna bij het postkantoor zag ik dat er nog geen etiket op zat.![]()
Waarom zeggen jullie dat fff niet als ik een foto post.![]()
![]()
![]()
Een gewaarschuwed mens teld voor 2quote:Dus snel zonder dat ding naar huis gelopen en uitgeprint.
De tijd ging al dringen, want 18.00 gaat het postkantoor dicht.![]()
Terug stond de doos nog bij de bosjes waar ik hem achter had gelaten.![]()
![]()
Bij het postkantoor mocht ik om 17.55 niet meer naar binnen, maar gelukkig nog wel
via de zijdeur naar de business balie.![]()
Daar stond echter iemand met 1056 verkeerd gefrankeerde mailings, dus moest ik 20 minuten
wachten totdat de postbeambte (10 keer de prijslijst pakken) en de klant e.a. omgerekend
hadden .. en nog een keer.. en nog een keer.. en betaald.![]()
Daarna was ze stipt in het gewicht -ding geeft boven de 30 kilo niet eens aan -en kon ik weer naar huis.![]()
KratjuH viel ook om de 250 meter van de rollator.
En wat de 30 KG betreft, verzend het in 2 pakjesquote:Ik zweet van binnen en buiten. Niet zo fris voor theezakje spelen.Of is dat juist de kick?
Nu vind ik het nog toffer dan vorig jaar toen ik zoiets voor het eerst zag.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:34 schreef worldpimber het volgende:
Ik vond dat zandstralen en zulks wel tof.![]()
Hehe.quote:Met het idee in je achterhoofd dat het nu allemaal niet uitmaakt, ooit kan het toch wel weer mooi naar nieuwstaat gebracht worden.![]()
Dus binnenkort pas je niet meer in je motorjas?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik probeerde vorig jaar te stoppen met roken, met kerst ofzo. Om de leegte te vullen ben ik pistache nootjes gaan eten![]()
Na 600 meter is er een geasfalteerd fietspad van 200 meter. En dat loopt sterk naar beneden af.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja, maar je "motormovertm" blijft achter elk gleufje in de stoep/klinkerweg hangen. Of er moet een perfect geasfalteerd traject naar de postbank zijn
Het enge is dat ik nog geloof dat het echt is ookquote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het in scene is gezet
Dat zei die dame aan de balie ook.. ik had bijna beantwoord..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:58 schreef koffiekoekje het volgende:
En wat de 30 KG betreft, verzend het in 2 pakjes
!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:03 schreef kratjuh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Jd1u1F6L-5s&mode=related&search=
Wat nou cameratoezicht ..
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zei die dame aan de balie ook.. ik had bijna beantwoord..
.. ja ik zaag wel even het motorblok door de midden. [afbeelding]
Maar inplaats van zeuren en bemiddelen had ik de bui al zien hangen, dus was snel weer vertrokken.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus snel zonder dat ding naar huis gelopen en uitgeprint.
![]()
Bij het postkantoor mocht ik om 17.55 niet meer naar binnen, maar gelukkig nog wel
Daar stond echter iemand met 1056 verkeerd gefrankeerde mailings, dus moest ik 20 minuten
wachten totdat de postbeambte (10 keer de prijslijst pakken) en de klant e.a. omgerekend
Daarna was ze stipt in het gewicht -ding geeft boven de 30 kilo niet eens aan -en kon ik weer naar huis.![]()
Ik zweet van binnen en buiten. Niet zo fris voor theezakje spelen.Of is dat juist de kick?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zei die dame aan de balie ook.. ik had bijna beantwoord..
.. ja ik zaag wel even het motorblok door de midden.
Maar inplaats van zeuren en bemiddelen had ik de bui al zien hangen, dus was snel weer vertrokken.![]()
Och..quote:Op maandag 15 januari 2007 18:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik hoop zo dat het in scene is gezet
Jaren geleden was De Vakantieman op de televisie.quote:I don't think there are many Americans who don't know either, that's not the point, every country has stupidly retarded people, all you have to do is film them and cut out the ones who answer correctly. Don't start thinking you're special just because you're Scottish, what have you done for the world? I've come across plenty of dumb Scottish people. Humans are dumb, what border you live across has nothing to do with it, in fact thinking a border means jack shit makes you dumb in the first place.
True true, ik weet 't. En wie zegt dat er geen andere vragen in gemonteerd zijn...,quote:Op maandag 15 januari 2007 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Och..
[..]
Jaren geleden was De Vakantieman op de televisie.
Die zocht Nederlanders op vakantie op, en liet ze de kaart van Europa zien.
Waar ligt Nederland? De meeste antwoorden kwamen uit op Scandanavie.![]()
Das hendig kutquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
wat een poebmotor heb ik toch
---
nu ga ik eerst maar ff bijlezen
Snel doorgelezenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
ga weg bij school... geen probleem... voor het eerste stoplicht, plof, motor uit...
ik proberen te starten... niks, zelfs de startmotor draait niet...
ik aan de kant, contact uit en weer aan (lampjes heeeel zwak), nog eens proberen.... niks...
olielampje leek te knipperendus ik olie ff kijken... leek goed.... ok, knipperlicht stond nog aan, toen was het knipperen verholpen
even later andere motorrijder voor het stoplicht waar ik net had gestaan, roept wat suggesties (dodemansknop ff omzetten enzo), werkte niet, stoplicht op groen
toen kwam er ineens een rode bandit saanrijden en die ging gelijk voor me op de stoep staanwas een mf'er uit almere... wat een toeval
hij had alleen geen sticker, die had ie er vlak daarvoor afgehaald toen ie door Deputy Duc gespot werd
anwb gebeld, en wachten...
30 min ofzo was ie er....
na een tijdje dingen proberen enzo... accu is dus op een of andere manier helemaal naar de tering... startkabels erop, starten, geen probleemstartkabels eraf, motor uit
![]()
hij ff proberen accu een stukje op te laden.... hielp ook niet... zodra de startkabels eraf gingen was ie na een seconden weer uit![]()
ff in korte pozen 24 volt erop zetten, hielp soms bij auto accu's, dus viel te proberen...
ging overigens ook niet helemaal zoals het hoort... metertje (dat volgens de anwb man normaal helemaal uitslaat) bewoon slechts een paar millimeter zodra hij de stroom erop zette...
accu er weer in, startkabels erop, en weer starten
choke vol open, lichten weer aan... ging redelijk.... startkabels eraf, bleef ie nog een beetje draaienwas alleen heel twijfelachtig
![]()
wat aan het gas draaien, kwam ie iets meer tot leven, lampen gingen wat veller branden... maar nog steeds niet echt lekker lopen....
toen was het de vraag, ga ik naar huis proberen te rijden, of laat ik hem staan en kom morgen met een nieuwe accu terug.... leek me niet echt een lekkere buurt om mijn motor achter te laten (had alleen schijfremslot bij me)...
mf'er: knijp eens in je rem, kijken of ie dan blijft draaien.... dus ik knijp![]()
toeren schieten 2000 omhoog en hij draait een stuk beter![]()
![]()
choke wat lager, nog eens in de rem knijpen, weer het zelfde![]()
anwb mannetje heeft toen dus het schakelaartje doorgelust dat ie altijd contact maakte en toen hebben we het erop gewaagt... stationair met choke dus rond de 4000 toeren naar huis gereden met die mf'er de hele weg achter me aanaangezien mijn lamp nog altijd niet geweldig veel licht gaf behalve mijn remlicht dan
was dat ook wel nodig
na dik anderhalf uur nadat ik van school weg ging was ik eindelijk thuis![]()
ohja, tussendoor nog geprobeert het telefoonnummer van Selling te vinden, aangezien die vlakbij zat en die mf'er eventueel wel ff heen en weer wou rijden, maar die tut van de inlichtingen kon het op naam niet vinden, dus moest ik een straatnaam weten, anders kon ze me niet verder helpen![]()
dat had dus ook al geen succes....
spreekt wel voor zich dat mijn motor nu lekker kan stikken![]()
gooi de accu zo op de druppellader en wil ik het dinsdag of woensdag nog wel eens proberen, maar anders zoekt ie het maar lekker uit tot ik terug ben![]()
betekend dus ook geen nieuwe olie
weer een ervaring rijker dus, en het anwb lidmaatschap iig niet voor niks betaald dit jaar![]()
Lees: reeds diverse malen in de steek heeft gelaten door het niet tijdig opladen van de accu.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien is het de motor zijn mannier om jou in de steek te laten, omdat jij hem ook in de steek gaat laten.![]()
Renkerdekenkerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
ga weg bij school... geen probleem... voor het eerste stoplicht, plof, motor uit...
ik aan de kant, contact uit en weer aan (lampjes heeeel zwak), nog eens proberen.... niks...
olielampje leek te knipperendus ik olie ff kijken... leek goed.... ok, knipperlicht stond nog aan, toen was het knipperen verholpen
even later andere motorrijder voor het stoplicht waar ik net had gestaan, roept wat suggesties (dodemansknop ff omzetten enzo), werkte niet, stoplicht op groen
toen kwam er ineens een rode bandit saanrijden en die ging gelijk voor me op de stoep staanwas een mf'er uit almere... wat een toeval
hij had alleen geen sticker, die had ie er vlak daarvoor afgehaald toen ie door Deputy Duc gespot werd
na een tijdje dingen proberen enzo... accu is dus op een of andere manier helemaal naar de tering... startkabels erop, starten, geen probleemstartkabels eraf, motor uit
![]()
hij ff proberen accu een stukje op te laden.... hielp ook niet... zodra de startkabels eraf gingen was ie na een seconden weer uit![]()
ff in korte pozen 24 volt erop zetten, hielp soms bij auto accu's, dus viel te proberen...
ging overigens ook niet helemaal zoals het hoort... metertje (dat volgens de anwb man normaal helemaal uitslaat) bewoon slechts een paar millimeter zodra hij de stroom erop zette...
choke vol open, lichten weer aan... ging redelijk.... startkabels eraf, bleef ie nog een beetje draaienwas alleen heel twijfelachtig
![]()
wat aan het gas draaien, kwam ie iets meer tot leven, lampen gingen wat veller branden... maar nog steeds niet echt lekker lopen....
toen was het de vraag, ga ik naar huis proberen te rijden, of laat ik hem staan en kom morgen met een nieuwe accu terug.... leek me niet echt een lekkere buurt om mijn motor achter te laten (had alleen schijfremslot bij me)...
mf'er: knijp eens in je rem, kijken of ie dan blijft draaien.... dus ik knijp![]()
![]()
anwb mannetje heeft toen dus het schakelaartje doorgelust dat ie altijd contact maakte en toen hebben we het erop gewaagt... stationair met choke dus rond de 4000 toeren naar huis gereden met die mf'er de hele weg achter me aanaangezien mijn lamp nog altijd niet geweldig veel licht gaf behalve mijn remlicht dan
was dat ook wel nodig
ohja, tussendoor nog geprobeert het telefoonnummer van Selling te vinden, aangezien die vlakbij zat en die mf'er eventueel wel ff heen en weer wou rijden, maar die tut van de inlichtingen kon het op naam niet vinden, dus moest ik een straatnaam weten, anders kon ze me niet verder helpen![]()
gooi de accu zo op de druppellader en wil ik het dinsdag of woensdag nog wel eens proberen, maar anders zoekt ie het maar lekker uit tot ik terug ben![]()
weer een ervaring rijker dus, en het anwb lidmaatschap iig niet voor niks betaald dit jaar![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De [/{fokmc'er}] tag impliceert dat je bepaalde FokMC'ers langer dan vandaag kent en op grappige wijze karikaturen creëert binnen de reeks en elkaar zo op slinks wijze entertaint
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een beetje MacGyver zou de remote control van de op afstand bestuurbare auto gebruiken om de Minibike servogestuurd naar het postkantoor te loodsen
Mr. T zou een glijbaan lassen naar het postkantoor [afbeelding]
Chuck Norris had de doos opdracht gegeven om naar het postkantoor te gaan en daar op hem te wachten
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef Rib-i het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef hicham het volgende:
Kenkergoeie stannaboi!!
![]()
![]()
![]()
Dus snel zonder dat ding naar huis gelopen en uitgeprint.
![]()
Ik zweet van binnen en buiten. Niet zo fris voor theezakje spelen.Of is dat juist de kick?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Mja, ik bekijk het altijd van de positieve kant. Als alles goed gaat hebben wij weer niks te lezen
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Das hendig kut
Misschien is het de motor zijn mannier om jou in de steek te laten, omdat jij hem ook in de steek gaat laten.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees: reeds diverse malen in de steek heeft gelaten door het niet tijdig opladen van de accu.![]()
quote:De platen zijn gedesintegreerd doordat ze te vaak zonder voldoende lading opgeslagen zijn,
en maken onderling kortsluiting. Wel handig dat die nu niet meer aan de druppellader hoeft.![]()
Opladen is kansloos. Net als dat knipperende olielampje. That does not excist.![]()
heb geen startkabelsquote:Minder handig voor het olie verversen. Maar je zet hem vast wel ff met startkabels op de auto
om even door te laten lopen. Toch?![]()
Nadat de eerste frustratie gezakt is..........
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RenkerdekenkerIk ga ff eten opscheppen zodat ik wat te doen heb tijdens het lezen
![]()
Vrachtwagenchauffeurs l-e-z-e-n niet zo snel he.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
RenkerdekenkerIk ga ff eten opscheppen zodat ik wat te doen heb tijdens het lezen
![]()
Damn, straks dat met moeite ingepakte en ingedeelde krat uitpakken, en kijken wat ik nog aan gewicht kan besparen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
ik ben niet de enige met een slechte dag
![]()
Advies helaas te laat opgevolgd.. nu' ist te laat, schade is definitief aangebracht.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef Roderick2085 het volgende:klote ding deed het vanmorgen onderweg naar school nog wel... kon ook nog gewoon bij school wegrijden....
jij had het over meer rijden.
NeeeeJ.. dynamo is het niet.quote:heb geen startkabelshet is alleen te hopen dat het alleen de accu is en niet ook de dynamo....
Goed begin van je 'vakantie'quote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
![]()
![]()
was dat ook wel nodig
m'n ma iig nietquote:Op maandag 15 januari 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs l-e-z-e-n niet zo snel he.![]()
[..]
Damn, straks dat met moeite ingepakte en ingedeelde krat uitpakken, en kijken wat ik nog aan gewicht kan besparen.Er zit 1 carterhelft teveel in, maar dat zal wel geen 5 kilo zijn.
![]()
[..]
Advies helaas te laat opgevolgd.. nu' ist te laat, schade is definitief aangebracht.![]()
En wees blij met die ene rit.![]()
Voor hetzelfde geld was je vanochtend te laat op school gekomen. Nu was het vrije tijd.![]()
[..]
NeeeeJ.. dynamo is het niet.![]()
Startkabels 5 euro in de aanbiedingen bak bij de bouwmarkt.
Maar hebben je ouder(s) ook algeen startkabels dan...
.. ben je van slechte komaf.........?
![]()
nee, heb er toen wel naar gekeken, maar uiteindelijk alleen maar de accu bijgevultquote:Op maandag 15 januari 2007 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed begin van je 'vakantie'
Maar kdacht dat je vorig jaar al een nieuwe accu had gekocht
quote:Wel puike shizzle ja, dat smileygebruik. Mijn complimenten
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
.. ben je van slechte komaf.........?
Altijd handig en simpel om jezelf te kunnen helpen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:11 schreef Roderick2085 het volgende:
m'n ma iig nietis toch ook niet nodig
![]()
Ach ja, had' ie maar een vak gekozen.quote:dynamo kon het volgens de anwb man ook zijn... omdat ie dus meteen uitging zodra de starkabels eraf gingen....
of de accu 'blokkeerd' de boel op een of andere manier, of de dynamo is ook kut.... dat was in een notendop zijn conclusie
Met leidingwater?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:12 schreef Roderick2085 het volgende:
Nee, heb er toen wel naar gekeken, maar uiteindelijk alleen maar de accu bijgevult
Zo, heb het ff ingekort tot de kern van het verhaalquote:
Gesulfeerd bedoel je misschien?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lees: reeds diverse malen in de steek heeft gelaten door het niet tijdig opladen van de accu.![]()
De platen zijn gedesintegreerd doordat ze te vaak zonder voldoende lading opgeslagen zijn,
en maken onderling kortsluiting. Wel handig dat die nu niet meer aan de druppellader hoeft.![]()
Opladen is kansloos. Net als dat knipperende olielampje. That does not excist.![]()
Minder handig voor het olie verversen. Maar je zet hem vast wel ff met startkabels op de auto
om even door te laten lopen. Toch?![]()
Nadat de eerste frustratie gezakt is..........
the bitch is home?quote:
Ja mr. helpdesk.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:47 schreef bvvt het volgende:
Zo, heb het ff ingekort tot de kern van het verhaal
[..]
Gesulfeerd bedoel je misschien?
Nee, heb ik ooit voor Rib-i gepost.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:48 schreef bvvt het volgende:
the bitch is home?
Ey, heb vandaag collega's van je gezien. Moeilijk kijkende in een agenda. En weer afscheid genomen.quote:
Damn, die had ik best willen zien. Nu eerst maar ff aardappels schillen.quote:
Na 45 vestiging van 45 verschillende uitzendbureau's en 45 keer dezelfde reactie zal je ook niet is gaan denken dat het aan jou kan liggen hehquote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ey, heb vandaag collega's van je gezien. Moeilijk kijkende in een agenda. En weer afscheid genomen.
Amateurs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |