neem een zwembroek meequote:Op maandag 15 januari 2007 13:04 schreef Puck1 het volgende:
wel in de noordzee.iemand zelf ervaringen?
We proberen een beetje erachter te komen hoe het leven daar is.Hoe het er daar aan toe gaat, waar je aan moet denken etc.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:26 schreef Slasher het volgende:
[..]
neem een zwembroek mee![]()
maar zonder gekheid, dat kan je toch beter ergens anders vragen dan hier?
Dank je, dat zou super zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 14:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik mail dit topic wel even aan een huisgenoot door, die heeft jaren 2 weken op en 2 weken af gezeten op de Noordzee.
Huisgenoot meldt zichquote:
Kan je niet gewoon je brulstem opzetten?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik mail dit topic wel even aan een huisgenoot door, die heeft jaren 2 weken op en 2 weken af gezeten op de Noordzee.
We doen vaak niet samen eten, vandaag wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je brulstem opzetten?![]()
....of met een stok op het plafond tikken................
Doen jullie niet samen avondeten?![]()
Ik denk dat je de vaseline niet moet vergetenquote:Op maandag 15 januari 2007 14:41 schreef Puck1 het volgende:
[..]
We proberen een beetje erachter te komen hoe het leven daar is.Hoe het er daar aan toe gaat, waar je aan moet denken etc.
Dit zag ik toevallig gisterenavond op Discovery ofzo...quote:Op maandag 15 januari 2007 17:20 schreef RB het volgende:
Voordelen:
Goed verdienen
2 weken werken en 2 weken vrij, afhankelijk van werkgever krig je in je vrije weken niet betaald.
Rookwaren zijn er stukken goedkoper.
Ontspannings mogelijkheden zijn er goenoeg: Fitness, sauna, zonnebank, of gewoon voor de tv hangen
ik denk dat jij jezelf heel grappig vindtquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:50 schreef zBus het volgende:
[..]
Ik denk dat je de vaseline niet moet vergeten
bij welk programma op Discovery zag je dat?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:55 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dit zag ik toevallig gisterenavond op Discovery ofzo...
Loon zou kunnen oplopen tot 100.000 euro per 6 maanden?
Lijkt me niet voor iedereen weggelegd, maar waar zou je op kunnen rekenen als startsalaris?
Dat zijn vast die krabvissers of anders een hele gevaarlijke hele kritieke functie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:55 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Lijkt me niet voor iedereen weggelegd, maar waar zou je op kunnen rekenen als startsalaris?
Megastructures ofzo? Kan ook op National Geographic geweest zijn, die hebben ook zulk soort programma'squote:Op woensdag 17 januari 2007 11:56 schreef Puck1 het volgende:
bij welk programma op Discovery zag je dat?
Dergelijke verdiensten heb je alleen op zwaardere platformen, verder weg van de bewoonde wereld, langere periodes (4 weken op, 2 weken af) en als je speciale vaardigheden hebt. De verantwoordelijke (kapitein kun je het niet noemen) op een FPSO op de Noordzee haalt ongeveer dat loon per jaar.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:55 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Het was dit programma: http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6011671quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef Xcalibur het volgende:
Megastructures ofzo? Kan ook op National Geographic geweest zijn, die hebben ook zulk soort programma's
Was in ieder geval tussen 20:00 en 23:00.
Ging specifiek over booreilanden in de Noordzee, zoals de Noble Piet.
Lijkt me inderdaad verstandig om dat een dagje uit te stellen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef Et-Cetera het volgende:
Een bekende van me zou vandaag terug naar huis gaan na 2 weken dienst.. mooi niet dus!
Ja goed, de 12 uur per dag volhouden voor 14 dagen is niet voor iedereen weggelegd. Daar moet je niet te snel overheen lezen vind ik. En verder hangt alles helemaal van de functie af!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:39 schreef Puck1 het volgende:
is er hier niemand die me meer kan vertellen hoe het is om er te werken?
voor en nadelen? wat is leuk/minder leuk aan het werk?vertel!
http://www.atlasgroep.nl/quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef Puck1 het volgende:
kan iemand ons helpen aan adressen, websites etc?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |