quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat een schijtkleur is dat forum in je sig.
daarom zijn er verschillende kleurprofielen beschikbaar n00bquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
gevoelig onderwerp trouwens of niet die kaasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
ah das wel beterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
daarom zijn er verschillende kleurprofielen beschikbaar n00b
En jij denkt dat ik, om even een paar fotos oid te zien, eerst instellingen ga verkutten....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
daarom zijn er verschillende kleurprofielen beschikbaar n00b
aanmelden daar, bitchquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik, om even een paar fotos oid te zien, eerst instellingen ga verkutten....
als je dat niet doet, kies je voor die "schijtkleur"en heb je dus geen reden tot klagenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:47 schreef Richboy het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik, om even een paar fotos oid te zien, eerst instellingen ga verkutten....
vriendjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:49 schreef vlad het volgende:
[..]
als je dat niet doet, kies je voor die "schijtkleur"en heb je dus geen reden tot klagen![]()
GMTAquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
je hebt de moeglijkheden om iets te veranderen, maar je kiest er voor dat niet te doen. Dat is OK, maar klaag er dan ook niet over
Ik heb wel wat beters te doen.quote:
als ik wilde patsen had ik wel een topic geopendquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen.
Als hij wil patsen moet hij die foto's hier maar plaatsen.
Scherp.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als ik wilde patsen had ik wel een topic geopend
lievvvvvquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:49 schreef vlad het volgende:
[..]
als je dat niet doet, kies je voor die "schijtkleur"en heb je dus geen reden tot klagen![]()
shoarmateam afkrakenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben je scherp, aan de andere kant nogal een kinderachtige humor.... Die combinatie zie je niet vaak.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zo ben ik.
Now how about that cheese ?
ik ben uniek.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef Richboy het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben je scherp, aan de andere kant nogal een kinderachtige humor.... Die combinatie zie je niet vaak.
heb een kuthumeur en zoek iemand om het op af te reagerenquote:
jeah hier gaat alles zijn en haar gangetje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:55 schreef vlad het volgende:
[..]
heb een kuthumeur en zoek iemand om het op af te reageren![]()
en aan die kant van de stal?hoe is het met de suup?
![]()
als het aan mij lag had ik hem daarvoor een permban gegeven inderdaadquote:
jeah ze hadden je FA moeten maken. een hele tijd terug al. 14.gif.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het aan mij lag had ik hem daarvoor een permban gegeven inderdaad![]()
Harder inlikken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jij bent blauw, dus het ligt aan jouwquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
doe jij al meer dan genoegquote:
notes gereed gaat houdenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:59 schreef vlad het volgende:
[..]
jij bent blauw, dus het ligt aan jouw![]()
lekker bezigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah hier gaat alles zijn en haar gangetje.
suup staat stil. geschorst voor de winter.
vorige week een walbro 255 High performance pomp geplaatst en de veren vervangen voor andere.
de oude waren op, en deze nieuwe gebruikte zijn nog erg goed, verlagen 1.5cm en zijn lekker stug.
hopelijk binnenkort eindelijk mijn hardpipe setje bouwen (dus alle standaard intake shit vervangen) en dan zijn we weer klaar voor de zomert.
nee, banrechten heb ik genoeg aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah ze hadden je FA moeten maken. een hele tijd terug al. 14.gif.
krijg ik notes?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
notes gereed gaat houden![]()
mensen een ban aannaaien![]()
![]()
je hebt er al 1 johquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
krijg ik notes?![]()
zouden me eerste zijn![]()
jawel de pomp was/is nog goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
lekker bezigvanwaar die nieuwe pomp? had je niet genoeg opbrengst/druk?
hoe bedoel je dat? je hebt toch High flow injectoren? is daar wel 100% dc mee mogelijk?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:02 schreef Tjabbo het volgende:
en om dan mijn 18 jaar oude pompje te vertrouwen op 100% duty cycle lijkt me niet verstandig.
die vraag kunnen we ook nog steeds aan jou stellenquote:
Die mag je best weer stellen, maar ik geloof dat ik die inmiddels wel afdoende beantwoordt hebquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:06 schreef vlad het volgende:
[..]
die vraag kunnen we ook nog steeds aan jou stellen![]()
t is in ieder geval notewaaridg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |