Aaah.. tsja dat heb je wel ens..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:42 schreef AnnaStesia het volgende:
Gisteren was een topaflevering.
Mijn oudste zoon(15) volgt de serie ook en moest een traantje laten![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel even een plaatje maken met DEEL3 erin hoor
Met de originele PSD was het mooier geworden (en het juiste lettertypequote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:00 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets?![]()
Deze house aflevering word weer vet!
Valt me op dat de aflevering van volgende week ook al een prijs heeft gewonnen, net zoals een aflevering van paar weken terug die zelfs 2 prijzen gewonnen had!
Vind trouwens wel jammer dat Dr. House en Cameron niks met elkaar gekregen hebben
geen flauw idee.. foutje in t systeem?quote:Op maandag 22 januari 2007 07:34 schreef avotar het volgende:
Waarom kan ik m'n eigen OP niet aanpassen
Te lang geleden aangemaakt? Ik geloof dat je maar een bepaalde tijd je OP kan aanpassen, daarna moet een mod het doen.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:34 schreef avotar het volgende:
Waarom kan ik m'n eigen OP niet aanpassen
toch raar.. of het nou OP is of niet.. het blijft toch JOUW post..?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te lang geleden aangemaakt? Ik geloof dat je maar een bepaalde tijd je OP kan aanpassen, daarna moet een mod het doen.
Ik heb de regels niet gemaakt...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
toch raar.. of het nou OP is of niet.. het blijft toch JOUW post..?
Hoezo niet? zou me juist leuk geleken hebben als ze iets gekregen hadden ..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met de originele PSD was het mooier geworden (en het juiste lettertype), maar dit kan ook natuurlijk
Wat betreft dat laatste, THANK GOD.
Cameron is zijn type helemaal niet. Ze doet dingen uit medeleven, compassie, zoals trouwen met iemand die toch al ten dode is opgeschreven. Ik denk niet dat House die betutteling nodig heeft. Ik zie eerlijk gezegd sowieso niet in waarom iemand van hem zou kunnen houden. Bewondering hebben voor, zeker, en ik denk dat dat Wilsons reden is.quote:Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Hoezo niet? zou me juist leuk geleken hebben als ze iets gekregen hadden ..
aah joh stel je niet aanquote:Op maandag 22 januari 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cameron is zijn type helemaal niet. Ze doet dingen uit medeleven, compassie, zoals trouwen met iemand die toch al ten dode is opgeschreven. Ik denk niet dat House die betutteling nodig heeft. Ik zie eerlijk gezegd sowieso niet in waarom iemand van hem zou kunnen houden. Bewondering hebben voor, zeker, en ik denk dat dat Wilsons reden is.
House is net een chagrijnige beer. Je moet er wel respect voor hebben, maar wel vanaf een afstandje
En ik vind van niet. So be itquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
aah joh stel je niet aan
T zou een leuk stel zijn
Laatst toevallig een stukje gezien.. hoe droog kun je zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:06 schreef RudyCarell het volgende:
Ik vond hem ook zo goed in Blackadder!
[afbeelding]
eensch!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef fratsman het volgende:
Waar blijft die vervloekte DVD-box?!?!
Ik vind hem in Blackadder III als prince George nog veel sterker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Laatst toevallig een stukje gezien.. hoe droog kun je zijn![]()
Dat kan niet, hij doet alsof hij lachtquote:
Nog maar 1½ uur, vind het nu al spannendquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef Herox het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij doet alsof hij lacht![]()
Anyways vanavond weer een nieuwe HouseNu kunnen de Prison Break kijkers eens zien hoe geniaal House is
![]()
hmm hmm.. Alfredo! Cuddy's klusjesmanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
Welke aflevering was dit? Die Mexicaan die van het dak pleurt?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
Vanavond eindelijk nieuwe aflevering Seizoen 3Kan niet wachten!
Wheheh. Best wel grappig die parodiequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Parodie op House: http://www.youtube.com/watch?v=_iCmluYaOyI
Wel wat flauw, maar er zitten wel leuke stukjes tussen.(en deze is vast al gepost, maja, I give it a shot
)
Was een zeer leuke aflevering weer. Hugh Laurie is geniaal.![]()
Ik heb hem vorige week vrijdag gehaald voor 55 euro..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:57 schreef Spike1506 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel die DVDbox gaat kosten! Wil die zeker hebben !!
wat een prijs.. omgquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:58 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week vrijdag gehaald voor 55 euro..
Wat is dat nou voor kut opmerking?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dan moet je gaan werken, kun je het betalen![]()
Sarcasme is niet aan je besteedtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kut opmerking?![]()
House M.D. - Seizoen 1 (6DVD)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet wachten tot de dvd-box uit isIk heb speciaal daarvoor de cadeaubonnen van kerst bewaard
Bij FreeRecordShop hebben ze hem al? ..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef Feya het volgende:
[..]
House M.D. - Seizoen 1 (6DVD)
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 08.02.2007
Nog 5 nachtjes slapen![]()
Ik heb em alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
40 euro bij de free record shop
iemand 'm al gekocht?
ik wil 'm bijzonder graag hebben, zit alleen zo te twijfelen, want heb het geld er eigenlijk niet voor momenteel..
En de pa van de Texas Chainsaw Massacer - The beginning. Ik was enigszins "disturbed" toen ik hem herkende...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef fratsman het volgende:
De pa van House is de Drill-Instructor uit Full Metal Jacket!![]()
"Even God couldn't miracle your ass over my obstacle. Get the fuck OFF my obstacle private Pile!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef fratsman het volgende:
De pa van House is de Drill-Instructor uit Full Metal Jacket!![]()
Ik had er in mijn filiaal 5... Wel vreemd dan, om welk filiaal gaat het?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik mij de hele dag verheugd om de box vanhouse
te halen
kom ik bij de FRS
hadden ze maar 1 box ingekocht, en die was alweer verkocht(ik snap er niks van, het is een hitserie, wie wil die nou hebben
)
dus geen house voor mij
FRS in leiderdorp, in het winkelhofquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik had er in mijn filiaal 5... Wel vreemd dan, om welk filiaal gaat het?
Bij de mediamarkt lagen er miljardenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
overigens had de frs in leiden er wél voldoende, maarja, die cadeaubon hedie kon ik alleen maar in het winkelhof uitgeven
Je kunt hem toch (laten) bestellen bij de FRS? Of hebben ze dat inmiddels weer afgeschaft?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik mij de hele dag verheugd om de box vanhouse
te halen
kom ik bij de FRS
hadden ze maar 1 box ingekocht, en die was alweer verkocht(ik snap er niks van, het is een hitserie, wie wil die nou hebben
)
dus geen house voor mij
bij de FRS 40 euroquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef DuranK het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt lagen er miljardenHeb er echter wel 55 euro voor betaald, oplichters
Maar ach, het kan me niet zoveel schelen eigenlijk
![]()
Oh, cash is altijd goedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
mwa, daar heb ik niet eens zin in
je gaat er toch wel vanuit dat er meer dan 1 exemplaar beschikbaar is van een hitserie/film..?
dus ik haal 'm wel lekker ergens anders volgende week, heb op een vernuftige manier de cadeaubon voor cash ingewisseld. (althans, lief heeft dat gedaan)
pas maar op, want als je eenmaal begint wil je ze ook allemaal zien..... Tenminste die ervaring heb ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, hehe, dvd box is binnen
vanavond misschien een afleveringetje kijken
mwa, ik kan me wel redelijk beheersenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
pas maar op, want als je eenmaal begint wil je ze ook allemaal zien..... Tenminste die ervaring heb ik
te verslavend..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mwa, ik kan me wel redelijk beheersen
het is dat ik zo moet werken, anders had ik er vanmiddag al 1 opgezet
22..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
6 dvd's? eerste seizoen zijn toch maar iets van 10 afleveringen ofzo?
Echt welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier in nl zijn we toch al aan seizoen 2 bezig en seizoen 1 bestond echt niet uit 22 delen
Ja? Heeft sbs dan een aantal aflevering overgeslagen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef DuranK het volgende:
[..]
Echt welLaatste aflevering van seizoen 1 is dat hij de man van zijn ex behandelt.
Voor zover ik weet, sloegen ze alleen aflevering vijf over omdat dat met kerst te maken had. Er is een tijdje geweest dat er twee afleveringen achter elkaar kwamen (op donderdag en vrijdag, meen ik) waardoor ze nogal snel door het seizoen heen gingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Heeft sbs dan een aantal aflevering overgeslagen?
Dat is exact 2 keer gebeurt. Ik heb no way 22 aflevering gezien tot de aflevering dat hij de man van z'n ex behandeldequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, sloegen ze alleen aflevering vijf over omdat dat met kerst te maken had. Er is een tijdje geweest dat er twee afleveringen achter elkaar kwamen (op donderdag en vrijdag, meen ik) waardoor ze nogal snel door het seizoen heen gingen.
volgens mn vriendin zijn ze wel allemaal op tv geweest...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is exact 2 keer gebeurt. Ik heb no way 22 aflevering gezien tot de aflevering dat hij de man van z'n ex behandelde
Ik weet zeker dat ik ze op 1 na ofzo allemaal gezien moet hebben, maar ik kan me echt niet voorstellen (evenals mijn ega) dat ik er zoveel gezien heb.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mn vriendin zijn ze wel allemaal op tv geweest...
extra's interesseren me geen reet, die kijk je toch nooit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het ook niet, ik heb geen enkele aflevering op SBS gezien. Maar ik volg dit topic wel en volgens mij is elke aflevering wel behandeld geweest.
De box is sowieso leuk om te hebben, met de extra's erbij enzo.
Ik vind de extra's bij de box een beetje matigjes eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het ook niet, ik heb geen enkele aflevering op SBS gezien. Maar ik volg dit topic wel en volgens mij is elke aflevering wel behandeld geweest.
De box is sowieso leuk om te hebben, met de extra's erbij enzo.
Was dat zo veel verschil?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
net de pilot gekeken, ik viel pas een stuk later in de serfie
wat een raar gebruik van licht en kleuren zeg, in de pilot, ben blij dat ze daar vanaf zijn gestapt.
Idd, het is 4:3 om een of andere kutreden. Geld ook voor de DVD box van entourage.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:21 schreef wonderer het volgende:
Ik hoor net dat de Nederlandse box fullscreen is en niet breedbeeld?Wat zielig voor jullie.
verrotquote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Idd, het is 4:3 om een of andere kutreden. Geld ook voor de DVD box van entourage.
Ik kende m vooral van de comedy, maar hij is idd perfect.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Geniale acteur die Laurie.
ben ik blij met Usenetquote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Idd, het is 4:3 om een of andere kutreden. Geld ook voor de DVD box van entourage.
same herequote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Sommige dingen die zo geniaal zijn als House wil ik liever op orgineel hebben dan gedownload
Ja duh!. Heb ook alle Sopranos en W&G maar als er geen 16/9 versie ga ik er echt niet voor betalen Is er ook geen 5.1? Anders is het echt bagger... Ze nemen dus de moiete om voor de NL versie een 4/3 versie te maken? What is the use...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Sommige dingen die zo geniaal zijn als House wil ik liever op orgineel hebben dan gedownload
Ja vaag he... Alsof ze denken dat we achterlopen hier in NL... Ik mis sowieso het 5.1 geluid en breedbeeld op de NL tv... Ik heb niet voor niets een digitale kabelaansluiting!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:24 schreef SunChaser het volgende:
Ja dat snap ik ook niet. Ook op TV horen die series gewoon in 16:9
Ik heb de originele DVD box van Entourage 1 en 2, maar die zijn 4:3 terwijl de downloads 9;3 zijn
Nouja breedbeeld, ze hebben zwarte balken... Als het echt Breedbeeld is zou mijn TV automatisch op Breedbeeld signaal moeten schieten, nu moet ik schakelen naar filmformaat 16/9 maar dan sla je een paar beeldlijnen over (ja ik heb nog een beedbuiskanon)...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, belachelijk dat breedbeeld nog niet standaard op tv is. Net 5 en rtl beginnen nu net aan films ed wel in breedbeeld uit te zenden..
en helemaal schandalig, dit doen ze dus met House etc...quote:Op dit moment wordt ongeveer twintig procent van de uitzendingen van de publieke omroep uitgezonden in het breedbeeldformaat. Nederland loopt daarmee achter op de publieke omroepen in België en Groot-Brittannië, waar het formaat eerder regel dan uitzondering is. In België is zelfs een wettelijk minimum vastgesteld, ongeveer 90% tot 95% moet in breedbeeld worden uitgezonden.
quote:Veel aangekochte programma's zijn opgenomen in 16:9 verhouding, maar de omroepen plaatsen vaak, na conversie naar 4:3 letterbox, hun logo en de ondertiteling boven en onder het beeld door de zwarte balken, waardoor het effect vermindert en een breedbeeld tv bezitter er niet veel aan heeft. Dit is goed te zien bij zenders als TMF en MTV. De videoclips die worden uitgezonden zijn in breedbeeld opgenomen, maar de uitzendingen van de zenders zijn in 4:3. Bij 16:9 zijn de de zwarte balken geen onderdeel van het signaal, maar bij 4:3 zijn de zwarte balken wel een onderdeel. Dit noemt men 4:3 letterbox.
Of ze hebben heel handig dan de subs in de balken gezet..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:23 schreef SunChaser het volgende:
Idd, op Net 5 enzo is het geen breedbeeld maar een raar formaat die niet past als ik m naar 16:9 zet, of je hebt teveel of te weinig zwart.
dat is ook leuk ja, als ze dat doenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of ze hebben heel handig dan de subs in de balken gezet..![]()
ik heb 'm en vermaak me er prima meequote:Op maandag 12 februari 2007 17:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
nou.. die box daar wacht ik nog wel ff mee
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb 'm en vermaak me er prima mee
Dat stuk was echt geweldigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:51 schreef Feya het volgende:
uit Spin:
House: The recovery last 5a6 minutes... sometimes less![]()
House: This is exactly why I created nurses...cleanup on aisle three!![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 22 februari, 21.25 uur
Hunting
Een homoseksuele man met AIDS zakt in elkaar voor House’s huis. Cameron krijgt te maken met een mogelijke levensbedreigende ziekte.
IRL ook alquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
super aflevering weer
![]()
en dr. Chase, what a lucky guy
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind Cuddy op een of andere manier leuker, maar komt ook door haar rolquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Seau zeg.. fijne aflevering.. Een van mijn collega's mag ook wel eens high worden
Trouwens.. die Stacey is ook best een mooie vrouw!
yep.. haalt me de woorden van het toetsenbord.. spoelde vandaag toevallig nogmaals door de aflevering heen om iemand ff wat te laten zien.. en toen viel me het ook op.. Trouwens.. ze is toch niet besmet.. of heb je nou gespoilerd?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik vind Cuddy op een of andere manier leuker, maar komt ook door haar rol![]()
Wat trouwens wel op viel, was hoe rot Cameron de rest van de aflevering er verrot uitzag nadat ze misschien besmet was met HIV. Ook een beetje overdreven vond ik![]()
Nee, niet van de HIV! Nadat ze van die Chrystal Meth had gesnoept en zich door Chase had laten palen. Je zag House in die lift toch ook kijken, zo van, "Tering, wat heb jij de hele nacht gedaan?'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik vind Cuddy op een of andere manier leuker, maar komt ook door haar rol![]()
Wat trouwens wel op viel, was hoe rot Cameron de rest van de aflevering er verrot uitzag nadat ze misschien besmet was met HIV. Ook een beetje overdreven vond ik![]()
Niet alleen toen hoor. Gewoon de hele aflevering doorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, niet van de HIV! Nadat ze van die Chrystal Meth had gesnoept en zich door Chase had laten palen. Je zag House in die lift toch ook kijken, zo van, "Tering, wat heb jij de hele nacht gedaan?'![]()
![]()
Maar het blijft een lekker ding!![]()
eenschquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:33 schreef DuranK het volgende:
[..]
Niet alleen toen hoor. Gewoon de hele aflevering door![]()
simpel antwoord op je laatste veronderstelling: JA!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef -lucas- het volgende:
Ik had echt een hele rare gedachte laatst -
In de afgelopen aflevering hangt House echt een beetje de nice guy uit en dan gaat 'ie gigantisch op z'n bek, maar daar stuurt hij min of meer zelf naar toe.
Kan het niet zijn dat, in plaats van dat hij, zoals het lijkt, probeert zijn ex en haar nieuwe vriendin uit elkaar te trekken en hun relatie te verzieken, ze eigenlijk probeert bij elkaar te brengen?
Hij heeft door dat z'n vrouw nog niet helemaal over hem heen is en probeert dus te laten zien dat hij echt een gigantische klootzak is zodat ze over hem heen kan raken (wat op het eind ook gebeurt, ze pakt haar partner op de bank even stevig vast) - wellicht omdat House zich een beetje identificeert met die gast en hij weet dat hij zelf toch niet echt een leven heeft naast het ziekenhuis? Of heb ik teveel Lost gekeken en zoek ik overal wat achter...
ja waarom kan ik het volgende week nou niet zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:49 schreef winterapfel het volgende:
holy shit, dat vooruitzicht op volgende week
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja waarom kan ik het volgende week nou niet zien![]()
Kunnen ze het niet voortaan op woensdag gaan uitzenden of zo?![]()
hmm hmm.. vooral aankomende week lijkt me tof.. Foreman als baasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:14 schreef MaLo het volgende:
Ik vind de serie steeds leuker worden! Hugh Laurie is errug goed. En de verhaallijnen vind ik ook steeds boeiender worden.
Tuurlijk niet.. Foreman is namelijk gewoon de neger uitvoering van House.. Ook stronteigenwijsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:03 schreef boneyard het volgende:
beetje wazige keuze, misschien leuk voor de serie maar erg onlogisch.
precies en daarom heel logisch eigenlijk..quote:Op maandag 5 maart 2007 09:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Foreman is namelijk gewoon de neger uitvoering van House.. Ook stronteigenwijs![]()
Hmm daar is Foreman geen ster in... Hij heeft deze situatie al een keer verkeerd ingeschat, bij de "junk"quote:Op maandag 5 maart 2007 09:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 8 maart, 21.30 uur
Deception
Met dokter Foreman als afdelingshoofd, moet het team uitzoeken of een vrouw die vaak loos alarm heeft geslagen dit keer echt ziek is.
Gewoon kijken, deze aflevering is wel weer een hele leuke...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hmm daar is Foreman geen ster in... Hij heeft deze situatie al een keer verkeerd ingeschat, bij de "junk"
Doe ik ook wel... Heb seizoen 3 ook al, maar ik kijk toch gewoon op sbs...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon kijken, deze aflevering is wel weer een hele leuke...
Helemaal verkeerd was het niet. Hij had gewoon gelijk over dat ze expres teveel insuline had ingenomen zodat ze lekker warm kon eten in he ziekenhuis. Hij was wel wat voorbarig ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hmm daar is Foreman geen ster in... Hij heeft deze situatie al een keer verkeerd ingeschat, bij de "junk"
Valt wel mee. De medische tuchtraad heeft geoordeeld dat House onder toezicht van een collega moet worden gesteld. Cuddy heeft toen Foreman met die schone taak belast. Voor de duur van 3 of 4 weken ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef boneyard het volgende:
tuurlijk niet logisch, je laat iemand die gewoonlijk onder iemand werkt niet opeens zijn / haar baas worden.
het is natuurlijk leuk voor het verhaal, maar zeker niet een normale keuze.
damn t is maar een seriequote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef boneyard het volgende:
tuurlijk niet logisch, je laat iemand die gewoonlijk onder iemand werkt niet opeens zijn / haar baas worden.
het is natuurlijk leuk voor het verhaal, maar zeker niet een normale keuze.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:09 schreef L_auteur het volgende:
Was mevrouw Munchausen die chick uit Sex and the City?
sowieso nog zo'n maand of 3.. Zo lang duurt het zeker nog wel voordat seizoen 2 in zn geheel is uitgezonden.. en dan duurt het ook nog wel eventjes... vermoed ik...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef WeeWim het volgende:
Enig idee, wanneer in Nederland seizoen 2 op dvd uitkomt?
http://www.play.com/DVD/D(...)eason_2/Product.htmlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef WeeWim het volgende:
Enig idee, wanneer in Nederland seizoen 2 op dvd uitkomt?
het liep goed af... maar niet voor de patientquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:19 schreef MaLo het volgende:
Twas een mooie aflevering! Ik ben alleen 10 minuten voor het eind in slaap gevallen.
Kun je het einde misschien verklappenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:26 schreef avotar het volgende:
[..]
het liep goed af... maar niet voor de patient![]()
Ah, nu weet ik een stuk meer.quote:
House kwam erachter wat de kwaal was..quote:
En wat was de kwaal dan? (Ik was ook in slaap gevallen...)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
House kwam erachter wat de kwaal was..
De vrouw van de patiënt voelde geen vertrouwen in de relatie en was dus weggegaan
Stacey en House.. tsja.. leuk stel
Bipolaire stoornis.. Dat je begint aan een klus, maar het niet afmaakt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat was de kwaal dan? (Ik was ook in slaap gevallen...)
Ik wist niet dat ze kinderen had?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
En cuddy is eigenlijk best wel een MILF in wording
Ze wil wel nogal graagquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 11:33 schreef Reddiablo het volgende:
het voelt als een prachtige solo van The Who die bijna gaat opkomen (maar dat je weet dat je gestoord gaat worden) (lichte variatie)
Nouuuuuuuuuuuuu.. giet daar een beetje Crystal Meth in..quote:Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef Reddiablo het volgende:
dat denk ik dus ook, vurige ongebreidelde ouwerwetse passie... veel heftiger dan de lieve Cameron...
"Need to know" Aflevering waar vrouw binnengebracht wordt met bewegingsstoornissen.. (oncontroleerbare spieren in voornamelijk haar armen)..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen idee welke aflevering was gisteren op TV?
Is dat die aflevering nadat House weer een one-nighter met Stacy gehad heeft in een hotel bij een vliegveld? En vervolgens Stacy na die avond zegt. Goh ik ga Mark maar eens verlaten?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
"Need to know" Aflevering waar vrouw binnengebracht wordt met bewegingsstoornissen.. (oncontroleerbare spieren in voornamelijk haar armen)..
Dezelfde aflevering waarbij House en Stacy eerlijk tegenover elkaar zijn over de gevoelens en hoe het verder moet..
Dat was de vorige aflevering van "the night in Baltimore"quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dat die aflevering nadat House weer een one-nighter met Stacy gehad heeft in een hotel bij een vliegveld? En vervolgens Stacy na die avond zegt. Goh ik ga Mark maar eens verlaten?
Geweldige vrienden zijn het ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:04 schreef fratsman het volgende:
Toen Wilson kwam vragen wat hij nou eigenlijk allemaal met Stacy aan het uitspoken was.
"I think i hear some kids with cancer crying over there!"![]()
![]()
![]()
Nee seizoen 2 inmiddelsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:51 schreef soylent het volgende:
TvP!!
Kijk normaal zelden TV... maar ik zag een paar weken terug voor 't eerst een aflevering toen ik in het ziekenhuis lag met m'n blindedarmMisschien niet de slimste beslissing. Maar I am hooked! Laurie is een baas
Zitten we hier in NL nu nog steeds in het eerste seizoen? Want ik hoorde dat het vierde seizoen in productie gaat![]()
heb je breedbeeld? koop dan niet de box... deze is 4/3quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:56 schreef soylent het volgende:
Dan moet ik maar eens een dvd-box gaan kopen
whehehe...je hebt helemaal gelijk,is het geen lupus dan ist wel kankerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef Argento het volgende:
Het viel me op dat niemand opperde dat ze wel ns autoimmuunziekte lupus kon hebben. Die komt doorgaans toch wel eens per aflevering voorbij...
De volgende afleveringen, hebben de patienten weer een aantal symptomen van Lupus..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:17 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
whehehe...je hebt helemaal gelijk,is het geen lupus dan ist wel kanker
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:55 schreef Feya het volgende:
House: Cameron... I love you.(swabs her open mouth) Get your test results tomorrow.
![]()
dat was idd een geniaal stukjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:55 schreef Feya het volgende:
House: Cameron... I love you.(swabs her open mouth) Get your test results tomorrow.
![]()
haha ja die was ook zeeeer mooi...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:36 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ook geweldig met die menu kaart
Ook de reactie van Greg... echt zo van.. hmmm.. die hebben met elkaar gesprokenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef Feya het volgende:
Ik had maar een stukje gezien, vandaag de rest gezien
Dr. Cuddy: (about Stacy) Here's what I think she's gonna say: "Oh I love Greg, but if you go against a patient's wishes, you're calling her a liar. And if something goes wrong, I end up in court having to defend the big, mean doctor, albeit with dreamy eyes, who wouldn't believe the nice suburban mom. And even though his cane makes me melt, do the damn surgery."
Deze was echt GEWELDIG, ik lag helemaal dubbel![]()
![]()
Vooral ook de manier om er van af te komen was goedquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:34 schreef fratsman het volgende:
Hij was echt goehoed!! met z'n migraine!
Er zat overigens een klein stukje Clockwork Orange in.![]()
Hij speelde Prince Ludwig , master of disguisequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:28 schreef avotar het volgende:
Er staat mij bij dat Hugh Laurie in het 2e seizoen Blackadder een keer heeft meegespeeld.
Hij speelde toen een Duitse Terrorist / Master of Disguise.
En volgens mij heette die ook Von Lieberman.
Ludwig was het...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:33 schreef Kiepkantel het volgende:
[..]
Hij speelde Prince Ludwig , master of disguise![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Dat is Blackadder Goes Forthquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:02 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
En wie zien we daar rechtsachter?
Ja ik dacht al. De ontwikkeling gaat tegenwoordig wel heel erg hard.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef milagro het volgende:
goeie aflevering weer, al was het wel de oudst uitziende 15 jarige ooit
Ik ken iemand die er in groep acht al zo uitzag...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja ik dacht al. De ontwikkeling gaat tegenwoordig wel heel erg hard.![]()
Phew, gelukkig. Ik vond haar namelijk wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
Maar jullie hebben natuurlijk gelijk: 11 September 1979, Baton Rouge, Louisiana, USA
Dit was een van de weinige keren dat ik hem ook snel had jaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de diagnose al uit het voorfilmpje gehaaldWas wel de eerste keer dat ik het al zó snel had trouwens.
yep..quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:08 schreef avotar het volgende:
damn.. dat been van hem... eerste keer dat je hem zo zag tcoh?
Wat zag je? Ik heb deze aflevering gemist.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:08 schreef avotar het volgende:
Systemische lupus erythematodes (SLE), een chronische auto-immuunziekte waarbij je immuunsysteem het eigen lichaam aanvalt en voor ontstekingsreacties in het hele lichaam zorgt. Er zijn meestal meerdere orgaanstelsels bij betrokken. Aangezien het een complex ziektebeeld is met diverse uiteenlopende uitingsvormen kan het op zo ongelofelijk veel symptomen van toepassing zijn dat je het regelmatig in de differentiaal diagnose tegenkomt bij House.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben de serie nu op dvd aan t kijken (niet retail) en ben net de NL aflevering gepasseerd. Die met dat 15 jarig model was een goede aflevering,
Maarre, wat is Lupus nu precies?
eigenlijk iedere aflevering komt het wel langsquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Systemische lupus erythematodes (SLE), een chronische auto-immuunziekte waarbij je immuunsysteem het eigen lichaam aanvalt en voor ontstekingsreacties in het hele lichaam zorgt. Er zijn meestal meerdere orgaanstelsels bij betrokken. Aangezien het een complex ziektebeeld is met diverse uiteenlopende uitingsvormen kan het op zo ongelofelijk veel symptomen van toepassing zijn dat je het regelmatig in de differentiaal diagnose tegenkomt bij House.
haha jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
eigenlijk iedere aflevering komt het wel langs
jep.. hebben ze wel mooi gedaan moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:08 schreef avotar het volgende:
Vond het freakyquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep.. hebben ze wel mooi gedaan moet ik zeggen..
Jaa.. volgens mij ook.. vraag me wel af hoe ze dat gemaakt hebben.. want je zag echt dat ie dus een spier miste.. het was gewoon.. leegquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat was waarschijnlijk ook de bedoeling
mja idd.. lange leve de special effects?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaa.. volgens mij ook.. vraag me wel af hoe ze dat gemaakt hebben.. want je zag echt dat ie dus een spier miste.. het was gewoon.. leeg![]()
Met wat latex en goede grime-technieken kom je ook een heel endquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja idd.. lange leve de special effects?
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
KUT! gemist
wordt het nog een keer herhaald?
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
wordt het nog een keer herhaald?
Ook niemand een youtube linkje?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Ik ben bang dat je op DVD of downloads bent aangewezen, Swets.
Doet de zoekfunctie het daar niet meer?quote:
Jawel, maar ik krijg het daar altijd voor elkaar om dingen niet te vinden die elke randmongool wél kan vindenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doet de zoekfunctie het daar niet meer?
Als je toch niets te doen hebtquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met wat latex en goede grime-technieken kom je ook een heel end
Moet ik trouwens een nieuw OP plaatje soepen of gebruiken jullie die uit het USA topic?
Bittorent is supermakkelijk, en je kunt er alles vinden. En het is legaal volgens mij, even naar vragen in DIg want hier mag je t niet uitleggen volgens mijquote:
Ik heb Azureus, zal het maar weer 'ns aanzwengelen. De titel was Skin Deep?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bittorent is supermakkelijk, en je kunt er alles vinden. En het is legaal volgens mij, even naar vragen in DIg want hier mag je t niet uitleggen volgens mij
Waarom maar 4 zwarte figuren achter House? Wilson, Cuddy, Cameron, Chase, Foreman. 5quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/house_deel_4_nl.jpg
Geen flauw idee eigenlijk. Dit is een officiele foto voor seizoen drie...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef DuranK het volgende:
[..]
Waarom maar 4 zwarte figuren achter House? Wilson, Cuddy, Cameron, Chase, Foreman. 5![]()
Ja... Aan de silhouetten te zien staat Foreman er niet op. Misschien verlaat die de serie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef DuranK het volgende:
Ah oke. Ik vind het maar vreemd.
als ik naar imdb.com kijk niet.. hij heeft in net zo veel episodes gespeeld als House tot nu toe...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja... Aan de silhouetten te zien staat Foreman er niet op. Misschien verlaat die de serie?
Ik heb er ook nog niks van gezien/gehoord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik naar imdb.com kijk niet.. hij heeft in net zo veel episodes gespeeld als House tot nu toe...
http://www.imdb.com/title/tt0606038/quote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef Xcalibur het volgende:
net House gezien... iemand enig idee wie die dochter speelde?
ze komt me zoooo bekend voor, maar ik heb geen idee wie het is
"Gail"quote:Op donderdag 12 april 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0606038/
Zoek zelf even op, ik weet niet meer hoe ze heette
Hmm.. I could do her!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:09 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
"Gail"
- "Amy!"
- " Whatever"
Keri Lynn Pratt heet ze, maar ik zou niet weten waar ik d'r van ken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |