ja waarom kan ik het volgende week nou niet zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:49 schreef winterapfel het volgende:
holy shit, dat vooruitzicht op volgende week
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja waarom kan ik het volgende week nou niet zien![]()
Kunnen ze het niet voortaan op woensdag gaan uitzenden of zo?![]()
hmm hmm.. vooral aankomende week lijkt me tof.. Foreman als baasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:14 schreef MaLo het volgende:
Ik vind de serie steeds leuker worden! Hugh Laurie is errug goed. En de verhaallijnen vind ik ook steeds boeiender worden.
Tuurlijk niet.. Foreman is namelijk gewoon de neger uitvoering van House.. Ook stronteigenwijsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:03 schreef boneyard het volgende:
beetje wazige keuze, misschien leuk voor de serie maar erg onlogisch.
precies en daarom heel logisch eigenlijk..quote:Op maandag 5 maart 2007 09:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Foreman is namelijk gewoon de neger uitvoering van House.. Ook stronteigenwijs![]()
Hmm daar is Foreman geen ster in... Hij heeft deze situatie al een keer verkeerd ingeschat, bij de "junk"quote:Op maandag 5 maart 2007 09:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 8 maart, 21.30 uur
Deception
Met dokter Foreman als afdelingshoofd, moet het team uitzoeken of een vrouw die vaak loos alarm heeft geslagen dit keer echt ziek is.
Gewoon kijken, deze aflevering is wel weer een hele leuke...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hmm daar is Foreman geen ster in... Hij heeft deze situatie al een keer verkeerd ingeschat, bij de "junk"
Doe ik ook wel... Heb seizoen 3 ook al, maar ik kijk toch gewoon op sbs...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon kijken, deze aflevering is wel weer een hele leuke...
Helemaal verkeerd was het niet. Hij had gewoon gelijk over dat ze expres teveel insuline had ingenomen zodat ze lekker warm kon eten in he ziekenhuis. Hij was wel wat voorbarig ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hmm daar is Foreman geen ster in... Hij heeft deze situatie al een keer verkeerd ingeschat, bij de "junk"
Valt wel mee. De medische tuchtraad heeft geoordeeld dat House onder toezicht van een collega moet worden gesteld. Cuddy heeft toen Foreman met die schone taak belast. Voor de duur van 3 of 4 weken ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef boneyard het volgende:
tuurlijk niet logisch, je laat iemand die gewoonlijk onder iemand werkt niet opeens zijn / haar baas worden.
het is natuurlijk leuk voor het verhaal, maar zeker niet een normale keuze.
damn t is maar een seriequote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef boneyard het volgende:
tuurlijk niet logisch, je laat iemand die gewoonlijk onder iemand werkt niet opeens zijn / haar baas worden.
het is natuurlijk leuk voor het verhaal, maar zeker niet een normale keuze.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:09 schreef L_auteur het volgende:
Was mevrouw Munchausen die chick uit Sex and the City?
sowieso nog zo'n maand of 3.. Zo lang duurt het zeker nog wel voordat seizoen 2 in zn geheel is uitgezonden.. en dan duurt het ook nog wel eventjes... vermoed ik...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef WeeWim het volgende:
Enig idee, wanneer in Nederland seizoen 2 op dvd uitkomt?
http://www.play.com/DVD/D(...)eason_2/Product.htmlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef WeeWim het volgende:
Enig idee, wanneer in Nederland seizoen 2 op dvd uitkomt?
het liep goed af... maar niet voor de patientquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:19 schreef MaLo het volgende:
Twas een mooie aflevering! Ik ben alleen 10 minuten voor het eind in slaap gevallen.
Kun je het einde misschien verklappenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:26 schreef avotar het volgende:
[..]
het liep goed af... maar niet voor de patient![]()
Ah, nu weet ik een stuk meer.quote:
House kwam erachter wat de kwaal was..quote:
En wat was de kwaal dan? (Ik was ook in slaap gevallen...)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
House kwam erachter wat de kwaal was..
De vrouw van de patiënt voelde geen vertrouwen in de relatie en was dus weggegaan
Stacey en House.. tsja.. leuk stel
Bipolaire stoornis.. Dat je begint aan een klus, maar het niet afmaakt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat was de kwaal dan? (Ik was ook in slaap gevallen...)
Ik wist niet dat ze kinderen had?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
En cuddy is eigenlijk best wel een MILF in wording
Ze wil wel nogal graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |