Was dat zo veel verschil?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
net de pilot gekeken, ik viel pas een stuk later in de serfie
wat een raar gebruik van licht en kleuren zeg, in de pilot, ben blij dat ze daar vanaf zijn gestapt.
Idd, het is 4:3 om een of andere kutreden. Geld ook voor de DVD box van entourage.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:21 schreef wonderer het volgende:
Ik hoor net dat de Nederlandse box fullscreen is en niet breedbeeld?Wat zielig voor jullie.
verrotquote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Idd, het is 4:3 om een of andere kutreden. Geld ook voor de DVD box van entourage.
Ik kende m vooral van de comedy, maar hij is idd perfect.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Geniale acteur die Laurie.
ben ik blij met Usenetquote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Idd, het is 4:3 om een of andere kutreden. Geld ook voor de DVD box van entourage.
same herequote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Sommige dingen die zo geniaal zijn als House wil ik liever op orgineel hebben dan gedownload
Ja duh!. Heb ook alle Sopranos en W&G maar als er geen 16/9 versie ga ik er echt niet voor betalen Is er ook geen 5.1? Anders is het echt bagger... Ze nemen dus de moiete om voor de NL versie een 4/3 versie te maken? What is the use...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Sommige dingen die zo geniaal zijn als House wil ik liever op orgineel hebben dan gedownload
Ja vaag he... Alsof ze denken dat we achterlopen hier in NL... Ik mis sowieso het 5.1 geluid en breedbeeld op de NL tv... Ik heb niet voor niets een digitale kabelaansluiting!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:24 schreef SunChaser het volgende:
Ja dat snap ik ook niet. Ook op TV horen die series gewoon in 16:9
Ik heb de originele DVD box van Entourage 1 en 2, maar die zijn 4:3 terwijl de downloads 9;3 zijn
Nouja breedbeeld, ze hebben zwarte balken... Als het echt Breedbeeld is zou mijn TV automatisch op Breedbeeld signaal moeten schieten, nu moet ik schakelen naar filmformaat 16/9 maar dan sla je een paar beeldlijnen over (ja ik heb nog een beedbuiskanon)...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, belachelijk dat breedbeeld nog niet standaard op tv is. Net 5 en rtl beginnen nu net aan films ed wel in breedbeeld uit te zenden..
en helemaal schandalig, dit doen ze dus met House etc...quote:Op dit moment wordt ongeveer twintig procent van de uitzendingen van de publieke omroep uitgezonden in het breedbeeldformaat. Nederland loopt daarmee achter op de publieke omroepen in België en Groot-Brittannië, waar het formaat eerder regel dan uitzondering is. In België is zelfs een wettelijk minimum vastgesteld, ongeveer 90% tot 95% moet in breedbeeld worden uitgezonden.
quote:Veel aangekochte programma's zijn opgenomen in 16:9 verhouding, maar de omroepen plaatsen vaak, na conversie naar 4:3 letterbox, hun logo en de ondertiteling boven en onder het beeld door de zwarte balken, waardoor het effect vermindert en een breedbeeld tv bezitter er niet veel aan heeft. Dit is goed te zien bij zenders als TMF en MTV. De videoclips die worden uitgezonden zijn in breedbeeld opgenomen, maar de uitzendingen van de zenders zijn in 4:3. Bij 16:9 zijn de de zwarte balken geen onderdeel van het signaal, maar bij 4:3 zijn de zwarte balken wel een onderdeel. Dit noemt men 4:3 letterbox.
Of ze hebben heel handig dan de subs in de balken gezet..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:23 schreef SunChaser het volgende:
Idd, op Net 5 enzo is het geen breedbeeld maar een raar formaat die niet past als ik m naar 16:9 zet, of je hebt teveel of te weinig zwart.
dat is ook leuk ja, als ze dat doenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:24 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of ze hebben heel handig dan de subs in de balken gezet..![]()
ik heb 'm en vermaak me er prima meequote:Op maandag 12 februari 2007 17:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
nou.. die box daar wacht ik nog wel ff mee
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb 'm en vermaak me er prima mee
Dat stuk was echt geweldigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:51 schreef Feya het volgende:
uit Spin:
House: The recovery last 5a6 minutes... sometimes less![]()
House: This is exactly why I created nurses...cleanup on aisle three!![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 22 februari, 21.25 uur
Hunting
Een homoseksuele man met AIDS zakt in elkaar voor House’s huis. Cameron krijgt te maken met een mogelijke levensbedreigende ziekte.
IRL ook alquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
super aflevering weer
![]()
en dr. Chase, what a lucky guy
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind Cuddy op een of andere manier leuker, maar komt ook door haar rolquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Seau zeg.. fijne aflevering.. Een van mijn collega's mag ook wel eens high worden
Trouwens.. die Stacey is ook best een mooie vrouw!
yep.. haalt me de woorden van het toetsenbord.. spoelde vandaag toevallig nogmaals door de aflevering heen om iemand ff wat te laten zien.. en toen viel me het ook op.. Trouwens.. ze is toch niet besmet.. of heb je nou gespoilerd?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik vind Cuddy op een of andere manier leuker, maar komt ook door haar rol![]()
Wat trouwens wel op viel, was hoe rot Cameron de rest van de aflevering er verrot uitzag nadat ze misschien besmet was met HIV. Ook een beetje overdreven vond ik![]()
Nee, niet van de HIV! Nadat ze van die Chrystal Meth had gesnoept en zich door Chase had laten palen. Je zag House in die lift toch ook kijken, zo van, "Tering, wat heb jij de hele nacht gedaan?'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:36 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik vind Cuddy op een of andere manier leuker, maar komt ook door haar rol![]()
Wat trouwens wel op viel, was hoe rot Cameron de rest van de aflevering er verrot uitzag nadat ze misschien besmet was met HIV. Ook een beetje overdreven vond ik![]()
Niet alleen toen hoor. Gewoon de hele aflevering doorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee, niet van de HIV! Nadat ze van die Chrystal Meth had gesnoept en zich door Chase had laten palen. Je zag House in die lift toch ook kijken, zo van, "Tering, wat heb jij de hele nacht gedaan?'![]()
![]()
Maar het blijft een lekker ding!![]()
eenschquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:33 schreef DuranK het volgende:
[..]
Niet alleen toen hoor. Gewoon de hele aflevering door![]()
simpel antwoord op je laatste veronderstelling: JA!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:15 schreef -lucas- het volgende:
Ik had echt een hele rare gedachte laatst -
In de afgelopen aflevering hangt House echt een beetje de nice guy uit en dan gaat 'ie gigantisch op z'n bek, maar daar stuurt hij min of meer zelf naar toe.
Kan het niet zijn dat, in plaats van dat hij, zoals het lijkt, probeert zijn ex en haar nieuwe vriendin uit elkaar te trekken en hun relatie te verzieken, ze eigenlijk probeert bij elkaar te brengen?
Hij heeft door dat z'n vrouw nog niet helemaal over hem heen is en probeert dus te laten zien dat hij echt een gigantische klootzak is zodat ze over hem heen kan raken (wat op het eind ook gebeurt, ze pakt haar partner op de bank even stevig vast) - wellicht omdat House zich een beetje identificeert met die gast en hij weet dat hij zelf toch niet echt een leven heeft naast het ziekenhuis? Of heb ik teveel Lost gekeken en zoek ik overal wat achter...
ja waarom kan ik het volgende week nou niet zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:49 schreef winterapfel het volgende:
holy shit, dat vooruitzicht op volgende week
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja waarom kan ik het volgende week nou niet zien![]()
Kunnen ze het niet voortaan op woensdag gaan uitzenden of zo?![]()
hmm hmm.. vooral aankomende week lijkt me tof.. Foreman als baasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:14 schreef MaLo het volgende:
Ik vind de serie steeds leuker worden! Hugh Laurie is errug goed. En de verhaallijnen vind ik ook steeds boeiender worden.
Tuurlijk niet.. Foreman is namelijk gewoon de neger uitvoering van House.. Ook stronteigenwijsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:03 schreef boneyard het volgende:
beetje wazige keuze, misschien leuk voor de serie maar erg onlogisch.
precies en daarom heel logisch eigenlijk..quote:Op maandag 5 maart 2007 09:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Foreman is namelijk gewoon de neger uitvoering van House.. Ook stronteigenwijs![]()
Hmm daar is Foreman geen ster in... Hij heeft deze situatie al een keer verkeerd ingeschat, bij de "junk"quote:Op maandag 5 maart 2007 09:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 8 maart, 21.30 uur
Deception
Met dokter Foreman als afdelingshoofd, moet het team uitzoeken of een vrouw die vaak loos alarm heeft geslagen dit keer echt ziek is.
Gewoon kijken, deze aflevering is wel weer een hele leuke...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hmm daar is Foreman geen ster in... Hij heeft deze situatie al een keer verkeerd ingeschat, bij de "junk"
Doe ik ook wel... Heb seizoen 3 ook al, maar ik kijk toch gewoon op sbs...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon kijken, deze aflevering is wel weer een hele leuke...
Helemaal verkeerd was het niet. Hij had gewoon gelijk over dat ze expres teveel insuline had ingenomen zodat ze lekker warm kon eten in he ziekenhuis. Hij was wel wat voorbarig ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hmm daar is Foreman geen ster in... Hij heeft deze situatie al een keer verkeerd ingeschat, bij de "junk"
Valt wel mee. De medische tuchtraad heeft geoordeeld dat House onder toezicht van een collega moet worden gesteld. Cuddy heeft toen Foreman met die schone taak belast. Voor de duur van 3 of 4 weken ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef boneyard het volgende:
tuurlijk niet logisch, je laat iemand die gewoonlijk onder iemand werkt niet opeens zijn / haar baas worden.
het is natuurlijk leuk voor het verhaal, maar zeker niet een normale keuze.
damn t is maar een seriequote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef boneyard het volgende:
tuurlijk niet logisch, je laat iemand die gewoonlijk onder iemand werkt niet opeens zijn / haar baas worden.
het is natuurlijk leuk voor het verhaal, maar zeker niet een normale keuze.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:09 schreef L_auteur het volgende:
Was mevrouw Munchausen die chick uit Sex and the City?
sowieso nog zo'n maand of 3.. Zo lang duurt het zeker nog wel voordat seizoen 2 in zn geheel is uitgezonden.. en dan duurt het ook nog wel eventjes... vermoed ik...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef WeeWim het volgende:
Enig idee, wanneer in Nederland seizoen 2 op dvd uitkomt?
http://www.play.com/DVD/D(...)eason_2/Product.htmlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef WeeWim het volgende:
Enig idee, wanneer in Nederland seizoen 2 op dvd uitkomt?
het liep goed af... maar niet voor de patientquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:19 schreef MaLo het volgende:
Twas een mooie aflevering! Ik ben alleen 10 minuten voor het eind in slaap gevallen.
Kun je het einde misschien verklappenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:26 schreef avotar het volgende:
[..]
het liep goed af... maar niet voor de patient![]()
Ah, nu weet ik een stuk meer.quote:
House kwam erachter wat de kwaal was..quote:
En wat was de kwaal dan? (Ik was ook in slaap gevallen...)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
House kwam erachter wat de kwaal was..
De vrouw van de patiënt voelde geen vertrouwen in de relatie en was dus weggegaan
Stacey en House.. tsja.. leuk stel
Bipolaire stoornis.. Dat je begint aan een klus, maar het niet afmaakt..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat was de kwaal dan? (Ik was ook in slaap gevallen...)
Ik wist niet dat ze kinderen had?quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
En cuddy is eigenlijk best wel een MILF in wording
Ze wil wel nogal graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |